|
Lähettäjä: zxc
Päivämäärä: 10.10.26 22:23:37
Oletko "kateellinen" jostain elämäntyylistä, vaikka tiedät ettet oikeasti koskaan haluaisi elää niin?
Kerron omani esimerkiksi:
- Meille ei tule koskaan lapsia
- Olen työtön ja puolisoni palkasta käteen meille jää 2100€.
- Inhoan marimekkoa sekä suomalaista valkoista ja väritöntä sisustusta
- Olin surkea koulussa ja pääsin juuri ja juuri osasta aineista läpi
- Vihasin urheilua lapsena
Olen kuitenkin kateellinen keskiluokkaisille perheenäideille. Jollain tavalla haaveilen sellaisesta, vaikka en kuitenkaan itse halua lapsia. (tottakai tiedostan, ettei kenenkään elämä ole täydellistä jnejne.)
Miten meillä olisi uudella asuinalueella omakotitalo missä on kuljen kalliissa Marimekon rytkyissä. Koti olisi juuri rakennettu, kiiltovalkea ja väritön missä on seinän kokoiset ikkunat.
Lapsia olisi 2-3 ja he olisivat hyviä kouluissa sekä harrastaisivat omasta tahdostaan jääkiekkoa yms.
Mies kävisi töissä ja minä olisin kotona, hoitaisin kodin, lapset ja lasten harrastukset. Mies kuitenkin olisi myös hyvä isä, oikeasti läsnä ja kannustaisi lapsia harrastuksissa sekä niiden kisoissa.
Olisin se raivostuttava naapuri, joka on yli-innokas ja positiivinen. Vetäisin naapuruston äideille jotain äitikerhoa, missä käydään joskus brunssilla, joskus pilateksessa ja joskus mennään lasten kanssa leikkipuistoon. Jotain Tupperware-kutsuja voisin myös emännöidä.
Järjestäisin naapureille pikkujoulut, kesäjuhat jne. ei ole pakko tulla, mutta aina kutsuisin kaikki.
Onko muilla tälläisiä ihan hassuja haaveita toisten elämäntyylistä, vaikka tietää ettei todellisuudessa jaksaisi viikkoakaan? Jos on, luen mielelläni
|