|
Lähettäjä: fkf
Päivämäärä: 28.9.26 20:58:09
"fkf: mä ajan rahtia työkseni myös syrjäseuduilla eikä matkat todellakaan jää mainitsemaasi 60-100 km, niin se on ihan arkea että kaikissa paikoissa ei ole kuuluvuutta. Mutta, kotona haluan että kuuluu. Näitä Elisan tuputtajia on ollut sekä marketeissa että soittaen vaivoina, KAIKKI sanoo että kyllä tämä meidän mahtava kartta kertoo että sun kotiosoitteessa liittymä kuuluu. Kokeiltu on jonkunkin kerran, ei kuulu. Ärsyttää se, että tuputetaan ihmisille jotka kertoo että ei kuulu, mä vihaan inttäviä ihmisiä."
Juuri tätä minä tarkoitinkin. Eli vaikka kuuluvuuskartta näyttää mitä, niin todellisuus on, ettei kuulu ja nokka pystyssä muun inttäminen näytön äärellä on vain noloa. Kyllä nuokin on sitten lakanneet inttämästä kun sanon, että tuu ihmeessä mukaan ja maksa 50 tonnia jos huomaat minun olevan oikeassa ja kuuluvuuskarttasi väärässä.
Asun vähän pienemmällä paikkakunnalla aika tarkkaan kilometrin päässä nelostiestä. Aina hoetaan, että kyllä siellä kuuluu 5G. No eipä kuulu. Vain nelostiessä kiinni asuvat ja olevat sanoo, että 5G kuuluu. Mutta jo 100 metrin päässä lakkaa... :))
Siinä on ihan turha niiden näyttöpäätteiden äärellä olevien pillunokkien sanoa, että "meidän kuuluvuuskartan mukaan kyllä kuuluu!" No, miljoona euroa vetoa, niin eipä kuulu täällä mun kotona :))
|