Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Korvien välissä hometta vai mitä ihmettä?

Lähettäjä: Kirppismyyjä 
Päivämäärä:   30.9.26 23:56:17

Olen myynyt lapsen pieneksi menneitä vaatteita ja muita tavaroita ja törmännyt erääseen "ilmiöön" . Minulla on varmaan joku 50 onnistunutta kauppaa jossa palaute priimaa. Noh sitten löytyy muutama hämmentävä tapaus.

1. Osti vauvan unipesän ja heti kotiin päästyään ilmoitti tuovansa sen takaisin ja toivovansa rahat takaisin koska on löytänyt home pilkkuja siitä! Lupasin ja kun tutkimme tavaraa emme löytäneet siitä mitään pilkkuja :o

2. Antoi 3/5 tähdestä koska vaatteissa oli todella ummentunut haju. Samassa laatikossa olleita meni samaan aikaan muillekin eikä mitään negatiivista palautetta. Viisi eri ihmistä nuuhki laatikon vaatteita ja ei havaittu tuoksuja.

3. Henkilö osti muovisen lasten lelun ja halusi palauttaa koska se haisee homeelle kuulemma. Taas sama juttu että monta eri ihmistä nuuhkinut eikä mitään.

Meillä on käynyt useita ihmisiä joista moni todella herkkiä homeelle tai muuten hajuille eikä kukaan ole havainnut mitään hajuja eikä saaneet oireita. Ihmetyttää toden teolla että mikä tämä juttu sitten on kun muutama on väittänyt että meiltä oleva tavara/vaate tms haisee

Re: Korvien välissä hometta vai mitä ihmettä?

Lähettäjä: Jeop 
Päivämäärä:   1.10.26 00:04:50

Asutteko rintamamiestalossa tai muuten vanhassa talossa?

Lähettäjä: Oisko 
Päivämäärä:   1.10.26 00:10:03

Jos usea henkilö kokee haistavansa homeen hajua teiltä tulleesta tuotteesta, väitteissä voi olla perääkin. Se että henkilö ei teillä ollessaan haista mitään erityistä tuotteesta voi johtua nenän "tottumisesta" talonne ominaistuoksuun siellä ollessaan. Jos tuote viedään eri tilaan voi sama henkilö ehkä havaita hajua. Tämä siis vain ehdotuksena että näinkin voi olla.

Lähettäjä: Oa 
Päivämäärä:   1.10.26 00:15:07

Mä oon saanut Vintedista monta mielestäni "kellarin"bhajuista vaatetta mutta en oo jaksanut valittaa kun halvalla ostin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.10.26 00:28:07

Jos asuu talossa jossa on sisäilmahaastetta niin ei sitä itse haista. Asun itsekin enkä haista kotona mitään saati vaatteissa. Mutta jos pakkaan matkalaukun ja lähden hotelliin, laukun avatessa pölähtää kunnon ummehtunut mummolan haju.

Päivämäärä:   1.10.26 00:31:14

80luvun remontoidussa talossa. Sehän tässä vähän "pelottaa" jos meillä haiseekin joku

MUTTA

Esim siskoni haistaa vanhempieni luona jotain yhdestä pöydästä mitä kukaan muu ei haista vaikka nenä kiinni nuuskuttelisi sitä. Meiltä olevat vaatteet / tavarat taas eivät haise hänelle miltään ei meillä kotona eikä hänelle vietynä.

Eilen ystäväni vei lastenvaatteita kassillisen meiltä sukulaisensa tulevalle lapselle ja hän on ihan super herkkä homeelle niin ei haistanut eikä saanut oireita vaikka kävi niitä läpi. Hän saa vaikeitakin oireita pienestäkin altistuksesta.

Useita ihmisiä on tutkinut ja haistellut ihan tarkoituksella. Talo on pari vuotta sitten mitattu,tutkittu ja meillä on vieraillut home koirakin (perhetuttu) eikä mitään viitteitä mistään.

Päivämäärä:   1.10.26 00:40:48

. : Siksipä tänne on kutsuttu haistelemaan kaikki tuntemamme tarkkanenäiset tai homeelle joskus altistuneet tuttavat että saataisiin joku selvyys asiaan. Eivät he kaikki ole voineet tottua meidän hajuihin...

Tämä on mystistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.