Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vikalista miehestäsi?

Lähettäjä: vikalista 
Päivämäärä:   21.7.13 23:28:09

Vikalistat ja korjausvinkit jakoon. Minä aloitan ja provonhuutelijat voitte poistua ketjusta samantien.

Oman mieheni vikalista:

- joka toinen sana on v-ttu, tai "tiäksä". Etenkin jos puhuu jostain itselleen tärkeästä asiasta niin volyymi on taivaissa, kirosanoja on ihan oikeasti se joka toinen sana. Normaalikeskustelussakin jos ei joka toinen, niin joka kolmas sana on v*ttu. Tästä huomautan ihan päivittäin.

- jos pyytää minua auttamaan jossain asiassa niin odottaa että jätän kaikki omat tekemiset seis sillä sekunnilla ja keskityn hänen auttamiseen. Ihan sama mitä olen tekemässä. Jos en sitä tee niin alkaa kiukuttelu että "ei tässä ole koko päivää aikaa odotella" sun muuta, kauhea hampaiden kiristely ja sekoilu.
Usein nämä tilanteet päättyvätkin siihen että itselläni menee pinna ja jätän äijän yksinään sekoilemaan, tyyliin jos ei apu kelpaa..

- tekee kauhean numeron siitä jos joku nainen vähän vilkuilee häntä. Ei itse ole yhtään kiinnostunut ulkonäöstään mutta kun (pakotan) laitan hänen hiukset kuntoon ja valitsen siistit vaatteet (jotka olen itse ostanut), onhan se komea mies ja naisetkin sen huomaa. Sitten kun joku nainen laittaa silmää niin ukko on heti mulle röyhistelemässä rintaansa että huomaksiks taas.
TOSIN, sanoo yleensä siihen perään heti ettei häntä voisi vähempää kiinnostaa koska hänellä on jo kaunis ja ihana nainen, tai jotain muuta mairittelevaa.

- mies puhuu aina persereiästä/kakasta/perärööristä/anaalista/ripulista. On päiviä jolloin oikeasti uhkaan jättää hänet koska en jaksa kuunnella sitä. Jos vaikka katsomme uutisia ja säämies sanoo että huomenna sataa, mies kommentoi siihen että "anaalista sataa paskaa" tai muuta vastaavaa. Välillä saattaa jatkaa tuntikaupalla sitä samaa. Esim. kaupassa on tarjouksessa lihapaketti niin se on "ripulia suoraan porsaan persereiästä", sun muuta. Tällaista kun kuuntelee putkeen hyvän tovin, kun kaikki on vaan anaalia ja ripulia niin ei sitä jaksa päivästä toiseen.

- sänkyhommissa häntä kiinnostaa minun nautintoni ehkä 2 kertaa kymmenestä. Tai 1, jos ihan rehellinen olen. Muutoin kaikki pyörii siinä samassa kaavassa: muna sisään, minuuttia jyystöä ja hänen laukeaminen.

Teidän vuoro :)

Re: Vikalista miehestäsi?

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   21.7.13 23:28:54

Saako kirjoittaa vaimosta, kun ei ole miestä? No kirjoitan kuitenkin.

-

Lähettäjä: Mirra 
Päivämäärä:   21.7.13 23:30:51

Ai kauhee, mikä aloitus!

Lähettäjä: vikalista 
Päivämäärä:   21.7.13 23:41:26

Vaimot käy myös :)

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.7.13 23:42:02

- Taivaanrannanmaalarius. Se on oikeastaan pääotsikko, joka kätkee alleen monta alaotsikkoa. Aluksi oli jotenkin söpöä kaikki suunnitelmat omasta ja yhteisestä tulevaisuudesta, kunnes tajusin, että ihan taviksina tässä tullaan elämään, eipä meidän elämä semmoiseksi muutu, mistä tuo puhuu. Nyt ei aina jaksa kuunnella ja olla tarpeeksi innostuneen kuuloinen, kun tietää, ettei huimat suunnitelmat ole kuin puhetta.

- Jos joskus innostuu toteuttamaan jotain, niin kaikki muu jää. Ihan sama, mitä pakollisia toimia olisi, tai mitä on sovittu. Sama tosin tapahtuu, jos törmää vaikka sellaiseen kaveriin, jota ei ole aikoihin nähty, saattaa herra kotiutua vasta aamukuudelta. Tämä on meillä melkein johtanut eroon, kun ei kykene ilmoittamaan (ei "uskalla" kun pelkää minun suuttuvan.. Enpä varmaan suutukaan siitä, jos ei ilmoita?).

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.7.13 23:57:47

"- mies puhuu aina persereiästä/kakasta/perärööristä/anaalista/ripulista. On päiviä jolloin oikeasti uhkaan jättää hänet koska en jaksa kuunnella sitä. Jos vaikka katsomme uutisia ja säämies sanoo että huomenna sataa, mies kommentoi siihen että "anaalista sataa paskaa" tai muuta vastaavaa. Välillä saattaa jatkaa tuntikaupalla sitä samaa. Esim. kaupassa on tarjouksessa lihapaketti niin se on "ripulia suoraan porsaan persereiästä", sun muuta. Tällaista kun kuuntelee putkeen hyvän tovin, kun kaikki on vaan anaalia ja ripulia niin ei sitä jaksa päivästä toiseen. "

:::::Dddd ihan paras!

Lähettäjä: Love 
Päivämäärä:   22.7.13 00:01:13

En kyllä kauaa jaksaisi aloittajan miestä. Uskomaton äijä.

Lähettäjä: sardiini 
Päivämäärä:   22.7.13 00:35:33

alottajan mies ei järin houkuttelevalta kuulosta ei sitte vaikka mitenpäin lukis :D

Tällä hetkellä mennee hellun kans nii hyvin että tuntuupi että ainoa vika on että ei oo minu vieressä justiinsa nytten..:( mutta joo, onha niitä päiviä millon toisen käytös ärsyttää, mutta yleensäkki ko nytte alakaapi miettimmää nii oon aika täydellisen paketin itelleni hommannu :3

Lähettäjä: Nimetön 
Päivämäärä:   22.7.13 00:49:19

Odotas kun mietin.

1. -
2. -
3. -

0!

Olen mieheeni (tarkemmin miesystävääni) yhä niin sokean rakastunut etten näe vikoja. Tulen sitten 1-5 vuoden päästä kertomaan.

Lähettäjä: inga 
Päivämäärä:   22.7.13 00:55:06

mies ei osaa puhua asioista, kaikki asiat pitää aina kaivaa esille :-D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.7.13 01:38:49

Ne viat ovat niin mitättömiä hyviin puoliin verrattuna.. ♥

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   22.7.13 02:53:17

Hui, aloittajan mies kuulostaa minun exältäni :D :D Kaikki muut kohdat täsmää paitsi tuo kiroilu. Toivottavasti et sentään samaa heppua ole onnistunut nappaamaan, on kyllä semmonen "kultakimpale"... :P

Lähettäjä: zzz 
Päivämäärä:   22.7.13 09:52:50

- Saa välillä (onneksi nykyään harvoin) jotain masennuskohtauksia, kun vaan sulkeutuu kuoreensa eikä puhu mitään. Möllöttää vaan apaattisena sohvalla.
- Ei muutenkaan oikein osaa small talkia. Joskus vähän ahdistaa se hiljaisuus, kun vaan istumme hiljaa autossa tai katsomassa telkkaria, tai vain minä höpisen itsekseni.
- Koska se ei halua tietää mun existä tai että mä puhuisin muutenkaan miespuolisten kaverien kanssa tekemistäni jutuista, niin se olettaa, että minäkään en halua tietää. Siispä se ei koskaan kerro, mitä sen ex tekstasi tai mitä jutteli (nais)ystäviensä kanssa. Sitten tunnen itseni uteliaaksi ämmäksi, kun tenttaan sitä, että mitäs asiaa sillä oli. Vaikka en tarkoita sitä minään kuulusteluna tai mustasukkaisuuskohtauksena, niin siltä se sitten lopulta kuulostaa itsestänikin, kun toiselta joutuu väkisin kiskomaan sanat suusta. Mä vaan haluan tutustua mieheen niin, että tiedän millaisia sen kaverit ovat ja millaisia juttuja juttelevat ystäviensä kanssa. Eikä se kyllä paljon puhu miespuolisten kaveriensakaan kuulumisista. Itse olen tottunut, että kun saan tekstarin tai puhelin, niin sen jälkeen totean, että Mirja se siellä kyseli kuulumisia tms. Mies ei ikinä sano mitään. Seuraavana päivänä saattaa todeta, että Mikko kertoi eilen kuulumisia. Ärsyttävää, vaikka tiedän, että tämä on vaan tottumiskysymys. Mä opin tuohon "raportointiin" exän kanssa. Tää ilmeisesti taas oppi "salaamaan" asiat exänsä kanssa.

Muuten siinä ei kyllä vikaa olekaan. Lähes täydellinen mies <3

Lähettäjä: piip 
Päivämäärä:   22.7.13 10:03:58

-Ärsyttävä kännissä ja juo usein liikaa (tosin on nykyään radikaalisti vähentänyt juomistaan, onneksi)
-Melko saamaton, pikkuhommien tekemisessä menee ikuisuus. Sitten jos on jotain isoja ja tärkeitä projekteja niin ne tekee kyllä ripeästi, ns kertarysäyksellä. Mutta olisi se kiva saada oikeasti se sängyn alla valmiina pötköttelevä rullaverho ikkunaan.....
-Tunteiden hautominen sisälle. Luulee, että en huomaa jos joku asia on huonosti. Sitten kun kysyn, että miksi et ole puhunut tästä aikaisemmin, hän vastaa, että en halunnut että suutut/loukkaannut.. Huoh. :)

Muuten ihana mies, ottaa minut huomioon ja hemmottelee. Ajattelee aina meitä ensimmäisenä. Meillä saa molemmat olla omia itsejään, käydä myös ulkona tai matkustella pelkästään ystäviensä kanssa. Silti yhteinen arkemme on parasta. <3 Tavoitteellinen ja kunnianhimoinen mies, komea ja tempperamenttinen.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   22.7.13 10:22:24

- "Ei keskustele vihaisten ihmisten kanssa". Jos meillä on joku riita esimerkiksi tullu tekstarien muodossa, mies ei välttämättä vastaa moneen tuntiin mun viesteihin. Syyksi sanonut, ettei tykkää keskustella vihaisten kanssa. Mutta kun tuo vastaamatta jättäminen saa mut vielä enemmän vihaiseksi, josta olen yrittänyt monta kertaa sanoa. :D

- Aina pitää olla seuroissa. Siis esim. jos olemme hänen vanhemmillaan käymässä ja on ruoka-aika. No, jos minulla ei ole nälkä ja päähän sattuu, niin mies sanoo että tule nyt sentään seuroihin. Minulla on melko usein päänsärkyä ja se on tuskaa istua sen 45min pöydässä pää jomottamassa. Tosiaan hehän saattavat syödäkin sen yli tunnin, sen ajan mielellään vaikka torkkuisin niin kipu hellittäisi hyvällä tuurilla.

- Aina saa odottaa. Olen pahimmassa tapauksessa odottanut miestäni viisi tuntia kaupungilla. Ja vain koska ei saanut kaverinsa kanssa yhden kevarin laakereita kunnolla paikoilleen. Hänen ei siis hommaa pitänyt edes tehdä, mutta kaveri oli kysynyt apua ja mies tiesi hyvin, että tulen sinä päivänä hänelle. Ja kun sanon, että odottelu ottaa pattiin, kun itse yritän aina olla mahdollisimman ajoissa joka paikassa, niin aletaan monkumaan että olisithan voinut kävellä. Viisi kilometriä ei nyt ole aivan hirveä matka, mutta en olisi päässyt sisäänkään, koska avaimeni olivat kotona sillä hetkellä. :)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.7.13 10:42:21

Impulsiivinen. Sanoo kyllä varmasti mitä ajattelee ja todella ilkeästi ja aggressiivisesti. Käsittää asiat helposti väärin, tekee omia johtopäätöksiä ja suuttuu sekä huutaa ja näiden juttujen selvittely sellainen vihaisen miehen kanssa onkin sitten astetta vaikeampaa...

Toisaalta pidän siitä että mies sanoo mitä ajattelee, mutta välillä tuntuu että se haastaa riitaa tahallaan, laittaa sanoja mun suuhun ja vääristelee juttuja. Eikä kuuntele jos yritän selittää..

Enpä keksi muita huonoja puolia. Onneksi itse olen rauhallinen enkä suutu helposti. Muuten ei tulisi elosta mitään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.7.13 10:48:28

Ihan poikanenhan tämä on ainakin käytöksen perusteella, mutta:

- Ei osaa keskustella mistään muusta kuin autoista ja tietokoneista.

- Riidan alkaessa menee ihan lukkoon. Ei välttämättä sano yhtään mitään mihinkään ja tuijottaa vaan eteensä.

- Jos esitän, että kissa ei saa tulla makuuhuoneeseen yöllä (valvottaa minua) niin mies vaan nakkelee niskojaan ja tekee kuten haluaa. Näin aina jos olemme jostain asiasta eri mieltä, vaikka kuinka laittaisin vastaan.

- Jos olemme lähdössä johonkin niin mies kiirehtii autoon istumaan ja minä perässä kannan kaikki tavarat, kunnes autolle päästessä sanon tästä. Halusi kuulemma kuuntelemaan musiikkia, eikä muistanut tavaroita. Niin, aina...

- Mieluiten vain pelaa koneella. Siivoaminen on täysin alkeellista ja tähän saa aina patistaa. Saattaa esim. pyyhkäistä rikkalapion harjalla ensin kissansa kakkaa (miksi se edes on laatikon ulkopuolella) ja sitten tyytyväisenä jatkaa sillä likaisella harjalla harjaamista ympäri taloa. Yök

- Kesti 3,5v saada tuo tajuamaan, että naisenkin nautinnon eteen voi tehdä jotakin. Sen jälkeen piti tuo saada vielä ymmärtämään, että klitorikseen voi jopa oikeasti koskea, pelkkä dildon työntely ei vielä tunnu niin hyvältä. Nyt käydään keskustelua siitä, että naisessa on muutakin kuin jalkoväli. Mitään näistä ei ymmärrä kerralla, vaikka kaikista olen puhunut koko suhteen ajan...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.7.13 10:50:22

-Kirjoittaa kaikkea paskaa toisista facebookkiin ja ht.nettiin.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   22.7.13 10:54:12

Ei aja partaansa riittävän usein ja näyttää sitten rantarosvolta.

Eipä oikeen muuta tule mieleen :)

Lähettäjä: Solina 
Päivämäärä:   22.7.13 11:03:52

Mies on hidas, minä taas ärhäkkä --> temperamenttiero. Ollaan tästä puhuttu, ja miestä ärsyttää sähäkkyyteni varmaan tasan yhtä paljon kuin minua hänen tuumailunsa. Toisaalta ehkä just siksi tullaan niin hyvin toimeen (7 v jo). Muuta "vikaa" en keksi.

Lähettäjä: papu mobiili 
Päivämäärä:   22.7.13 11:04:26

- Välillä "keskustelee" vähän turhankin intensiivisesti asioista. Siis jos rupeaa puhumaan jostain hänelle tärkeästä asiasta, niin se tyyli jolla se puhuu on joskus jopa hyökkäävä, kun se jauhaa :D ei haittaa mua muuten, mutta välillä tullut kiusallinen olo jos ollaan vaikka bileissä tavattu joku uus tyyppi, ja tää rupeaa jossain vaiheessa selittämään mielipiteitään, ja toinen osapuoli ei saa edes puheenvuoroa...

- Kaikkialle on aina hirvee kiire.

Jaa, eipä oikeastaan oo muuta valitettavaa, miehen vikalista minusta saattais olla vähän pidempi! :D

Lähettäjä: kassu 
Päivämäärä:   22.7.13 11:08:18

Tiskejä EI voi viedä keittiöön, jättää aina lojumaan olohuoneeseen.
Väitellessämme jostain aineesta heittää asiat ihan lekkeriksi ohi aiheen ja kun luovutan niin mies toteaa voittaneensa vain koska asiasta ei voi väitellä kun menee niin ohi aiheen.
Ei vedä aamuisin vessaa
Kähy herkkä (miesten kanssa)
Niin tummaihoisten ja homojen rasisti että morjens!
Ja toisinaan ei saa mitään aikaan kun unohtuu tietokoneelle pelaamaan

Päivämäärä:   22.7.13 11:13:57

Niin vielä oli lisättävänä, että homot ovat ihan kamalia. Kun katsoimme Game of Thronesia ja siinä kaksi miestä suuteli ja jatkoivat siitä eteenpäin. Mies oli ihan että joopa joo kiva taas tämmöistä hyyi.
MUTTA kun kaksi naista nuolee toistensa haaroväliä ja rintoja, niin ei mitään! Sanoinpa, että ei näytä olevan yhtään hirveää ja selitys "no hei vähä eri asia ku kaks miestä". EI OLE. :D Homous ei ole pelkkää mies x mies, kyllä se käsittää nainen x nainen parin myös. Suututtaa, kun homot ei oo ihmisiä ja ne on niin luonnottomia, mutta kun on kaksi naista niin eihän se ole homoutta!

Lähettäjä: princess 
Päivämäärä:   22.7.13 11:31:46

"Lähettäjä: N
Päivämäärä: 22.7.13 10:22:24

- Aina pitää olla seuroissa. Siis esim. jos olemme hänen vanhemmillaan käymässä ja on ruoka-aika. No, jos minulla ei ole nälkä ja päähän sattuu, niin mies sanoo että tule nyt sentään seuroihin. Minulla on melko usein päänsärkyä ja se on tuskaa istua sen 45min pöydässä pää jomottamassa. Tosiaan hehän saattavat syödäkin sen yli tunnin, sen ajan mielellään vaikka torkkuisin niin kipu hellittäisi hyvällä tuurilla."

Ihan ilman sarvia ja hampaita. Sanonta "olla seuroissa" taitaa olla jotain murretta. Ensin käsitin että kyse oli suviseuroista tai jostain muusta uskonnollisesta kokoontumisesta, mutta ilmeisesti sanonta tarkoittaa sitä, että vietetään aikaa jonkun/joidenkin seurassa.

Lähettäjä: miumiu 
Päivämäärä:   22.7.13 11:52:42

Mua on alkanut ärsyttämään vähän se kun mieheni esim jossain julkisilla paikoilla missä on paljon ihmisiä vierekkäin juttelee minulle normaalia kovempaan ääneen, tai siis niin että vieressä olijatkin kuulee :D Siis ei mitään yksityisiä asioita vaan jotain ihan yleistä. Hitsi vaikeeta selittää mutta siis joo ihan kun koittais saada ympärilläkin olevat kuuntelemaan hänen juttujaan :)

Sitten myös se, jos mulla on huono fiilis jostain meistä riippumattomasta asiasta, ja saatan olla vaikka vähän äksy pienen hetken, niin mieheni loukkaantuu ja alkaa myös mököttää. Syyksi hän on sanonut että ei tykkää jos mulla on paha mieli ja ei voi sille mitään että se tarttuu :') Nojoo onhan toi todella söpöä mutta ärsyttää kun mä joudun sit alkaa lohduttelemaan sitä toista osapuolta sen takia kun mua ärsytti jokin asia.

Pikku juttuja :) Ei ole vielä mitään tuon suurempaa ärsytystä ollut.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   22.7.13 11:53:12

1. Ei kunnioita ainoaa elossa olevaa vanhempaansa, vaikka tämä on aina ollut hyvin kiltti lapselleen ja huolehtinut hänestä yksin.

2. Ei tajua että jos tyttöystävälle puhuu existään tai hyvän näköisistä naisista tämä saattaa loukkaantua. Tyyliin "kyllähän se ex osas nääkin hommat paremmin" tai "ex teki sitä ja tätä" tai "ai hitto et on hyvän näkönen p**** tolla typykällä! kato!" (ei ymmärrä sitä että minulla on huono itsetunto. no tottakai on kun mies kuolaa kaikkien perään ja itse näytän variksen pelättimeltä. kauniimmin tosin ei saisi pukeutua miehen mielestä. wtf?)

3. Sama homma kun jollain toisella. Eli miesparit on ehdoton no no, naisparit on go go. Mitä hemmettiä?

4. Istuu tietokoneella yli puolen yön ja herättää minut sitten kun kömpii sänkyyn (herään herkästi) ja minä herään 5:30...

5. Ei millään meinaa ymmärtää, etten ymmärrä matematiikka ja fysiikka jutuista mitään. Selittää niitä minulle ja yritän sanoa siihen väliin, että menee kaikki ohi. Ei siis suostu hyväksymään sitä tosi asiaa, että olen oikeasti tyhmä.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   22.7.13 11:54:49

Ja jatkuu :)

6. Ei ole kohtelias kaikille.

7. Rahaa ei saisi käyttää. Paitsi herra saa kyllä käyttää kaikkeen "turhaan" kuten stereoihin, tietokoneisiin ym.

8. Ei osaa myöntää ettei tiedä jostain asiasta jotain, vaan väittää itsepäisenä tietävänsä kaikesta kaiken. Ei voi avartaa näkökulmaansa sentinkään vertaa, vaan asiat on just niin kuten hän sanoo/ luulee niiden olevan.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   22.7.13 12:03:52

On joskus vähän liiakin rauhallinen. Tunnen itseni hirveäksi sähläksi sen seurassa. Esim. johonkin lähtiessä tai jotain hommaa tehdessä, mies liikkuu kuin hidastetussa filmissä (mun mielestä). Tuntuu, ettei tästä tule ikinä valmista, jos ei tuo laita vähän vauhtia hommaan. Todellisuudessa se on kuitenkin aika tehokas, kun se ei tee mitään ylimääräisiä kuvioita.

Minä taas pyörin ympäriinsä kuin hyrrä, sotken asioita, juoksen sataan kertaan hakemaan jotain unohtunutta, jonka sitten huomaan kuitenkin olevan jo mukana ja teen välissä viisi muuta juttua, jotka tuli mieleen kesken kaiken jne. Lopulta alkaa ärsyttää se miehen rauhallisuus, kun se vaan tyynenä odottelee, että tää hyrrä lopettaisi pyörimisen ja vihdoin istuisi autoon tai saisi sen keskeneräisen homman tehtyä loppuun ;D

Oho, nyt taisin tehdä vikalistaa itsestäni. Mutta kun minusta löytyy helpommin sitä vikaa ;)

Lähettäjä: pP 
Päivämäärä:   22.7.13 12:17:18

-Ei kehua minua juuri koskaan missään, ei ulkonäköäni tai saavutuksiani. Jos huomautan asiasta, niin sitten syyttää ruinaamisesta ja ei tee sitä varmasti enää senkään vertaa aivan hemmetin pitkään aikaan. Ei myöskään puhu tunteistaan yms, vaikka itse saatan sanoa rakastavani päivittäin.

-Puuttuu liikaa minun ulkonäkööni. Jos olen joskus esim. tallilta tullessa vähän räjähtäneen näköinen, niin huomauttaa heti. Aina pitäisi olla ykköset päällä ja meikkiä naamassa. Kun lähden uusia vaatteita ostamaan niin miehen on päästävä mukaan valitsemaan, etten osta mitää rumaa.

-Ei pidä oikein muista ihmisistä kuin minusta. Kaikki muut ovat kuulemma typeriä ja rumia ja läskejä. Esim. minun kavereistani kenestäkään ei pidä ollenkaan, eikä tällä omiakaan kavereita montaa ole kun on niistä niin nirso.

-Haukkuu varsinkin lihavia ihmisiä todella paljon. Jos joku ystäväni on lihava, niin tämä ei halua tutustua häneen ollenkaan.

-Haukkuu myös vähemmä kolutettuja ihmisiä. Vain korkeasti koulutetut kelpaavat ystäviksemme hänen mielestään ja esim. ei pidä siitä, että tapaan amiksen käyneitä ystäviäni.

-Ei pidä koiristani.

Päivämäärä:   22.7.13 12:22:48

princess, meillä päin on ainakin käytetty tuota juurikin siinä mielessä, että ollaan joidenkin seurassa. Että mennääk seuroihin, ollaan seuroissa.. :)

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   22.7.13 12:23:04

- Ulosanti on välillä aika heikkoa. Jos hän vaikka huomauttaa jostain asiasta, ei ollenkaan mieti miten sen sanoisi, vaan töksäyttää just siten miten ekana mieleen juolahtaa. Monesti myös merkitys vaihtuu ihan täysin, tarkottaa vaikka jonkun asian ihan vitsinä tai ihan tavallisena huomautuksena, mutta sanoo sen niin rumasti ja ilkeästi, ettei voisi mitenkään ymmärtää vitsinä tai muuten neutraalina kommenttina. Jos vaikka ruoka on vähäsuolaista, niin ei sano, että ruoka kaipaisi hieman lisää suolaa, vaan toteaa, että "hyi vttu täs ei oo yhtään suolaa".

- Voisi ajella naamakarvansa vähän useammin. Näyttää vanhemmalta ja pulskemmalta viiksien ja parran kanssa, vaikka oikeasti on nuori ja ihan tavallinen ruumiinrakenteeltaan. Parran kanssa jotenkin pään muodosta tulee semmoinen kuulamainen, niin näyttää väkisinkin naamasta tosi lihavalta.

- Ei arvosta tavaroitaan ollenkaan. Lauantaiaamuna oli surkea keli, mies soitti mulle parin tunnin sateen jälkeen, että viittinkö käydä hakemassa hänen läppärilaukkunsa sisään, ku on vähän kosteeta..... Ostin hänelle viime viikolla kalliit uudet housut, kun ne oli mielestäni niin hienot ja mieskin niihin tykästyi aivan hirveästi, kun istuivat niin hyvin ja sopivat hienosti hänen lempipaitansa kanssa. Viikonloppuna tuli muutama tuttava kylään ja tehtiin loimulohta järven rannassa. Mies sitten uudet housut jalassa ihan kylmän rauhallisesti kahlasi järvessä ja kohensi nuotiota umpinokisella puupötköllä jne... Itse olisin uutta lempivaatettani varjellut henkeni kaupalla ja varsinkin, jos mies olisi sen ostanut minulle, olisin oikein korostetusti varjellut uutta ihanaa vaatetta, ettei sille vain käy mitään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.7.13 13:45:05

"

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 22.7.13 10:42:21

Impulsiivinen. Sanoo kyllä varmasti mitä ajattelee ja todella ilkeästi ja aggressiivisesti. Käsittää asiat helposti väärin, tekee omia johtopäätöksiä ja suuttuu sekä huutaa ja näiden juttujen selvittely sellainen vihaisen miehen kanssa onkin sitten astetta vaikeampaa...

Toisaalta pidän siitä että mies sanoo mitä ajattelee, mutta välillä tuntuu että se haastaa riitaa tahallaan, laittaa sanoja mun suuhun ja vääristelee juttuja. Eikä kuuntele jos yritän selittää.."

Jos tämä olisi sun eksä se olisi mun nyksä. Muuta lisättävää ei ole, paitsi yleinen puhumattomuus, seksinpihtaaminen ja sammakoiden suustaan päästäminen ja riidan kylväminen.

Ja juu, aloin jo etsiä omaa asuinkelpoista pientilaa.

Lähettäjä: :p 
Päivämäärä:   22.7.13 14:02:09

-Piereskelee jatkuvasti. Luulee olevansa hauska kun haisee niin pahalta, vaikka oikeasti on todella oksettavaa.

-Peliriippuvainen

-Tiskauksen/siivouksen tai muun kotityönteon jälkeen minun pitäisi suunnilleen taputtaa ja ylistää, kun teki hommia ihan ilman käskemättä!
Ja mies on siis iältään ihan yli kolmekymppinen....huoh.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   22.7.13 14:04:48

Vikalistalla tuskin on Miestä vaan joku teinikundi.

Minun miehessä ei ole sellaisia vikoja mitkä minua ärsyttäisivät. Jokainen piirre kuuluu osana häneen, juuri sellaisena kuin rakastan ja arvostan.

Lähettäjä: Agrobakterium 
Päivämäärä:   22.7.13 19:42:00

- Pitää siivoamisesta, liikaa. Jos siivotaan, niin sitten moppaa, hinkkaa ovenkarmit, pesee vessat, peilit.... Ja pakottaa minutkin osallistumaan operaatioon :D sai esimerkiksi 34 neliöisen yksiöni siivoamiseen kulutettua 5 tuntia

- Jos innostuu puhumaan jostain asiasta/esitämään oman kantansa, ei anna kellekkään muulle puheenvuoroa (tai jatkaa päälle kun toinen keottaa puhua) ennenkuin asiansa on saanut kokonaan julki

- Toisinaan pihtaa seksin kanssa

Lähettäjä: gräyh 
Päivämäärä:   22.7.13 20:06:46

1. Mustasukkaisuus. Jos juttelen "vieraan" miehen kanssa, niin heti alkaa kamala tenttaaminen ivallisella äänensävyllä, että "No kukas se tuo nyt oli".
On välillä mustasukkainen kavereillenikin ja joskus ajaudun tilanteisiin, joissa minun pitää valita joko mies tai kaverit.

2. Marttyyrinen luonne. Hän on uhri, eikä tee mitään väärää. Ja jos tekee, niin sitten syy on molemmissa.

3. Epäsosiaalisuus. Hänellä on vain muutama hyvä kaveri, joiden kanssa viettää aikaa.

4. Mukaan tunkeminen. Ks. kohta 3. Tämä tuottaa ongelmia välillä. Eli mies tunkee mukaan minun ja kavereideni yhteisiin tapahtumiin ja juttuihin, joissa sitten mököttää ja eristäytyy ja sitten olemme jälleen tilanteessa, joka esiintyy kohdassa 1. "Kaverit".

5. Telepaattiset kyvyt. Minun pitäisi osata lukea hänen ajatuksensa, en osaa ja sitten taas mökötetään.

6. Asioiden kaivelu. Siis tuodaan riidassa esille vanhat asiat.

7. Ei tunne sanaa "yksityisyys". Jep, on jäänyt kiinni kännykkäni tutkimisesta eikä vain yhtä kertaa.

8. Jörömäisyys.

9. Huono itsetunto.

Siinäpä kai ne.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.7.13 20:55:55

- On turhankin flirtti, mutta luotettava kuitenkin

- Liikaa lihaksia

- Työnarkomaani

Lähettäjä: Ch 
Päivämäärä:   22.7.13 21:04:57

Kiitos murut. Tämän luettuani ei harmita yhtään niin paljon olla sinkku.

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   22.7.13 21:10:34

Sama tilanne kuin nimettömällä, olen aivan liian rakastunut nähdäkseni vikoja. Tosin, tämä mies on alun alkaenkin ollut jotain ihan muuta kuin yksikään aikaisempi. Luulenpa, että vikalista ei tule pitkäksi koskaan venymäänkään.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   22.7.13 21:26:01

-Kännissä ne kaksi aivosolua eivät löydä toisiaan. Ei rähise, mutta muuttuu aivan naurettavan TYHMÄKSI ihan suoraan sanottuna heti jos menee jotain kaljaa vahvempaa. Voiko alkoholista tulla joku tuollainen aivovaurio?

-Ihan tajuttoman hidas joka asiassa. Sängyssä hyvä asia, muutoin koettelee mun hermoja joskus :D

Viidessä vuodessa ei ole muuta selvinnyt, ja koska en itsekään ole täydellinen niin sallittakkon nämä sitten (miehelle) valittamatta ;)

Lähettäjä: FMoss 
Päivämäärä:   23.7.13 13:08:04

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288584366901.html

Lähettäjä: ___ 
Päivämäärä:   23.7.13 13:26:49

Voi vattu! Tänne nyt uskaltaa kirjoittaa mutta kiva löytää sama iltasanomien sivuilta, argh. En kirjota enää ikinä mitään :/

Lähettäjä: xxx 
Päivämäärä:   23.7.13 13:38:07

Silläkin uhalla, että tämäkin on kohta lehdessä: Se on hieman yksinkertainen joissain asioissa. Esim. jotkut vitsit ym. pitää sille useimmiten selittää, että se tajuaisi. Ja sitten se ei enää kovin hauskalta kuulostakaan. Ja muissakin asioissa vähän heikko yleistieto. Omasta alastaan kyllä tietää paljon.

Muuten se kyllä on niin kultainen, että tämän asian kanssa pystyn elämään, vaikka parin exän huumorintajua on joskus ikävä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.7.13 13:57:07

Höyrähtäjä jolla perustelut vaihtuu päivän mukaan. Tällä viikolla uskoo siihen että maailmanloppu tulee vuonna 2012 ja pitää syödä goji-marjoja sen estämiseksi. Suorastaan suuttuu jos joku yrittää puhua järkeä, koska hän tietää paremmin kun on lukenut jotain nettiraamattua. Mutta kappas, ensi viikolla virtuaaliraha onkin päivän sana eikä suostu syömään goji-marjoja ollenkaan, koska pelkästään suomalaiset villivihannekset ja karppaus on oikea tapa elää. Niin ja tottakai saarnaa miten aivopesun uhreja on kaikki, jotka voi uskoa maailmanloppuun vuonna 2012 ja syö goji-marjoja, hänhän ei ikinä semmoista tekisi, ainakaan tällä viikolla.

Lähettäjä: pm 
Päivämäärä:   23.7.13 14:53:54

Tuo on minusta niin laiska veto toimittajilta, tehdään "uutinen" jostain keskustelupalstan keskustelusta. Naurettavaa, kerta kaikkiaan.

Lähettäjä: Ni 
Päivämäärä:   23.7.13 15:02:06

Miesystäväni puhuu paljon mutta sanoo vähän. Koen sen epäluotettavaksi, vaikka luultavimmin tapaus kuitenkin ujo. Tai sitten hällä oikeasti salailtavaa.. Ääh.

Lähettäjä: ?????? 
Päivämäärä:   23.7.13 15:05:59

Hiukan rasittaa se, että toisaalta se on hirveän tarkka siitä, mikä sen sen mielestä hyvä ja toisaalta se taas ei ollenkaan tiedä, mitä tahtoo. Esim. kun kysyn mihin kauppaan se haluaisi mennä, niin sille on ihan sama. Sitten kun alan ehdotella, että miten olisi tuo, niin se ei ole hyvä, kun se on niin pikkukauppa, ettei siellä ole mitään. Sitten ehdotan isompaa kauppaa, niin se ei ole hyvä, kun se on niin iso ja siellä on tungosta. Sitten kun se viimein itse keksii, mihin se haluaa mennä, niin se sattaa mennä sellaiseen pikkukauppaan, missä ei ole mitään ja siellä on hirveät jonot. Että oliko se nyt sitten sen parempi kuin ne kaksi edellistä vaihtoehtoa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.