|
Lähettäjä: niinpä
Päivämäärä: 30.9.26 21:02:01
olen suunnitellut jo kauan tapetoivani kämpän uudelleen, kunhan vain päätän että minkälaista kuviota ja väriä ja tyyliä sen uuden pitäisi olla. piristävää, kaunista ja ainakin makuuhuoneeseen haaveilin sellaista viidakkomaista kukka- lintu- tyylistä- sademetsää.
Kävin prismoissa ja k- raudassa ja näissä muissa liikkeissä joissa kuvittelin että voisi olla jotain sen tyylistä, selailin nettiä ja etsin boordeja mutta ei ollut noissa marketeissa.
no, tilasin sitten temusta kun siellä on vaikka mitä ja näytti että kuviot osuu kohdalleen, en ole ikinä tilannut mitään sieltä mutta ajattelin että kokeillaan nyt.
Paketti saapui tänään yllättävän nopeasti ja minä innosta hehkuen availemaan pussukkaa.
joo, kukkakuvioiset tapetit jotka on tarrakelmuja, aivan niin kuin koulukirjoja aikoinaan päällystettiin. nyt mietin että viitsinkö edes kokeilla, ei siitä tule mitään kuitenkaan kun ei sitä tarraa saa yksin suorana seinälle niin ettei tule mitään ryppyjä.
jätetään mietintään, päällystäiskö jotain muuta, mutta ovat niin muovisen oloisia ettei niillä taida mitään tehdä. ja mun mielestä siinä myynti-ilmossa ei ollut mitään mainintaa että ne on kelmuja.
|