Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pentulive

Lähettäjä: Alkoi 
Päivämäärä:   9.10.26 15:52:39

Nyt se ihanuus taas alkoi!
Hilkka koiralla synnytys valmistelut menossa, pentujen odotetaan syntyvät tänään.
Ja siis Yle Areenassa näkyy.

Re: Pentulive

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   9.10.26 16:03:32

Mikä rotu siellä on?

Lähettäjä: Alkoi 
Päivämäärä:   9.10.26 16:06:01

Lagotto Romagnolo

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   9.10.26 16:09:05

Ihana Hilkka-lagotto <3 Mun vanhemmilla on lagotto, joten tämä on oikeinkin kiva rotuvalinta! Just olen kyllä tallille lähdössä tuossa tunnin päästä, saa nähdä onko pentuja ehtinyt sillä välin tulla kun olen heppailemassa :)

Lähettäjä: got 
Päivämäärä:   9.10.26 19:41:28

Veeras, minkälainen mielenterveys sillä kyseisellä koiralla on? Lagotot oli ainakin vielä 10 v. sitten paljolti aivan pipipäisiä säikkyjä nuppilääkkeillä eläviä sätkyjä.

Lähettäjä: Kukka 
Päivämäärä:   9.10.26 22:06:45

Satun tuntemaan oikein hyvin omistajan sekä Hilkan ja vaikka en pidä ollenkaan lagottoista niin Hilkka on kyllä todella kiva luonteeltaan.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   9.10.26 22:21:50

Got, tämä meidän perheen on aivan mielettömän ihana tyyppi! Ainoa mikä on, niin kyllä se nykyään vierastaa muita koiria, kun on muutaman vuoden ollut ainoana koirana maalla, eikä siellä kovin usein tule koiria vastaan. Mutta muuten on kyllä hyvinkin fiksu ja hauska tapaus! Tämä on 11-vuotias, ja kyllä sen kasvattajalta tuntuu tulevan kivoja (myös käyttö)koiria muutenkin. On todella innokas sienestäjä tämä, opetettu etsiin kantarelleja, oppinut itse myös muita sienilajeja etsiin mitä me kerätään :) Tosi älykäs koira, meidän perheessä aiemmin ollut vuosikymmenien ajan rotikoita ja vaikka nekin oli oikein kivoja koiria, ei niiden äly kyllä ollut lähimainkaan samanlainen :) Itse todellakin ottaisin samalta kasvattajalta lagoton jos voisin.

Lähettäjä: Kpl 
Päivämäärä:   9.10.26 23:11:27

Oon nähnyt enimmäkseen vain hevosten synnytyksiä, ja näyttää ihan erilaiselta, että koiraa voi jatkuvasti silitellä ja koskea kesken synnytyksen. Jotenkin oon aivan ollut siinä käsityksessä, että eläin haluais ennen kaikkea olla ihan rauhassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.