Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topa 91

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   18.11.12 21:54:38

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=331069&t=331069
Meinasin kirjoittaa otsikkoon 100 mutta sitten muistin, että hei, mulla oli lyhyt matikka, lasketaanpas uudelleen.

Re: Sinkkujen topa 91

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.11.12 22:01:51

Juu, sataan on vielä matkaa:).
Sitä ennen ehtii tapahtua vielä vaikka ja mitä....

Päivämäärä:   18.11.12 22:21:20

No toivotaan! :D ;)

Näin voipi käydä neffeillä
http://www.youtube.com/watch?v=N33q303jSy0&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=ZQ8fLA53W6A

Päivämäärä:   18.11.12 22:35:44

ruoste, just noin voi käydä:)!
Olen kerran ollut nettitreffeillä "sokkona" ja todellakaan valokuva, minkä sain, ei ollut sitä mitä treffasin....:).
Nyt voi jo nauraa, sillon lähinnä itketti.....

Päivämäärä:   18.11.12 22:38:56

Oliko mörkö? :P
http://www.youtube.com/watch?v=nTRTXhX0ee4
Come, come aboard the loooove train...

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.11.12 05:33:22

Huomenta =)

Työpäivä - ankeeta... :P

Päivämäärä:   19.11.12 07:07:00

Huomenta.
Ruoste, ei ollut mörkö, mut kuvaa 20v. vanhempi...
Ku en saanut kahvilassa kuvan näköistä miestä silmiini, kaivelin puhelimen ja soitin...mies istui naapuripöydässä, melkeen vastapäätä mua.
Ikä ei ihan täsmännyt siihen, mitä mulle ilmoitti, eikä mikään muukaan...:).
Et avoimin mielin kannattaa olla liikkeellä, koskaan ei voi tietää, kuka tulee vastaan;).....

Lähettäjä: 5.nainen 
Päivämäärä:   19.11.12 08:01:20

Huomenta, kyllä minä taidan toivoni heittää netin suhteen.... ja käyttää energiani ihan johonkin muuhun kuin miehen etsimiseen..
*lähtee surffaamaan kodinkone-sivuille*

Päivämäärä:   19.11.12 09:31:42

Äläs ny, äläs ny 5.nainen. Ajattele, jossain toisella puolella Uuttamaata joku sulle just nappi saattaa ajatella juuri samoin, mutta päättää vielä kerran laittaa matoa koukkuun ja jättää kohtalonsa suomi24:n haltuun.

Minä kävin tuolla kurkkimassa ilmoituksia eilen, edellisestä kerrasta on jokunen vuosi aikaa. Yllätyin positiivisesti! Esittelyihin on selvästi satsattu ja silmiin pomppasi heti viitisen normaalilta vaikuttavaa, jopa lupaavannäköistä tapausta :) Alta kolmekymppisten ilmoitukset olivat järjestään vähän... ääh.. ööh... Totuus voi kuitenkin olla tarua ihmeellisempää, joten taidan vielä miettiä pari kertaa rekisteröitymistä.

Ai niin, huomenta kaikille :)

Päivämäärä:   19.11.12 10:41:56

Juu, ainahan sitä voi haaveilla, et joku asiallinen tapaus tulisi nettitreffipalstalla vastaan, löytyy se neula heinäsuovastakin, jos hyvä tsäkä sattuu kohdalle...:).
Vielä pitäisi jaksaa töissä kolme viikkoa istua, sit pääsee pitkälle joululomalle.
Tekemisen puute alkaa töis vaivata, näkyy jälleen kerran, et Joulu lähestyy vauhdilla ja ihmisiä kiinnostaa kaikki muu enemmän kuin tämäm talon tarjonta...

Päivämäärä:   19.11.12 12:40:33

osti sitten pöytätiskikoneen :) Jääkaappi-pakastin ja hella on vielä hankkimatta.. tarttiskohan ottaa muutama lomapäivä, jotta pääsisi vauhtiin?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 12:49:11

Eihän se ole kun hetkenhurmio, kun hellan ja pystykaapin laittaa paikalleen. Ihan ite kans miettisin tiskikonetta, yksineläjänä tulee tiskiä niin vähän, ei oikeen kannata konetta hommata.

Päivämäärä:   19.11.12 12:54:41

Minähän en elä yksin ;) Ihanaa, ei enää tiskattavia lautasia, mukeja ja aterimia !!!

Päivämäärä:   19.11.12 12:57:42

Hävettää, mä pesen kaikki tiskarissa ja tasan vaan yhden ihmisen astiat...puolustaudun sillä, et tykkään kokoata viikonloppuisin ja sotken siis tietty julmetun määrän kaikenlaisia kuppeja ja kattiloita:). Tiskaaminen ei kuulu suosikkeihin:)...

Päivämäärä:   19.11.12 13:16:14

Minusta sitä ei kyllä tarvitse hävetä, jos ei tykkää tiskata.. sehän on vaan tervettä, kun on niiiin paljon kivempaakin tekemistä ;) Miksi pitäisi turhaan niitten tiskien kanssa kärvistellä, ei siitä mitään kruunua saa?
Sitä paitsi . vielä kokkaakin, ehtaa vaimoainesta :D
Kävin nettitreffissä hakemassa kauhun puistatuksia... kyllä se vaan nyt saa riittää. Ei tahdo sitten millään 60v pappaa, ei ei ei. Näinkin on hyvä.

Päivämäärä:   19.11.12 14:56:41

Hyvä että mulla on taustatukea tohon tiskausfobiaan...:)!
Juu, kyllä se nettideittailu on sellaista kauhuskenaariota, et melkeen painajaisia näkee...
Joku papparainen meilas joskus, et täällä ois kova luu tarjolla, vinkkinä oli, et mitä vanhempi puu, sitä kovempi oksa- tyyliin ja tietäähän neitokainen sen...Ja ikää papparaisella vähän vajaa 70v....
Ei se mitään, vaikkei hiuksia olisikaan, mut kyllä mä toivoisin, et olis hampaita kuitenkin vielä suussa....:).

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 14:58:44

Eli mitä vanhempi pukki, sitä kovempi sarvi.:D

Päivämäärä:   19.11.12 16:08:44

Juu, ihan sama sisältö, vähän vaan eri muodossa....
Voi kiesus!!!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.11.12 16:28:04

Ihanan kallista... meinaan pitäs vähän hankkia materiaalia et opinnot etenis ja huh mitä hintoja... :P

Lähettäjä: hokki 
Päivämäärä:   19.11.12 16:31:46

mä olen jo oppinut pyytämään kuvan ennen näkemistä, ei ou tarvinnu treffeille lähteä kuvien jälkeen :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 16:36:09

Iinalle potku ahteriin ja toinen.:D Etenet.:) Kerrankin mää saan poktkia naista suoraan perseelle, näin "netillisesti".:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 16:47:45

Siis opiskelun suuntaan.:)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   19.11.12 16:49:01

No ei kai sieltä tarvi mitään iankaikkisia rehvailla. Aika helppo se ikä on laittaa hakuehtoihin, ja oman kokemuksen perusteella enemmän tulee viestejä ylinuorilta kuin -vanhoilta.

Laitoin eilen copypeistillä saman lyhyen viestin kaikille niille kunnollisille. Ny ne on valtaosin kaikki vastannut ja pitäis keksiä taas niille jotain. En edes erota niitä toisistansa.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 17:04:59

Mulla on ikää 43 v ja olen jo koulut käynyt, kieltämättä minuakin Iinan koulutus kiinoistaisi.:)

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   19.11.12 17:14:04

heippis peippis....

Mikäs siit Iinasta tulee isona?! :O

Hiukka läks kuravanaa rysleristä ku pahimmat vetelin painepesuril pois...nää tiät ihan kauheeta velliä, eilen illal sato lisää vettä:((

Päivämäärä:   19.11.12 17:19:47

Mulla on kohta treffit punaisten nahkasaappaiden kanssa. Tää on jo/vasta toinen tapaaminen, mutta mulla on vähän sellainen villi kutina, että mä tuon ne tänään kotiin. Mä luulen, että tää on rakkautta ensiaskelluksella.

Päivämäärä:   19.11.12 17:23:10

Mul on kohta rehvit Pelle Hermannin kanssa:DD
Pikku kakkonen <3 <3

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 17:24:06

Uih miten ihana Riksu aina on,mennänkö naimisiin.? =)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.11.12 17:32:18

Mikä musta tulee isona? No siihen kysymykseen en osaa vastata, kun musta tuntuu et mä opiskelen vielä kauan ja hartaasti yhtä ja toista ja monenmoista, mutta tällä hetkellä opiskelujen pääsuuntaus on luontaishoitaja/aromaterapeutti.

Että onko vapaaehtoisia harjoitushoidettavia..? ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 17:34:50

Mää, ellei se tee kauhian kipiää.?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.11.12 17:37:41

Ei tee kipeetä :D
Tai sit jos tekee, ni sanot ja silloin vaihdetaan hoidettava kohta/hoitotapaa.

ps. noilla aineilla voi vaikka saada hengen ihmisestä, et mulle ei kannata kettuilla :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 17:40:11

Jos mää vaan ne pulla kahvit tarjoon.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 17:42:10

Vitsit vitsinä. Oliskohan mun polveen jottain apua siitä.?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.11.12 17:42:14

Kessu: lisäinfoa sähköpostissa kohta...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 17:48:25

Okke.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.11.12 18:03:51

Kulumiin ei auta mikään - toki kipuja voidaan helpottaa, mut keskustellaan se sun sairauskertomus sähköpostilla =)

Mulla onkin puhelintreffit keskiviikolle ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 18:17:22

Jaa et mun selkävaivat viel, ei tuu kauppa.:D Mää olisin kengittämässä jos selkä olis kondiksessa.Kysyin jo vuosia sitten Eerolta neuvoja kengittäjäksi, kroppa ei kestä.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.11.12 18:21:30

Jos sä haluat hoitoa, mun tarvii tietää "kaikki" asiat sun terveydentilasta :)

Jos sä et kerro mulle "kaikkea" ja mä hoidan sua ja sä saat jokin kohtauksen, ni se on sitten omalla vastuullas... =)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 18:26:18

No harvoin mää mitään kohtauksia saan.:D Eilen tosin räjähdin Tiuhtille ja asiasta.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 18:39:53

Olen kyl ihan tervejärkinen vanhaukko, hieman pelottaa tuo Iinan tutkimus.:D Mää haen vara-avaimen sisälle.:D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.11.12 18:45:36

Kessu: tästä asiasta on paras keskustella muualla kuin näin netissä. On tosi vaikeeta selittää kaikkia asioita mitä tarvis tietää ja ottaa huomioon.

Ei siinä ole mitään pelättävää ja muista et mikä ei tapa vahvistaa ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 18:52:28

Juuh kuulostaa ihan hyvältä eli Iina tappaa minut.:DDD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 18:55:58

Murjonnalla.:)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.11.12 19:02:36

Kessu: mikä pahan tappaisi? Jumala ei huoli ja piru ei pidä kiirettä... ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 19:09:10

Niinpä, Iina on paras heppa ja koirahieroja mitä Suomenmaa on pällään kantanut.:)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.11.12 19:12:06

No sä et sitä kyllä pysty arvioimaan et kuinka hyvä tai huono mä olen, koska en ole sun kopukkaas hoitanut.
On melko mahdotonta sanoa et joku on hyvä/huono jos ei ole omakohtaista kokemusta asiasta.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 19:15:57

Nyt puhuit minusta.:) Et itsestäsi.:)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 19:25:13

Ja ei tämä mun ja Iinan seksikaista ole.:)

Päivämäärä:   19.11.12 19:33:52

Mä uskon nois kulumajutuissa MSM:n ja Glukosamiinin voimaan.
Ei ole itsellä toki, mutta tunnen montaa, jotka on saaneet niistä hemmetisti apua!
Samaa yhdistelmää syötetään myös hevosille ja koirille samaan vaivaan.
Mulla oli sakemanni, jolla todettiin tosi pahoja kulumia nivelissä ja se mennä porskutti tolla yhdistelmällä tosi vanhaksi, eikä lopetettu jalkojen vuoksi, ihan muiden syiden.
Et suosittelen KESSU:llekin!

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   19.11.12 19:37:54

Siis seksistä juttua, Iinasta välitän pirun paljon, nytkö se pitää sanoa.:D

Päivämäärä:   19.11.12 19:54:03

Ai?
Mut kyllä toi MSM auttaa potenssiinkin;).........................

Päivämäärä:   19.11.12 20:13:04

Tuosta nettitreffailusta, vaikka sinne kuinka laittaa ikäjanaa, silti kaikenmaailman junnut tai kuudenkympin ja kuoleman väliltä olevat meilaa.
Olen monta kertaa miettinyt, etteivätkö miehet ymmärrä lukemaansa vai mikä mättää???
Kuva liitteenä, hirvittää jo valmiiksi edes katsoa...
Siellä on joko jonkun kulli tai sitten valloittava hampaaton hymy.......................tekis mieli juosta karkuun ja kiljua! Mut mihinkäpä sitä läppärin äärestä säntää, halvaantuu "ihailemaan" saatua postia.....
Et mä sain kertakokeilusta painajaisia, noup thanks!!!!

Päivämäärä:   19.11.12 20:21:12

Hei, mä rupeankin tunkemaan sitä kahvin sekaan ja syötän vaivihkaa "iltapäiväkahvivieraille"... :P Mun vanha sakemanni-pystykorvamix sai myös avun MSM-glukosamiini-yhdistelmästä. Sen nivelet alkoivat vaivata kymmenen ikävuoden korvilla ja vanhaherra pärjäsi lisäravinteiden ansiosta hyvin vielä pari vuotta. Ressukka poistui sitten keskuudestamme ihan muista syistä. Ex-hepalleni aloin myös syöttää sitä kun se tuli keski-ikäiseksi, se on nyt virkeä 16-vuotias. Kun muistais ottaa itsekin, saattaisi moni homma sujua vähemmällä valituksella ja kolotuksella... Takakontissa ois pari kiloa tavaraa, haenko heti? Haluaako joku ostaa sitä pienempiä määriä potenss... kihtilääkkeeksi?

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   19.11.12 20:25:57

Kessu se tykkää kaikista naisista vuoron perään :D

Koitahan ny päättää jo - tosin mä en sua huoli edelleenkään, mutta...

Päivämäärä:   19.11.12 20:48:45

Ruoste, sitä kun nakkaa naamariin, niin saa miehet kyytiä;)!
Mä syön sitä myös, syötän myös hevosille, vaikka ne nuoria ja pirun notkeita onkin, eipähän ala nivelet vaivata niin nopeesti, lieveilmiönä on tosin, et tammat kiinnostaa ja sanoisinko, et keväällä niissä "stestosteroni" jyllää enemmän kuin tarpeeksi;).

Päivämäärä:   19.11.12 20:59:05

Oijoijoi, yksi juttu on nyt ihan unohtunut. Hyvää miestenpäivää kaikille kinkkulan urhoille! Naamakirjakaveri ehti jo valittaa siitä, että hameväelle kyllä täytyy kantaa ruusuja ja sukelia, turpiin tulee jos unohtaa, mutta entäs miehet? Mitä teille tämän päivän kunniaksi oikeastaan pitäisi tarjoilla? Kylmää kaljaa ja kuumia pekonipurilaisia? 007 ja niska-hartiahieronta? Kukkia ja sidontaleikkejä?

Minä olen tasan kerran saanut ruusun ja herkkuja naistenpäivän kunniaksi, ja nekin asiakkaalta. Saakeli. Turha siis mitään hyperhemmottelua odottaa.

Päivämäärä:   19.11.12 21:04:49

KAIKILLE MIEHILLE SIT HYVÄÄ MIESTENPÄIVÄÄ!!!
Pitäiskö meidän tyttöjen laulaa niille joku hempee biisi?

Päivämäärä:   19.11.12 21:21:21

<3
http://www.youtube.com/watch?v=ZpgY5S3AcSw
<3

Päivämäärä:   19.11.12 21:27:35

Juu, kyllä toi on ihan ehdottomasti loistava valinta!!!
Antaumuksella ja niin ihanat sanat;)!

Päivämäärä:   19.11.12 21:39:00

Pojat ovat poissa, taitavat tällä hetkellä löytyä eteisen lattialta lyhistyneinä, koska postin seassa ei ollut yhtään korttia eikä yksikään nainen ole kaunista sanaa tänään sanonut... Kyynel! Olen niiin pahoillani. Tulkaa tänne sieltä itkemästä niin me yritämme piristää teitä :)

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   19.11.12 21:45:53

Iltaa mitä onko tänään joku ihme miestenpäivä? o.O Nyt on sählätty taas. Mitnkä meillä menee? Ootte näköjään ollu ahkeria täällä.. :)

Päivämäärä:   19.11.12 21:55:55

Meillä menee lujaa! Me ostimme tänään uudet kengät, ihan vaan miestenpäivän kunniaksi. Koska... miesten on mukava katsella naisia, jotka tepastelevat kaupungilla korkeissa koroissa.

Joo, siksi. Se on hyvä tekosyy. Ja se, että ne olivat punaiset. Naisella täytyy olal punaiset popot.

Mitäs teille? Mukava vkl mamman kainalossa? :)

Lähettäjä: NewMeat 
Päivämäärä:   19.11.12 22:04:50

Olen _kuullut_ että ehkä tossa nettideittailussa kannattaisi kokeilla e-kontaktia? Ainakin tiedän kolme tuttua, jotka sieltä ovat löytäneet jotakin jopa pysyvämpää.. Itse en ole vielä uskaltanut mutta tuntuu että toi suomi24 on jotenkin ihan hullun hommaa..

Mites, onko teillä kokemusta city.fi:stä?

Lähettäjävaltsu 
Päivämäärä:   19.11.12 22:45:07

Juu viikonloppu mamman kainalossa ja leffa sekä mättöä. Huomenna olis tarkotus tavata sen lapset eka kertaa ja jännittää ihan sikana.. :D No kai minä siitä hengissä selviän.. :)

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   19.11.12 22:51:31

Jos löytyis punaiset saapikkaat niin ostaisin varmasti, monta kertaa olen juuri punaisten suhteen kävelly onneni ohi, kun periaatteessa tykkään hillitymmästä tyylistä.

Se täytyy noista nettideiteistä sanoa, että se on kyllä klassinen moka, jos yhden tai kahden tyypin perusteella päättelee, että koko saitti tai kaikki nettideittailu on samaa scheissea. On siellä yhtä hyviä kuin muualla, vai pitäiskö sanoa, ettei tosielämässä ole sen kummempia.

Päivämäärä:   19.11.12 23:07:40

Never heard, never tried it. Jotain, jotain jotainjotain... en muista mitä saittia olen joskus kokeillut. Se ei todellakaan ollut city.

Oot valtsu oma ihana ittes nii mukelotkin on hetkessä myyty :) Tsemppiä

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   20.11.12 05:42:00

Huomenta =)

Hyvää miestenpäivää vaan kaikille miehille - vähän myöhässä mutta kai se auttaa näinkin... ;)

Päivämäärä:   20.11.12 08:00:43

Huomenta,
hmmm.... joo... olen ollut samalla nettisaitilla, jota en nyt mainitse nimeltä, semmoinen maksullinen, siis viime keväästä asti. Siellä on vilkasta ja paljon ihan normaaleja ;) ihmisiä ja muutama pakollinen pöpi. Itselläni on siellä kuva, ihan tunnistettava kasvokuva ja ikähaarukka esillä, mutta se ei sinnikkäitä papparaisia estä. Hatunnosto heille itseluottamuksesta, mutta en ajatellut lähimmän vuosikymmenen kuluessa alkaa kenenkään omaishoitajaksi.
Ilmeisesti kuitenkin vielä nykypäivänä itsenäinen nainen on pelottava ja olenhan minä valitettavan nirsokin, myönnän. Tykkään vähän liikaa elämästäni näin... luulen, että pitäisi naksahtaa oikein toden teolla? Sitä paitsi miehet kyllä edelleen 2000-luvulla odottavat, että alan istumaan kotona heitä odottamassa ja että heistä tulee kahden sähköpostin jälkeen elämäni keskuksia...Se ei vaan ole mahdollista :/ Toivelista ei kuitenkaan ole suuren suuri: omat hampaat, mielellään omat hiuksetkin/koko kalju ( tyyliin Veeti Kallio ;), pitkä, älykäs ja hyvätapainen, työssä käyvä aikuinen. Varattua en myöskään tahdo, niitä olisi jo aika monta... Kertokaas te muut millainen se teidän toivekumppani olisi?

Päivämäärä:   20.11.12 10:26:02

Huomenta! Kahvia, kaurapuuroa ja kivoja juttua kaikille.

Juu, paljon tukkaa tai yksi Veeti Kallio, kiitos! :D Toivekumppani on... sopivan itsevarma, hauska rento ja fiksu. Minua vanhempi ja pidempi, ei mikään kuikelo, liikkuvainen ja reipas. Saa olla taiteellinen opiskelija tai äijämäinen duunari. Siisti täytyy olla, tyylillä ei niin väliä. Mitähän vielä? Sellainen... normaali. Sinkku, muttei desperado tai sitoutumiskammoinen. Vähään sitä loppujen lopuksi tyytyy. Tärkeintä on, että ihminen on tavatessa oma itsensä. Suotavaa olisi myös, ettei todellinen ihminen eroa profiilissa esitellystä ihmisestä, ainakaan hirveästi.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.11.12 11:13:50

Minun toivekumppani on hevosnainen, työtä tekevä omillaan toimeentuleva ja nimenomaan yhteisten harrastuksien kautta, on hyväpohja suhteelle.:)

Päivämäärä:   20.11.12 11:49:56

KESSU: saankos kysyä näin julkisesti, että kun olet kuitenkin kauan hengannut täällä ht.netissä ja tämmöisiä topikkeja on ollut ennenkin + kaikki lukemattomat muut, niin missä mättää ettet ole löytänyt sitä hevosnaista? Niitähän täällä nimenomaan on ja ihan pilvin pimein. Missä vika? ;)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.11.12 13:07:33

Jaa.a, kerro sie.:D Olen sitten kai hieman ronkeli.:)

Päivämäärä:   20.11.12 13:41:24

Mun mies on tietty hevosmies, joka tarkoittaa sitä, että on jonkunlainen ratsastus- ja hevosenkäsittelytaito ja maalaisjärki mukana hevosten kanssa pelatessa. Pitää löytyä halua reissata kisoissa ja maailmalla, hevosmerkeissä pääasiallisesti, mut siinä sivussa kiinnostaa myös kierrellä nähtävyyksiä jne. sivistää itseään.
Työssäkäyvä, ehdottoman rehellinen ja luotettava, omillaan toimeentuleva, paitsi jos ollaan suhteessa, tietty molemmat silloin panostaa yhteiseen elämiseen.
Ulkonäöstä sen verran, et hiuksille sama, mut osin kalju ajetaan täysin kaljuksi, se on seksikäs look, jos muuten hiukset on harvassa. Ponnari on ihan yhtä sexy. Samoin ihan lyhyet hiukst, joissa on hyvä leikkaus.
Viiksistä ja parrasta en hirveesti tykkää, mut ne on sivuseikkoja.
Huumorintajua mun kanssa vaaditaan, ilman sitä ei kyl tämän "singahtelijan" kanssa pärjää. Sitäpaitsi kaverit ovat vahvasti sitä mieltä, et olen hyperhauska tyyppi:). Tottakai vakavakin, asian vakavuuden mukaan.
Sellainen normaalikroppainen, mitään adonista en välttämättä tarvitse.
Puhumisen taito asiasta kuin asiasta on yksi tärkeimmistä.
Ja se, että tietää mikä on imuri, pyykin- ja astianpesukone ja osaa myös käyttää niitä.
Ei kokkaustaitokaan miestä ainakaan pahenna. Siisteys ja puhtaat vaatteet ja ne omat hampaat kuuluvat vaatimuksiin.
En tarvi mitään krakakallea, mut tilanteen mukaan kledjut hallitseva mies on ok.
Tai kysyy, jos ei itse tiedä, mitä päälleen pukisi.
Maalaisjärki, terveessä päässä:).
Ja ei haittaa, jos osaa soittaa jotakin vempainta jne.
Ei tarvitse olla countrysuuntautunut, mut sen tyyppinen musiikki viehättää mua eniten.
Hirvee lista, ei ole kumma, jos olen sinkku!!!!!!!!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   20.11.12 15:35:37

Jaaha - mun ihannemies: rehellinen ja luotettava, hippimielinen ja luomuhenkinen ois ehkä ne pääasiat. Huumorintajuakin sais olla kans... :P

Et jos mun lista on noin lyhyt, ni miks mä olen sinkku ? (joo joo - katsoin peiliin ja tiedän kyl vastauksen) :D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.11.12 15:52:44

Heh, Riksun kanssa meil oli jokuaika sitten vääntöä armeejan"sika-ammunnoista". Ehkä nyt kandee lukea tekstitv:n sivut ja kysyä kuka se sekopää on.:D

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   20.11.12 16:00:19

Naiset - tilatkaapas tuommoinen silmäniloksi ;)

http://www.oulufirefighters.com/web/

Päivämäärä:   20.11.12 16:41:37

Minä luulen, että kessu on yssinäinen, koska haaveilee jalosta, sulavaliikkeisestä hollannittaresta tilanteessa, jossa markkinoilla on tarjolla vain vahvaniskaisia suomitammoja sekä arvaamattomia ja epäilyttäviä idän ihmeitä.

Iltapäivää. Tajusin tänään, että koira on ihan pirun hyvä jäänmurtaja. Eiku lenkkipolulle kakslahkeisia koirankusettajia kyttäämään. Ensin käyn kuitenkin ulkoiluttamassa uusia ihkuja popojani. Jos mua ei näy eikä kuulu pariin tuntiin, olen nyrjäyttänyt nilkkani koroilla kipittäessäni. Soittakaa siinä tapauksessa noille Iinan linkittämille Oulun tulikuumille pelastajille :P

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   20.11.12 16:55:41

Iltapäivää! Mä olen toin koirahomman tajunnu jo noin 25v. sitten. Kunhan remmin toisessa päässä on fiksu ja hyvin käyttäytyvä uros niin siinä toisessa päässä oleva uros "menee" läpi siin sivussa:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.11.12 16:57:39

Onhan mulla suokkitamma, mut jos ihan tarkkoja ollaan, se on tyttärelle ostettu.:) Vahvaniskaisia Suomitammoja hmm....

Päivämäärä:   20.11.12 17:44:21

Ja illat tännekkii...

Oltiin lasten kaa munanhaku ja lohifilemyynti reissulla...ja kaupat kävi kuumana:DD

Kyl sää Kessu tiiät et en mene enää naimisiin, ellei osu se 80-vee syränvikanen ison talon isäntä eikä perillisiä...Mut se pitää olla iso tila, eli parisataa mettää JA peltoa:DDD

15.12. pitää lähteä hummaamaan, syömään ja teatteriin...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.11.12 17:49:13

Nyt jään pahasti kriteereistä ulos.:DDD

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   20.11.12 17:52:19

Uki - ei siinä remmin toisessa päässä olevan tarvi olla kun söpö ja karvanen :D

Päivämäärä:   20.11.12 18:05:14

Iina: Eikö? No huh.. onneks mul on fiksu koira.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   20.11.12 18:11:49

Uki - sitä koiraa mää tarkotinkin :D
Tai niin jos siinä narun päässä on hevonenkin, niin sekin käy kyllä ;)

Päivämäärä:   20.11.12 19:17:12

Just niin, mitä söpömpi ja karvaisempi, sitä parempi. Pätee molempiin päihin :P

Kerran on hevonenkin tullut kaupungilla vastaan mutta en saanut tuolloin suutani auki. Ehkä siksi, että taluttaja ei kuulunut kohderyhmään.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.11.12 19:30:02

Pimppa pitää olla posliini ja hiukset perseen yli, niinkö se meni.? :D

Päivämäärä:   20.11.12 19:33:14

Just just.

Minä tarkoitin kyllä ihan hihnan molempia päitä. Tämä selvyyden vuoksi.

Päivämäärä:   20.11.12 19:39:51

ruoste: Mä ymmärsin kyllä ja meillä hihnan toinen pää täyttää "kriteerit" ja toinen pää.. jaa no kuka mistäkin tykkää:D

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.11.12 19:42:47

Niitä hihnoija pitää myös osata vedellä oikeen.:)

Päivämäärä:   20.11.12 20:05:14

Hihna ku hihna, kuhan pysyy handussa;P

Ihanaa, tänään jatkuu Supernatural <3 <3 Siin mul komeit miähii ja auto...muuta ei tarvii...:DDD

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.11.12 20:17:56

No Kentsu on komia ukko.:)))

Päivämäärä:   20.11.12 20:19:38

Joo mut Kentsu kulkee neljäl jalal...:D Nää on kolmijalkasia...;P

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   20.11.12 20:29:32

Okke.:)

Päivämäärä:   20.11.12 20:31:24

lav it...uuh...<3 <3

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   20.11.12 21:11:37

Sitä voi olla aika onnellinen kun löytää kaapista jotain semmosta mitä tarvii, vaikka kuvitteli ettei omista sitä :D
Et säästöä tuli sentäs 7,60€ ;)

Päivämäärä:   20.11.12 21:14:03

Sain just selvil et yks sukulaislikka joka on 16 vee ni on paksuna...halleluja ja onnea elämää...:S

Päivämäärä:   20.11.12 21:14:14

Ja miehet eivät ole kertoneet sanallakaan, minkälainen nainen on se sopiva??
Epäreilua!!

Lähettäjä: Pekko 
Päivämäärä:   20.11.12 21:23:07

Ainakin exästään eroon päässyt.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   20.11.12 21:28:31

Riksu: huh huh... :/

Herttinen sentäs - Pekkoki hengissä :D

Päivämäärä:   20.11.12 21:31:14

Eikä siin viäl mitää, kaikki kummitädit ja luokkakaverit hehkuttaa onnea naamakirjas...ai helevetti, siin on taas yksi aihe uuteen Teiniäiteihin :(

"Sää saat täält vaattei ja multa pinnasängyn jne" :S

Lähettäjä: Pekko 
Päivämäärä:   20.11.12 21:32:38

Ooonhan mie. @!#$ vaan kun viina loppu kesken. Nyt sitä ois tarvittu.... Miks ihmisen pitää olls näin tyhmä:(

Lähettäjä: min 
Päivämäärä:   20.11.12 21:48:22

Tämähän on aivan passeli topic minulle! Täällä siis yks sinkku ihmettelee miten voi olla niin vaikeaa löytää henkilöä, joka haluaisi seurustella.

Ihmettelen myös minkä ihmeen takia tapaan aina urheilevia nuoria miehiä jotka yksinkertaisesti vaan ovat kusipäitä...

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.