Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  mikä mulle tuli? noloa!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.2.15 18:00:40

Mulla on vaikeuksia sos tilanteissa. Joku kiva mies tuli lenkillä juttelemaan ja kysyi koirani nimeä. Olin hetken hiljaa ja sanoin että en muista.. huh! Arvatkaa nolottaako. Sanoin sitten vaan että pitää mennäja lähdin pois. Voi helvata..... toivottavasti mies edes sai hyvät naurut kustannuksellani.

Re: mikä mulle tuli? noloa!

Lähettäjä: pisteviiva 
Päivämäärä:   3.2.15 18:02:35

minä ainakin sain kunnon naurut! :D

Lähettäjä: Piejo 
Päivämäärä:   3.2.15 18:02:45

Vooooi ei.... Mut tosi söpö tarina, hauska ja liikkis :-)

Lähettäjä: gina 
Päivämäärä:   3.2.15 18:05:38

Kuulostaa sosiaalisesti vammaiselta ihmiseltä.

Olisit valehdellut jotain, esim. "pimpsutin".

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   3.2.15 18:05:41

Noh älä nyt, minä istuin kerran taksiin ja kun kuski kysyi kotiosoitetta, en saanut millään mieleen edes naapuruston nimeä. Olin aiemmin päivällä jäänyt auton alle ja istunut päivän päivystyksessä, järkytys kai kadotti kaiken. Soitin sitten miehelle, joka onneksi muisti missä asutaan :D

Lähettäjä: auch 
Päivämäärä:   3.2.15 18:09:01

hahaah :D Ehkä se luuli ettei ole oma koirasi?? :D

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.2.15 18:11:53

Hahhah kuolen nauruun :'D

Lähettäjä: Ilona 
Päivämäärä:   3.2.15 18:12:52

Jep onneksi muistit että sinulla on mies!

Lähettäjä: -.-.- 
Päivämäärä:   3.2.15 18:13:08

Itsehän menin työhaastatteluun ja kätellessä unohdin nimeni.

Lähettäjä: red 
Päivämäärä:   3.2.15 18:14:58

Lähettäjä: jep
Päivämäärä: 3.2.15 18:05:41

Noh älä nyt, minä istuin kerran taksiin ja kun kuski kysyi kotiosoitetta, en saanut millään mieleen edes naapuruston nimeä. Olin aiemmin päivällä jäänyt auton alle ja istunut päivän päivystyksessä, järkytys kai kadotti kaiken. Soitin sitten miehelle, joka onneksi muisti missä asutaan :D

Jep, aivan normaali tilanne. Tärsky auto-onnettomuudessa ja järkytys. Ei siis mikään ihme jos hetken on hiukan ulalla.

Aloittaja vissiin on teini jota vielä hämmentävät vieraat ihmiset.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.2.15 18:17:30

Itse olen häkellyksissäni unohtanut koiran rodun ja pahoittelin kauniisti, että valitettavasti ei ole oma koira kyseessä niin rotu pääsi unohtumaan :D Haha paitsi että tuon jälkeen olen nähnyt useita kertoja viikossa koiralenkeilläni saman ihmisen, ei ole enää pysähtynyt juttelemaan.

Lähettäjä: Kauhukomedia 
Päivämäärä:   3.2.15 18:19:59

Minäkin olen työhaastattelutilanteessa unohtanut oman nimeni. Jännitin niin paljon, koska olin todella työn tarpeessa. Kätellessä suusta tuli vain "ssshhhaaa..." tms. Sukunimeni sain sitten äkkiä rykäistyä ulos.

Sain duunin, vaikka etunimeäni en saanutkaan sanottua. :)

Aloittajan tarina on kyllä suloinen. Treeniä treeniä, kyllä ne sosiaaliset taidot sieltä kehittyy/palautuu.

Lähettäjä: auch 
Päivämäärä:   3.2.15 18:21:50

- minkärotuinen koirasi sitten on? :D Mulla ei pääsis kyllä oman rotu ikinä unohtumaan, mutta ehkä sitten jos se olisi joku kirjainhirviö; kzcxacvpaimenkoira.

Päivämäärä:   3.2.15 18:22:28

Voi ei:D Mullekkin käy joskus niin että unohdan jonkun jutun joka pitäisi kyllä muistaa. Esimerkiksi kun hevoseni muutti uudelle tallille niin moni kysyi että "niin missä se sun hevonen nyt asuukaan?" ja sitten mä oon silleen "öööö.... tuota... se oli se yks talli tuolla...". En oikeastaan vieläkään muista sen pienen paikan nimeä jossa talli sijaitsee:D Se nimi on niin vaikea.

Käykö teille muuten niin että jos joku kysyy teiltä jotain niin sitten joudutte miettimään että sanottiinko teille oikeasti jotain? Tai jos sanotte itse jotain niin joudutte miettimään että sanoinko mä sen ääneen vai kuvittelinko? :D Mulle käy usein noin ja se on noloa.

Päivämäärä:   3.2.15 18:27:31

Auch, kooikerhondje tuo on :D Ei se niinkään rodun nimestä johtunut, olin vain ihan omissa ajatuksissani enkä lainkaan osannut varautua minkäänlaiseen keskusteluyritykseen, jostain syystä aivot olivat ihan jäässä.

Päivämäärä:   3.2.15 18:36:00

Mä vein kerran autoa renkaanvaihtoon ja kun annoin avaimet niin kysyi auton merkkiä... sitten tuli ihan täydellinen blackout ja mietin ja mietin kunnes hetken päästä vaan nauroin katketakseni kun en vaan muistanut ja naurun seasta sain vihdoin sanottua että se on punanen :D

Nauroi kyllä muutama muukin siinä tilanteessa :D

Päivämäärä:   3.2.15 18:38:55

HAHAHAHA "en muista" :DDD Ihana

Lähettäjä: tonttu 
Päivämäärä:   3.2.15 19:29:09

Mulle tuo on myös ihan tavallista. Työhaastatteluissa varsinkaan en muista mitään, kun jännitän. Vaikea minulta on mitään kysellä, kun edelliset työpaikat ei muistu mieleen jne.

Pahin moka oli silti kummallinen ajatusten ja sanojen sekaantuminen töissä. Yhtäkkiä suustani pääsi ihan siansaksaa, kyllä oli asiakas ihmeissään että minkämaalainen tämä nyt on! Selvää sanaa en hetkeen suustani saanut.

Myöhemmin naurattaa mutta silloin nolotti hirveästi.

Päivämäärä:   3.2.15 19:36:01

Voi ei :D

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.2.15 19:39:40

Joo just. Kaikki vaan nauraa aina, ei kukaan ikinä ymmärrä kuinka vaikeaa sos.fobisella on...

Lähettäjä: Liquid 
Päivämäärä:   3.2.15 19:54:54

Heräsin yksi aamu koiran haukuntaan, ennestään tuntematon koira juoksenteli pihalla. Omistaja tuli koiraa hakemaan ja juteltiin siinä niitä ja näitä. Kysyi sitten minulta että missä päin me lenkkeillään, vastasin "Ei me lenkkeillä!.. tai siis.. lenkkeillään me välillä tuolla radan suunnalla..". No lenkkeilläänhän me ja ympäriinsä painellaan menemään, ei vaan muistunut juuri sillä hetkellä mieleen.

Lähettäjä: rpa 
Päivämäärä:   3.2.15 19:59:31

Mä nyt mokailen aina, jollen puhu omituisia :D niin sitten kippaan kahvikuppeja. Ei siihen auta kuin tottua. :D

Päivämäärä:   3.2.15 20:00:33

Käykö teille muuten niin että jos joku kysyy teiltä jotain niin sitten joudutte miettimään että sanottiinko teille oikeasti jotain? Tai jos sanotte itse jotain niin joudutte miettimään että sanoinko mä sen ääneen vai kuvittelinko? :D Mulle käy usein noin ja se on noloa.

Hahhah!,, voi ei, mulle käy näin myös! Nuorempana kävi jatkuvasti.
Olen luullut olevani aivan ääliämööliö! En olekaan! :-D

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.2.15 20:00:56

muistelin vähän samantyyppistä tilannetta kun olin amkissa. opettaja tuli kysymään ihan yllättäen vieressä istuvaltani kaverilta että onko hänellä jotain juttua (varmaan joku tehtävämoniste tms) ja kaverini kesken jonkun jutun/keskustelun häkeltyi ja vastasi vaan "sinänsä on, sinänsä ei"

ei hitto että purskahdin nauramaan :DD hänen piti sanoa opettajalle että on, mutta se jäi kotiin

opettaja katsoi hetken hölmistyneenä ja antoi uuden lappusen kaverilleni.

Päivämäärä:   3.2.15 20:05:16

Kerran ajelin äidin kanssa kaupunkiin 30min ajomatkan päähän.
Kun päästiin perille, kysyin, että mitä, sanoitko sä jotain? Äiti sanoi, että joo, ettäjust kun oltiin kotipihalta lähdetty, oli hän jostain puhunut. Ei nyt enää muistanut mitä se oli...

Lähettäjä: Fobiasäännöt 
Päivämäärä:   3.2.15 20:08:56

"Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.2.15 19:39:40

Joo just. Kaikki vaan nauraa aina, ei kukaan ikinä ymmärrä kuinka vaikeaa sos.fobisella on..."

Kyllä. Itselleen nauraminen on myös kielletty.

LähettäjäZah 
Päivämäärä:   3.2.15 20:09:29

Minä unohdin edellisen kotiosoitteeni, kun passia uusiessa piti vastata "helppoihin" tunnistekysymyksiin. Olin asunut ko. paikassa ainakin pari vuotta, ja muuttanut sieltä alle pari vuotta sitten. Passityppi koetti antaa vihjeitä, mutta en minä niistäkään mitään älykästä irti saanut. Eikä siis tosiaankaan ollut jännittävä tilanne tai muuta sellaista... jotenkin vaan tuli kuitenkin totaalinen blackout. Repesin lopulta nauramaan, ja sain vastata pariin muuhun tunnistekysymykseen. :)

Lähettäjä: huhu 
Päivämäärä:   3.2.15 20:14:19

-: "Käykö teille muuten niin että jos joku kysyy teiltä jotain niin sitten joudutte miettimään että sanottiinko teille oikeasti jotain? Tai jos sanotte itse jotain niin joudutte miettimään että sanoinko mä sen ääneen vai kuvittelinko? :D Mulle käy usein noin ja se on noloa."

Käy! :D Varsinkin jos joku ei kuullu mitä sanoin niin alan ajattelee et sanoinko vai ajattelinko vaan.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.2.15 20:17:22

Lähettäjä: Fobiasäännöt
Päivämäärä: 3.2.15 20:08:56

"Lähettäjä: ---
Päivämäärä: 3.2.15 19:39:40

Joo just. Kaikki vaan nauraa aina, ei kukaan ikinä ymmärrä kuinka vaikeaa sos.fobisella on..."

Kyllä. Itselleen nauraminen on myös kielletty.

Ei se kielletty ole, mutta kun aina tuntee itsensä paskaksi ja huonommaksi kuin muut niin hirveästi auttaa muiden nauru siihen...

Lähettäjä: LAsiaan 
Päivämäärä:   3.2.15 20:28:51

kiitos illan nauruista aloittaja hahahah:DD

Lähettäjäpasi 
Päivämäärä:   3.2.15 20:30:10

Voi ei :D

Tosta nyt sit vaan enskerralla huikkaat et "hei sen nimi on muuten ---" ja sit siitä keskustelua kehittelemään ;)

Lähettäjä: .nainen. 
Päivämäärä:   3.2.15 20:35:53

Unohtuu mullakin joskus varsinkin nimiä. Kerran unohdin että olin mennyt kauppaan miehen autolla.
Aloin sitten omaani silmäileen parkkikselta eikä löytynyt. Itku kurkussa ajattelin että se on varastettu.
Ennenkuin päädyin soittaan poliisille, ajattelin avaimen kaukolukituksella alkaa vilkutteleen niin samalla kun kaivoin avaimen taskusta, huomasin että jaa, ihan väärän väristä ja merkkistä etsin 

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.