Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä löytää aikuinen koira

Lähettäjä: Hauvaton 
Päivämäärä:   7.10.26 14:48:49

Koiravanhukseni lähti paremmille metsästysmaille, koiran paikka olisi vapaana, ilmankaan en osaa olla. Elämäntilanne ei juuri nyt ole sopiva pennulle, joutuisi liian pian pärjäämään yksin työpäivän ajan. Torin ilmoituksia olen pitänyt silmällä. Mitä muita luotettavia sivustoja on missä näitä ilmoitetaan tai mihin voisi itse laittaa ilmoituksen. Asiaa rajoittaa huomattavasti se etten kuulu Facebookiin. googlella löytyy kyllä sivuja, lähinnä ulkomaisia rescuekoiria on pilvin pimein, mutta mielessäni on puhdasrotuinen Kennelliittoon on rekisteröity koira. Rodun suhteen olen aika avoin, koon toivoisin olevan n. keskikokoinen ja turkin suht. helppohoitoinen. Kokemusta on erityyppisistä roduista. Rotu yhdistysten sivuja olen myös silmäillyt, aika vähän tuntuu niistäkään löytyvän.

Re: Mistä löytää aikuinen koira

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.26 14:52:17

Aikuisia kodinvaihtajarotukoiria löytää esim. kyseisenrodun fb-sivuilta. Noh, et ole fbssä mutta...

Hesyllä ja muilla eläinsuojeluyhdistyksillä on kaikenlaisia koiria tarjolla uutta kotia etsimässä. Katso nettisivut.

Ulkomaalaisia rescuekoiria on pilvin pimein. Kannattaa huomioida Suomessa kotihoidossa olevat, niihin pääsee tutustumaan ja niiden luonteesta ja käyttäytymisestä tiedetään jo aika paljon.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   7.10.26 14:54:31

Facebook taitaa olla se paras kanava, tori seuraavana. Rescuejärjestötkin markkinoi paljon facebookissa. Rotuyhdistyksillä on joskus välityksessä aikuisia, mutta nekin menee pääasiassa suoraan kasvattajien kautta.
Muita ei taida olla.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   7.10.26 14:58:16

Kysele rodun kasvattajilta. Meille tuli muutama vuosi sitten aikuinen koira, joka oli saavuttanut näyttelyissä "kaiken". Siitä tuli hyvä tallikoira.

Lähettäjä: Bitch 
Päivämäärä:   7.10.26 15:51:18

Laitatko spostisi näkyviin voin tarjota 6v kahden rodun mixiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.