Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voitko syödä mitä vaan lihomatta

Lähettäjä: ./ 
Päivämäärä:   8.10.26 10:50:11

Löytyykö muita tällaisia? Voin syödä ihan mitä tahansa enkä liho. Syön joka päivä karkkia, usein pizzaa ja jätskiä. Kaloreissa ainakin 1000 päivässä yli kokoiseni ihmisen teoreettisen tarpeen. En tee fyysistä työtä ja liikun aika kevyesti. Ruoka vaan maittaa ja varsinkin herkut. Olen aina ollut se luuviulu ja lauta.

Re: Voitko syödä mitä vaan lihomatta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.10.26 11:02:20

Oletko oikeasti laskenut syömiesi kaloreiden määrää ja mitannut energiankulutustasi pidemmältä aikaa?

Mun mies saattaa vetää usein kertaistumalta perhepizzan ja kebabin sokerikolalla mut sit unohtaa syödä kolmeen päivään sen jälkeen. Ite taas syön kyllä päivittäin herkkuja mutta energiamäärä jää silti reilusti alle 2000 kcal:iin.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   8.10.26 11:02:43

Joskus oli tuollaisetkin ajat vaan kun ylitti viidenkympin rajan ei voikaan enää ihan mitä sattuu napostella. Harmi.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   8.10.26 11:16:16

Nuorena kyllä. Mutta sitten ikä ja vaihdevuodet astui kuvioihin.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   8.10.26 11:24:50

En pysty

Lähettäjä: Chenille 
Päivämäärä:   8.10.26 11:31:03

Minä voin syödä ihan just sitä mitä haluan ja miten paljon haluan lihomatta, mutta kalorit tosin tuppaa jäämään peruspäivänä 1200 tuntumaan. Rakastan esim hedelmiä + vaniljarahkaa sekä paahdettuja juureksia, joten lempiruokanikaan ei ole mitään kovin helposti lihottavia. Helposti minulle tulee arkeen myös sellaisia päiviä, että vahingossa syön vain esim pelkän proteiinipatukan tai pienen iltapalan ja juon muuten vain kahvia, koska on vaan niin paljon muuta tekemistä että unohdan syödä tai syömisellä ei vaan tule sopivaa hetkeä. Sitten joinakin päivinä taas herkuttelen vaikkapa paahtoleivällä, pastalla tai pizzalla tai jäätelöllä ja syön oikeasti isoja annoksia. Paino ollut aina alipainon puolella (ja sillä on mulle terveyshaittoja mikä harmittaa, esim menkat puuttuu ja muut on hauraat :( ) Onneksi nyt sentään lihasta on jokusen verran.

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   8.10.26 11:52:44

En ole koskaan voinut, edes nuorena. Ruoka on maistunut ja makeasta (karkeista) olen aina tykännyt, en todellakaan ole tuota tyyppiä joka vain unohtaa syödä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.