Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Deittiapit, keskusteletteko kaikkien kanssa?

Lähettäjä: Nea 
Päivämäärä:   1.10.26 07:01:53

Miten ihmeessä toimia kun ei ole aikaa viestitellä kymmenelle yhtä aikaa mutta ei kai voi jättää vastaamattakaan jos vaikuttaa kiinnostavalta?

Re: Deittiapit, keskusteletteko kaikkien kanssa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.10.26 07:17:45

Minä tein niin, että siirryin juttelemaan kahden tyypin kanssa whatsapin puolelle. Ne itse sitä ehdottivat. Toinen tuli aika nopeasti mua tapaamaan pidemmän ajomatkan päästä ja ollaan oltu siitä asti yhdessä :)

Toinen jäi kaveriksi, kirjoitellaan edelleen whatsapissa mm. kun meillä on saman rotuisia koiria ja molemmilla takana rankka avioero. Mutta sain tosi paljon matcheja ja en pystynyt millään kaikkien kanssa kirjoittelemaan, jotka viestiä laittoi. Mulle on tärkeää se, että mies osaa ja jaksaa alussa kirjoittaa.

Lähettäjä: leidi 
Päivämäärä:   1.10.26 07:26:12

Tää hommahan on hyvin yksinkertainen. Kaikille, jotka on vähääkään potentiaalisia, vastataan deittiäpin puolella jotain. Sanotaan suoraan että tällä hetkellä useita keskusteluja käynnissä. Suurin osa mätseistä on sellaisia, ettei ne tosiasiassa aio keskustella yhtään enempää kuin sen "mitä kuuluu" ja "mennäänkö paneen" ja sitten homma hyytyy siihen. Eli vaikka niille kymmenille miehille vastaisikin jotain, suurin osa ei jatka juttelua kuitenkaan.

Lupaavin 3% miehistä on sellaisia, jotka muutaman päivän jutustelun jälkeen voi siirtää whatsappin puolelle. Mutta ei koskaan ennen kuin on saanut mieheltä tietoon koko nimen ja googlannut kuka on kyseessä. Tätä ei kannata jättää tekemättä. Sitten kun nimi on tiedossa, soitetaan muutama videopuhelu ennen kuin tavataan. Ja sitten kun tavataan, niin aina julkisella paikalla ja eri kyydeillä. Ekojen tapaamisten välillä kannattaa pitää aikaa noin viikko vähintään.

Ja ihan oikeasti, googlatkaa ne miehet. Mulle osui kohdalle mm sellainen veijari, jolla oli sillä hetkellä iso oikeudenkäynti menossa, sellaisista rikoksista etten tosiaankaan halunnut olla tekemisissä. Olin erittäin tyytyväinen etten ollut kertonut hänelle omaa nimeäni tai puhelinnumeroani.

Lähettäjä: fdmyk 
Päivämäärä:   1.10.26 08:45:21

Vastaan niille, jotka aloittavat keskustelun järkevästi ja osoittavat, että ovat lukeneet profiilini. Jos on pelkkä "moi" tai jotain "tuu mun rekkaan nussittavaksi", niin en vastaa. Poistan myös matcheista/blokkaan hyyyyvin matalalla kynnyksellä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.