|
Lähettäjä: gia
Päivämäärä: 7.10.26 20:36:27
Kyseessä samaa sukupuolta oleva henkilö, joka alkoi jo ensimmäisestä päivästä lähtien hakeutua jotenkin enemmän minun seuraani kuin muiden. Tulee esimerkiksi lounaalla istumaan kanssani, kyselee paljon asioita ja tuntui muutenkin kiinnittävän minuun paljon huomiota, vaikka paikalla oli paljon muitakin uusia työntekijöitä.
Myöhemmin hän muisti pieniä asioita, joita olin kertonut, ja varsinkin kahdenkeskisissä keskusteluissa katsekontakti oli välillä jotenkin todella intensiivistä. Yhdessä 1:1-keskustelussa oltiin pienessä huoneessa ja hän katsoi minua melkein koko ajan suoraan silmiin vartin ajan. Koin sen jopa vähän häiritsevänä, yleensä ihmiset kuitenkin rikkovat katsekontaktia välillä. Yritän kuitenkin itse aina olla niin, etten olisi huomaavinani tuota tuijotusta ja teen samalla omia juttujani.
Hän on ilmeisesti aika sosiaalinen ihminen, joten voihan tämä olla ihan normaalia ystävällisyyttä myös. Itse taas en ehkä kaipaisi mitään kaveeraamista töissä, varsinkin esimiehen kanssa pitäisin mielellään vähän viileämmät välit. :D
Olenko jotenkin outo, kun tämä jotenkin häiritsee itseä? Lähinnä tulee mieleen että minussa on jotain vikaa, mutta ei viitsi sitä ääneen sanoa.
|