Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä laadukkaat trikoot taskulla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.10.26 14:05:06

Juoksemiseen olisi taas trikoot haussa. Ennen ollut waldogsilta, mutta uusimmista ratkeilee saumat jo alle 6kk käytön jälkeen ja pyykkikoneesta onnistuivat saamaan pari reikääkin jotenkin. Niin pitänee tilata jatkossa muualta.

Pitää olla vähintään yksi tasku johon mahtuu puhelin. Hienoista kuoseista ja väreistä plussaa, en halua juosta pelkästään kokomustissa. Hinnalla ei väliä, laadusta olen valmis maksamaan.

Re: Mistä laadukkaat trikoot taskulla?

Päivämäärä:   4.10.26 14:11:02

Mulla on kestänyt iciwit, jotku näitäkin haukkuu kestämättömiksi.

Lähettäjä: Liivi 
Päivämäärä:   4.10.26 14:45:38

Menee ohi aiheen, mutta olisiko heijastava juoksuliivi/huomio liivi mukavampi puhelimen säilytykseen? Heijastimia syytä käyttää ja ajaisi kahta asiaa samaan aikaan. Ei hölsky puhelin taskussa, kun on liivissä omassa kotelossa. Esim. XXL tian life running vest juoksu liivi maksaa vain 8 € ja vastaavia netti pulloon, kun googlettaa.

Päivämäärä:   4.10.26 15:00:25

Liivi: juoksutrikoiden taskut on napakat, ei siellä puhelin hölsky.

Päivämäärä:   4.10.26 15:03:16

Ei kyllä tiukkojen trikoiden taskuissa ole mikään puhelin koskaan hölskymään päässyt. Enemmän varmasti jossain liivissä hölskyy, etenkin jos tasku on yhtään puhelinta isompi.

Heijastimia kyllä löytyy ihan riittävän paljon jo muutenkin. Muun muassa kokonaan heijastava takki, mutta siinäkään ei taskuja ole. Ja vaikka olisi, siellä se puhelin hölskyisi ihan liikaa :D

Päivämäärä:   4.10.26 15:16:02

Iciwit vaikuttaakin hyvältä, pitää sellaiset ainakin tilata kokeiluun. On sentään muutakin värivaihtoehtoa kuin mustaa. Heti on enemmän motivaatiota lähteä lenkille kun saa pukeutua kivoihin vaatteisiin :D

Päivämäärä:   4.10.26 15:37:40

Mulla on yhdet Kari traat tosi hyvät. Toiset sitten taas on liian löysät ja valuu erityisesti, jos se puhelin taskussa. Näissä huonommissa naru vyötäröllä eli kattoo sellaisia missä ei oo.

Lähettäjä: Raba 
Päivämäärä:   4.10.26 15:53:34

Itse tykkään Baran tuotteista.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.10.26 15:56:08

Leson trikoissa on kaksi isoa taskua

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   4.10.26 17:42:51

Bara

Päivämäärä:   4.10.26 18:30:32

https://barasportswear.com/fi/product/360-reflective-long-sleeve

Mahtaakohan näissä ja vastaavissa heijastavissa trikoissa nuo heijastukset kestää pesuja? Vähän tekisi mieli tilata talvisetti noista vaikka se värikkyys sitten puuttuukin :D

Lähettäjä: Ta 
Päivämäärä:   4.10.26 20:00:02

Baralle ääni täältä.
Kestäviä ja plussaa vetoketjullisista taskuista.
Talvimallin heijastavissa ei oo taskussa vetskaria ja on omalle puhelimelle myös vähän matala tasku. Muuten todella hyvät ja kestäneet pesua ja kulutusta. Ovat nyt 3 vuotta vanhat eli ihan olleet hintansa väärtti.

Päivämäärä:   4.10.26 20:08:04

Nuppu print company tekee tilauksesta myös trikoita joissa on taskut
https://nuppuprint.com/fi/product/neitokurki-treenitrikoot/10724

Päivämäärä:   4.10.26 22:49:10

Barat on hyviä.

Lähettäjä: Puh 
Päivämäärä:   4.10.26 23:06:52

Lidlin juoksutrikoot. Ostin joskus pari vuotta sitten kun oli vähän hätätilanne. Ajattelin ettei varmaankaan kestä kauaa kun olivat niin halvat. Mutta edelleen ovat käytössä ja hyvässä kunnossa. Tässä välissä olen ehtinyt ostamaan useammat "merkki housut" ja myös nakkaamaan ne menemään niiden hajottua, mutta Lidlin pöksyt sen kuin vain kestävät.
Se ongelmaan näissä on, että ovat kausituote. Mutta itse ostan kyllä heti uudet kun tulevat taas myyntiin.

Lähettäjä: Melli 
Päivämäärä:   5.10.26 09:00:11

Barat täälläkin, vanhimmat heitin pois 7v miltei päivittäisen käytön jälkeen, käytin työhousuina ja sen päälle juoksussa ja pyöräilyssä. Oon ostanut jo 8 saman mallin eri kuosia kun tykkään niistä niin paljon.

Päivämäärä:   5.10.26 09:41:34

Kiitos vinkeistä! Barat sai eniten kehuja, joten tilasin nyt sieltä kesä- ja talvimallin trikoot. Pitää noihin muihinkin merkkeihin vielä tutustua, ainakin toiset kesähousut pitää viimeistään keväällä ostaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.