Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 346

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   21.7.13 05:52:06

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1517232&t=1517232

No johan se on kumma että jätetään känniääliölle aamuksi uusi avattavaksi :D

Toivottavasti meni numerot oikein ja linkitykset...

Ai mitämitämitä, peijereitä? No ehkä pari tuli nähtyä ja oikein kunnon untamo ihan loppuillasta :D Kun tajus etten tuu kotiin jatkoille eikä se pääse mun kotiin niin siirtyi kaverin kimppuun niin kovaa että hyvä etten selälleni lentänyt sen ryntäämisen alta :D Melkein räkä lensi kun naurettiin sille niin paljo, eikä oikeesti ees ollut kovin kännissä saati muutenkaan paha, aika oli vaan vissii vähä kortilla siinä kello 3:26... :p

Niina, jos se ei tunnu miltään niin... No, tiedät kai. Mutta hei, oliko ne sun ekat pusut? Jotain kivaa sentään kuitenkin :) Kyllä sun sitte varmaan vaan on pakko polttaa näppis sen pleijerin kanssa. Mutta elämä on, ei sille mitään mahda :)

Bussimatka kotiin kesti tunnin. Koirat pääsi kaverin koiran kaa sitte riekkumaan, ovat onneks väsyjä :) Bussissa oli meillä jukeboksi, mutta voiton vei tämä, jota auringonnousussa kuunneltiin ja fiilisteltiin. Ihan mahtava biisi!

http://www.youtube.com/watch?v=e4uTEhDqa_s

Re: Sinkkujen topic 346

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.7.13 08:33:57

Aamuja, huh ei pahemmin selittelyjä kaipaa tää aamu.:D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   21.7.13 09:01:15

Huomenta...harmaaseen aamuun. Mutta kun sisälläni kuitenkin oma pieni aurinko porotta niin eipä haittaa. Ei kuitenkaan taideta lähteä telttailemaan, tehdään vähän pienimuotoisempaa retkeilyä.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   21.7.13 10:01:00

Huomenta ... harmaata ja synkkää ...

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.7.13 10:51:07

Ei oikeen näytä retki-ilmalta tämä päivä.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.7.13 12:23:35

Hei, mitäs tänne kuuluu?

Mul ei mitään uutta, samaa vanhaa tosin nyt on ollu sellanen viikonloppu et hyvä etten itkeny koko aikaa kiitos ton mun kesäheilani... onneks kesä loppuu pian ja pääsen pois täält...

Lähettäjä: jaij 
Päivämäärä:   21.7.13 12:25:23

Onpas masentava keli. Liekkö ratsastus piristäis..

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   21.7.13 15:05:38

Heippa taas! Takana on pientä kotimaan matkailua. Säät ei ole nyt ollenkaan suosineet. Kävin myös kattomassa purjelaivoja Hietalahdessa, oli upeaa!!

Kiitti Mission! Tuli hyviä muistoja tosta biisistä. Jäi tuo leffa joskus kesken, kun sitä seurasi hetket, joissa oli taikaa.

Kiva kuulla Niinastakin. Hmmm. Jos ei parilla tapaamisella sytytä ja pussaaminen ei tunnu miltään, niin ei ehkä kannata jatkaa treffailua. Vaikka nythän sulla on kuitenkin varmaan ollut hauskaa, treffejä ja pusuja. :)

Mites se minin kesäheila nyt on tolleen itkettänyt? :/

Lähettäjä: keesha 
Päivämäärä:   21.7.13 15:34:39

Morjens sinkkulaan!

Huh, tulipas oltua eilen viihteellä...ilmankos päätä särkee vaikka edes niin paljoa juonutkaan..kaikenlaista sakkia tuntu olevan liikeellä, huhhuh :o ..mut yhessä kuppilassa bongasin pirun hyvännäkösen poken:D hitto vie kun se oli siellä töissä, ei oikeen kehtaa mennä mitään yrittämään, saa varmaan rasittavia asiakkaita muutenki kestää ja oisin vaan nolannu itteni :D

mutta nyt jäi kieltämättä vähän häiritsemään ko.tapaus, oon yleensä niin kranttu ja tuo oli kyllä jotenki niin ihana hahah

Lähettäjä: Äijä 
Päivämäärä:   21.7.13 15:37:29

Moi vaan tännekkin! Löytyisikö Täältä seuraa maastoratsastukseen ja muuallekkin? Ja olisi plussaa jos mahut istumaan 18" satulalle :D ja et ole yhtä pitkä kuin leveä!

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   21.7.13 16:03:03

No ei ole Äijä pituus ja leveys sama.:) Millainen hepo olisi tarjolla, omat viimeiset satulat ovat 17 ja 17,5.

min mikä heilassa itkettää? Ei ole ok, että ihmisestä näyttäisi olevan paljon enemmän surua kuin iloa.

Komppaan Syvämietettä, jos Niinaa ei kakkosmies yhtään sytytä, sitten on parempi mennä baariin tyttöporukalla tai vaikka yksin. Ilmoittaa järjestetylle sulholle, että tarvitsee nyt ainakin miettimisaikaa.

Kyllä hyvään treffikäyttäytymiseen kuuluu myös hienovarainen ja ketään loukkaamaton torjuminen. Vaikka tämä on todella vaikea taiteenlaji.

Niin ja S-miete, itsellekin on joskus tullut baari-iltana sama ajatus, että poke on paikan komein mies. Olen joskus jopa tullut sanoneeksikin sen pokelle lähtiessäni (no saa noita miehiäkin vähän kehua, eivät ne siitä kulu tai ylpisty). Mutta pitäisiköhän siinä tilanteessa kuitenkin hakeutua muunlaiseen baariin, eikä yrittää pokata pokea.:)

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.7.13 16:17:13

Vähän turhan pitkä juttu kirjottaa näin kännykällä... mut lyhyesti, valehteli menemisistään ja nyt must tuntuu silt et on kiinnostunut yhdest mun uudesta kaverista. Voi ol et vaan kuvittelen mut kamala olo ollu koko viikonlopun ajan ku en pysty tohon mieheen luottamaan...

Päivämäärä:   21.7.13 16:21:15

Kävin viimeviikolla kaupasta ostaan martingaalit niin siinä vain pisti silmään kun myyjällä meni ihan pasmat sekaisin, kun n.30v mies tuli ostoksille :) Ihanasti meni myyjä punaseksi! Ois pitänyt rueta kyseleen miesten ratsastushousuja joissa olisi väleämmät tilat sukukalleuksille :D

Päivämäärä:   21.7.13 16:31:49

min jos koko ajan on ollut miehen kanssa kalteva olo, eikä luottamusta ole - saa siihenkin tunteeseen luottaa. Jos se ei vain jostakin syystä osaa tuoda sitä tunnetta, että tuntisit olosi hyväksi, sama resepti kuin Niinalle, ota jatkoaikaa.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   21.7.13 16:56:51

Oon tässä päivän pähkäillyt asioita ja tullut siihen lopputulokseen, että liekö kyse siitä, että pleijeri viehättää, koska sisimmässäni tiedän, että en voi kuitenkaan sitä saada, joten siihen oli siinä mielessä turvallista ihastua. Sitten taas tämä toinen... Se olis oikeastaan todella hyvä vaihtoehto mulle; niin se pelottaa juuri sen takia ja sitten mulla on joku typerä henkinen jarru päällä korvien välissä, koska paperilla tämä voisi olla ainakin todella lähellä "sitä oikeaa". Tai jotain...? Kun siis tuohan nyt olis suorastaan unelmamies mulle. Eikä sen läheisyys nyt missään nimessä pahalta tuntunut, mutta ei vaan perhoset lepattaneet mahanpohjalla. Mutta voisko ne vielä löytyä sinne...? Seuraava viikko varmaan kertoo, mihin suuntaan mennään. Laitoin viimeyönä vielä pleijerille viestiä, kun lähdettiin baarista kotiin, mutta ei ole vastannut mitään. Tämä toinen taas haluaisi treffata heti alkuviikosta, ja tosiaan loppuviikolle olis myös yhteisiä menoja suunnitteilla. Onhan se tavallaan tosi imartelevaa, kun toinen on oikeasti kiinnostunut, ja myös osoittaa sen :)

Mutta nyt koiran kanssa iltalenkille, jos pää selviäis vielä vähän lisää!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   21.7.13 17:01:12

Syökää jotain, joka saa vatsaan toimintaa, niin johan perhoset tuntuu vatsassa ;)

Järki ja tunteet tasapainossa mukana, niin löytyy se oikea, usein se joka herättää voimakkaan tunteen on lopulta täysin väärä, odotukset liian kovat ja tiputaan korkealta ja kovaa nopeasti ...

Päivämäärä:   21.7.13 17:02:29

Niina toistan samaa vanhaa, ei ole nuo maailman ainoat miehet. Niin kuin piste tai joku viisaasti sanoi, nyt kun sait pään auki, kyllä noita riittää.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   21.7.13 18:05:13

Äijä unohti kertoa pari olennaista seikkaa: missäpäin sitä maastoiluseuraa olisi tarjolla ja minkälainen se seuraneidille varattu 18'' satulan alla lompsiva ratsu on?
T. 17'' Devoucoux, TKU ;)

Terkkuja taustalta, edelleen koukussa okCupidiin. Taisin tosin jo kävellä onneni ohi kun kohteliaasti kieltäydyin lapsentekopuuhista Bristolilaisen adoniksen kanssa enkä ryhtynyt etäsuhteeseen valkovenäläisen pisnismiähen kanssa. Olen hauskuuttanut itseäni opettamalla suomea ja ruotsia suomenruotsalaistaustaiselle amerikkalaismiehelle. Se riittää tällä hetkellä säpinäksi. Flirttailun ja lirkuttelun harjoitteleminen on ihan kivaa ja turvallistakin, kunhan kohde on tarpeeksi kaukana ja käytännössä saavuttamaton.

Päivämäärä:   21.7.13 19:07:37

Nyt oli joku toinen fiilistellyt noita pokeja. :D

Tapaile Niina sitten vaan sitä uutta. Joskus menee aikaa, että tietää mitä tuntee tai haluaa. Kunhan vaan on rehellinen eikä anna ns. turhaa toivoa. Joskus rakkaus tulee ajan kanssa, niinkin voi käydä. Pleijeri taitaa tosiaan olla turvallisen saavuttamaton ja siksikin ihana. Mutta nyt jos ei yhtään sukat pyörähdä ja et tunne vetoa uuteen, niin sitten vaan annat ajan kulua ja etsit sitten kolmatta vaihtoehtoa, kuten kurnau sanoi.

Voi min! Tuotahan taisit jo aiemmin aavistella...

Olen itsekin miettinyt tuota kiinnostuksen mekaniikkaa. Viimeaikoina on tullut haksahdettua juuri noihin levottomiin sieluihin, joista ei parisuhteeseen ole. Ehkä ne vaan on turvallisia juuri siksi, että sitten ei itsekään tarvitse olla vakavissaan. Kun tietää olevansa sellaisen kanssa tekemisissä ei itsekään ihastu tai rakastu (kun ei säädä liikaa ja liian pitkään...).

Ehkä sitä joskus rakastuu niin tulisesti, että unohtaa epäilykset ja sydänsurujen mahdollisuudet.

Päivämäärä:   21.7.13 19:21:15

Prestige D1 17" on hyvä minun FWB-ruunalle. On minulla tilaa tallissa jos otat oman hevosen mukaan kun tulet maastoileen tai kentälle seuraksi :) Tietysti ois kiva tutustua ensin vaikka lounaan tai kahvin merkeissä.

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.7.13 19:31:45

Webbi ysiltä tulee Pacific, ei ihan leidiensarja.:D

http://www.youtube.com/watch?v=jhdFe3evXpk

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.7.13 19:47:51

Mun lempisarja.:)

http://www.youtube.com/watch?v=szTGXeLk2Jg

Päivämäärä:   21.7.13 19:54:34

On ollut myös tuo Prestige 17, esteillä ei paras mahdollinen, keskikertainen koulusatula. Nyt pari Kiefferiä, mutta siis jäi epäselväksi, millaista maastohevosta Äijä tarjoaa.

Päivämäärä:   21.7.13 19:57:34

Ai D1 keskinkertainen koulusatula? :o Kävis tuolle mun uljaalle ratsullekin tuo, mutta en kyllä raaski ostaa...

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   21.7.13 20:00:20

Väsyttäääää... Ryyppääminen on rankkaa. Olihan se kyllä hauskaakin :)

Pitäis kai raahautua kauppaan. Tekis myös kovasti mieli mäkkäristä nuggetteja krapulalääkkeeksi.

Eilen joku väitti että mulla on hyvä perse :D Känniääliöiden mielipiteitähän kannattaa aina kuunnella, mutta oisko tuo vähän vaikka ryhdistynyt... Siitä innostuneena vois huomiselle harkita ehkä salipäivää ;)

Päivämäärä:   21.7.13 20:06:54

Nyt on haussa uusi hevonen niin jos oikein napakka nais ehdokas löytyisi niin voisin ottaa hänet huomioon kun uutta hevosta ostelen :)

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   21.7.13 20:08:39

Retkeltä kotiuduttu! Upea keli, upeat maisemat ja retken tavoite saavutettu, kaksi rantakäärmettä bongattu. Toinen kiven alta ja toinen uimassa :) ! Lisäksi päivän saldoon lisättävä pelastettu vesilisko, joka kasvimaalla teki kuolemaa kuivumisen vuoksi, joten hyvin, hyvin positiivinen päivä! .....Miehet? Ai mitkä miehet... kuka niitä tarvii kun on mukavat tenavat!

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   21.7.13 20:21:09

Morjens sinkkulaan. Kiva nähdä, että Niinalla on alkanut olla jotain vipinää. Muistat vaan sen, että sen oikean löytää vain, kun malttaa katsella ympärilleen ja tutustua ihmisiin. Jos heti soi hälytyskellot, kuten pleijerin kanssa tuntuu soivan, vaikka ihastustakin on ilmassa, on parempi laittaa reilusti jäitä hattuun, ettei särje sydäntään. Jos taas toinen on "ihan kiva", kannattaa siinäkin tapauksessa ottaa rauhallisesti. Ei luvata liikoja, vaan avoimin mielin tutustua. Syynä sille, että heti ei sytytä, voi olla yhtä hyvin se, että mies ei vaan ole sun juttusi tai se, että sinulla on omat kynnyksesi ylitettävänä.

Tänne kuuluu hyvää. Taidetaan olla vakavissamme kumpikin. Toi mies saa minut nauramaan. Se myös osaa arvostaa mua tällaisena, eikä yritä asettaa mua mihinkään edustusrouvamuottiin. Se ei myöskään anna vahvatahtoisen naisen pompottaa, vaan on oma itsensä ja ottaa oman tilansa. Juuri sitä mä tarvitsen. Viime yönä juteltiin pitkään ja todettiin, että meillä taitaa olla toisiimme sopivat pääkopat. :)

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   21.7.13 20:28:28

Tirlille hurjasti onnea :)

Hyvä kun tänne vähän uusiakin Äijiä tunkee mukaan - ja jopa nuorempaa ikää kuin noi vanhat ukot on :D

Josko sitä huomenna soittas pari puhelua ja koittas saada asioita eteenpäin - ei kai se muuten etene munkaan muuttoni :D

Lähettäjä: Tirli 
Päivämäärä:   21.7.13 20:31:34

Onks Iina tulossa tuohon naapurikuntaan? Mihin päin sinne?

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   21.7.13 20:37:12

No mää olen lääkintäkessu.:)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.13 20:39:22

Helou sinkkulaan:)! Lyhyesti.
Niina, jätä pelurit, ota MIES!
Äijä ostaa sit seuraavaksi aidon ja oikean westernhevosen ja unohtaa nuo "ratsastushousu- ja martingaalikiemurat;)!!!
Äijät nääs harrastaa äijien lajia...eikä mitään "hifistelyä":)!!!!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   21.7.13 20:39:32

Tirli: Hämppäkyrö ois niinku vissiin virallinen kotikunta sitten kun sinneasti pääsen :)

Tarkemmat koordinaatit voin nakata sähköpostiin :)

Päivämäärä:   21.7.13 22:10:31

Nyt on asiat selvitetty pleijerin kanssa, ja olo on oikeastaan aika helpottunut :) Frendejä edelleen, mutta ei mitään muuta. Eli järjestetty sulho siirtyy nyt kirkkaasti kärkeen ja itse asiassa odotan jo aika innolla seuraavia deittejä, voi olla, että nähdään alkuviikosta, mutta viikonloppuna sitten viimeistään. Ja oli puhe, että se lähtis mun ja kaverin mukaan kunkkareihinkin sunnuntaina, jos saa itelleen tuuraajan kotihommiin; kun se ei oo käyny vielä ikinä raveissa :o Että tämmöstä tänään, kummasti taas päivä parani iltaa kohti =D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   21.7.13 22:12:01

Tirli, sydäntä lämmittää kuulla mukavia suhdeuutisia sinkkulassa.

min, voi pöh!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   21.7.13 22:14:26

Niinalle peukutus! :)

Päivämäärä:   21.7.13 22:35:06

Hevostelu maksaa!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   21.7.13 22:37:17

Saunasta ... Hetki kun järvi tyyntyy, tuuli laantuu, luonto hiljenee ja ilta hämärtyy on rauhoittava ja ihminen tuntee itsensä pieneksi luonnon rinnalla.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   21.7.13 22:39:36

Webbi, siehän ihan runolliseksi heittäydyt! Ja niin täysin oikeassa olet!

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   21.7.13 23:02:10

Huomenna alkaa aamuvuoroviikko joten mä meen jo nukkumaan. Jos olisi vähän parempi viikko tulossa ja seuraava viikonloppu ainakin tulee olemaan kiva kun on kunkkarit ja näkee kuopion kavereita

Mut öitä kaikille

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   21.7.13 23:23:43

Kukkuu!
Aika puuhakas viikonloppu ollut :) museoautolla kurvailtu erinäisissä paikoissa ja tapahtumissa :)
Lauantaina käytiin OL Hollil perinnetapahtumassa http://www.makilantraktorimuseo.fi/ oli vanhaa traktoria, maamottoreita, työnäytöksiä, hevosen kengitystä, tervan polttoa ym. aika mukava tapahtuma, melkein kokopäivän sai kulumaan :)

Tänään köröteltiin tuonne syömään(ja juomaan) http://www.keppana.com/DowebEasyCMS/
Oli törkeen hyvää ruokaa ja tuollahan niitä kaljalaatuja riittää, harmi että olin kuljettajan tehtävissä niin jäi maistelut vähän huonoiks...

Ja pitihän munkin tuonne okcupidiin rekisteröityy, ku kaikki sitä hehkuttaa :) hirveesti kaikkee, melkein liikaa tämmösselle maalaistollolle :D

Päivämäärä:   21.7.13 23:43:09

Oi, hörhö on käyny Keppanakellarissa; se on kyllä ihan huippupaikka <3

Täällä sitä vaan viestitellään mun pleijeri-frendin kanssa, ja järjestetty sulho soitteli myös illalla :) Mutta nyt nukkumaan, huomenna on paaaallljon tekemistä, firman asioita pitäs selvittää.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.7.13 00:10:22

http://www.youtube.com/watch?v=NfVGvY7p1sU
Musiikkia pimeään iltaan, täysikuun loisteessa... Kauniita unia sinkkulaisille!

Päivämäärä:   22.7.13 00:50:05

Tämä on sitten viimeinen kierros citykuutamoa, sueraavat

Päivämäärä:   22.7.13 01:32:50

Juu minä en ole mikään helpponakki vaan varmanakki! hehehehehe

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.7.13 07:46:24

Gooood Moorning Sinkkula! Raikkaaseen aamuun herätty ja aamukävelystä nautittu!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.7.13 08:34:56

Aamun horo lupailee mukavia : Jokin unelmasi käy toteen, mutta ehkä hieman erilaisena kuin kuvittelit Anna sille tilaa ja aikaa, nyt ei kannata hypätä jäniksen selkään tässä jutussa.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   22.7.13 08:43:44

Huomenta aamuun ...

Sateista ja tuulista

Päivämäärä:   22.7.13 09:26:34

"Unelmoit asiasta, joka tuo sinulle myös vastuuta. Olet valmis ottamaan sen vastaan, mutta samalla joudut luopumaan sinulle aika isosta asiasta. Elä mielesi mukaan."

Näinpä taidan tehdä, kiitti, horo! ;) Niin ja huomenta!

Meidän vauva täyttää tänään jo 2kk, uskomatonta, miten nopeesti aika menee. Se on jo tosi iso ja jytky poika. Tänään pitäs muistaa antaa ekat Axiluritkin, saa nähdä, minkälainen show siitä vielä tulee...

Ja mun pitäs tosissaan alkaa kattelemaan itelleni korkkareita. Harmi vaan, kun netistä ei uskalla tilata, kun pitäs sovittaa. Mutta lisää pituutta olis kyllä saatava, kun se deitti on minusta päätä pidempi :o Että kai se on ruvettava opettelemaan korkkarien käyttöä; jos vähän pienemmillä ensin ja isommilla vasta sitten. Vai suoraan jollain tolppakoroilla? Vai olisko puujalat kuitenkin parempi valinta...? :p

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   22.7.13 09:29:37

Huomenet täältäkin:)

Juu, kylmää ja sateista on..

Tässä suunnittelen päiväreissua Ulvilaan, autoa hakemaan..:D Mutta loppu viikosta sitten ja ajoissa liikenteeseen...

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   22.7.13 10:04:33

Sitten lasten kanssa junalle ja Nastolaan josta takaisin korjatulla transiitilla, joten eiköhän siihen leima saada kun vikalista korjattu ;)

Päivämäärä:   22.7.13 10:36:34

Niina jos haluat senttejä, osta kengät, joissa on aika iso korko ja paksu pohja, piikkikorot ovat vaikeimpia kävellä ja olla. Ja hankalassa maastossa kannattaa laittaa paino päkiälle.

En ostaisi sovittamatta.

Lähettäjä: webbi 
Päivämäärä:   22.7.13 10:44:07

viimeksi tässä vauhdissa räpsähti kamera

Päivämäärä:   22.7.13 11:19:01

just semmosii mie kurnau ajattelinkin; piikkikorot jätän suosiolla taitavammille, ja kiilakorot myös :) harmi, kun täällä ei oo noita kenkäkauppoja, eikä paikalliseltakaan kirpparilta löytyny mitään :/

Lähettäjä: pauke 
Päivämäärä:   22.7.13 14:01:06

Kiitos teille! Niin ikäviä ja kurjia, mutta silti niin väistämättömiä tilanteita :( vielä sielä kuitenkin sinnitellään...

Mulla oli viikonlopun kaverikööri täällä ja lähtivät tänään. Huhhuh, huhhuh :D onpa täälä nyt hiljaista ja rauhallista ja ennenkaikkea tilaa! Koirakin on aivan poikki :D
Kohta pitäisi lähteä palauttelemaan monta pussia pulloja kauppaan. Niskatkin on ihan hirmuisen kipeät jostain syystä :o pelkään että halvaannun kohta jos liikaa taivuttelen.

Niin syksyinen keli, mutta onneksi helleaalto on luvassa! :) Oujeee! Ylihuomenna lähdetään maalle pitkäksi aikaa <3

Päivämäärä:   22.7.13 14:01:21

Pienet kiilakorot on ihan mukavia myös. Multa löytyy muutamat korkkarit, mutta sellaisilla aika matalilla koroilla, ne korkeat korot ja paksut pohjat ei oo mua varten.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.7.13 14:40:13

Nyt on siivottu kotona ja allekirjoitettu eropaperit ja ositus, siivouspäivä! Juhlan kunniaksi puolipaketillista suklaakeksejä ja tytölle muumikeksejä. Huomenna paperit käräjäoikeuteen ja illalla voisi juhlia jollain vahvemmalla kuin kekseillä!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   22.7.13 14:59:41

Transit on sitten leimassa :D

http://www.youtube.com/watch?v=7qqY2DyN4Gs

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.7.13 16:46:40

Hyvä, hyvä Webbi!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.7.13 19:21:10

Hiljainen heinäkuu sinkkulassa jatkuu!

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   22.7.13 20:03:50

Se on semmosta kun nuoriso viihtyy jossain muualla kuin netissä - tai jossain muualla kuin ht-netissä :D

Ja vanhuksilla on muuta elämää..? :D

Päivämäärä:   22.7.13 20:10:00

Onnittelut Mopelle eron hoitamisesta! Ja toki Webbillekin onnistuneesta katsastuksesta.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   22.7.13 20:52:36

Thanks kurnau! Vain pari pientä kyyneltä sille, mitä olisi voinut olla, ei niinkään sille mitä oli!

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   23.7.13 00:49:58

Saunasta ... jos ette jo arvanneet missä olin ...

Lähettäjähörhönalle 
Päivämäärä:   23.7.13 00:54:16

Täälläkin vissiin tais olla niitä tisseistä tykkääviä (ja miksi ei, onhan ne aika ihania) :D
Niin laitetaas aamuvuorolle vähän huumoria

Mies kävelee pitkin katua eräänä päivänä ja häntä vastaan kävelee kuvan kaunis nainen, jolla on täydellistä täydellisemmätkin rinnat. Mies tuijottaa naista hetken ja kysyy: "Antaisitko minun purra tissejäsi satasella?". "Oletko hullu" nainen vastaa ja jatkaa kävelemistä.

Mies kääntyy ympäri ja juoksee korttelin ympäri ja on naista vastassa kulman takana. "Antaisitko purra tissejäsi tonnilla?", mies kysyy uudestaan. "kuules nyt hyvä mies, minä en ole sellainen nainen! Ymmärrätkö".

Mies ei kuitenkaan suostu luovuttamaan, vaan juoksee naisen kiinni seuraavassa risteyksessä ja kysyy jälleen. "Antaisitko minun purra tissejäsi edes yhden kerran, kymppitonnista?".

Nainen miettii hetken ja sanoo: "Hmmm... Kymppitonni on paljon rahaa... Okei, yhden kerran vain, mutta ei täällä. Mennään tuolle pimeälle kujalle"

Mies kävelee naisen kanssa pimeälle kujalle, jossa nainen ottaa paitansa pois paljastaen parin maailman täydellisimpiä rintoja. Heti rinnat nähtyään mies tarraa niihin ja alkaa hieroa niitä, hyväillen niitä hitaasti, suudellen niitä, nuollen niitä, haudaten kasvonsa niihin, mutta mies ei pure.

Lopulta tyttö kyllästyy ja kysyy: "No? Aiotko purra niitä vai et?"

"Nääh", sanoo mies. "Liian kallista."

heh, tissit on kivoja :)

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   23.7.13 01:39:40

öitä ... taidan lähteä nukkumaan ...

Lähettäjä: Nettioffari 
Päivämäärä:   23.7.13 02:23:47

Tissit on jees! On niitä tullut nyt hoideltuakkin. Muutama tunti eilispäivälle :) Oli sellainen rapulapäivä, että hohhoijjaa. Ei kai sitä kyllä voi sanoa, että hukkaankaan olisi päivä mennyt. Siis kun on niitä tissejä hoidellut... :) Muutaman kerran nyt tuota yhtä tyttöä tapaillut ja vallan hyvältä se alkas tuntuun. Piti koittaa, jaa no, tais mennä jo laskuissa sekaisin, monestiko sitä piti koittaa, kuinka hyvältä tuntuu... :D Niin Mission, jos et oo reenannut, niin et sitä ehkä kestäisi. Tästä sitä joskus kinasteltiin :p Niin homma ois niin, että mieli tekee vaan painaa jarrua perhanasti ja nauttia edelleen vapaudestaan. Tekis vaan mieli nyt kesä olla ja haistella tuulia ympäriinsä... Mutta kun tuossa on hyvä luonne ja paketti kaikinpuolin aika jees, niin miten tän asian saa nyt itelleen selvitettyä??? Ja huumori ja jutut meillä passaa niin justiin yhteen, kuin vain olla ja voi. Samaa Pahkasika-tasoa kumpikin ollaan :)

Kun olis nurkalla niin monta kiinnostavaa asiaa ja niitä tekis mieli tutkia, niin mitä hittoa mää oikeen nytkin mietin? Ei tässä pitäis olla mitään muuta, kuin antaa mennä vaan, mutta kun mää en nyt tajua sitä hommaa yhtään :/ urpå.

Ai nii, tällä viikolla meillä vietellään tuplasynttäreitä samana päivänä :) ON siinä juhlaa kerrakseen! Ja siten loppuviikosta vielä tuo Qstockkikin :) Sinne tän naisen kanssa ollaan yhdessä menossa, sen sisko veti herneen nenään, kun tyttö sille siitä sanoi... Oli sen kanssa luvannut mennä. Mutta kai sitä kaikki sopii samaan seuraan siltikin? Haukotus, joko pääsis kotiin nukkuun tän rinsessan viereen..?

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   23.7.13 02:50:36

Nöffi :D

Kyllä rinsessa aina vapauden voittaa :) Eiköhän tässä elämässä saa ihan tarpeeks olla vapaa? Hyvässä parisuhteessakin vapaus säilyy, se on mielentila eikä mikään fyysinen pakote. Aina pitää tarttua tilaisuuteen jos löytää samanlaisen pahkasian :D Se ruoho on vihreempää aidan toisella puolella vaan sillon ku unohtaa pitää omasta nurtsista huolta. Mutta hyvin pidetty nurtsi on aina parempi kuin se aidan takana rehottava kukkaketo. Voi näyttää villiltä ja jännältä, sitten kun sinne astelee niin nokkosista ja ohdakkeista ei tuu loppua.

Perse on kyllä muuten kipee, kävin pyöräilemässä tänään :p

LähettäjäM 
Päivämäärä:   23.7.13 07:55:44

huomenta.... tänään pitäisi olla hellettä?

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.7.13 08:45:17

Huomenta! Helteestä ei vielä merkkiä, taivas harmaa ja viereinen haapametsikkö pitää hirmuista metakkaa navakassa tuulessa.

Nöffi, kaipa tuo on vain merkki siitä että kokemuksista on opittu ja nyt olet varovaisempi lähtemään eteenpäin täysin purjein! (näin pienoisena nettidiagnoosina). Kyllä se päätös tuleee kun on sille oikea aika :)

Vieläkös M sielä Saimaan rannalla saunoo?

Ollakseen kansainvälinen ja ison osallistujakunnan omaava nettisaitti, törmää siellä usein tuttuihin, ruoste ja Webbi (+ exä kahdella nimmarilla) käyneet pyörähtämässä profiilissani :)! ruosteella on h i e n o profiili :D!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.7.13 09:04:19

Niin siis tuo nettisaitti OKCupid :P

Lähettäjä: Riksu 
Päivämäärä:   23.7.13 09:22:42

Huomenet..:)

Kyllä on sellanen tuuli ja harmaata, että ei paljoa tee ulkona mieli olla:(

Mää taidan vaan ihan lopettaa kaikki "miesten hakutavat" ja olen tyytyväinen näin:D Ei oikein näytä natsaavan...

Päivämäärä:   23.7.13 09:43:18

Ohhoh, nettioffarillahan menee lujaa, hieno juttu!

Niin mikä juttu tuo OKCupid oikein on, deittisivusto ilmeisesti? Pääseekö sinne katsomaan ja selaamaan ilman rekisteröitymistä? Ei sillä, ettäkö olisi tarvetta katsella vaihtoehtoja, ainakaan tällä hetkellä :p

Päivän horoskooppi sanoo näin: "Näet selvästi maalin ja juokset täysillä alamäkeä saavuttaaksesi sen. Päämäärät ovat nyt selkeitä, joudut tekemään aika paljon töitä niiden eteen. Se kannattaa."

^ no sepä kiva. Toivottavasti tuo liittyy siihen, jonka horoskooppi tälle päivälle lupaa tällaista ;) "Olet rohkealla mielellä erään suhteen. Jos olet sinkkujouskari, juttu liittyy melko varmasti rakkauteen. Anna hänelle oikea vastaus, hän on oikea vastaus." =D =D Pitää varmaan ruveta keksimään kysymyksiä, jos toisen kerran pitää vastata niihin :p

Päivämäärä:   23.7.13 12:56:10

Voi offari! Onnea sulle! Ehkä onnesta kannattaa pitää kiinni, jos on kerran otteen saanut. Uutta tilaisuutta ei välttämättä tule. :)

Täällä pohdituttaa edelleen luottaminen. Hoh, miten vaikeeta...

Sellainen nettisivusto, pitäisikö tuota OkCupidia käydä katsomassa? Nyt just en kyllä halua yhtään miehenpuolikasta lisää sotkemaan ennestään sekaisin olevaa mieltä.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.7.13 14:06:20

Nonnih... eropaperit toimitettu käräjäoikeuteen ja juhlinta aloitettu siiderin ja lakritsin voimin.... Webbiiiii... tuutko juhlan kunniaksi hieromaan hartiat? :)

LähettäjäMission 
Päivämäärä:   23.7.13 14:13:37

Onneksi olkoon Moppelle :)

Kuivasin aamulla (tunti sitten) tukkaa, pistorasia sano poks, fööni sammu, ja sieltä pistokkeesta tuli vähän savua ja palaneen käry. Kumpaa nyt ei uskalla käyttää, fööniä vai kyseistä pistorasiaa? Pikasulakkeet ei moiseen reagoinu, kiva tietää ettei niist ole mitään hyötyä... :p

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.7.13 14:19:06

Jos sieltä pistorasiasta tuli savua niin älä Mission käytä sitä vaan kutsu huoltomies tarkastamaan tilanne.

Thanks onnitteluista, tosin en ole ihan varma ovatko paikallaan, tilaisuus ei ole ihan yksistään riemukas, vähän kuin hautajaiset omalla tavallaan.

LähettäjäIina. 
Päivämäärä:   23.7.13 14:31:28

Miten mies toimii eri iässä... ;)

4 miestä oli saunomassa järven rannalla. Iältään miehet olivat 20-v, 30-v, 40-v ja 50v.
Vastakkaiselle rannalle tuli 4 naista saunomaan ja uimaan alasti.

2-kymppinen mies oli sitä mieltä että lähdetään uimaan naisten luo. 3-kymppinen tuumi että veneellä pääsee nopeammin. 4-kymppinen totesi että soitetaan niille ja pyydetään ne tänne. 5-kymppinen sanoi: "Täältä näkee ihan riittävästi..." :D

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.7.13 18:42:48

Iina, tuo viiskymppisten asenne rehottaa tuolla nettitreffeissä :D :D :D (ainakin 40- ja 50-ikäluokassa).

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.7.13 18:48:05

Mäkin vaan ilmoittaudun sinkkulaan. Viikonlopusta siis selvitty ehjin nahoin ja nyt on ruokaa maha täys. Viimeinen lomaviikko meneillään ja kylläpä on taas aika menny nopeasti. Tuntuu ettei tässä olis kerinny tekemään oikein mitään, mutta onhan tässä nyt sentään jotain saatukin aikaan. Pitäis vielä auto keritä katsastamaan, mutta voipi olla, että on pientä laittoa edessä ennen kuin menee läpi. :D Täällä on kyllä aika hiljaista. Taitaa muutkin rentoutua jossain ihan muualla kuin sinkkulassa. :p

Lähettäjä: ruoste 
Päivämäärä:   23.7.13 18:58:12

Kiitti Moppe. :) Kyllä sille profiilille tulikin uhrattua muutama arvokas yökyöpelihetki. Syvis ja Niina, mukaan vaan, kokeilemalla sen syvin olemus selviää. Minä tykkään. OkCupid ei näyttäisi olevan pelkkä vonkaamispalsta, vaan muutenkin mukava kanava tutustua ihmisiin. Vaikka mielestäni olen melko selvästi (?) ilmoittanut, etten ehkä etsi mitään ajantapposeuraa kummempaa, olen jo sopinut ensimmäiset sokkotreffit ja muuan nappisilmäinen kreikkalainen on jo hurmannut minut rakkaudentunnustuksillaan. Kyyninen minäni tuhahtelee "oh please!" kun taas romantikkominäni huokailee "oh yes!". :P

Nyt on vähän haikea ja vaikea olo, lähtisitkö kukaan mittailemaan kesäisen suurkaupungin katuja kanssani?

Päivämäärä:   23.7.13 22:51:34

Voi ruoste tunnen itseni laiskaksi, kun en ole jaksanut vieläkään taistella okcupidiin sisään.

Offarille ja Mopelle onnittelut. Ja Mission ei enää föönaa.

Pankkikortti on kai kuin koira, ei sitä saisi ulkoiluttaa yli tusinaa kertaa päivässä.

Ja sitten nettideiteistä: onko niin, että jos ne ovat kiinnostavassa ympäristössä, suhde muodostuu aivan eri tavoin kuin kahvia juodessa. Pitäisi ensitreffit rakentaa, sitten kumppani olisi mennyttä.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   23.7.13 23:35:24

kurnau, uskoisin että paikalla ja tekemisellä ei niin väliä jos kumppani on juuri se joka kolahtaa. Jos taas "vähän sinnepäin" kumppani tai jos itse tarvitsee useamman tapaamisen ennenkuin lämpeää, saattaa ensitreffien miljööllä ja tekemisellä olla suurikin merkitys. Varmaa on kuitenkin että kumpikaan vaihtoehto ei pelasta jos vastapuolella on törppö tai täysin vastenmielinen yrittäjä.

Päivämäärä:   24.7.13 00:09:56

Ei mun tarvii ruoste tuonne enää tulla :p Katotaan nyt ensin, mitä tästä tulee tuon yhden kanssa, vai tuleeko yhtään mitään. Ainakin meillä käy jutut aika hyvin yksiin, kun molemmat ollaan tämmöisiä maalaistollukoita, ja kieltämättä - kyllähän tuollaisen pikkuista vajaa parimetrisen kainalossa tuntee olonsa aika turvalliseksi <3 Ja pieneksi =D Ja nyt on ainakin selvää se, että se todellakin tykkää minusta; ja ilmeisesti vielä paljon enemmän, kuin minä tällä hetkellä siitä. Mutta on se tosi kiva ja oikeasti kunnollisen oloinen. Toivottavasti vielä löytyy vähän jotain jännitettä; nyt on melkein vähän liiankin rentoa. Ja tuosta puuttuu kyllä ihan kokonaan sellainen pleijeriominaisuus ja sen mukanaan tuoma röyhkeys ja ylitsepursuava itseluottamus ja varmuus, joka taas minua viehättäisi. Mutta joo, lisää läheisyyttä kiitos! Nyt kun sitä on saanut edes vähän, niin tahtoo tahtoo paljon lisää! ;)

Päivämäärä:   24.7.13 00:44:24

Ihana Niina ♥ GO gal GO!

Kertokaa mulle parhaan kakun resepti. Huomenna pitäsi leipoa ja en tiedä, mitä väliin laittais saati päälle. Kakusta tulee sydänkakku ja päälle mansikkakermavaahtoa. Jos sisään tungen mansikoita ja päälle vadelmia, niin mitä muuta laittais? Vai laittaisko mitään muuta? Kostuttaa meinasin punasella kissamehulla ja aika märäksi :) (märkä mirri) Jos tulee jotain parempaa mieleen, niin saa esittää ideoita. Jotain rahkaa? Kauheen makeaa ei tarttis olla, kun lapset ei niin makeasta edes tykkää, eikä mun lapset ite syökkään kakkua, mutta sitä pitää olla :) Kiire tulee kakku tehdä, kun huomenna pitää käydä sirkuksessakin.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   24.7.13 01:08:11

Ai Moppe, olen viisikymppisenä tuollainen, vain katselen ;D ... koitan parantaaa tapani seuraavalla kerralla ja hieroa enemmän kuin vain niskat ja hartiat :D

Lähettäjä: Mulan 
Päivämäärä:   24.7.13 01:09:51

Laita nettioffari siihen raastettua suklaata (tummaa) päälle! Nami! Kaikki naiset (okei, ei voi yleistää) tykkää suklaasta :) vähän tuo suolaisuutta siihen mukaan, ettei mene liian makeaksi. Mutta pitää vaan siis käyttää tooosi tummaa suklaata. Vähintään 75%.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   24.7.13 01:12:40

Hitto, ilmankos naiset yleensä ihastuvat minun silmiin, kun tykkäävät suklaasta, sanovat suklaasilmiksi :o

Saunasta ... tänään kuuden tunnin saunasessio, joten kyllä pitäisi olla puhdas olo ... se tämä SaunaOlut -dieetti toimii, vuodessa 28 kiloa tippunut paino

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   24.7.13 01:17:15

Onko Kuopiossa viikonloppuna Sinkkulasta väkeä paikalla, voitaisiin järjestää meetinki ... minä olen perjantaina illallisella ja lauantaina, sunnuntaina joutunen todennäköisesti lähteämään kotiin ajoissa tai jo lauantaina ... on suolentyhjennyspäivä ...

Päivämäärä:   24.7.13 01:36:51

Kiits, Mulan! Mulla onkin "unohtunut" yksi puolikas tumma premium tason suklaa pöydälle. Jotain 86% tais olla. EI taaskaan tullut mieleen sitä käyttää :/ Sitten aattelin kans laittaa mariannerouhetta taikinaan. Sehän tekee mukavan makean ja pirteän? Niin ja ei ole naisia kutsuttuna näillä kemuilla, paitsi mummu ja mumma :) Emmää herkästi ketään ala lapsilleni sentään esittään. Pidän kyllä kauan ne asiat erillään. Toisaalta se on vähän ikävää, mutta...

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   24.7.13 07:11:49

huomenia :) aurinkoa odottelen...

niina, se jännite ja huuma voi hyvinkin roihahtaa kun tutustutte ja lähennytte.
kun pääsette toistenne iholle pikkuhiljaa. sitä saattaa joskus yllättyä miten voimalla se iskee vaikka alkutilanteessa olis vähän epävarmaa :)
että anna mennä... kyllä aika sitten kertoo onko se sun ihminen vai ei.....

eilen uima-altaassa oli vähän silmäilyä yhden miekkosen kanssa... rupes oikein hymyilyttämään kun ekaa kertaa katseet kohtas... pitänee mennä tänäänkin... kaikki on mahdollista...

nettioffarin kakkupuuhat kuulostaa herkullisilta!

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.7.13 08:52:00

Morgon... Levoton yö ja pitäisi jotenkin saada tästä vähän (tai enemmänkin) kesäkuosissa olevasta naikkosesta esiintymiskelpoinen yksilö työhaastatteluun, plääh!

Netioffari, hyvä siitä kakusta tulee! Ymmärrän hyvin tuon ettei ihan ensimmäiseksi sentään lapislle olla esittelemässä.

Niina, mukavalta kuulostaa! Ehkä se ihastuskin tulee kun vain päästät pleijeristä irti, tiedän, ei niin helppoa kuin näin sanottuna. Pusuttele vain riittävästi, harjoitus tekee mestarin :D:D

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   24.7.13 10:00:02

Huomenta, aamuun

Moppe onnea työhaastatteluun.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.7.13 10:57:36

Thanx Webbi!

Lähettäjä: Kotkan poikii 
Päivämäärä:   24.7.13 11:29:43

Pitkästä aikaa täällä. Tämmöseen törmäsin, pakko linkittää tänne. Sopii vaan niin hyvin ;)

http://stickthisgraphics.com/Save-A-Horse-Ride-A-Cowgirl-Decal-Sticker-COW73.htm

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.7.13 11:32:30

:D :D Kotkanpoikii, moikka!

Arvatkaas mitä, mie meen ens maanantaina töihin! :) Huono palkka, yksitoikkoinen työ mutta kyllähän sitä muutaman viikon istuu vaikka muurahaispesässä kun siitä maksetaan. :)

Päivämäärä:   24.7.13 12:08:45

Onnittelut Mopelle!

Ja hyvä Niina, juuri noin kuuluu treffailla jalat maassa. Sekin on positiivista, että pystyy olemaan toisen kanssa rento.

Ja vielä tuosta nettideittailuympäristöstä: niin kuin Moppe sanoi, paikalla ja tekemisellä ei pitäisi olla väliä, jos juttu kolahtaa. Mutta kun analysoin omia menneitä deittejäni, baari/pubideitit ovat iskeneet paljon paremmin kipinää kuin kahvilatapaamiset tai merenrannalla kävelyt. Olenko sitten tylsemmän oloinen kahvilassa, ehkä?

Jos tässä aikoo vielä deittailla, kyllä tuo kannattaa huomioida.

LähettäjäMoppe 
Päivämäärä:   24.7.13 12:12:41

kurnau: ehkä sinä vain jännität enemmän tuollaista "järjestetyn" oloista tapaamista kuin ehkä enemmän luontevaa pubitapaamista? Tai sitten se vastapuoli! Niin ja kyllä täytyy myöntää se edes yhden lasillisen rentouttava ja vastapuolen viehätysvoimaa lisäävä vaikutus, varsinkin näihin meidän jäyhiin suomalaisiin miehiin, jotka voivat lasillisen jälkeen puhua kuin Runeberg mutta selvänä saada äkistettyä hätäseen pari sanaa ulos :D .

Niin ja kiitokset onnittelusta.

LähettäjäWebbi 
Päivämäärä:   24.7.13 12:14:23

Onnea Moppe ...

Minulla ainakin käy niin että selvinpäin puhun kuin ruuneberg, mutta mitä enemmän juon sitä hiljaisemmaksi muutun.

Päivämäärä:   24.7.13 12:23:53

Kyllä sisar Kurnau puhuu jälleen asiaa. Sitä kun juo ihtensä mukavaksi ja vastapuolen kauniiksi, niin kaikki on mahdollista =D Minä muutun paljon sosiaalisemmaksi ja mukavammaksi, kuin selvänä. Riippuu tietysti päivistä, sillä joskus vaan on niitä ylisosiaalisia päiviä minullakin. Jotain actionia pitäis ehdottomasti olla, sellaista yhteistä hommaa. Pelkkä kahvilla istuminen on tylsää ja jos ei juttu heti luista, niin kumppani käy puisevaksi, vaikka vois olla tosi makee :) Näinkin on käynyt :D

Onnea Moppe! Mukava se on välillä töissäkin käydä. Minä kyllä kaipaan jo sitä lomaa...

Lähettäjä: no. 
Päivämäärä:   24.7.13 14:08:50

onnea työlle moppe :)

mä tykkäisin mennä treffeille jonnekin luonnonhelmaan.
vaikka nuotiolle tai ihan vaan kävelemään ja istuskelemaan jonnekin rauhalliseen paikkaan... mutta vielä vähän kauhistuttaa ajatus jostain treffeistä :)

kaikki aikanaan sitten....

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.