Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljonko käytät rahaa kuukaudessa

Lähettäjä: PakollistenLisäksi 
Päivämäärä:   9.10.26 23:27:57

Asuminen, auto, laskut. Paljonko menee sulla itselläsi pakollisten lisäksi kuukaudessa rahaa? Oletpa sinkku tai perheellinen, niin sun omat kulut ihan pakollisten lisäksi? Paljonko keskimäärin menee päivässä rahaa, ja mihin se menee? Voit laskea ruoan tähän tai sit ruokien päälle että mitä menee ja mihin.

Re: Paljonko käytät rahaa kuukaudessa

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   9.10.26 23:41:59

Riippuu kuukaudesta. Kesällä tuli ostettua ulkokukkia, joinakin kuukausina on tullut hankittua jotain "ei täysin pakollista" remonttiin/sisustukseen liittyvää. Joskus saatan ostaa osakkeita. Vuoden sisään olen tainnut ostaa kahdet edulliset arkikorvakorut. Loppuvuodesta olen menossa keramiikkakurssille. Ei ole mitään säännöllistä kulua pakollisten lisäksi.

Päivässä? No öö, arkena usein tulee syötyä lounasravintolassa, että siihen menee se lounasedun kattaman osuuden ja lounaan hinnan erotus, vaihtelee riippuen missä ravintolassa minäkin päivänä syö.

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   9.10.26 23:53:20

1400e tulee ja 1400e menee.

Lähettäjä: m. 
Päivämäärä:   9.10.26 23:58:28

Sama kuin Miinalla, summat vaan eri. Noin 2300 euroa tulee, sama menee. Asumiseen kaikkineen 850 eur, autoon ehkä 150, ruokiin 250 eur ihan minimissään. Harrastuksiin parisataa, loput kerta kaikkiaan vaan menee, vaikka en ole mikään shoppailija. Tietysti hygieniatuotteisiin menee jonkin verran, joskus käyn kahvilla. ostan herkkuja, lounas siellä täällä, kavereiden kanssa jotain kerran pari kuukaudessa. Onnellinen olen, etten ole velkainen enää...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.