|
Lähettäjä: Ainokainen
Päivämäärä: 28.9.26 06:31:38
Onpa outoja kommentteja täällä siitä, kuinka toisen naisen kanssa asuvan miehen ahdistusta sitoutumisesta tulisi ymmärtää..Kysehän ei ole mistään ehtimisestä vaan siitä että mies muka arvottaa omakotitaloaan enemmän kuin sitä, että saisi asua ja elää rakastamansa ihmisen kanssa. Lauseessa on tosiaan vikaa ja tässä yhtälössä epäilisin sitä rakkautta minäkin.
Mikäli asia on kuten mies on kertonut, vaihtoehtoja on mielestäni kaksi. Joko mies ei halua muuttaa pois koska toivoo vaimon kiinnostuksen naisia kohtaan olevan ohimenevä vaihe ja asioiden palaavan normaaliksi tai sitten hän tosiasioista huolimatta ei halua luopua vaimonsa kanssa elämisestä. Eivät olisi ainoa aviopari, joka hakee seksin liiton ulkopuolelta mutta muu yhteiselämä on kuitenkin riittävän hyvää yhdessä. Kummassakin tapauksessa lopputulos on sama, vaimo on tärkeämpi kuin sinä. Ei suinkaan mikään talo. Se saattaa näytellä jotakin roolia mutta olen kuullut saman syyn ennenkin juuri silloin kuin tosiasiassa ei vain haluta erota. Siis että syy olisi vain ja ainoastaan yhdessä rakennetussa omakotitalossa.. Veljeni käyttää samaa syytä, jotta hänen asumisensa häntä jatkuvasti pettävän avovaimon kanssa olisi sosiaalisesti hyväksyttävämpää. Taustalla on kuitenkin aito rakkaus ja toivo asioiden muuttumisesta parempaan. Sitä ei kuitenkaan juuri kukaan muu lisäkseni tiedä.
Mietipä nyt itse. Kuulostaa ikävältä ja tylyltä sanoa, että rakastan vaimoani ja hän minua mutta emme voi harrastaa seksiä. Siksi haluaisin tapailla sinua. En kuitenkaan aio koskaan erota vaimostani. Sen sijaan tuo "olen tässä uhri jolta on viety kaikki vaimoni päätöksen vuoksi ja nyt pitäisi luopua talostakin" - itkuvirsi kuulostaa monen korvaan paremmalta. Minusta se kuulostaa tekosyyltä.
Ja ei, paniikkikohtaus siitä että sun rakastama ihminen haluaa asua kanssasi, ei ole normaali tapa reagoida niin ihanaan ja iloiseen asiaan. Ja ei, kaikkien ei tarvitse haluta asua yhdessä mutta nyt ei kyse ihmisestä joka haluaa asua yksin vaan ihmisestä joka haluaa jatkossakin asua vaimonsa kanssa.
|