Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko oikeasti...

Lähettäjä: Ess 
Päivämäärä:   1.10.26 23:58:31

Ihmisiä jotka herää aamuisin pirteänä ja levänneenä? Kohta 40 täynnä ja lapsuuden jälkeen en ole koskaan herännyt levänneenä ja pirteänä uuteen aamuun. Eri asia sitten jos saa vetää unta 12h putkeen mutta sellainen ei ole mahdollista kuin joskus ja jouluna.

Re: Onko oikeasti...

Lähettäjä: rea 
Päivämäärä:   2.10.26 00:02:30

Miksi ei ole mahdollista? Kenen valintojen summaa elät?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   2.10.26 00:03:54

En tiedä, olen miettinyt samaa. Mulla on hämärä muistikuva siitä että alle kouluikäisenä heräsin energisenä mutta en enää kouluiän alettua tai ikinä sen jälkeen. Nytkin olen työtön ja saan nukkua miten paljon mielin mutta en koskaan herää energisenä. En tiedä onko sellainen realistista.

Jotenkin järki sanoo että on luonnollisempaa että herätyksen jälkeen keho käynnistyy asteittain eikä kertarysäyksellä.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   2.10.26 01:02:46

Mä herään töihin ihan suht virkeänä, tai ainakin pääsen helposti ylös sängystä, vaikka olisin nukkunut vaan 4-6 h. Vapaapäivinä taas ainakin jos nukkuu jotain 8 h, ja kyllä noilla vähemmilläkin tunneilla, menee aamu niin että siirryn sängystä koomaamaan sohvalle puhelimen ja television ääreen ja liikenteeseen tai jotain hommia tekemään selviän vasta puolenpäivän jälkeen. Ei tuu oikein kunnolla syötyäkään tuolloin kun ei jaksa eikä oo kauhee nälkä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.