Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: paisefinni 
Päivämäärä:   25.8.14 22:28:21

Noniiin, joku päätti ilmeisesti häröttää aikaisemman ketjuni ja se katosi bittiavaruuteen samantien :). Johtuikohan siitä ruttokommentista?

Sain otettua nyt tuoreet kuvat, mutta laatu on kännykkää. Armoa!
http://aijaa.com/vP5rHb
http://aijaa.com/07WmpS
http://aijaa.com/wqjxZr

Tässä tosiaan vanha kuva joka on otettu heti laserin jälkeen; http://aijaa.com/PPMWuG

En ole varma olenko jollain tapaa itsetuhoinen kun näitä kuvia tänne pistän mutta menköön :D!

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: paisefinni 
Päivämäärä:   25.8.14 22:30:13

"Minä täällä taas, uusien tuotteiden kanssa!" 2
Lähettäjä: Vain heinää
Päivämäärä: 25.8.14 22:27:49

Miksi poistettu? Eikö täällä saa pyytää vertaistukea normaaleihin elämän ongelmiin?

Toivottavasti jaksat aloittaja kirjoittaa aloituksen uudelleen ja linkit myös :)

Tässä kirjoittamani vastaus sinulle poistetusta ketjusta:

Onko sulla oikeasti rasvainen iho kun kaikki hoituotteet rasvaiselle iholle? Useinhan finnit ja epäpuhtaudet johtuu liian kuivasta ihosta eli tujut puhdistukset ja riittämätön kosteutus. Veikkaan että varsinkin rasvaisen ihon kosteutus on ihan riittämätön sulle, puhdistus ehkä vielä menee.

Saatan olla väärässä ja nuo sopii sulle hyvin, n.3vko kokeilujaksolla näet miten toimii! Tsemppiä!

^Tämä viesti kopioitu tuosta toisesta topasta joka ehdittiin aloittaa samalla kuin kirjoitin omaani :)

Sain tosiaan edellisessä topiikissa paljon epäilyjä siitä, onko ihosairauteni varmasti aknea, ja vastaus on kyllä. Ihotautiläääkärillä olen ravannut vuosia, ja kuten uudemmista kuvista voi huomata.. On siitä ollut hyötyäkin :)!

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.8.14 22:35:57

Tämähän on miekenkiintoinen, mutta tässä vaiheessa olen vähän ulalla. Eka ketju olis ollu kiva nähdä

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: Jj 
Päivämäärä:   25.8.14 22:38:51

Täältä hävis muistaakseni viime yönä(?) samaan aikaan tosi monta ketjua, joissa ei ollut mitään kovin ihmeellistä. Ainakin joku big brother -ketju ja ranskisketju. Saattaa siis johtua ihan jostain muusta kuin häröttömisestä.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: paisefinni 
Päivämäärä:   25.8.14 22:42:58

Olen sairastanut aknea nyt viisi vuotta. Olen käynyt useiden satojen eurojen arvosta laserhoidoissa sekä käyttänyt satasia myös erilaisiin lääkkeisiin, niin pillereihin kuin voiteisiinkin.

Tänään laitoin koko naamanpuhdistusarsenaalini uusiksi ja kokeilen nyt näitä tuotteita:

http://tinyurl.com/o8d7gx6
http://tinyurl.com/ne4zmts
http://tinyurl.com/or5jq7u

Nyt toivotaan jonkinlaista ihmettä ;)

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: Saara 
Päivämäärä:   25.8.14 22:47:44

Itse olen taistellut aknen kanssa n.15v. Olen lisäksi atoopikko ja allerginen jollekin. Kokeilulistaan kookosöljy, manteliöljy, ruusunsiemenöljy, kameliaöljy. Näistä olen itse hyötynyt.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.8.14 22:50:52

Maksettu mainos

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: paisefinni 
Päivämäärä:   25.8.14 22:57:11

No ei ole maksettu mainos. Samantien voitaisiin syyttää maksetuiksi kaikkia tuotteita joita joku erehtyy sanomaan toimiviksi/kokeilun arvoisiks/halvoiksi/kivan värisiksi... :/

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: Vuppe 
Päivämäärä:   25.8.14 23:00:44

Etkös aloittaja jokin viikko sitten kysellyt neuvoa ja postasit yhden noista kuvista? Muistelin, että moni kehui kauniita silmiäsi. :) Ketju oli muutenkin positiivinen.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: paisefinni 
Päivämäärä:   25.8.14 23:01:47

Juu, sama henkilö olen!
Ketjut ovat mielestäni pysyneet yllättävän asiallisina ja olen tosiaan saanut kehuja silmistäni ja hymykuopistani :)!

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: 66666 
Päivämäärä:   26.8.14 00:22:28

Vetäkää sinkkiä. Sillä tulee iho paremmaksi.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.8.14 00:28:12

66666, voi kiesus sentään, mene nyt jo pois tästä ketjusta. :D Jos akne paranisi näillä "syö sinkkiä" tai "pese naama" -vinkeillä, niin ei kellään sitä olisi. Eivät nuo vinkitihan oikeasti toimi vaikeaan akneen.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   26.8.14 01:06:48

Villi kysymys, kuinka paljon syötte D-vitamiinia päivässä? Jos ette jo kunnolla, niin nyt viimeistään kuuri päälle. Vähintään 100ug (mikrogrammaa) nassuun päivittäin, aloittaa voi vaikka isommallakin annoksella. Ei, ette saa yliannostusta jos vaikka kaksi kuukautta kokeilette. D-vitamiini ei ole ihmelääke mutta veren d-vitamiinitasot kannattaa pitää kunnossa. On nimittäin paljon apua ihon kuntoon. Siihen päälle sitten muut hoidot.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: kasvot 
Päivämäärä:   26.8.14 01:21:40

Kerrankin jollain oikeasti on akne, eikä vaan epämiellyttäviä finnejä.
En lukenut muita kommentteja, enkä nähnyt ekaa ketjua joka on kadonnut.
Olen tuosta laserista lukenut sen verran, että saattaa aiheuttaa sellaista arpeutumista jota ei sitten voi korjata. Sehän "polttaa". Yleensä aknearvista kärsivät suosii näitä mekaanisia kuorintoja, eli missä ihoa hiotaan voimakkaasti. Ikään kuin hiekkapaperilla hangattaisiin ihoa.
Ja sitten nämä iänikuiset kosmetologien suosittelijat ynnä muut "asiantuntijat": uskokaa nyt ettei ne "hoidot" ole muuta kuin hotoja, eivät auta asiaa millään tavalla. Usein kosmetologien ihonpuhdistuksista on vain haittaa. Saman voi tehdä kotonakin, eli tyhjennät sen näkyvän talin iholta, ja höyrytät, voitelet, laitat naamiot... Hei?

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: mg 
Päivämäärä:   26.8.14 06:09:10

Kokeilepa Acon Deep cleansing- puhdistusainetta. Siihen päälle joku hyvin kosteuttava voide. Itselläni teki ihmeitä! Apteekista löytyy sellainen sinivalkoinen pumppupullo.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: paisefinni AP 
Päivämäärä:   26.8.14 07:29:34

Huomentahuomenta :)

Tällä hetkellä syön sinkkiä (15mg), C-vitamiinia 500mg, D-vitamiinia 65mikrogrammaa, A-vitamiinia 375mikrogrammaa, E-vitamiinia 15mg sekä DHA+EPA -rasvahappoja 975mg per päivä.

Eilen pesin ensimmäistä kertaa noilla uusilla tuotteilla, oli mielenkiintoinen kokemus :D! Kasvovesi vähän kihelmöi ja rasva oli tujumpaa kuin mihin olen tottunut. Kaikkea piti laittaa hirveän vähän, yliannostelin pesuaineen ja koko naamani oli ihan vaahdossa :D!

Kiitos että ketju on pysynyt asiallisena :)

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   26.8.14 07:39:21

Selvä maksettu tuotemainos, surkeasti kirjoitettu ja muka ohimennen esitelty nuo tuotteiden ominaisuudet, uudestaan ja uudestaan. Ja linkkiä, laita VIELÄ linkkiä

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   26.8.14 07:56:48

Miksi pitää näkyä tuijottava silmä joka ikisen kuvan nurkassa? Hyvin häiritsevää.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.8.14 08:30:21

Paisefinni: Minä olen ostanut jo kolme kuukautta sitten noi Avenen tuotteet eikä kyllä mitään vaikutusta.. Olen koko ikäni hoitanut naaman ihoa apteekin tuotteilla ja sellaisilla mitä ihotautilääkäri suosittelee.

Itselläni ei tosin noin paha, nykyään tulee eniten mustapäitä, iho kiiltää. Sitten yksi kaksi päivässä ihan valkohattufinniä.

Olen myöskin ravannut ihotautilääkärillä, nykyään sanovat enää että kestä aikuinen nainen, kestä. Joten tässä sitten kestetään. Enkä tottapuhuen enää välitäkään, en meikkaa koska naama alkaa kiiltää parin tunnin päästä ja meikki näyttää aivan kamalalta.

Elämä roakuurin aikana on ollut parasta ikinä!

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: jälki 
Päivämäärä:   26.8.14 08:36:04

Itselleni alkoi tulla syviä aknefinnejä vasta yli kaksikymppisenä ja sain ne hallintaan Diane-ehkäisypillereillä. Niitä määräsi ihan ihotautilääkäri ja ainakin itse sain niistä avun. Veljenpojan akne saatiin kuriin Roaccutan-kuurilla.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   26.8.14 12:16:34

Lapsellani on jo pidempään ollut vaikea akne. Ihotautilääkäri suositteli Roaccutania, jotta saadaan tilanne oikeasti rauhoittumaan. Kuitenkin ensin piti saada tilanne vähän rauhoittumaan antibiooteilla. Muuten vaarana oli tilanteen paheneminen.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.14 12:18:07

Minä ehdottaisin 30 tai 60 tai jopa 90 päivän nestemäistä terveellistä ruokavaliota. Ns. juice feasting siitä löytyy googlettamalla tietoa. Idea on, että ravinto on nestemäistä ja mahdollismman puhdasta.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.8.14 14:24:13

Yleensähän akne johtuu sisäsyntyisistä syistä, hormonitoiminta, suolistovaivat jne. Ulkoinen hoito ei silloin valitettavasti aina auta vrt.tuotteet, kosmetologi, toki helpottavat. Pitäisi selvittää syy, miksi akne puhkeaa. Verikokeista selviää mahd.hormonaaliset muutokset, ruokavaliolla voi hakea apua vatsasta ja suolisto johtuviin iho-ongelmiin. Kosmetologi hoitaa tervettä ihoa ja lääkäri sairasta. Nykyihmisillä elämäntavoista johtuvia hormonaalisia ongelmia ym.

  Re: Akne - kielletty puheenaihe?

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   26.8.14 14:27:02

Roaccutan on ainoa mikä auttaa. Mulla just kuuri meneillään ja enää ei tarvitse huolehtia mistään, ei ruokavaliosta tai ihonhoitotuotteista.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.