Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Trump pyytää apua

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.26 08:47:00

Toivoo että EU vapauttaa dieselvarastoja jotta amerikkalaiset saavat edullisempaa dieseliä päästäkseen töihin ja maatalouteen.

Miten noin niin kun muuten tämä yhteistoiminta on mennyt, esim ukraina. Venäjän pakotteet tullit ihmisoikeudet yms yms

Unohtaa täysin että USA käy sotaa Iranissa joka nostaa kys liemen hintaa kaikkialla. Miten voi olla noin vitun tyhmiä ihmisiä maailman johdossa.

Re: Trump pyytää apua

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.26 08:50:17

>on se rumppi tyhymä

Päivämäärä:   2.10.26 09:16:00

Ne vatipäät haluaa ihan suoraan sanottuna euroopan diesel varmuusvarastoja, pokka näköjään pitää..Toivottavasti saavat pitkän nenän ja traktorit hyytyy maissipeltoon.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   2.10.26 09:39:33

Trumppi itse keittänyt diesel-soppansa. Häntä varoitettiin mutta typeryyttään meni kuitenkin hyökkäämään Iraniin.
Ahneella tyrannilla tosiaan pokkaa yrittää eurooppalaisillekin varastoille. Itki jo ettei Ukraina saisi iskeä Venäjän tuotantolaitoksiin dieselin takia. Ukrainanko pitäisi kärsiä Trumpin mokan takia ??? On kyllä niin hölmö ja itseriittoinen äijä .

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.10.26 09:42:09

>öyh möyh kyllä nyt kiehuu perkele

Päivämäärä:   2.10.26 09:46:30

Mulle on melkein se ja sama mitä polttonesteet maksaa, maailma saa vähän jatkoaikaa kun päästöt sen osalta vähenee. Mutta tämä typeryys mitä tuo mies edustaa on sanoinkuvaamattomalla tasolla.

Päivämäärä:   2.10.26 10:10:44

Katsokaa vaan niin se saa ne.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   2.10.26 10:14:56

Jos tumpetti tahtoo, niin trumpetti saa. On se vaan sellainen maailman valtias.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.