Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minkälaisia lomabudjetteja teillä on?

Lähettäjä: Reissaaja 
Päivämäärä:   2.10.26 13:22:22

Erityisesti kiinnostaa millaisia budjetteja muilla on ollut tai on kun lähtee pidemmälle reissuun ja mahdollisesti myös useammaksi viikoksi.

Mä oon suunnitellut niin että Euroopan lomareissuille varaisin 5000e per vuosi. Yksi (viikon) reissu muuhun maahan ja yksi pidempi reissu Suomessa. Suomi-reissu jos pitenee kovasti niin nostan budjettia.

Pidemmälle ulkomaan reissulle olisi budjetti 10000 e. Mutta riittääkö esim 2-4 vko Kanada/Uusi-Seelanti(+Australia)?

Mitään tiukan budjetin reissuja en tee eli ei mitään yhteismajoituksia ym, mutta ei toki mitään luksustakaan.

Re: Minkälaisia lomabudjetteja teillä on?

Lähettäjä: Reissaaja 
Päivämäärä:   2.10.26 13:30:17

Ja siis yhden reissaajan budjetit kiinnostaa.

Lähettäjä: Optimus 
Päivämäärä:   2.10.26 14:43:52

Tämä on kyllä vähän turha vastaus, mutta mulla ei oikein ole budjettia. Käytän rahaa todella vähän arkielämässä joten lomalla voi sitten käyttää sen minkä käyttää. Toki vertailen hintoja reissussakin, valitsen perushyvän hotellin ja etsin edullisia tapoja liikkua paikasta toiseen. Pitemmällä reissulla varaan jossain kohtaa huoneiston, jossa voin tehdä itse ruokaa ja pyykätä. Sinänsä siis budjettia ei ole, mutta säästelen kuvitteellista budjettia valitsemalla edullisempia vaihtoehtoja aina kun se on mahdollista.

Lähettäjä: .m 
Päivämäärä:   2.10.26 15:05:48

Ei ole budjettia, enkä tiedä ennen yli jälkeen loman paljonko meni.
Matkat on se mihin rahoja/säästöjä haluan käyttää, joten esim. hotellia valitsen mieluummin sijainnin kuin rahan mukaan.
Sanon että ei kannata mun puolesta miettiä muita kyseisen vuoden reissuja ja paljonko niihin mennyt rahaa, jos sovitaan että lähdetään ensi keväänä, niin siihen varaudun, vaikka sitä ennen tai jälkeen olisi muita reissuja.

Lähettäjä: What 
Päivämäärä:   2.10.26 15:08:53

Heh, ei oo tommosia budjetteja edes viiden hengen perheessä :D Viidellä tonnilla matkaisi jo mukavasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.