|
Lähettäjä: Kuu
Päivämäärä: 5.10.26 19:34:04
En ole suosittu, enkä haluaisikaan olla. Porukkaan kuuluminen olisi kyllä kivaa, mutta mä olen hirveän kranttu. Mua epäilyttää kaikenlainen laumailu, eli sellainen "ole tätä mieltä jos haluat kuulua porukkaan" -meininki. En halua haastaa riitaa, provosoida tai olla joku "uniikki lumihiutale", mutta en myöskään myy mielipiteitäni tai periaatteitani saadakseni hyväksyntää. Jos en kelpaa, niin en kelpaa ja that's it. Minulla on paljon hyvänpäiväntuttuja ja esimerkiksi työkavereiden kanssa on kiva rupatella, mutta ainoat syvemmät ystävyyssuhteeni ovat alkaneet peruskoulussa ja lukiossa. Paras (ja ainoa) ystäväni on sellainen jonka kanssa olemme tunteneet lapsesta asti, ja vaikka näin aikuisina näemme vähän turhankin harvoin, juttu jatkuu aina siitä mihin se jäi. Kummankaan ei tarvitse esittää mitään, vaan voimme olla juuri sellaisia pösilöitä kuin olemme. :P
Tiedän omat vajavaisuuteni ja pyrin niitä korjaamaan, mutta vasta näin aikuisena olen oppinut tajuamaan kunnolla, ettei vika välttämättä ole aina minussa - eikä välttämättä siinä toisessakaan. Kaikilla muillakin on omat kankeutensa. Aidosti munapäiset ihmiset sitten asia erikseen, mutta sellaiset kyllä yleensä tunnistaa jo kauempaa.
|