Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Isorintaiselle bikineitä?

Lähettäjä: Pöllö 
Päivämäärä:   12.6.13 10:39:48

Olisiko jollain vinkata kauppoja tai nettikauppoja mistä voisi löytyä hyvälaatuisia, hyvännäköisiä bikineitä isorintaiselle? Kuppikoko 75G.

Freyasta oon kattonu, mutta eivät miellyttäneet silmää. Haussa siis tämän tyyliset kolmiobikinit: http://images.bubbleroom.se/data/product/thumb-600/gleen-bikini-top-91599-14610.jpg Oon nettikaupasta joskus tilannut XL-kokoisen bikiniyläosan, mutta kangasosa ei ollut tarpeeksi iso...

Re: Isorintaiselle bikineitä?

Lähettäjä: c.c. 
Päivämäärä:   12.6.13 12:04:10

Itse olen tilannut näistä:

http://www.lumingerie.fi/
http://www.annella.fi/index.php?page=301&lang=1

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.13 12:07:47

gasell lingeriestä saa myös ihania ja toimitus tulee yhdessä päivässä

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   12.6.13 12:09:17

Eiks sulla tuu niskat kipeeks ton halterneck-tyyppisen kiinnityksen kanssa? Mulla ainakin tulee, kuppikoko 70G...

Päivämäärä:   12.6.13 12:10:59

onko sulla silikonit, kun et tarvitse mitään tukea?

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   12.6.13 12:12:45

. / Ei mulla ainakaan oo silikonit ja silti pysyy napakkana ja ylhäällä 65H:t. Toisaalta ympärysmittahan mulla on pienempi ja siinä suhteessa pienemmät tissit, mutta aika isot noi on tähän varteen (ja silti pysyy tuollaisissa kolmioliiveissä ;) )

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.6.13 12:15:18

mistä saisi linkkien takaa löytyviä vastaavia mutta kuppina B tai C? Haluaisin tukevat, missä keskiosa olisi "leveä" eikä sellainen nirunaru. Siis kaarituella, ei vain kangaskappaleita.

Päivämäärä:   12.6.13 12:19:13

huh! mulla on 65G ja kyllä tuntuisi ahdistavalta kolmioliiveissä. pelottaisi että tissi hyppää ulos sieltä ja heiluuhan ne myös aikamoisesti verrattuna pieniin rintoihin. lisäksi nännt voi näkyä läpi jne. itselläni olisi aivan liian tissi-olo kolmioliiveissä.

lisäksi rintavako tulee kauniimmin esiin vähän tukevammissa liiveissä, kun ei se rinta minulla ainakaan ihan pyöreä ole. tukevammat kohottaa sopivasti siitä päältä.

minulla ainakin tämän kokoiset rinnat myöskin istuessa vähän huonommassa ryhdissä niin näyttää että osuvat suunnilleen reisiin :---D vaikka sinänsä eivät vielä roiku, niin kyllähän painovoima näihin toimii. ja kynä pysyisi kyllä tissin alla suorassa ryhdissäkin

Päivämäärä:   12.6.13 12:20:12

Ei oo silikoneja täälläkään. On tosin myönnettävä että halterneck ei ehkä ole fiksuin malli isoille rinnoille, mutta ne on musta näteimmät :D kiitos vinkkejä antaneille, pitääpä käydä kurkkaamassa!

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   12.6.13 12:21:34

Niin, mutta kun kaikilla ei roiku. Terveisin 75E (meillä varmaan tissit samaa kokoa, sulla vaan varsi pienempi) mulla ei pysy kynä alla, ei ole edes poimua, sitten hetken aikaan jos menen kasaan ja teen tarkoituksella siihen väliin makkaroita :p

Päivämäärä:   12.6.13 12:26:49

huh! testasin nyt kynällä hyvässä ryhdissä ja eihän se niin iso olekaan se poimu jos on ihan ryhdikkäänä. olin jotenkin aina ajatellut, että roikkuu enemmän. mutta kyllä silti nihkeä kynä pysyi.

silloin kun rinnat oli vasta kasvaneet niin ne ei roikkuneet yhtään, mutta nyt on jo painovoima aloittanut työnsä :( tästä ei ole suunta kuin alaspäin :D

Päivämäärä:   12.6.13 12:52:41

Löysin itseasiassa joskus Seppälästä XL-kokona kolmioliivit jotka näytti ja tuntu oikein kivalta, toki niskaa hieman pakotti jos pitkään piti päällä. Nyt ovat jo virttyneet, harmi kun samanlaisia ei löydy :(

LähettäjäMies 
Päivämäärä:   12.6.13 12:53:58

Isorintaisten kuuluu olla topless 8-)

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   12.6.13 13:14:53

Tilaan kaikki liivit ja bikinit täältä:

<www.figleaves.com>

löytyy kokoja ja kivoja kuoseja 75G:lle aina!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.