Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ystäväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelime

Lähettäjä: onneton 
Päivämäärä:   16.10.14 18:45:52

Miehen puhelin soi eilen kun mies oli suihkussa. Katson usein kuka soittaa jos mies ei ole paikalla (esim. jos anoppi soittaa niin vastaan), ja niin tein nytkin. Näytöllä luki tuttu, usein soittava "Jarkko työ". Hiljensin puhelun ja jatkoin telkkarin katselua. Sitten kiinnitin huomiota äänettömällä soivaan puhelimeen ja siinä nimen alla olevaan puhelinnumeroon. Lapsemme kummi on lapsuudenystäväni ja muistan hänen numeronsa ulkoa, ja tämä "Jarkko työ" oli ystäväni numero. Tarkistin vielä omasta puhelimestani järkyttyneenä että en kai ole väärässä. En sanonut miehelle mitään, nyt olen vain hämmentynyt mitä tehdä.

Re: Ystäväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelime

Lähettäjä: mjaaha 
Päivämäärä:   16.10.14 18:47:08

Se pettää sinua tai on vähintään ihastunut. Keskustelun paikka!

Lähettäjä: Kun 
Päivämäärä:   16.10.14 18:47:15

Olisit vastanut.

Ehkä miehesi ja ystäväsi suunnittelevat sinulle synttäri tms. yllätystä?

Lähettäjä: Huos 
Päivämäärä:   16.10.14 18:47:17

Nyt kuulostaa pahalta... :o

Lähettäjä: vai ei 
Päivämäärä:   16.10.14 18:48:38

ei kai auta kuin kysyä suoraan, mistä on kyse. Epäilyttäväähän tuo on. Varaudu etukäteen muutamaan mahdolliseen reaktioon. Tietysti jos mies näyttää häkeltyneeltä/yllätetyltä niin voit olla varma, että jotain tapahtuu selkäsi takana, mitä et halua tapahtuvan.

Tiedätkö kauan tämä Jarko työ-numero on ollut? Lähinnä siis että voiko poissulkea jonkun "ne järjestää sulle isot juhlat/yllärin tms."-skenaariot, kun ainahan salaaminen ei meinaa pahinta. Mutta usein kyllä meinaa. :/

Lähettäjä: Turre 
Päivämäärä:   16.10.14 18:50:33

Olisit vastannut. Nykyiset älypuhelimet ovat niin vitipäistä porukkaa ettei ole mikään ihme vaikka joku virus tai bugi saisi nimet ja numerot sekaisin. Minulla oli aikanaan luuri joka yritti omin voimin jatkuvasti soittaa Kennelpiirimme Kennelneuvojalle. Puhelin siirtyi aikanaan veljelleni ja myös hänen aikanaan se häiriköi samaa ihmistä. Vaikka kortti numeroineen oli eri. Mihin kitusiinsa oli omin avuin numeron tallentanut, se jäi arvoitukseksi.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.10.14 18:52:15

Joko jatkoit juttua Vauvan AV:lla? Siellä kaipailtiin jo jatkoa tähän tarinaan.

Lähettäjä: AM/FM 
Päivämäärä:   16.10.14 18:52:51

Eihän puhelin numeroa näytä vaan nimen, kun nimi on tallennettu.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   16.10.14 18:54:16

Mulla ainakin näyttää myös numeron

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   16.10.14 18:56:39

http://www.vauva.fi/keskustelu/4295896/ketju/
ystavani_puh_nro_oli_tallennettu_miehen_puhelimeen_salanimella

Lähettäjä: mg 
Päivämäärä:   16.10.14 19:01:27

No voi jessus.
Kun sunnuntaina soitin miehelleni, hän vastasi yllättäen puhelimeen virallisesti koko nimellään. Hänen luurissaan luki että eräs työkontakti soittaa, vaikka minä soitin.
Että älä aloittaja heti menetä hermojasi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.10.14 19:02:37

jatkoa av:lle kiitos

Lähettäjä: AM/FM 
Päivämäärä:   16.10.14 19:04:11

Piti sitten tämä sama provo tännekin kopioida.

Lähettäjä: Pimpulii 
Päivämäärä:   16.10.14 20:39:41

Vauvafi foorumilla kaivataan jatkoo tälle jutulle. Tuu pliis

Lähettäjä: jj 
Päivämäärä:   16.10.14 20:49:08

Mulla ei ole edes älypuhelinta, mutta joku aika sitten parin vuoden ajan soitetuissa puheluissa näkyi joku aivan outo numero monta kertaa, ja aina oli soitettu yöllä. Eikä mitään hajua, kenen numero se on, oli lankapuhelinnro, ei löytynyt netin numerohausta. Asun yksin ja jos ei puhelin ollut tehnyt kepposia, olen unissani soittanut :) Tosin samaiseen kännykkään oli joitain vuosia sitten yöllä tullut kaveriltani monta soittoa. Soitin kaverille aamulla huolestuneena, että mikä hätänä. Ei hän ollut minulle soittanut. Ja sama kaveri väitti eräänä toisena kertana, että luurini oli soittanut hänelle, hän oli vastannut, eikä ollut kuulunut mitään. Tarkistin soitetuista puheluista, etten ollut hänelle soittanut.

Jotta sekoilee ne muutkuin puhelimet kuin vain älypuhelimet.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.10.14 00:23:09

Ja tänään juuri anoppini oli soittamassa minulle, minun puhelin hälytti mutta kun vastasin niin puhelu loppui, anoppi kertoi hänen miehensä vastanneen.. Soitti pian hämmästyneenä uudestaan ja minä vastasin. Olimme kaikki kolme kaukana toisistamme.

En ole uskonut että puhelimet tuolla tavalla voisi sekoilla mutta ilmeisesti voi. Eri asia sitten jos viikkoja on ollut sama homma

Lähettäjä: Sangria 
Päivämäärä:   18.10.14 08:44:53

Voihan tuohon olla jokin tekninenkin selitys, mutta valitettavasti sun kannattaa kyllä orientoitua siihen, että ukko vehkeilee selkäsi takana.
Jos Mikkosella olisi puhtaata jauhot pussissa, hän kyllä ainakin ihmettelisi Jarkko työlle, että soittelin ja kun tämä kertoisi, ettei soittanut,selvittäisi asian. Jos ei puhu mitään, sua kusetetaan.

Minä tekisin siten, että eräänä päivänä puhelisin ukolle soittavani tälle lapsuudenkaverille ja pyytäväni hänet pitkästä aikaa kylään tms.
tai kutsuisin kaverin yllätyskylään ja hommasin ukon paikalle.

Päivämäärä:   18.10.14 08:47:08

Mikkonen=miekkonen

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   18.10.14 08:48:35

Puhelin soi ja sitten kiinnitit huomiota äänettömällä soivaan puhelimeen?

Päivämäärä:   18.10.14 08:51:23

Meriläisen; aloittaja hiljensi puhelun sen soidessa....

Lähettäjä: vvv 
Päivämäärä:   18.10.14 09:23:54

Toihan on aivan normaalia, eihän siinä mitään pahaa ole.

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   18.10.14 09:30:59

Luin hatarasti.
Oli miten oli, jaksan aina ihmetellä näitä "järkyttyneenä hiljaa" tyyppejä. Tuollaisessa tilanteessa itse olisin ihmetellyt ääneen että sattuipas hassu juttu, sinulle tuli puhelu pirkon numerosta mutta nimenä näkyi jarkko.

Lähettäjä: Mansikkapiirakka 
Päivämäärä:   18.10.14 09:31:41

Miksi et tarkista puhelimesta, että mikä numero "jarkko työ" nimeen on tallennettu? Sulkisi pois ainakin teknisen vian.

LähettäjäROMURITARI 
Päivämäärä:   18.10.14 09:35:28

Joo täällä kans kokemusta sekoilevista puhelimista, paitsi ettei ollut ees älypuhelin. Saattoi näyttää esim henkilölle x tarkoitetun ja lähetetyn viestin myöhemmin henkilölle y lähetettynä. Pari kertaa säikähdin tuota ennekuin tajusin että puhelin sekoilee omiaan.

Lähettäjä: up 
Päivämäärä:   18.10.14 09:38:47

Aloittaja: soita miehen puhelimesta siihen Jarkko työ -numeroon. Jos Jarkko vastaa, sano että ohoh väärä numero. Jos taas luurissa kujertaa salarakas, niin case closed.

Ystäväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelime

Lähettäjä: mitä 
Päivämäärä:   18.10.14 10:09:38

Iik. Minunkin miehen puhelimessa on tallennettuna monenkin kaverini numero! Ne tosin on ihan omilla nimillään...Jos ei olle puhelimen sekoilu niin sitten on kyllä jotain hämärää tekeillä.

LähettäjäJaana K. 
Päivämäärä:   18.10.14 10:52:20

Niinno itse olin kaverin puhelimessa juurikin jollain Jarkko-nimellä tms, mutta ihan sen takia, että sen hullu ex ei antanu meidän pitää yhteyttä, koska kuvitteli meillä olevan jotain säätöä tms. Itse kuitenkin olin siinä vaiheessa ollut jo reilu 3v avoliitossa ja tämän kaverinkin kanssa oltiin ihan vaan kaveripohjalla.

Ei se kyllä saanut muihinkaan kavereihin pitää yhteyttä ikinä, joten oli tallentanut numeroni toisella nimellä, että pystyi olemaan yhteydessä jne, koska jos oikealla nimelläni olisin siellä ollut, niin numero olisi poistunut sekunneissa. Tämä kahjo akka siis selasi kaverin puhelimen päivittäin läpi, fb:tä ja puhelinta ei saanut käyttää, eikä kyllä käydäkkään missään yksin..

Ja onkai munki avomiehellä jotain mun kavereiden numeroita puhelimessaan, tosin omalla nimellä.

Mutta aloittajan tilanteessa mainitsisin vain tyyliin "kävipä hassu juttu. Pirjon numero näkyi Jarkon nimellä : DD"

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.10.14 09:58:18

Selvisikö tämä asia?

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   19.10.14 11:07:10

Aloittaja hävisi, joko provo tai sitten sai mieheltänsä turpaa

äväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelime

Lähettäjä: tositarina 
Päivämäärä:   19.10.14 11:48:44

Mulle in real life on käynyt niin, että avomies oli tallentanut rakastajattarensa numeron kännykkäänsä tähän tapaan. En yhtään epäillyt, kun puhelimeen soitteli "mikkopetteri työ" ja viestejäkin tuli ilta-aikaan.
Miehellä siis sellainen työ, että työasioita hoidettiin kotona juuri tämän henkilön kanssa kaikkiin vuorokauden aikoihin. En ikinä vastannut hänen kännykkäänsä, mutta saatoin juurikin ilmoittaa, että "mikkopetteri" yritti soittaa ollessasi suihkussa. Ja just esim. perheenjäsenten soitellessa vastata puhelimeen.

Ei siis tarvi olla provo. Ja aloittajalle vinkiksi, tilanteen paljastuttua muuta kautta, ratsasin miehen puhelimien ja kappas kun olikin esim. treffien sopimisia ja melko kiihkeitä kuvaviestejä tältä "mikkopetteri työ" numerolta.
Erottiin. Hirveä olo vieläkin kaikesta. Olen pahoillani puolestasi!

Lähettäjä: pampeli 
Päivämäärä:   19.10.14 12:02:49

Lähettäjä: @
Päivämäärä: 19.10.14 11:07:10

Aloittaja hävisi, joko provo tai sitten sai mieheltänsä turpaa

Lähettäjä: Nami 
Päivämäärä:   19.10.14 12:26:05

Vahingossa mennyt väärin numeron tallennus ehkä?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   19.10.14 20:20:51

Noh, eikö saatu jatkotarinaa.. :(

LähettäjäMerviläinen 
Päivämäärä:   19.10.14 20:26:15

Ei nämä järkyttyneet tee asialle yhtään mitään.
Kun sitä suuta ei auki saa silloin kun pitäisi niin ei sitä saa myöhemminkään.

Lähettäjä: err 
Päivämäärä:   19.10.14 20:26:25

Tylsää kopioida provoja vauvikselta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.