Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuukautislevy?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.10.26 11:46:36

Kellään kokemuksia? Kuulin vasta äskettäin tästä.

Itsellä ollut vuosia kuukuppi ja toiminut vallan mainiosti tähän asti. Nyt alkanut kuitenkin vähän falskaamaan. Voi olla että johtuu vain siitä että on jo vanha. Ja e-pilleritkin olen lopettanut joten sekin voi ehkä jollain tapaa muuttaa tuota alakertaa.

Re: Kuukautislevy?

Päivämäärä:   8.10.26 11:50:44

Tykkään kuukautislevystä kun se tyhjää itsensä kun käyn pissalla, ei tarvitse olla jatkuvasti ronkkimassa kuppia pois ja laittamassa takaisin, se kun täyttyy minulla tunneissa. Kannattaa ottaa kaksi eri kokoista levyä, minulla ei nimittäin isompi käy ensimmäisinä vuotopäivinä varmaan kohdunkaulan asennon takia.

Kuukautislevy on kyllä paljon sottaisempi tyhjätä sitten.

Lähettäjä: Kalaöshj 
Päivämäärä:   8.10.26 12:05:36

Aivan mahtava. Kuukuppi alkoi lasten jälkeen jotenkin tuntua. Levy on oikeasti semmoinen että ei muista sitä ja helppo asettaa kun ei tarvi huolehtia että saa sen paineen niinku kupissa. Hieman sottaisempi ehkä mutta ah niin hyvä.

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   8.10.26 12:12:16

Mä testasin levyä, kuukuppia käyttänyt aiemmin. Levy vaan falskasi mulla ola pahasti, joten palasin kupin käyttöön. Levy oli kyllä helpompi laittaa ja ottaa pois kuin kuppi, mutta oleellisin asia eli vuodon kerääminen ei vaan mulla toiminut.

Päivämäärä:   8.10.26 13:08:55

Okei, Noh ehkä tilaan testiin. Kokeilemallahan se selviää :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.