|
Lähettäjä: Guu
Päivämäärä: 11.10.26 23:42:19
Hyvin sanottu, huonojenkin puolien kanssa pitää elää tai sitten lähteä.
Minun miesvauvani taas eilenaamulla kilahti mykkäkouluun niin mitättömästä syystä, on vetänyt kaljaa siitä asti ja on nyt selviämässä työkuntoon. Annoin samalla mitalla takaisin, estin esim puhelinnumeron jotta ei tarvitse mitään viestejä ainakaan katsella ja viikonloppuna ei puheluillakaan mitään tee. Tämä kun saattaa kilahtaa siitä etten lue tai vastaa jotain hänen esim kännissä lähettämäänsä vonkausviestiä. Se oli ilmeisesti toinen syy tähän hänen möksähtämiseensä. Toinen oli sitten se eilisaamuinen kieltäytymiseni minkäänlaisesta seksuaalisesta kanssakäymisestä sen takia koska mies haisi alkoholille.
Ja tästä ihan samasta asiasta on väännetty vuosikaudet ja miehelle tulee aina vaan uutena asiana. Alkoholin kanssa on sellaista taustaa että olen vetänyt tiukat rajat siihen mitä hän saa minulta ollessaan alkoholin vaikutuksen alaisena - eli ei mitään. Ja sekös tätä jaksaa kismittää.
Muuten eläminen onnistuu, mutta tässä asiassa olen joku päivä sen edessä että jätän sen. Hermo menee kun ei mene niin yksinkertainen asia jakeluun.
Valitettavasti miehen käytös on mennyt typerämpään suuntaan ja väitän että syy on tuossa kaljan kittaamisessa. Kaikenlaista pikku huolimattomuutta on tullut enemmän ja pää ei meinaa kestää minulta mitään pientäkään poikkisanaa. Aivan ihmeellisiä kiukutteluja jostain " voisit joskus kiittää ja voisit joskus sitä ja tätä " - sitten kun kysyy että niin mistä, että voitko tarkentaa ? Niin ei kykene vastaamaan. Ei ymmärrä että minäkin olen väsynyt eikä minua aina kiinnosta ja jos olen näitä silloin kun tämä sankari heiluu hönössä, niin ei pienintäkään vähää.
Keski-ikäinen mies, ja väitän että alkoholi puhuu aika paljon. Se tuottaa häpeää tuolle ja varmaan pitää hermot kireänä ja minä saan sitten sitä kakaramaista känkkäränkkää osakseni. Tuntuu kuin kasvattaisin 110-kiloista lasta. Ei ole fyysisesti väkivaltainen mutta ihan sietämättömän rasittava kun sille päälle sattuu.
Ja jos mies luet tämän niin tässäkin : Ihan sama mikä minä sinun mielestäsi olen ja mitä en tee ja miten pihtaan tai sitä ja tuota - ikinä ei ole silti hyvä. Joten kun viimein poltan päreeni niin mitenkään et hyväksi puhu enää mitään. Loputon pinnani katkeaa jossain vaiheessa ja sitten se katkeaa ja ei peruunnu.
Ihmisethän lähtee sitten kun pinna katkeaa lopullisesti. Toisilla nopeammin, toisilla hitaasti ja joillain ei ikinä.
|