Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauan kappahlin paketissa kestää tulla?

Lähettäjä: Malttamaton 
Päivämäärä:   13.10.15 09:28:37

Menin tyhmänä sanomaan lapselle, että olen tilannut hänelle vaatteita kappahlista. Paketin seurantaan on tullut ensin teksti (en muista koska) "odotetaan pakettia" ja torstai aamuna "paketti on lajiteltu". Kuinkakohan kauan heillä yleensä kestää toimittaa paketti R-kioskille?

  Re: Kauan kappahlin paketissa kestää tulla?

Lähettäjä: jopo 
Päivämäärä:   13.10.15 09:40:35

Sivuiltako ei selviä toimitusaika? Ko. puljun siis.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.