Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  uskoisitko normaalipainoiseksi (kuva)

Lähettäjä: ap 
Päivämäärä:   23.5.15 00:10:44

Alipainoa n. 2kg ja näytän tältä.. Normaalia? Vaaka on ok. Mitat 169/50,5. Aika luiselta näytän:( kuva on oma ei tarvi siitä huudella!

Re: uskoisitko normaalipainoiseksi (kuva)

Päivämäärä:   23.5.15 00:10:59

http://aijaa.com/RKNxbo

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   23.5.15 00:14:44

Kyllä saisit vielä tiputtaa, luut eivät näy tarpeeksi

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   23.5.15 00:16:55

Keskitysleirikuva Porvoosta.

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   23.5.15 00:17:37

Miksi tämä sama pitää laittaa useemmalle foorumille? :D Taidat olla aika huomionhakuinen, mutta oi kyllä, olet laiha ja varmasti alipainoinen. Tee asialle jotain, tai mene hoitoon. Itse olen normaalipainon ylärajoilla, ja haluaisin hieman laihtua, mutta tuollaiselta en halua näyttää.

Lähettäjä: kolp 
Päivämäärä:   23.5.15 00:18:37

Kohta tulee Spessu kertomaan että liian läski

Päivämäärä:   23.5.15 00:22:47

Haluan kommentteja ja vaikka kokemuksia että näyttääkö joku muu samalta samoissa mitoissa, omasta mielestä myös olen luiseva ja ruma mutta paino ihmetyttää!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.5.15 00:28:28

Et ole normaalipainoinen. Vaakalukemalla ei niinkään ole väliä, voisit hyvin painaa 10kg enemmän, jolloin olet normaalipainoinen. Tässä kuvan perusteella ei tosiaan puhuta "parin kilon" alipainosta.

Lähettäjä: påp 
Päivämäärä:   23.5.15 00:30:13

No @!#$. Olet alipainoinen ja siksi luiseva. Lihota. Paino voi hämätä.

Päivämäärä:   23.5.15 00:34:51

Jos menen lääkäriin niin pelkään pahoin että ei ota mua tosissaan just ton painoindeksin takia. Että on vaan ulkonäöllinen haitta pääosin. En tiedä mitä tekisin

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.5.15 00:36:02

Onko yllättävää että alipainoinen näyttää alipainoiselta?

Voi sitäpaitsi olla ihan vain että olet laihduttanut pois suuren osan lihaksistasi.
Jos sitten on joku toinen alipainon rajalla oleva joka on menettänyt vain läskiä, näyttää hän terveemmältä kun on säilyttänyt lihaksensa.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   23.5.15 00:44:24

Miksi pitäisi uskoa normaalipainoiseksi, kun et kerran normaalipainoinen ole ja ihan ilman vaakaakin näkee, että olet sairaalloisen laiha?

Ensimmäinen ajatus oli luuranko, ei mitään naisellista, ei mitään tervettä, ei mitään kaunista. Varaa se lääkäriaika ja hoida itsesi kuntoon.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.5.15 00:52:43

Mikä sun hiuksilla on hätänä

Lähettäjä: just 
Päivämäärä:   23.5.15 01:02:41

Miksi pitäisi uskoa normaalipainoiseksi, kun jo painoindeksin perusteella olet alipainoinen??
Hoida ittes kuntoon, jos tuo on psyykkistä. Samat sanat jos jokin fyysinen vaiva!

Tyypillistä syömishäiriöisen ja liiallisuksiin menevän perfektionistin puhetta:
en ole oikeasti alipainoinen kun olen kerta (melkein) normaalipainoinen.
Juu, et ole normaalipainoinen!

Valmiiksi hoikalla näkyy todellakin jo 2-3 kg ja 10 kg voi olla jo hengenvaara.
Ei silloin voi alkaa pelleilemään, että olen "melkein normaalipainoinen" kun olen vain 10 kg alipainoinen.

Lähettäjä: Jaahas 
Päivämäärä:   23.5.15 09:01:25

Mä oon 170 cm pitkä ja painan 58-59 kg. Käsittääkseni olen normaalipainon alarajalla ja omaan silmään olen hoikka, mutta en luiseva. Olen erään ison leikkauksen ja siitä toipumisen jälkeen laihtunut 54 kg ja silloin olin ihan luuta ja nahkaa. En uskalla edes kuvitella miten pahalta näyttäisin 50-kiloisena.

Aloittaja on pahasti alipainoinen ja varmasti tiedät sen itsekin.

Lähettäjä: lode 
Päivämäärä:   23.5.15 09:06:12

Rumaa kuin mikä- syö hyvä tyttö.

Lähettäjä: kaisa 
Päivämäärä:   23.5.15 09:21:52

Just/ aloittaja kertoi olevansa painoindeksin mukaan pari kiloa alipainon puolella, ei kymmentä. Itse olen muutama vuosi sitten näyttänyt suunnilleen samalta, tosin olen vähän lyhyempi mutta suhteessa saman painoisena. Kukaan ei koskaan huolestunut parin kilon alipainosta (lääkäri, terkka Ym), saattoivat sanoa ohimennen alhaisen puoleisesta painosta mutta siinä se. Jos tosiaan painat yli 50 niin en olisi terveyden kannalta kovinkaan huolissaan. Tosin onhan tuo hurjan näköistä

Päivämäärä:   23.5.15 09:24:00

Oikeasti, vastailette tosissanne vuoden surkeimpaan provoon? Ei herranjumala teitä vajakkeja.

Päivämäärä:   23.5.15 09:27:58

Yök!

Lähettäjä: mine 
Päivämäärä:   23.5.15 09:31:47

Hyvä esimerkki kaikille painoindeksiuskovaisille!!!

Lähettäjä: Aralia 
Päivämäärä:   23.5.15 09:34:42

Rimpula näivettynyt luuranko.

Päivämäärä:   23.5.15 09:39:36

KAISA // just tota tarkotan! Että tuskin kukaan ottais kovin vakavissaan.
itsekin näen kyllä että ruma luuranko eikä kuvakulmakaan ole varmasti paras mahdollinen mutta provohuutelijoille tiedoksi että ihan tosissani olen!

Päivämäärä:   23.5.15 09:43:36

Miksi sinun pitäisi mennä lääkäriin? Rupeat vain syömään enemmän. Vai onko sinulla lapamato, johon tarvitset lääkityksen?

Lähettäjä: milli 
Päivämäärä:   23.5.15 09:46:02

RAIVOSTUTTAA tällaiset!!!! JOKAINEN näkee että jossain kohtaa huijaat, kuva tai paino. Ei ole leikinasia!! Kuvan henkilö on vakavasti sairas.

Lähettäjä: naaoa 
Päivämäärä:   23.5.15 09:46:18

PROVOOOOO!!!!

Päivämäärä:   23.5.15 09:51:24

ARALIA // niin no, en tiedä mistä apua hakisin jos en lääkäristä. Syön epäsäännöllisesti mutta energiamäärällisesti yli 1500 kcal päivä vähintään, usein enemmänkin. Ulkonäkö häiritsee, en tiedä kiinnostaako se lääkäriä.

MILLI // totta joka sana, en leiki.

Päivämäärä:   23.5.15 10:05:16

"Syön epäsäännöllisesti mutta energiamäärällisesti yli 1500 kcal päivä vähintään, usein enemmänkin."

No täähän ei voi pitää paikkaansa. Aloitapa nyt vaikka siitä, että lakkaat punnitsemasta ruokasi ja laskemasta niitä kaloreita. Lisää lihaa ja juustoa ruokavalioosi. Syö viisi kertaa päivässä.

Lähettäjä: finde 
Päivämäärä:   23.5.15 10:18:31

Huhhuh! Surullisen näköinen olento, tekisi mieli ottaa syliin

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   23.5.15 10:39:32

Joo, aivan varmasti syöt yli 1500 kcal ja silti näytät riutuneelta rimpulalta.

Miksi valehtelet itsellesi?

Lähettäjä: ex-ano 
Päivämäärä:   23.5.15 10:47:57

"Miksi valehtelet itsellesi?"

No tämähän on juuri sitä syömishäiriöisen jorinaa. Kuinka oikeasti syödään niiiin paljon ja herkutellaankin jatkuvasti ja liikutaan tosi vähän. Eikä ainakaan laihduteta, ei ei.

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   23.5.15 10:56:02

No toi kuvakulmahan on hölmöin mahdollinen. Kyllä minäkin saan itseni näyttämään luurangolta ja selkärangan ja kylkiluut törröttämään todella pahasti jos istun kumarassa ja oikein tungen niitä esiin. Ja edestäpäin jos kuvan ottaa niin hiukan eteenpäin kumartumalla ja vetämällä vatsaa sisään saan kylkiluiden alle sellaiset kolot että kädet saa tungettua sinne alle.

Otapa aloittaja ihan normaali kuva missä seisot suorassa niin eiköhän näytä vähän paremmalta.

Ja ai niin, mä en ole alipainoinen. Hoikka joo, mutta ihan normaalipainoinen.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   23.5.15 11:02:55

Päätit sitten ottaa tyypillisen esiteinin thinspo-kuvan etkä normaalia kroppakuvaa? Ei kukaan terve ihminen koe tarvetta työntää selkä kyttyrällä luita ja nikamia näkyviin mahdollisimman laihalta näyttääkseen.

Lähettäjä: nonick 
Päivämäärä:   23.5.15 11:05:36

Minä olen kaksi kiloa alipainoinen ja olen joskus ollut varmaan melkein 7 kiloakin alipainoinen, enkä ole ikinä näyttänyt tuolta.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   23.5.15 11:06:16

En kyllä ymmärrä tämän topikin pointtia.

Miksi sinua kiinnostaa, uskovatko jotkut muut sinut normaalipainoiseksi vai ei? Mitä väliä?

Jos olet oikeasti kuvassa ja painosi on tuo mitä sanoit, niin kai se sitten on ihan "normaalia". Millaisia kommentteja sinä oikein haluat? :D Että huhhuh, et voi painaa noin "paljon" ja olla noin laiha? Vai jotain ihastelua siitä, kuinka riutuneen näköinen olet? Sori vaan, sellaisia kommentteja et tule saamaan. Kukaan ei kadehdi ihmistä, joka on sairas. Se herättää korkeintaan pientä sääliä.

Ja btw, et ole normaalipainoinen. Oletko jotenkin yksinkertainen vai miksi sanot, että olet "2 kg alipainoinen" ja samalla sanot, että olet "normaalipainoinen"? :D Et sinä voi olla kumpaakin yhtä aikaa, olet painoindeksin mukaan joko alipainoinen tai normaalipainoinen...

Lähettäjä: Stu 
Päivämäärä:   23.5.15 11:08:28

Junnulaan huomiohuoraamaan.

Päivämäärä:   23.5.15 11:10:50

Mikäs siinä, jos ihanne on tämä
http://i.ytimg.com/vi/1keyUptzf9g/maxresdefault.jpg

Lähettäjä: rotta 
Päivämäärä:   23.5.15 11:40:13

hyi helvata ei uskois että voi olla vielä elossa kun näyttää tuolta. jossain diettiohjelmassa tulijoskus pätkä "maailman laihimmasta naisesta" ja oksennus ei ollut kaukana. mikä helkutti saa ihmisen haluamaan tuon näköiseksi? Tai sairaus, juu, mutta en silti käsitä:( Ja mikä saa aloittajan aloittamaan tämmöisen ketjun? pakko olla provo. Mutta jos jostain käsittämättömästä syystä ei silti ole niin kymmenisen kiloa lihomalla olet kaunis, nyt kaukana siitä. Terve hoikkuus ja lihaksikkuus on kaunista, ei sairaan näköinen luuranko.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   23.5.15 11:53:16

Painatko muka 50kg? No niin sen vaan huomaa, että jokaisen ihmisen kroppa on erilainen.
Silloin kun minä painoin 47kg niin en ollut lähelläkään tuon näköinen. Pituutta 168cm.

Päivämäärä:   23.5.15 12:19:06

Mielestäni aika selvä anoreksiatapaus..

Lähettäjä: paljon 
Päivämäärä:   23.5.15 12:25:01

Mulla oli sinänsä sama juttu kun olin vain pari kiloa alle normaalipainorajan niin kaikki luut törrötti ikävästi. Iso luinen vain... nyt kun lisäsin reilu 10kg painoindeksi on 21 ja näytän terveeltä ja hyvältä sekä hoikalta, mutta ei tarvitse enää kenenkään haukkuja kunnella jatkuvasti liiasta laihuudesta.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   23.5.15 12:26:48

Pari kiloa aliöainoinenko on sairaalloisen laiha anorektikko? Ihan normaali tuo on. Ei sitä nykyläskit tajua kun ovat 10 kg ylipainoisinakin vielä normaaleja.

Päivämäärä:   23.5.15 12:28:50

häh: No, mikä on "normaalia"? Minä pidän normaalina vartalona sellaista, mistä ei törrötä luut, missä on terve rasvakerros ja edes vähän lihasta.

Lähettäjä: Wtf 
Päivämäärä:   23.5.15 12:29:18

No ei tuo ole edes aloittajan oma kuva vaan netistä otettu.

Lähettäjä: Ounou 
Päivämäärä:   23.5.15 12:46:07

Ap, minkä ikäinen olet? Tuo kuva on aika huono, kun olet kumartunut eteenpäin ja se korostaa luita. Ota kuva, jossa seisot selkä suorana ja hartiat rentona.

Oma pituuteni on 166 cm ja painoni 16-vuotiaana oli 45 kg eikä lääkäri ikinä puuttunut painooni. Sain painoni nousemaan kuntosaliharjoittelulla. Nykyisin olen ihan normaalipainoinen.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   23.5.15 13:59:54

Huono provo. Kuvakaan ei luultavasti ole oma.

Itse olen 168 cm ja painan talvisin 51-52 kg. Joka kesä paino laskee itsestään 48-49 kilon välille enkä silloinkaan ole noin luiseva ja epäterveen näköinen. Toki meitä ihmisiä on erilaisia: joku romuluisempi luultavasti näyttää paljon nopeammin keskitysleiriltä karanneelta kuin minä, joka olen luustoltanikin hyvin kapoinen.

Lähettäjä: Kukkuu 
Päivämäärä:   23.5.15 14:45:27

Tuollainen 1500 kcal:han on terveellisesti laihduttavan peruskalorimäärä/pv, jolla voisi odottaa laihtuvansa sen puoli kiloa viikossa.

Eli eipä aloittaja nyt mitenkään ihan "normaalisti" syö.

(Ja juu, yksilöllistä vaihtelua on tietty paljon tässäkin.)

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   23.5.15 15:11:39

uskoisitko normaalipainoiseksi (kuva)
Alipainoa n. 2kg ja näytän tältä.

Niin oletko sinä nyt normaalipainoinen vai alipainoinen? Kun otsikossa väität yhtä ja heti ekassa lauseessa toista.

Lähettäjä: lollo 
Päivämäärä:   23.5.15 16:06:25

Juu heitä se vaaka ikkunasta ja katso peiliin! Sairasta.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   23.5.15 16:08:38

Ruma olet, kyllä.

Päivämäärä:   23.5.15 16:09:57

pari senttiä lyhyempänä sain samanlaisen kuvan kun oikein köyristin selkää. yläkroppa luinen ja laiha, perseessä silti läskiä. eikä tosta näy oletko päärynä.

Lähettäjä: Apina 
Päivämäärä:   23.5.15 18:55:01

Olen 166/51
Hoikka mutta en luiseva ja painoindeksin alarajassa. Syön silti normaalisti, enkä lihoa millään.

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   23.5.15 19:00:20

Linkittäkää @!#$!

Päivämäärä:   23.5.15 19:02:19

Mene hoitoon.

Lähettäjä: olivia 
Päivämäärä:   23.5.15 23:17:17

Toivon ettet ole kuvassa. Jos kuitenkin olet, niin on vastuutonta laittaa tollasia kuvia nettiin, arvaa mistä sivustolta ne seuraavaksi löytyy.:(

Päivämäärä:   23.5.15 23:37:46

No kai nyt saa herranen aika laittaa kuvansa nettiin, omalla vastuulla täällä liikutaan ja kesyimmästä päästä on tämä tapaus! Aloittajalle minulla ei ole mitään sanottavaa, haluaisin vain halata sinua

Lähettäjä: olivia 
Päivämäärä:   24.5.15 00:05:47

Viiva, kuva ei ole perus vartalokuva vaan hyvinkin thinspo-tyylinen luidentörötyskuva. Toki netistä löytyy vaikka ja mitä mutta se ei mielestäni poista vastuuta omista tekemisistä.

Lähettäjä: bea 
Päivämäärä:   24.5.15 01:59:20

Haluisin nähä susta normaalimmassa asennossa otetun kuvan. Tosin ei terve kroppa näytä tolta millään mutkalla mutta silti!

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   24.5.15 02:43:44

:D empä usko että oma kuva!

Päivämäärä:   24.5.15 07:27:40

Painoindeksi 17,6, alipaino.

Lähettäjä: b 
Päivämäärä:   24.5.15 10:23:27

Öhh aloittaja oletko vähän hölmö:D:D

Päivämäärä:   24.5.15 11:32:15

Miten joku päästää itsensä tuohon kuntoon.. Jossain mättää ja pahasti

Päivämäärä:   24.5.15 12:10:21

Kuvan tyttö näyttää kaikin puolin sairaalta. Katsokaa noita hiuksiakin! Kuivat käntyt

Päivämäärä:   24.5.15 12:25:06

Haukkujat - teitä aloittaja nyt viimeiseksi tarvitsee. Pitäkää ilkeydet omana tietonanne, vähän tilannetajua kiitos

Lähettäjä: b 
Päivämäärä:   24.5.15 12:41:50

- / sitä saa mitä tilaa -.-

Lähettäjä: mimmi 
Päivämäärä:   24.5.15 13:15:28

Olen oudolla tavalla kade!

Lähettäjä: yep 
Päivämäärä:   24.5.15 14:00:44

Minä suunnilleen samoilla mitoilla (170/50) en koe olevani noin luiseva. Paino putosi ihan itsestään teinivuosien lukemiin, kun jätin hormonaalisen ehkäisyn pois. Olo on koko ajan vetelä ja veltto, eikä jaksa tehdä oikein mitään. Olen ollut alipainoinen/hoikka ala-asteelta lähtien, jossain teinivuosina elin teellä ja salaatilla ja ihailin törröttäviä luita peilistä, nyt ne lähinnä pelottaa. Ikää vähän alta 30 vuotta.

Mitähän tekee lääkäri, jos perusterve aikuinen ihminen menee sinne kertomaan, että ei saa painoa pysymään päällä, vaikka kuinka yrittää syödä? Teini-ikäisenä kuuntelin kauhulla, kun kaverit kertoivat miten ne aina laihat lihoo sitten ihan holtittomasti, kun aineenvaihdunta hidastuu aikuisena. Sitä odotellessa?

Päivämäärä:   24.5.15 15:43:00

Yep // Joo samaa olen saanut kuunnella!! Odotas vaan -puhetta. Ikää mulla tosiaan vasta 20.. Milloin se räjähdys sitten tulee?

Lähettäjä: bea 
Päivämäärä:   24.5.15 20:54:33

Laitatko lisää kuvia??

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   25.5.15 00:06:19

<3_<3 monellako thinspo-sivustolla kuva mahtaa jo olla, mitä veikkaatte

Lähettäjä: hei 
Päivämäärä:   25.5.15 10:52:22

Laita parempi kuva ni katotaa sitte uudestaan!

Lähettäjä: tess 
Päivämäärä:   25.5.15 11:10:10

todella surullinen kuva :(

Hakeudu oikeasti hoitoon, ei kannata tuijottaa vakaa, mitään absoluuttista "normaalipainoa" ei ole olemassa, vaan jokainen ihminen on yksilö. Sinulle hyvä paino olisi varmaan jotain 60-63kg.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.5.15 11:33:05

Lähettäjä: tess

Päivämäärä: 25.5.15 11:10:10

todella surullinen kuva :(

Hakeudu oikeasti hoitoon, ei kannata tuijottaa vakaa, mitään absoluuttista "normaalipainoa" ei ole olemassa, vaan jokainen ihminen on yksilö. Sinulle hyvä paino olisi varmaan jotain 60-63kg.

niin samaa mieltä!! :(

Päivämäärä:   25.5.15 11:42:52

Saatko jotain mielihyvää kun ihmiset kauhistelee vaikka ei oo edes oma kuva? :D

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.5.15 13:01:24

Miksi ei vois olla alottajan oma kuva??

Lähettäjä: viiva 
Päivämäärä:   25.5.15 13:52:58

mikä tän keskustelun pointti nyt oli? mitä sä haluat kuulla?

Päivämäärä:   25.5.15 16:11:15

Viiva, itse ainakin ymmärsin alottajan ihmettelevän miks se näyttää tolta vaikka on lähes normaalipainoinen. Tää on vaan hyvä esimerkki ton koko painoindeksipaskan toimimattomuudesta, tyttö on selvästi sairaalloisen laiha vaikka painoindeksi ei olekaan hälyttävän matala.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   25.5.15 16:52:25

Miksi te painoindeksejä ja vaakan lukuja tottelette? Peili se kertoo parhaiten. JA aloittaja saisi hakeutua hoitoon.

Lähettäjä: jop 
Päivämäärä:   25.5.15 18:50:16

Olis kiva tietää onko kuva oikeesti alottajan oma vai ei. Näyttää siltä ettei kyllä kauan tossa kunnossa henki pihise!

Lähettäjä: jonna 
Päivämäärä:   30.5.15 23:23:32

Kuvaasi ihastellaan jo eräällä sairaalla palstalla. Tuntuuko hyvältä?

Lähettäjä: (((- 
Päivämäärä:   1.6.15 10:28:10

:D:D kato ku oli oma kuva!

Lähettäjä: jojo 
Päivämäärä:   1.6.15 10:42:13

Kuka tahansa näyttää tolta ku vähän köyristää selkää

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.