Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä tunnistaa hyvän miehen

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   30.9.26 18:55:02

Nämä 11 asiaa kertovat hyväsydämisestä miehestä

1. Hän huomaa, jos joku näyttää surulliselta tai ahdistuneelta, ja pysähtyy kysymään, onko kaikki hyvin.
2. Hän osaa pyytää anteeksi ja myöntää omat virheensä myös muiden kuullen.
3. Hän kohtelee tarjoilijoita, myyjiä ja muita asiakaspalvelijoita ystävällisesti.
4. Hän puhuu kumppanilleen kunnioittavasti myös silloin, kun he ovat eri mieltä.
5. Hän antaa muiden puhua rauhassa eikä keskeytä jatkuvasti.
6. Hän pysähtyy auttamaan tuntematontakin ihmistä, jos huomaa tämän tarvitsevan apua.
7. Hän uskaltaa puuttua tilanteeseen, jossa jotakuta kohdellaan huonosti.
8. Hän kunnioittaa muiden henkilökohtaista tilaa eikä tunge liian lähelle.
9. Hän osaa nauraa myös omille mokilleen eikä ota itseään liian vakavasti.
10. Hän huomaa, jos joku jää porukan ulkopuolelle, ja yrittää ottaa tämän mukaan keskusteluun.
11. Hän ei tyrkytä omia neuvojaan, vaan antaa niitä silloin, kun toinen niitä pyytää.

Lähde: https://www.yourtango.com/self/see-man-doing-these-things-public-you-know-hes-good-person

Re: Mistä tunnistaa hyvän miehen

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   30.9.26 19:15:59

Siis puhutaanko nyt Hyvistä Miehistä vai Hyväsydämisistä miehistä ? Minun mieheni ei tarvitse ottaa huomioon koko maailmaa, ei pysähtyä ihastelemaan vauvoja eikä auttaa joka ikistä vierasta pienessäkin ongelmassa eikä jotenkin oikein osata huomioida joka ikistä vähemmistöä tai muuten yhtään syrjässä olevaa.. kunhan on minun kanssani ja lähipiirinsä kanssa ihana ja hoitaa muuten asiansa, kuten työnsä ja rahansa, asiallisesti. Todella hyvä mies on, aviomies ja ystävä <3

Lähettäjä: jaa 
Päivämäärä:   30.9.26 19:20:08

1. ei tarvi kysellä. Esim itse olen välillä hyvin ahdistunut (on dg) ja ahdistaisi vain lisää jos joku vieras tulisi kyselemään.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.9.26 19:25:40

En täytä yhtäkään noista. XD

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.