Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko teillä somessa nimetöntä sivutiliä?

Lähettäjä: some 
Päivämäärä:   11.10.26 13:30:58

Juttelin aiheesta ystäväni kanssa ja hän ei voinut samaistua ollenkaan tähän kun kerroin asiasta.

Eli itselläni on siis kaksi Instagram tiliä. Toinen on ihan omalla nimellä ja kuvalla, seuraan siellä lähipiirin elämää ja päivittelen sinne joskus ja jouluna sellaista tavallista elämää. En kuitenkaan jostain syystä kehtaa tällä tilillä seurata ketään ulkomaalaisia julkkiksia yms.

Sitten on tämä salainen sivutili. Siellä ei ole profiilikuvaa, ei nimeä, ei julkaisuja, ei biossa mitään. Seuraan tällä tilillä pääosin amerikkalaisia/kanadalaisia julkkiksia, tosi-tv ihmisiä ja muutamia isoja vaikuttajia.

Sinne tulee karattua juuri silloin, kun oikea elämä alkaa riittämään (trump, uutiset, suomen luontoon liittyvä p*ska jne.)

Onko muilla tälläisiä salatilejä, missä seuraa ihmisiä, joita ei syystä tai toisesta halua seurata omalla oikealla tilillä?

Re: Onko teillä somessa nimetöntä sivutiliä?

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   11.10.26 13:37:37

Ei. Ei oo aikaa ja tuskin ketään kiinnostaa mitä seuraan. Ja jos kiinnostas niin mitä väliä. Ei tässä keski-iässä tarvii esittää mitään rooleja

Lähettäjä: :E 
Päivämäärä:   11.10.26 13:51:29

Tavallaan, kun on hevoselle ja töille oma tili ja niiden kautta seuraa enemmän niihin aiheisiin liittyviä tilejä. Omalla tilillä taas on vain kaverit eikä juuri muita seurattavia.

Lähettäjä: oho 
Päivämäärä:   11.10.26 13:53:02

Nyt tuli uutta tietoa. Siis mulla on kyllä yksityinen tili ja kahdelle eri firmalle omat julkiset tilit. Firmojen tileillä en tietenkään seuraa mitä tahansa hömppää vaan ainoastaan firman toimintaan liittyviä sisältöjä ja rakennan verkostoa alan ihmisten kanssa. Omalla yksityistilillä sitten kaikki muu.

Mutta mä olen siis ihan automaattisesti blokannut kaikki tällaiset tilit mun firmojen tileiltä. Jos on näkynyt storeissa katsojina tai ilmestynyt seuraajiksi. Kun ne näyttää olevan bottitilejä tai muuten epäilyttäviä. En ole ikinä tullut ajatelleeksi että tyhjän tilin takana voisi olla joku oikea ihminen.

Kun toihan on yleensä se taktiikka mitä erilaiset häiriköt käyttää, että tehdään tyhjä tili ja sitä kautta aletaan sitten sekoilla. Että sori vaan, olen sit varmaan blokannu sinutkin.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   11.10.26 13:54:56

Itse myös blokkaan nämä tilit, jotka tyhjiä ilman kuvia ja mitään tietoja.

Lähettäjä: Oa 
Päivämäärä:   11.10.26 13:55:42

Ei ole. Seuraan yhdellä ja samalla häpeilemättä kaikkea mikä minua kiinnostaa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.