Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mihin laittaisitte mashit?

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   1.10.26 12:25:10

Mihin te laittaisitte mashit? Vapaita paikkoja rehulaareille ei ole, eli se ei ole vaihtoehto. Mulla oli aiemmin siis kaksi paikkaa rehuille (kumpikin käytössä, mutta toisessa ei laaria) mutta tp otti sen toisen multa pois (kysymättä, ilmoitti vaan että noi sun xx jutut löytyy tosta) kun tarvitsi lisää tilaa uusille.
Tuolla muutenkin tilaa vähän ja tajuan että jostain sitä otettava, mutta vois vaikka jakaa noi paikat tasaisesti (nyt osalla jopa 4) ja jos joku ei tartte niin sitten kysyy että voiko antaa jollekkin muulle tms.

Eli mihin laittaisitte mashit?
Onko olemassa tollasia rehulaatikoiksi sopivia laatikoita jotka saisi jaettua keskeltä?
Yksi vaihtoehto että säilytän säkin kotona ja tuon aina osan tallille ja se on sitten kaapissa mistä otan tarpeen tullen.
Autossakaan en viitsi säilyttää ja luonnollisesti lattialla ei voi säilyttää hiirien/rottien takia.

Vinkkejä? Muuta vaihtoehtoa kuin tuo kotoa aina tuonti?

Re: Mihin laittaisitte mashit?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   1.10.26 12:28:44

Yksi vaihtoehto että säilytän säkin kotona ja tuon aina osan tallille ja se on sitten kaapissa mistä otan tarpeen tullen.

>eiköhän tämä ole yksinkertaisin..

Lähettäjä: Taite 
Päivämäärä:   1.10.26 12:33:36

Mä kyllä ehdottaisin, että puhuisit tallinpitäjän kanssa tilanteen tasapuolisuudesta :) Jos kaikki maksavat saman vuokran, pitäisi tilojenkin olla kaikille samat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.26 12:38:26

Sen rehulaatikon sisäänkin voi laittaa pienemmän kannellisen ämpärin/laatikon, jossa mashit.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   1.10.26 12:39:41

Mä tekisin valmiita annospusseja tai -purkkeja ja säilyttäisin ne tallilla yhdessä laarissa.

Näin mä aikoinaan toimin, kun oli vähän tilaa tallilla. Siitä oli myös helppo vaan kaataa saaveihin ja laittaa turpoamaan. Liikuttajatkin laittoivat varmasti oikean määrän esim. juuri sitä mashiä.

Lähettäjä: Sanko 
Päivämäärä:   1.10.26 12:41:58

Minulla on säkki kotona, tallilla mash 10 litran kannellisessa ämpärissä, jota säilytän hevosen lötkösangossa, josta se juo mashin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.