Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Raippavieraat vs kiakkovieraat

Lähettäjä: @!#$ 
Päivämäärä:   7.12.13 14:45:18

Hevonen sitten lyöty avohaaveille Tampereella, seuraavan kerran kun kiakkovieraat lähtee rillaamaan kerätään ht.netistä pari bussilastillista vastaiskuun.

Omat raipat mukaan.

Re: Raippavieraat vs kiakkovieraat

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.12.13 14:48:10

Mukana.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   7.12.13 14:54:35

:D Sovittu

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   7.12.13 15:00:58

Mulkkuja odottaa unohtumaton itsenäisyyspäivä ensi vuonna. Kandee kusipäiden miettiä ryömivätkö koloistaan!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.12.13 19:25:52

Mä tuun.

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   7.12.13 19:27:44

Poliisihevosten suojeliat aiheuttaa pahempaa jälkeä kuin poliisihevonen itse töytäilemällä

Lähettäjä: räps 
Päivämäärä:   7.12.13 21:56:15

"Poliisihevosten suojeliat aiheuttaa pahempaa jälkeä kuin poliisihevonen itse töytäilemällä"

Todellakin! Saa siinä sitten kiakkovieras itkeä pinkki possuhattu päässä ilman hampaita että "fe lobbuu ny!!!" :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.12.13 21:59:17

Mukana!

Minulla on vanha kameliraippa jossa on rottingin sisällä metallitikku. Sivaltaa aika mukavasti jäljen persiille.

Lähettäjä: viiva 
Päivämäärä:   7.12.13 22:01:15

Mukana ilman muuta!

Lähettäjä: mylpyrä 
Päivämäärä:   7.12.13 22:01:39

- : ookko kokeillu kotona?

Lähettäjä: Kiakkoviaras 
Päivämäärä:   7.12.13 22:07:59

Tervetuloa kokeilemaan!

Kyllä se lätkämaila aina vähintään paria piiskaa vastaa!

Lähettäjä: Jee 
Päivämäärä:   7.12.13 22:09:09

"Lähettäjä: -
Päivämäärä: 7.12.13 21:59:17

Mukana!

Minulla on vanha kameliraippa jossa on rottingin sisällä metallitikku. Sivaltaa aika mukavasti jäljen persiille."

Kuulostaa loistavalta! ;)

Lähettäjä: nappula 
Päivämäärä:   7.12.13 22:10:44

Lähettäjä: Kiakkoviaras
Päivämäärä: 7.12.13 22:07:59

Tervetuloa kokeilemaan!

Kyllä se lätkämaila aina vähintään paria piiskaa vastaa!

Kyllä raivostunut hevosnainen aina vähintään paria kuppasta äijää vastaa!

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   7.12.13 22:13:45

Oon samaa mieltä ku nappula. Vaikka ei älyä hevosia varoa, niin vihaista hevosakkaa kyllä kannattaa väistää :D

Lähettäjä: hölönpölö 
Päivämäärä:   7.12.13 22:14:00

Muistakee ottaa kypärät ja turvaliivit. Ja turvakengät, teräskärkisillä on metkaa potkia kasseille. <3

Lähettäjä: Mirra 
Päivämäärä:   7.12.13 22:14:03

Mä en tuu. Lyöminen lisää lyömistä enkä mä halua sitä. Mä hoidan sen hevosen haavat ja jätän pinkit possuhatut omaan arvoonsa.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   7.12.13 22:15:43

"Mä en tuu. Lyöminen lisää lyömistä enkä mä halua sitä. Mä hoidan sen hevosen haavat ja jätän pinkit possuhatut omaan arvoonsa."

Turha filosofoida, pääasia että possuhattujakin sattuu

Lähettäjä: näin 
Päivämäärä:   7.12.13 22:18:46

"Lähettäjä: x
Päivämäärä: 7.12.13 22:13:45

Oon samaa mieltä ku nappula. Vaikka ei älyä hevosia varoa, niin vihaista hevosakkaa kyllä kannattaa väistää :D"

Jeps. Vihainen nainen on vaarallisempi kuin eläin jolla on monta sataa kiloo lihasta. :D TURPIIN TULLOO KIAKKOVIARAAT!

Päivämäärä:   7.12.13 22:20:38

Lähteekö Spessu meille bussikuskiks ku sillä on kortti? :D Senhän piti viedä ht.nettiläiset kesäretkelle linnanmäelle mut ei sit vieny. :'(

Päivämäärä:   7.12.13 22:23:35

Mä en filosofiasta tiedä mitään, mutta ihan etologiasta tiedän, että lyöminen on primitiivireaktio, enkä mä halua olla primitiivinen! Ja vihan lietsominen tuo mulle mieleen jonkin hitlerjugendin tai jalkapalloräyhääjät ja sentapaiset hurma- ja hurmehenget! Ei ole Suomessa tarvetta sellasille!

Possuhattuja sattuu ja maailma tai ainakin poliisihevoset pelastuu, jeees! :D

Lähettäjä: tsk 
Päivämäärä:   7.12.13 22:23:50

Kaikkihan tietävät että kyseisen paikkakunnan kiekkokansa on jälkijättöisiä apinoita.

Päivämäärä:   7.12.13 22:27:12

Tais niitä muualtaki tulla ku tampereelta

http://kiakkovierasjuhlat.noblogs.org/files/2013/11/bussimainos.jpg

Lähettäjä: haha 
Päivämäärä:   7.12.13 22:34:23

nonii vuokrataan tollanen iso bussi ja spessu kuskiks totta kai :D

Päivämäärä:   7.12.13 22:36:39

tsk: ai tietää vai? Mä en ole tollasesta koskaan kuullutkaan. No, yleensä koko maailman kiekkokansasta kyllä jotain.

Lähettäjä: Luuttu 
Päivämäärä:   7.12.13 22:44:45

Juu mukana.. Pitää ottaa kunnon juoksutusraippa.. Sillä on mukava hutkia mailan ulottumattomista :)

Lähettäjä: mieli tekis 
Päivämäärä:   7.12.13 22:49:28

Piestä koko jengi vai isompi hevosrynnäkkö ja jyrätä kaikki?

Päivämäärä:   7.12.13 22:56:37

Mennään hevosilla ja yhtenä rintamana laukataan paskiaisten yli.

Lähettäjä:   
Päivämäärä:   7.12.13 23:05:41

Tämä toisenlainen htnetti kannattaa lukea pohjalle. Varsinkin niitten jotka kokevat kyseisten p*skakasojen jotenkin kokeneen vääryyttä.

http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?f=17&t=113086

Päivämäärä:   7.12.13 23:24:22

Yritin lukea, sori en jaksanut. Meitä on moneksi.

Päivämäärä:   7.12.13 23:45:17

Mäkin oon mukana! Omat kypärät ja turvaliivit mukaan!

Päivämäärä:   7.12.13 23:53:33

JEE! Päästään räiskimään! Saadaan asiat kerralla kuntoon! :DDDD

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   7.12.13 23:57:42

Ei jaksanut kovin pitkälle lukea tota punkkareitten mouhoamista. Samanlaisia pellejä kuin nämä hötönetin angstaavat ämmät. Saattavat olla tietty vielä pariskuntiakin.

Lähettäjä: jessus 
Päivämäärä:   8.12.13 00:01:44

Voi jeesus nuo punkinfinland-tyypit on TYHMIÄ. "Poliisi pahoinpiteli hevosilla viattomia mellakoitsijoita, jos itsepuolustuksen tuoksinnassa hevosta sattuu niin voi voi", ja "Stocka on rikas, korjaukset menee vakuutuksista, eli ei haittaa että rikottiin".

Luulen että ensi vuonna poliisikin on paljon paremmin varautunut, nythän pahasti aliarvioitiin mellakan suuruus ja ihmisten sekä kännitilasta että riittämättömästä aivokapasiteetista johtuva korostunut typeryys.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   8.12.13 00:03:22

Juoksutusraipalla kaulan ympärille ja kiskaisu.

Päivämäärä:   8.12.13 00:05:18

"Samanlaisia pellejä kuin nämä hötönetin angstaavat ämmät."

Joiden seurassa viihdyt niin loistavasti! :DDD

Lähettäjä: parus major 
Päivämäärä:   8.12.13 00:05:47

onks siittä hepasta osumakuvia? ois kiva nähdä mitä damagee niille kiakkojuteille pitäis antaa takas... :)

LähettäjäSpessu 
Päivämäärä:   8.12.13 00:06:54

"Lähettäjä: Mirra
Päivämäärä: 8.12.13 00:05:18

"Samanlaisia pellejä kuin nämä hötönetin angstaavat ämmät."

Joiden seurassa viihdyt niin loistavasti! :DDD"

Joo. Tämä ei maksa oikein mitään eikä tartte olla sirkusteltassa.

Lähettäjä: parus major 
Päivämäärä:   8.12.13 00:21:44

Ttu työ ootta hitaita;

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288629826960.html

xD

Päivämäärä:   8.12.13 00:24:32

Pidä varasi: kai tiedät että seura tekee kaltaisekseen?

Lähettäjä: ponette 
Päivämäärä:   8.12.13 00:26:32

mis ne avohaavat on tos videolla? paha oli kinner-vamma jos on seuraavana päivänä työkykyinen

Lähettäjä: sennu 
Päivämäärä:   8.12.13 00:37:35

"onks siittä hepasta osumakuvia? ois kiva nähdä mitä damagee niille kiakkojuteille pitäis antaa takas... :)"

Mitenkään hevosten vahingoittamista puolustelematta, niin onhan tuo vähän jännä juttu että toimittaja ja kuvaaja ovat käyneet poliisitalleilla tekemässä juttua, mutta eivät sitten vaivautuneet ottamaan yhtään lähikuvaa vammoista (Palaadin harjassa olevaa väriä lukuunottamatta)? Tosin, onhan tuo Atenon takajaloissa ollut haavakin näköjään mennyt jo umpeen, joten mitäs sitä suotta kuvaamaan.

Lähettäjäcloory 
Päivämäärä:   8.12.13 00:40:05

"Todellakin! Saa siinä sitten kiakkovieras itkeä pinkki possuhattu päässä ilman hampaita että "fe lobbuu ny!!!" :D"

:'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   8.12.13 00:42:49

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288629826960.html Sponssaisiko ht.net poliisihevosille uudet riimut...?

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   8.12.13 00:54:13

Olis ainakin tarvetta riimuille, köyhä valtio..rahat kreikkaan.

Lähettäjä: Repesin tälle 
Päivämäärä:   8.12.13 01:00:42

Tämähän on melkein naurettavampi keskustelu kuin mammapalstojen agitoinnit, joissa caps lock päällä uhotaan, miten muka mennään näyttämään jollekin oletetulle lasten/perheiden/äitien sortajalle, "mistä tiikeriäidit on tehty". Joo menkää. Menkää jo. :D

Joo lähdetään hakkaamaan, niin väkivalta loppuu. Eiku...

Mitä eläinsuojeluun tulee, niin ainoa sitä kannattava alakulttuuri meillä tällä hetkellä taitaapi olla juuri nuo punkkarit. Mitä Punk in Finlandiin tulee, niin siitä porukasta löytyy, jos ette tätä tienneet, aikamoinen määrä ratsastajia, hevosenomistajia ynnä muita asian kyllä tuntevia. Itsehän tiedän koko foorumin sitä kautta, että vanhat kilparatsastaja(aktivisti/punkkari)frendit ovat vinkanneet. Toinen ympäristö, jossa olen piffaajiin tutustunut, on eräs akateeminen tutkijakoulu, ts. siellä on ihan väitöskirjaa kirjoittavia ihmisiä eikä mitään teinejä.

Kerron vielä lopuksi, miksi ylipäätään avasin tämän topikin. Siksi, että tapasin äsken pihassa röökillä naapurini, joka on aktiivinen poliisitallilla kävijä ja repeili näillle "hevonen raadeltu" -mässäilyille. En uskonut häntä, kuulosti liian absurdilta, että ylipäätään ratsupoliisi olisi kärrätty Tampereelle (en itse seuraa keltaista lehdistöä). Totta tämä näköjään kuitenkin on. Huh heijaa... :D

Kuulemma muuten oli persuja eikä punkkareita siellä putkassa. Eikös sennula ole aika perussuomalainen mesta, miten tuohon asennoidutte? :D

Lähettäjä: Man 
Päivämäärä:   8.12.13 01:09:47

Mukana!!

Lähettäjä:  . 
Päivämäärä:   8.12.13 01:23:21

Mistä sinä kommari nyt persut tähän repäisit?

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   8.12.13 01:56:51

Enpä usko että ihan isoin huoli on se "hevosten raatelu" vaan se että saisi edes joku ja jollain taottua kalloon että itsenäisyyden kunnioittaminen veteraanien kanssa ei ole mikään "eliitin sikajuhla" vaan jotain ihan muuta. Jos eivät nuo tyhjäpäät kaikkine hevosharrastahineen ja akateemisesti koulutettuineen ymmärrä että paikka ja aika oli aivan väärä niin on kyllä todella ihmeellistä!
Oli mittakaava mikä tahansa, tosiasia on että hevosia koitettiin tarkoituksellisesti hakata ja vahingoittaa, siitä on eläintensuojelu aika kaukana.
Persujen putkareissut eivät yhtään yllätä, sinne kanssa siunaantunut kaikki aivottomat mölisijät.

Lähettäjä: Persut putkassa 
Päivämäärä:   8.12.13 01:58:35

En tiedä, kuka täällä on "kommari", mutta jos osaat googlettaa keskustelun aihetta, niin lehti kuin lehti käsittelee putkasta tänä aamuna päässeitä nuoria persujätkiä. Ihan siis avoimesti ja komeasti toteavat olevansa tuon "puolueen" kannattajia nuo eilen öykkäröineet tapaukset. Eivät siis tapahtuman omaa porukkaa, joka taitaa olla melkoisen vaihtelevaa puoluetaustaltaan muuten, mutta jeesuspellet ja pers...ut ei juuri kiinnosta. :)

Päivämäärä:   8.12.13 02:11:08

Katsoin juhlat sekä suorana eilen että veteraanivaarini kanssa tänään Areenasta glögiä juoden ja taas kerran sodista jutellen. Mielenkiintoisesti vaari koki nämä juhlat junttimaiseksi ja harmitteli älytöntä valkoista patriotismia, vaikka kuoroon oli sentään saatu yksi värillinen lapsi, vähän kuin Ikean kuvastoon, edustamaan suvaitsevaista monikulttuurisuutta tai jotain. Mutta ehkäpä nyt joulukuussa 93 vuotta täyttänyt vaari ei ole vielä tarpeeksi kokenut arvioimaan sitä tapaa, jolla valtiomme menneisyys esitetään. ;) Hän on sodat oikeasti kokeneena todellinen rauhanmies, kiinnostunut kaikista kulttuureista ja huolissaan hyvinvointivaltion rapistumisesta.

Ei mieltä osoiteta veteraaneja tai itsenäisyyttä kohtaan, vaan pönötystä kohtaan. Ei nuo juhlat olleet veteraanien ja itsenäisyyden ylistys vaan surullista pönötystä.
Minusta turha viedä keskustelua oletettuun kinnerhaavaan ja veteraanien pilkkaamiseen. Jos sellaista tapahtuisikin, niin niiden juhlien takia, ei tyhjästä. Logiikka!

Päivämäärä:   8.12.13 02:13:29

Tarkennan vielä ennen nukkumaanmenoa, että vaari rantaruotsalaisena on aika kaukana kommunisteista. :)

Lähettäjä: w 
Päivämäärä:   8.12.13 02:22:10

"Ei nuo juhlat olleet veteraanien ja itsenäisyyden ylistys vaan surullista pönötystä."

Ai? Niin mitä sitä nyt perinteitä kunnioittamaan? Eihän tuo mikään mielipidekysymys ole onko itsenäisyyspäiväjuhla itsenäisyyspäiväjuhla vai ei! Kutsuja sen määrittelee. Voi helkkari sentään! :D

Se on myös paikka kiittää ja arvostaa maamme puolesta ansioituneita henkilöitä, kuten taiteilijoita ja urheilijoita. Aika kaukana "eliitistä".

Surullisinta että nämä päättömät riehujat eivät todellakaan ole istuneet peruskoulussa sen aikaa että edes tietäisivät mitä "vastustaa" ja missä! Niin naurettavaa ja ala-arvoista pelleilyä että vastaavaa saa kyllä etsimällä hakea.

Lähettäjä: w 
Päivämäärä:   8.12.13 02:27:59

"Näytettiin pienelle sikailevalle porhokerholle, että niiden saunaseurojen touhuja ei katsota hyvällä."

Ainoa vaan, kuten todettu että se "porhokerho" oli sisällä istumassa eikä todellakaan nähnyt mitä ulkona tapahtuu. Ja kaikille jäi epäselväksi MIKSI.
Paikka ja aika ihan väärä, asia ok.

Päivämäärä:   8.12.13 02:30:11

Ketään nyt ei vaan oikeasti kiinnosta, jos tunnet jonkun kunnollisen ja fiksun punkkarin, tai ylipäätään että oliko riehujat punkkareita vai persuja vai mitä. Pointti on, että ne jotka ei osaa hoitaa mielenosoitusta vahingoittamatta sivullisia, ts. poliisien hevoset, rakennusten ikkunat, ovat sitä alinta pohjasakkia. Uskomatonta touhua.

Enkä jaksa uskoa, että mielenosoituksen oli alunperinkään tarkoitus olla väkivallaton, vai huvikseenko ne niitä mailoja mukanaan rahtasivat

Lähettäjä: jokumuu 
Päivämäärä:   8.12.13 05:46:44

Aika surullista on, että suomalainen puolustaa tällaisella kiihkolla pönötystä, johon ei itse koskaan tule edes osallistumaan.

Mitä niihin hevosten vammoihin tulee, niin polliisisetän henkinen tila ja hevosen punanen tukka näyttää olevan ne pahimmat vammat tästä keissistä.

Päivämäärä:   8.12.13 12:11:35

Poliiseille tuli myös kuulovaurioita. Onhan se jo aika törkeää.

Voisin heittää vähän bensaa noitten mellakoitsijoiden päälle ja tuikata tuleen.

Päivämäärä:   8.12.13 15:11:03

"Voisin heittää vähän bensaa noitten mellakoitsijoiden päälle ja tuikata tuleen."

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   8.12.13 15:18:50

Mukana ollaan myös!

Päivämäärä:   8.12.13 16:21:59

Lähettäjä: cloory
Päivämäärä: 8.12.13 00:40:05

"Todellakin! Saa siinä sitten kiakkovieras itkeä pinkki possuhattu päässä ilman hampaita että "fe lobbuu ny!!!" :D"

:'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.