Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten saada blogin asiaton kommentointi kuriin?

Lähettäjä: Anna 
Päivämäärä:   27.4.14 12:50:25

Olen nuori aikuinen ja kirjoitan omaksi iloksi heppablogia.
Kommentointi on yleisesesti vähäistä ja lukijoitakin on n. 90.
Olen melko pullea, mutta haluan rehellisesti kirjoittaa ja laittaa kuvia.

En haluaisi poistaa Anonyymien kommentointi oikeuksia ja kommenttien valvontakin on päällä..

Nyt tuli taas kommentti:
"@!#$ tajuuks sää et toi hevonen romahtaa sun alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Missä raja oikein kulkee? Milloin kyseessä on kunnianloukkaus?

Re: Miten saada blogin asiaton kommentointi kuriin?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   27.4.14 12:50:52

Estä kommentointi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.4.14 12:51:22

Estät kommentoinnin kokonaan tai estät sen anonyymeiltä.

Päivämäärä:   27.4.14 12:54:01

En haluaisi estää kommentointia Anoilta, heiltä kun saa usein myös mukavaa palautetta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.14 12:58:16

Annat niiden kommentoida ja deletoit jälkikäteen pahimmat.

Jos et ole norsu niin ne kivat anot varmaan puolustaa sua ja haukkuu ilkeilijöitä.

Lähettäjä: Jeps 
Päivämäärä:   27.4.14 13:01:37

Ota käyttöön kommenttien hyväksyntä. Sinä päätät mitkä kommentit julkaiset.

Päivämäärä:   27.4.14 13:03:34

Kai minä aika norsu ole :( Joskus blogi linkataan tännekkin ja haukutaan sitten yhdessä..

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   27.4.14 13:03:50

Ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa. Estää kommentointi tai hyväksyä se tosiasia, että tulee epämiellyttäviä kommentteja.

Päivämäärä:   27.4.14 13:06:57

En tiedä pitäisikö pistää koko blogi jäähylle. En odota mitään ylistäviä kommentteja mut läskiksi haukkuminen sattuu. Yritän laihtua ja olen jo onnistunut hieman laihtumaankin. Alku vuosi on muutenkin mennyt ihan sumussa masennuksen vuoksi niin en oikein jaksaisi.

Oma on ollut valintani perustaa blogi, niin kai se on lopettetta vikinä ja kestettävä..

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   27.4.14 13:24:44

Lähettäjä: Jeps
Päivämäärä: 27.4.14 13:01:37

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.4.14 13:27:14

Otat kommenttien hyväksynnän käyttöön. Julkaiset vain asialliset kommentit ja voi olla että pidemmällä tähtäimellä idiootit kyllästyvät kommentoimaan, kun eivät saakaan ns. mitään reaktiota aikaiseksi, eli kommentteja ei julkaista vaan jäävät "kaikilta näkemättä".

Tai sitten lopetat blogin pidon. Vaikka olisit laiha, kaunis ja sinulla olisi maailmanluokan ratsu alla, negatiivisia kommentteja tulisi silti.

Lähettäjä: Leena 
Päivämäärä:   27.4.14 13:29:43

Lähettäjä: !
Päivämäärä: 27.4.14 13:24:44

Lähettäjä: Jeps
Päivämäärä: 27.4.14 13:01:37

Lähettäjä: niinpäniin 
Päivämäärä:   27.4.14 13:31:58

"Ota käyttöön kommenttien hyväksyntä. Sinä päätät mitkä kommentit julkaiset.

Helpoin ja fiksuin tapa.

Lähettäjä: Nedo 
Päivämäärä:   27.4.14 13:37:50

Aivan kuten viiva sanoi. Olit sitten kaunein nainen päällä maan, tai suosta kaivettu hirviö niin aina, AINA ihmiset löytävät jotain josta ilkeillä.

Sanotaan että lapset ovat ilkeitä, kun kiusaavat muita ilman syytä. Niinhän ne ovatkin, mutta aivan yhtä ilkeitä ovat aikuiset. Kun ihminen pääsee avautumaan anonyymisti internetissä, voi jälki olla kamalaa.

Minusta on hienoa että jaksat harrastaa hevosia masennuksenkin keskellä.

Päivämäärä:   27.4.14 13:40:31

Kommenttien hyväksyntä käyttöön ja leuka pystyyn! :)

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   27.4.14 13:54:12

Ruotsissa isoissa blogeissa nettiviha on kauhea ongelma, sieltä satelee tappouhkauksia ja muutama nuori tyttö on jopa tappanut itsensä nettivihan takia (!!!!). Siellä osa on ottanut käyttöön sellaisen systeemin, että kaikki kommentit hyväksytään ennen julkaisua, ja blogin kirjoittaja ei itse lue ja hyväksy niitä, vaan sen tekee joku toinen, ystävä tai työntekijä (isoilla bloggareilla usein avustajia), ja itse bloggaaja näkee vasta hyväksytyt, asialliset kommentit ja voi vastata niihin. Haukkujien tavoite on loukata bloggaajaa, eikä siksi välttämättä auta, ettei kommentteja julkaista, luet ne silti ja ne satuttavat sinua. Pyydä jotakuta "suodattamaan" ilkeydet puolestasi pois, tai jos se ei ole mahdollista, tee se itse yrittämättä lukea loppuun ilkeästi alkavia kommentteja, ja ilmoita blogissasi, että ilkeydet eivät enää päädy luettavaksesi, vaan (joku muu) poistaa ne. Harkitse itse, haluatko sitten "valehdella" nettikiusaajille tuon verran.

Ja tietysti jos joku tietotekniikkavelho löytyy lähipiiristä, hän voisi auttaa selvittämään aktiivisten haukkujien (voi olla, että heitä on jopa vain yksi mielenvikainen, esimerkiksi hevosestasi kateellinen, joka käyttää elämänsä kyttäämällä ja haukkumalla muiden elämää tietokoneen ääressä) ip-osoitteet ja antamaan heille yksinkertaisesti bannit.

Jos mikään näistä ei onnistu, kannattaa ainakin välttää provosoitumista, älä vastaa mitään mihinkään vaan poista kaikki epäasiallinen saman tien ja elä kuin heitä ei olisikaan. Kyllästyvät todennäköisesti pian kun et lähde leikkiin mukaan eivätkä he voi kontrolloida sinua, esim saamalla sinut lopettamaan bloggaamisen. Lopeta kommentin lukeminen heti, jos alkaa tulla paha mieli, oli kommentti sitten piilokettuilua tai haukkumista, kenenkään ei tarvitse sitä sietää. Etenkään sinun masentuneena. Tsemppiä sulle, toivottavasti elämä sulle kirkastuu! :)

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   27.4.14 13:55:25

Annat vaan rekisteröityneiden tyyppien kommentoida - toimii! Mulla tuli blogiuran alussa yksi asiaton anon kommentti, jonka jälkeen estin kaikki anot.

Lähettäjä: moikka 
Päivämäärä:   27.4.14 14:05:36

Mulla ei ikinä ollut ikäviä kommentteja, joskus joku yritti tulla jotain inisemään, mutta olivat selkeästi jotain teinejä jotka eivät oikein olleet asioistaan selvillä, joten kun viileästi faktalla osoitin heille tietämättömyytensä, loppuivat siihen. Eli jos kaikki tekemäsi on perusteltua ja faktaan pohjautuvaa (esim painosi hevosen kantosuositusten, korkeintaan 20% hevosen elopainosta, 25% issikoiden, ponien ym sitkeiden rotujen painosta) voit kylmillä faktoilla laulaa haukkujat suohon. Alkavat hävetä kun paljastivat vaan tietämättömyytensä ja hiljenevät. Auttoi ainakin mulla. Jos joku tuli esim ratsastamistani haukkumaan, kehotin heitä ottamaan yhteyttä valmentajiini, jotka olivat lajeissaan mm. moninkertaisia suomenmestareita ja muutenkin maan parhaita, ja keskustelemaan heidän kanssaan ratsastukseni epäkohdista.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   27.4.14 14:26:13

Onko sekään hyvä idea, että lukee itse ne mitkä julkaisee. Joutuu kuitenkin lukemaan ikävät kommentit. Ihmiset ovat julmia.

Päivämäärä:   27.4.14 15:29:40

Luulen että paras keino on pysyä pois hevosen selästä loppu vuosi ja yrittää laihduttaa lisää. Olen ylipainoinen, mutta olen sentään onnistunut jo 13kg pudottamaan pikku hiljaa.

En ole mikään hyvä ratsastaja. En osaa olla rento, mutta haluaisin oppia. Menee vain ilo harrastuksesta kun aina valitetaan. Kisoihin en enää halua mennä, kun viimeksikin sateli niin paljon negatiivista kommenttia kuinka minun pitäisi oppia ratsastamaan ja tulla tunneille...

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   27.4.14 15:36:44

Mutta eihän siinä nyt mitään pahaa ole, jos joku ehdottaa tunneille menoa? Siinähän juuri oppii lisää, hyvänen aika!

Päivämäärä:   27.4.14 15:41:38

Kyseessä ei ollut kamalan kiva kommentti, ilmoitti asian näin "Et todellakaan mene mihinkään kisoihin ennen kuin olet oppinut ratsastamaan ja käynyt minun tunneillani"

Lähettäjä: thompson 
Päivämäärä:   27.4.14 15:44:33

Just olin sanomassa, että kyllähän ne kirjoitukset aloittajaa loukkaavat vaikkei hän niitä julkaisisikaan.

Lähettäjä: ano 
Päivämäärä:   27.4.14 22:27:48

Linkkaa tänne blogisi

Päivämäärä:   28.4.14 15:38:55

Kannattaako sitä blogia tänne linkittää?
Saa vain lisää haukkuvia kommentteja..

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   28.4.14 15:40:21

Jospa pitäisit sen blogisi ihan privaattina päiväkirjana niin ei olisi tällaisia "ongelmia".

Päivämäärä:   30.4.14 17:33:55

Taidan heittää koko blogin hyllylle.. Eipä tule mielipahaa kenellekkään..

Päivämäärä:   30.4.14 17:51:05

Pistät blogin vain kutsutuille luettavaksi ja vain rekisteröidyille nimimerkeille. Jos kirjoittavat sontaa ja törkeitä omalla nimimerkillä niin voit heidät ilmiantaa kunnianloukkauksesta. Paskaa sanoo ihmiset vain nimimerkittä, mutta omalla nimellä ei kukaan yleensä kirjoita törkeitä. Tsemppiä aloittaja!

Päivämäärä:   30.4.14 18:22:09

Nyt on ihan pakko kysyä, että paljonko AP painaa. Itse painan yli 80 kg eikä kukaan ole koskaan tullut valittamaan, että en saisi alipainoisena ratsastaa. Jos tulisi, niin vetäisin turpaan.

Olen kuitenkin yli kaksikymmentä vuotta ratsastanut tällä painolla ja aion ratsastaa seuraavatkin kaksikymmentä vuotta. Ihan sama minulle vaikka tällä painolla hevosilta katkeilisi jalat altani, saisinpahan hyvät paistit. Ei ole kyllä tähän päivään mennessä katkennut, enkä hetkeäkään usko, että 80 kg mies olisi sopivalle hevoselle liian raskas kantaa.

Lähettäjä: tui 
Päivämäärä:   30.4.14 18:37:58

"Nyt on ihan pakko kysyä, että paljonko AP painaa. Itse painan yli 80 kg eikä kukaan ole koskaan tullut valittamaan, että en saisi alipainoisena ratsastaa. Jos tulisi, niin vetäisin turpaan."

Miitää :DD

Päivämäärä:   30.4.14 18:39:12

Niin, että miksi 80 kg alipainoinen voi ratsastaa, mutta 70 kiloinen ylipainoinen ei?

Päivämäärä:   30.4.14 19:19:58

85kg.

Päivämäärä:   30.4.14 19:43:09

"Ruotsissa isoissa blogeissa nettiviha on kauhea ongelma, sieltä satelee tappouhkauksia ja muutama nuori tyttö on jopa tappanut itsensä nettivihan takia (!!!!)."

Ihmisillä pitäisi olla terve itsesuojeluvaisto. Jos saa hirveää älyvapaiden apinoiden viskomaa sontaa niskaansa, pitää suojella itseään ja hakeutua pois sen äärestä tavalla tai toisella.

Nuoret ihmiset kaipaisivat paljon enemmän nettivalistusta.

Päivämäärä:   30.4.14 19:43:23

Kuule Anna, jos ratsusi ei ole ponikokoinen, siro tai kipeä, niin voit nauraa makeasti painokommenteille. Melkoinen oman elämänsä Sherlokki pitää olla, että blogia selatessaan hoksaa bloggarin olevan ylipainoinen ja tämän jälkeen vielä pitää nähdä kirjoittamisen ja lähettämisen vaiva, että saa hurjan nokkelan kommenttinsa näkyviin. Wohoo.

Kaikkia blogia pitäviä / kuviaan julkisesti nettiin laittavia haukutaan aina jostain. Jos painosi ei olisi se juttu, niin sitten vinguttaisiin ratsastustaidosta, hevosen koulutustasosta, sen ulkonäöstä, varusteista, jne. Kovasti tsemppiä bloggailuun ja hevosteluun.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   1.5.14 04:00:48

En tiiä ootko se yks jonka blogia luin mielelläni ja kattelin kuvia. Kehuinkin joskus että hieno on hevonen (joka ei mikään keppihevonen rakenteeltaan). Nyt sitte yhtäkkiä yks kerta se blogi ei enää ollukaan toiminnassa... Eikä edelleenkään.

Tosi syvältä jos jonkun/joittenkin idioottien herjaamisen takia et enää sitä blogia pidä. Jos pystyt suodattaa pois ne urpot, niin ois hyvä. Mielelläni seuraisin jatkossakin!

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   1.5.14 06:29:32

Suuri osa netissä alituiseen kirjoittelevista on niin laihoja, että pahaa tekee. Itse olen nuoresta raatanut, joten on ollut lihasta ja hyvä ruokahalu. Mun hauikset ei mahdu useimpiin hihoihin. :D

Älä pidä blogia. Ikävä kyllä kuriton sukupolvi linkittää kaikki kuvat, mistä jotain haukkumista saa aikaan tänne. Sai kommentoida tai ei. Se on nykymeininki. Hyvin ikävää. Tee mieluummin koneelle päiväkirjaa tai tee blogi, johon kutsut lukijat, joka siis ei ole avoin. Anonyyminä herjaaminen on monelle onnettomalle harrastus.

Lähettäjä: qwe 
Päivämäärä:   1.5.14 06:39:44

Itse olen selkävikainen. Mulla oli vanhoja ravisuokkeja, joita aloin kaverin kanssa ratsastaa. Käytiin tunneilla ja valmennuksissa. Minä halusin koittaa kisaamista, mutta kaverin mielestä en olisi ollut ikinä valmis, kun istuntani ei ollut täydellinen. Kiitos vikojen, ei ikinä tulekaan...

Kaverini ei myöskään ollut itse huippuratsastaja, raippa viuhui, kun hevonen ei mennyt niin hienosti, kuin olisi pitänyt :/ Minä kusasin, kaverini ilmoitti, ettei ainakaan tule mulle hoitamaan kisoihin ( kävi auttelemassa usein vakituiseen kisaajia..) Hankin muutaman hevosenhoitajan ja kierrettiun pari vuotta seurakisoja. Että mä nautin, kun sai hypätä kivoja ratoja ja sai kouluradasta sijoituksen. Kaveri, paras kaverini, ei osannut kuin mollata. Myöhemmin hänellä todettiin bipo ja hänen elämänsä sekosinkaikin puolin. :/ Enää ei olla kavereita, olen viimeksi nähnyt hänet 5 v sitten. Mulla on yhä hevosia, enää ei ole tarvetta kisata, selkä on huonompi, mutta yhä nautin ratsastamisesta. Ratsasta sinäkin, koska haluat, mutta maailma tulee oleman aina kateellinen, kun teet mitä haluat..

Lähettäjä: qwe 
Päivämäärä:   1.5.14 06:40:59

Sori kirjoitusvirheet, vanhuksen nakeille liian pienet ruudut..

Lähettäjä: Mysteeri 
Päivämäärä:   1.5.14 07:03:23

estä ne vaan. mä ite nään blogini omana fooruminani missä parasta on se että vaikka miten kärkkäitä mielipiteit heittäisin niin kukaan ei pääse vastustamaan hahahaa!

Päivämäärä:   1.5.14 07:05:26

"kirjoitan omaksi iloksi heppablogia"

Jos kirjoitat vain omaksi iloksi niin miksi on tarve saada tekstit ja kuvat muiden ihmisten silmille ja kommenttia? Eikö päiväkirja täyttäisi tuon tarpeen kirjoitella "omaksi iloksi"?

Tuo julkisen blogin pitäminen avoimella kommenttiosiolla kertoo että haluatkin vaan huomiota ja kehuvia kommentteja... Ja yhyy niisk jos tulee soraääniä.

Miksi se huomio ja kehukommentit on teille nykyteineille niin tärkeitä?

Lähettäjä: justjoo 
Päivämäärä:   1.5.14 07:25:03

On se tuo . nimimerkki kyllä täysin pässiääliö. Harmi ettei jälkiabortti ole mahdollinen. Sun äitiskin häpee sua.

Lähettäjä: Sienna 
Päivämäärä:   1.5.14 07:33:25

Just tän takia mä en ikinä perustaisi blogia. Ihmiset (varsinkin hevospporukka) löytävät aina negatiivista sanottavaa. Jos ei muuten, niin sitä kehitetään väkisin.

Päivämäärä:   1.5.14 08:03:23

siis mähän saan oikein voimaa siitä! kuin paljon nyt voi haitata että ei niin täysjärkisenä pidetty ihmisryhmä kuvittelee olevansa paljon parempi kuin itse bloggari.
who cares jos ite seisoo juttujensa takana. välillä linkittelen sitä tänne ihan vaan siit ilosta että mitäköhän ylistyssanoja täl kertaa keksitään. its fun!
http://riiadejaneiro.blogspot.fi/ tähän mennessä oon ainakin mukahauska kirjoittaja ja jutuista puuttuu se lukioita koukuttava juttu. oiskohan se viel tylsäkin ollut...hitto mä oon paskanlappaaja enkä mikää sofi oksanen! :D
Ainiin ja ulkoasu on huono kans. no minä tykkään ku en parempaankaan pysty. joku muu vois duunaa sen mun puolesta.

Päivämäärä:   1.5.14 11:34:43

En ole blogia poistanut vielä, en vain ole kirjoittanut sinne mitään.

Vuokrahevonen irtisanottu. Etsin itselleni viikonlopputöitä jotta voin säästää Ja Mä mennä tunneille. En kylläkään mene tunneille ennenkuin olen laihtunut 15kg

Päivämäärä:   3.5.14 21:26:44

niin ja vaikka kirjoitan vain omaksi iloksi, niin haluan silti pitää sen julkisena..

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.5.14 21:35:04

Minulla on blogi jota lukee noin 500 kirjautunutta lukijaa plus kaikki kirjautumattomat. Kuitenkin näiden kaikkien 6 bloginkirjoitusvuoden aikana olen saanut vain kaksi negatiivista kommenttia.

Yritän sanoa että jos saa paljon negatiivisia kommentteja niin kannattaa ensin miettiä onko niille jotain aihetta. Oikein käsi sydämellä. Jos ei, niin sitten kannattaa tosiaan se anonyymien kommentointioikeus poistaa. Ei ole syytä koko blogia lopettaa.

Ehkä sekin auttaisi jos vähän vähentäisi niitä kuvia joissa näyttäisi olevan ongelmaa ulkopuolisen silmään eli ylipainoa hepan selässä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.5.14 21:49:03

Onkohan aloittaja provo..?
Kohota nyt herranjestas itsetuntoasi,äläkä välitä tuntemattomien länkytyksestä..

Mulla on myös blogi,omaksi iloksi ja on sinne joku josksu jotain kommentoinutkin. Aika harvoin tosin kirjoitan,en meinaa muistaa koko juttua.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   3.5.14 22:46:31

Mysteeri: Luin kokeeksi blogiasi ja tykkäsin todella :)

Päivämäärä:   3.5.14 22:56:47

http://annanelamaaa.blogspot.fi/

Siinnä on Teille nähtäväksi tuo blogi, ennenkuin menee piiloon.
Tiedän että hevonen on millä ratsastelen silloin tällöin on silakka ja minä olen ylipainoinen, mutta romahtaako se alleni kuten kommentissa lukee?

Päivämäärä:   3.5.14 23:02:30

Kiva tuo mysteerin blogi mutta mulle tuli tosi paha olo profiilikuvastasi. Kamalan epäkunnioittavaa ja väkivaltaista kaikkia muita ihmisiä kohtaan nähdä naaman edessä aseen piippu. Se jotenkin on tosi voimakas ja suora viesti siitä että haluat muille pahaa. Siis et varmaan edes toivottavasti halua mutta se on se eka tunne joka tulee.

Lähettäjä: Anna2 
Päivämäärä:   3.5.14 23:03:27

jaa, minä en sitten ole aloittaja :) Olen vaikka anna2!

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   3.5.14 23:11:28

Mä oon aina luullut, että Mysteeri on reilusti alta 5-kybänen.

Päivämäärä:   3.5.14 23:12:33

"Jos kirjoitat vain omaksi iloksi niin miksi on tarve saada tekstit ja kuvat muiden ihmisten silmille ja kommenttia? Eikö päiväkirja täyttäisi tuon tarpeen kirjoitella "omaksi iloksi"?"

No sehän siinä on idea että voi jakaa asiat niiden mukavien ihmisten kanssa. Daah.

Päivämäärä:   3.5.14 23:18:56

Sunika: kiitos :)

Anna: mun blogi ei ookkaan mielensäpahoittajille. ainoa joka siellä saa pahoittaa mieltään olen minä itse. aseestakin saat korkeintaan pienen keltaisen kumikuulan sieraimeesi :)

spessu: jännää, mä oon ollu ihan samassa luulossa :D

Lähettäjä: kuksa 
Päivämäärä:   4.5.14 09:21:42

Kun näin Annan blogin kuvat niin öh. Olethan sä ehkä joo hiukan ylipainoinen, mutta oletin jotain aivan muuta kommenttien perusteella :D Tyyliin kaksi kertaa isompaa naista pienen hepan selässä. Eli tsemppiä vaan! Ja jos sille tuntuu niin voithan sä alkaa laihduttaa samalla kun harrastat hevostelua, ei ne toisiaan pois sulje :)

Ja minusta on outoa että nykymaailmassa blogia saisi pitää vain ne kokeneet ihmiset. Me olemme kaikki aloittaneet joskus ja opimme eri asioita eri aikaan. Tykkään lukea ihmisten oivalluksista ja virheistä ja mitä niistä on opittu. Virheitä tekee kaikki. Joskus opimme myös virheellisesti asioita ja minusta tuntuu että blogi on siinä mielessä hauska, että myöhemmin voi lukea mitä sitä aiemmin on miettinytkään :) Eli yksi hyvä tapa tehostaa oppimista.

Päivämäärä:   4.5.14 10:11:13

Kiitos kuksa, en siis ole niin sotanorsu kuin alan itsekin luulemaan

Lähettäjä: HirveäHenri 
Päivämäärä:   4.5.14 10:21:11

Siis?! Et sä mikää lehmä oo :) Oot just sopiva ton hepan selkää. Ei 85 ole paha
Ja ne jotka sanoo et toi polle rösähtää, on väärässä. Ne haluavat vain esittää kovia muiden silmissä ja saavat siitä jotain mielihyvää. Mutta ÄLÄ IHMEESSÄ poista sun blogia! Se on aivan huippu.
Mä en oo ennen lukenu blogeja, mutta nyt taisi kiinnostus herätä :D
Jatka!!!!
Oot just sopiva. Ei tuollainen 500 kiloa painava hepo rysähdä mihinkään hoikan naisen painosta!

Lähettäjä: HirveäHenri 
Päivämäärä:   4.5.14 10:30:20

:D

Päivämäärä:   4.5.14 10:49:08

Omakuva kuntoon ja äkkiä! Et ole lihava, etkä liian iso tuon hevosen selkään. Kannattaa jättää omasta kirjoittamisesta pois ne kohdat missä itse kutsut itseäsi läskiksi, ne ruokkivat anonyymejä. Aivan käsittämätöntä kommentointia olet joutunut sietämään :( Todennäköisesti yksi ilkeä, joku tuttu tai tuntematon, siellä sinulle huutelee. Leuka pystyyn vaan! Ihan turhaa miettiä että menet valmennukseen tai tunneille vasta kun olet laihtunut. Nyt jo voit ihan hyvin mennä! Sano vaan opelle että sinum mielestäsi painosi on ongelma, niin hän voi ottaa sen huomioon tehtävissä, jos näkee sen tarpeelliseksi. Uskon tosin että hän vain sanoisi ettei se ole mikään ongelma :)

Päivämäärä:   4.5.14 10:51:13

Niin ja älä julkaise yhtäkään sinun omasta mielestäsi ikävää kommenttia, kyllä ne kyllästyvät jossain vaiheessa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.5.14 11:22:48

Mä en ole koskaan ymmärtänyt noiden blogien pitäjiä, kuinka ne uskaltaa pitää julkisia blogeja omalla nimellään.Nykyään kun on niin paljon häiriintyneitä ihmisiä vapaana , jotka voivat ottaa näiden julkisten blogien kirjoittajia kohteikseen vaikkei mitään syytä olisikaan.

Lähettäjä: Nedo 
Päivämäärä:   4.5.14 11:47:45

Pah, kirjoitin pitkän viestin ja painoin vahingossa jotain ja kaikki läks...

Oh well. Kirjoitan lyhyesti tiivistetyn version.

Aloittaja: Ystävä hyvä... Olet kaunis ja todella mukavan oloinen. Olet oikein sopiva tuonne hevosten selkään. Usko jo, kun me sitä yritämme täällä sinulle sanoa :)
Näytät niin iloiselta kun poseeraat hevosten kanssa kuvissa. Älä lopeta heppailua...

Ihmiset ovat ilkeitä. Jätä idiootit omaan arvoonsa.

Otan nyt esimerkkinä islanninhevoset. Sitkeä rotu, mutta varsin pienikokoinen. Issikan suositeltu maksimaalinen painoraja on 100-120 kg.
Nuo ovat isoja hevosia joilla ratsastat. 85 kg ei ole kerrassaan mitään!

Ja mietihän ratsastavia miehiä. 180 cm miehen keskimääräinen normaalipaino lienee siinä 80-85 kg. Voi olla enemmänkin kuten omalla miehelläni.
Mutta haukutaanko näitä? Ehei. Silloin hehkutetaan miten hienoa on että miehet ovat löytäneet hevosharrastuksen.

Nyt itsevarmuutta kehiin ja viittaat kintaalla ilkeilijöille.

Nostan kyllä hattua sinulle kun olet uskaltanut kirjoittaa julkista blogia omalla nimelläsi, ja linkitit sen vielä tänne.

Päivämäärä:   4.5.14 18:14:20

Kiitos Teille. Olen tosiaan kärsinyt vaikeasta masennuksesta ja olin pois työelämästä. Siitä jatkoin puolikasta päivää ja tämän jäljiltä rahat niin loppu ettei tarvitse kyllä tunneille mennä.

Hevoset on aina ollut mulle henkireikä Ja suomeksi sanoen v*tuttaa Kun ei ole enää mahdollista omaan hevoseen. Voi Kun olisi niin varakas, että voisi hevostella oikein kunnolla ja rauhassa.

En tosiaan tiedä miksi avaudun täällä, anteeksi..

Lähettäjä: minä vaan 
Päivämäärä:   4.5.14 18:38:59

Mysteeri: Onko hevosesi Freddy Poni-haasta?Olin jotenkin tunnistavinani heti tutun hepan :)

Päivämäärä:   4.5.14 19:26:04

Ja edelleen Mysteerille: Aivan huippublogi. Entisenä paskalinkona samaistun täysin. Lisäksi oli mahtavaa (juuri miehen kanssa reissusta palanneena) lukea realistinen kuvaus toisen pariskunnan reissusta. Emme siis olekaan vielä eron partaalla, aivan normisettiä näyttäisi olevan.

Päivämäärä:   4.5.14 21:57:01

minä vaan: oho, joku vielä muistaa vaikka siitä on jo jokunen vuosi vierähtänyt kun lähdimme Freddyn kanssa peehoosta :)

. : se on tämä glamourelämä tälläistä :) ... "kiva" kuulla että ei kaikilla muillakaan mene ihan niin että mies soittaa serenadia kukka suussa parvekkeen alla kun aurinko laskee ja itsellä on täydelliset vaatteet ja täydellinen kampaus. siinä oli sitä totuutta kun meikäläinen auringon paahteessa klo 7 aamulla nojailee autoon ihan hemmetin kyrsiintyneenä edellispäivän lookki räjähtäneenä :D ja siitä seuraavaksi vielä mäkkäriin syömään aamupalaa ohhohhoo.

noita matkapäiväkirjoja kannattaa ehdottomasti pitää reissun päällä ollessa, harmittaa ettei aikaisemmista reissuista tullut kirjoitettua... tavallaan.

Päivämäärä:   4.5.14 22:29:05

Nyt On kyllä pakko kiittää Teitä arvon sennut. Jatkan ratsastusta niin paljon kun resurssit antaa myöden. Näytän kaikille mistä kana pissii ja että pullukkakin voi laihtua ja oppia ratsastamaan!

Lähettäjä: naks 
Päivämäärä:   4.5.14 23:16:00

Anna: Et mielestäni edes ole pullukka! Näytä niille!
Kävin Instagramin kuviasi katsomassa ja kaunis olet :) Ja ihana hymy

LähettäjäMinnatje 
Päivämäärä:   5.5.14 12:23:59

Kannattaa aina muistaa, että tuollaiset hyvin aggressiiviset toisen ulkonäköön tmv. puuttuvat kommentit kertovat kirjoittajansa omasta pahasta olosta. Henkisesti hyvinvoivalla ihmisellä ei ole tarvetta painaa muita alaspäin tunteakseen itsensä paremmaksi.

Sitähän tuollaiset asiattomat kommentit ovat, toisen tahallista loukkaamista. Jos tarkoitus olisi antaa rakentavaa palautetta, sävy olisi toinen.

Anna, et ole niin lihava, ettetkö voisi ihan hyvin jatkaa ratsastusta sopivilla hevosilla. Ei ratsastamaan opi, jos ei ratsasta. Mutta ratsastustunteja kannattaa kyllä ottaa, muuten oppii vain lisää virheitä. Tämä on valitettavasti omakohtaisesti koettu tosiasia...

Lähettäjä: minä vaan 
Päivämäärä:   5.5.14 16:48:45

Myrteeri: Joo lähinnä mä muistan ajan jolloin Freddy tuli, iso lempeä jättiläinen :D Mutta ihanan kodin näyttää saaneen.

Lähettäjä: hep 
Päivämäärä:   5.5.14 17:08:05

Way to go, älä päästä ilkeitä anonyymejä niskan päälle vaan jatka ratsastusta :) Et todellakaan ole lihava, vähän ylipainoinen vain, mutta äkkiäkös vararenkaasta pääsee eroon kun treenaa ja syö terveellisesti.

Tsemppiä ja hyvää hevostelukesää sinulle!

Päivämäärä:   13.5.14 18:35:06

ilkeä kommentointi on ainakin nyt pysynyt kurissa. Enää ei ole liian pieni hevonen alla :)

Lähettäjä: Bumba 
Päivämäärä:   13.5.14 18:53:17

Mä tykkäsin sekä Annan että Mysteerin blogeista. Itse en voi blogia perustaa, sillä saisin varmaan poliittisen ASBOn. Mutta muiden blogeja on kiva lukea. :)

Lähettäjä: : ) 
Päivämäärä:   13.5.14 19:06:48

Mysteeri : tykkäsin kovasti : ) ja hyvä haastevideo, ihana :' DD

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.