|
Lähettäjä: :)
Päivämäärä: 2.10.26 22:24:17
Olen kokenut kovan lapsuuden. Ihan on ollut luonteesta kiinni , etten päätynyt huonoihin kuvioihin, vaan rämmin asialliseksi aikuiseksi. Olen tehnyt todella paljon töitä, ottanut nuorena jo vastuun elämästäni niin että elän nyt ihan hyvää elämää. Minulla on hyvä työ yrittäjänä, hyvä puoliso, lapset, okt ja hevonen. Mutta tunnen yhä suorittavani. En osaa pitää lomaa, en oikein osaa rentoutua. Tai pystyn rentoutumaan vain jos piilotan puhelimen tai poistun kaupungista. Työni yrittäjänä on sellainen, että olen suoraan vastuussa asiakkaille jos tulee jokin ongelma. Ja niitä ongelmiahan ( pieniä toki) tuntuu olevan. Tämä tarkoittaa usein sitä, että selvitän asiakkaiden asioita vapaapäivinäkin. Sen tiedän, että asiakkaille on sanottava, ettei nyt vaan onnistu ja niin olen alkanut tehdäkin. Mutta se, miten pystyä rentoutumaan vapaapäivinä? Miten nauttia elämästä, niistä asioista joita on? Tällähetkellä tuntuu siltä, että ainoa keino pitää vapaata ja rentoutua on, että suljen puhelimen ja häviän pariksi viikoksi. Mutta sepä ei yritystoiminnan kannalta onnistu, tai firma on entinen. Ja ei, en voi palkata ketään tekemään töitäni, kyseessä sellainen ammatti.
|