Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yksin ravintolassa

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   10.10.26 11:09:31

Kysytäänkö aina ,että yksinkö olet syömässä jos on tiskillä?

Itsellä tulee siitä kolkko olo, että muistutetaan ikään kuin että no sinulla ei sitten ole seuraa. Tykkään käydä yksin syömässä lounasta enkä pidä sitä ihmeellisenä asiana. Käyn yhdessä maalauisravintolassa ja vaikka olen selkeästi yksin kassalla ,mistä tilataan, niin aina kysytään olenko yksin.
Toinen asia on, että koko ravintola oli ihan tyhjä ja siellä on useita pöytiä. Minut ohjattiin ahtaaseen nurkka paikkaan vain siksi, että olin yksin. Siellä oli monia myös kahden hengen pöytiä ei -nurkissa ja silti jouduin tosi ahtaasti istumaan vaikka ketään muita ei ollut eikä tullut sinä aikana kun ehdin syödä.
Miksi yksinolija ei saa valita paikkaa vaan tungetaan johonkin nurkkaan? Minä olen maksava asiakas ja jos usein joudun nurkkaan, en välttämättä tule enää vaan menen sinne, missä saa vapaasti valita pöydän.

Re: Yksin ravintolassa

Lähettäjä: Napsu 
Päivämäärä:   10.10.26 12:01:25

No tietenkin yksin syövälle valitaan paikka niin, että jos odotetaan lisää väkeä niin nekin mahtuvat syömään.

Matkustan paljon ja tulee syötyä yksin, enkä minä pahastu, että istun ahtaammin kun seurueet. Minä mahdun sinne, he ei.
Kunhan asiakaspalvelu ja ruoka toimii, enkä oikeasti joudu istua jossain vessan oven vieressä, niin olen tyytyväinen.

Illallisravintolaan saatan soittaa varauksen, koska sitten voivat siirtää pöytiä niin, että yksi mahtuu sekaan hyvin :)

Tosin joskus olen ollut syömässä, mutta ystävän kanssa tosin, jolloin jouduimme pyytämään uutta pöytää. Olimme tosi typerästi kulkureitillä, koko ajan häiritsi muiden ihmisten kulkeminen ohi, ulko-ovesta veti koko ajan jne. Saimme vaihdon parempaan pöytään.
Yksin ollessa tekisin samoin, jos kerta tilaa on ja paikka on todella epämiellyttävä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.10.26 12:03:07

Tietysti kysyvät, oletko yksin. Mitä, jos olisit vaikka ensimmäinen kuuden hengen seurueesta paikalla.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   10.10.26 12:06:18

Ei ole koskaan kysytty muuta kun, että kuinka monelle pöytä tai pöytä yhdelle. Jos on tiskillä tilattava ns pikaruoka, niin siellä ei ainakaan kysytä mitään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.