Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kiitoslahja työkaverille

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   30.9.26 11:15:52

Mulla on ollut töissä iso projekti, joka julkistetaan tänään. En olisi ikinä selvinnyt tästä ilman työkaverin apua, tukea ja tsemppiä. Haluaisin antaa hänelle jotain. Toki hänen töihinsä kuuluu nämä asiat, mutta on varmasti joutunut tämän mun projektin takia venymään ja siirtämään omia juttujaan. Työkaveri on viisikymppinen nainen. Olisin halunnut ilahduttaa kukilla, mutta ollaan eri päivinä toimistolla ja kukkalähetys kotiin tulee aika tyyriiksi, kun asuu "korvessa", kuten itsekin. Nyt mietin, että mitä voisin jättää hänelle työpöydälle odottamaan kortin kera. Joku suklaa ja viini tuntuu niin tylsiltä. Mutta toisaalta mitään roinaa en halua antaa. Vai olisko kuitenkin joku kukka, mikä säilyisi paketissa huomiseen? Tulee huomenna toimistolle ja mä olen tänään täällä, joten vuorokauden joutuu olemaan paketissa.

Re: Kiitoslahja työkaverille

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   30.9.26 11:22:00

Voihan se olla joku ruukkukukka? Mutta kahvipaketti, suklaa tai viini ilahduttaa todennäköisesti enemmän

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   30.9.26 11:22:54

Ehkä lahjakortti jonnekin? Tai ihan vaan kortti missä kiität häntä ja siihen joku lahja. Tiedätkö mitä puuhailee vapaa-ajalla?

Esim.
Jos eräilisi tai viihtyisi luonnossa niin joku erämuki/termari yms. (kuksa on tosi pieni usein)

Tekee käsitöitä niin lahjakortti paikalliseen käsityöliikkeeseen/lankakauppaan

Tykkää kulttuurista niin silloin lippu museoon tai näytelmään

Jos tykkää saunoa niin joku saunapaketti

Jos viihtyy kotona niin ehkä joku ihana viltti aidosta materiaalista neutraalissa värissä

Jos taas et tiedä hänestä töiden ulkopuolella mitään niin ehkä ostaisin jonkun saunapaketin tai viltin + suklaalevyn.

Lähettäjä: Rinkku 
Päivämäärä:   30.9.26 11:27:21

Suklaa, viini tai kahvi on aina varma valinta. Jos nyt sattuu ettei hän käytäkään niitä, niin eiköhän hän saa ne annettua eteenpäin. Ajatus on tärkein.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.9.26 11:42:04

Kukka voi hyvin olla myös ruukkukukka.

Viini ja suklaa ei ole tylsiä kunhan on punaviini rai skumppa ja ei fazerin sinistä. Jotain parempaa.

Lähettäjä: Täh? 
Päivämäärä:   30.9.26 11:46:03

Miksei sellaista viiniä, jota saaja tykkää juoda?

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   30.9.26 12:06:27

Kiitos ehdotuksista! Jotenkin kaunis kukkakimppu, joka olisi mätsännyt mielikuvaani hänestä, olisi tuntunut henkilökohtaisemmalta kuin viinipullo. Se olisi ilahduttanut häntä jonkun päivän kotona. Mutta ehkä haen jonkun kuohuvan hänelle, kun ei tuo kukka-ajatus toiminutkaan. Lahjakortti on ihan kiva ajatus, mutta itse tuntisin lahjakortin vähän vaivaannuttavana jos saisin sellaisen työkaverilta, koska siinä on se summa niin vahvasti esillä. Kun saa kukkia tai vaikka sen viinin, niin mieleen ei ensimmäisenä nouse hinta, minkä toinen on laittanut siihen. Ehkäpä siis menen Alkoon.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.9.26 12:27:03

Oletko varma että juo viiniä? Minä en ainakaan.
Osta hyvää erikoiskahvia, hieno suklaarasia ja kiva kiitoskortti!

Lähettäjä: Täh? 
Päivämäärä:   30.9.26 12:33:42

Mikähän on hyvä erikoiskahvi, joka käy kaikille :D mulle ei ainakaan suodatinkahvia, kiitos.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.9.26 13:06:35

Kaikki juotavat ja syötävät on mun mielestä vaikeita.

Itse en juo kahvia tai viiniä, joten sellaiset menisi suoraan kiertoon seuraavalle lahjaksi :'D

Lähettäjä: Mötkö 
Päivämäärä:   30.9.26 13:12:11

Entä kukkakimppu hänen työpöydälle maljakkoon kortin kanssa, jos kuitenkin tulossa toimistolle lähiaikoina? Voi sitten viedä mukaansa kotiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.