Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Juteltiin yhteen muutosta,

Lähettäjä: paniikkikohtaus 
Päivämäärä:   28.9.26 00:25:29

Olen seurustellut vuoden miehen kanssa, ollaan noin kuusikymppisiä. Mies on ollut 30 v. naimisissa, ja muutama vuosi sitten nainen ilmoitti olevansakin lesbo. Molemmat ovat sittemmin deittailleet naisia; nainen ei ole löytänyt mitään pidempää.

Jos eroaisivat, itse rakennettu iso omakotitalo menisi myyntiin, koska kummallakaan ei ole varaa lunastaa sitä toiselta.

Eilen juteltiin miehen kanssa yhteen muuttamisesta, joka olisi muiden syiden takia ajankohtaista aikaisintaan vuoden päästä. Mies sai paniikkikohtauksen. Otin sen henkilökohtaisesti, ja erottiin riidoissa.

Muutoin meillä on ollut hyvää aikaa yhdessä, eli ei ole mieheltä tavallista käytöstä.

Miten itse olisitte suhtautuneet?

Re: Juteltiin yhteen muutosta,

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.9.26 00:30:13

Toimit typerästi

Lähettäjä: ap 
Päivämäärä:   28.9.26 01:19:54

Eli on normaalia suhtautua yhteen muuttoon noin, ja ylireagoin?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.9.26 01:30:02

Mies ei ole ehtinyt eroon edellisestäkään ja painostat jo joskus mahdollisesti tulevaisuudessa eteen tulevien asioiden suhteen. Saattaahan se alkaa ahdistaa ja kyllä, ylireagoit.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   28.9.26 01:33:26

Tietääkö myös miehen vaimo tästä lesboksi tulemisesta, ja toisten deittailusta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.9.26 01:58:12

Oisko kuvia siitä naisesta ja sen tyttökaverista puuhaamassa.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   28.9.26 02:30:09

Mies ei ole päässyt vanhasta eroon ja uusi miettii yhteenmuuttoa. Ei ihme. Panikoisin itsekin

Lähettäjä: Oo 
Päivämäärä:   28.9.26 02:30:58

Muakin kiinnostaa tietääkö se vaimo tästä asiasta mitään :D

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   28.9.26 06:31:38

Onpa outoja kommentteja täällä siitä, kuinka toisen naisen kanssa asuvan miehen ahdistusta sitoutumisesta tulisi ymmärtää..Kysehän ei ole mistään ehtimisestä vaan siitä että mies muka arvottaa omakotitaloaan enemmän kuin sitä, että saisi asua ja elää rakastamansa ihmisen kanssa. Lauseessa on tosiaan vikaa ja tässä yhtälössä epäilisin sitä rakkautta minäkin.

Mikäli asia on kuten mies on kertonut, vaihtoehtoja on mielestäni kaksi. Joko mies ei halua muuttaa pois koska toivoo vaimon kiinnostuksen naisia kohtaan olevan ohimenevä vaihe ja asioiden palaavan normaaliksi tai sitten hän tosiasioista huolimatta ei halua luopua vaimonsa kanssa elämisestä. Eivät olisi ainoa aviopari, joka hakee seksin liiton ulkopuolelta mutta muu yhteiselämä on kuitenkin riittävän hyvää yhdessä. Kummassakin tapauksessa lopputulos on sama, vaimo on tärkeämpi kuin sinä. Ei suinkaan mikään talo. Se saattaa näytellä jotakin roolia mutta olen kuullut saman syyn ennenkin juuri silloin kuin tosiasiassa ei vain haluta erota. Siis että syy olisi vain ja ainoastaan yhdessä rakennetussa omakotitalossa.. Veljeni käyttää samaa syytä, jotta hänen asumisensa häntä jatkuvasti pettävän avovaimon kanssa olisi sosiaalisesti hyväksyttävämpää. Taustalla on kuitenkin aito rakkaus ja toivo asioiden muuttumisesta parempaan. Sitä ei kuitenkaan juuri kukaan muu lisäkseni tiedä.

Mietipä nyt itse. Kuulostaa ikävältä ja tylyltä sanoa, että rakastan vaimoani ja hän minua mutta emme voi harrastaa seksiä. Siksi haluaisin tapailla sinua. En kuitenkaan aio koskaan erota vaimostani. Sen sijaan tuo "olen tässä uhri jolta on viety kaikki vaimoni päätöksen vuoksi ja nyt pitäisi luopua talostakin" - itkuvirsi kuulostaa monen korvaan paremmalta. Minusta se kuulostaa tekosyyltä.

Ja ei, paniikkikohtaus siitä että sun rakastama ihminen haluaa asua kanssasi, ei ole normaali tapa reagoida niin ihanaan ja iloiseen asiaan. Ja ei, kaikkien ei tarvitse haluta asua yhdessä mutta nyt ei kyse ihmisestä joka haluaa asua yksin vaan ihmisestä joka haluaa jatkossakin asua vaimonsa kanssa.

Lähettäjä: o2 
Päivämäärä:   28.9.26 09:14:27

Oudolta kuulostaa, että nyt ilmeisesti jo jonkinverran vanha omakotitalo maksaisi niin paljon, ettei kummallakaan olisi varaa vieläkään lunastaa toista siitä ulos, jos kuitenkin on ollut varaa se rakennuttaa. Onko molempien taloudellinen tilanne jotenkin romahtanut matkan varrella vai rakennuttivatko talon vasta viimevuosina, mahdollisten lasten jo muuttaessa omilleen?

Joko eivät halua muuttaa erilleen tai eivät vaan halua kohdata miten paljon talon arvo on tippunut. Kummassakaan tapauksessa tuosta miehestä ei ole sinulle siihen, mitä häneltä kaipaisit.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   28.9.26 09:36:57

Tuli mieleen että onko vaimo edes lesbo ja onko mies vaan hakenut ulkopuolista vaihtelua...

Lähettäjä: Napsu 
Päivämäärä:   28.9.26 09:43:10

Tämä on provo :D

Mutta miten alottaja ja mies voisi muuttaa yhteen, kun miehellä ei ole varaa muuttaa pois lesbonaisen luota? Vai onko alottaja muuttamassa samaan taloon ja suhde onkin poly?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   28.9.26 09:52:37

Joo ihan ei nyt stemmaa. Jos ei ole "varaa erota" niin miten olisi varaa muuttaa yhteen ja jättää lepakko yksin taloon ? Jos ei voi asua kuin omakotitalossa niin miten muuttaisi aloittajan kanssa johonkin pieneen luukkuun ?

Se on taas tosi, että 30 vuoden suhteesta irtautuminen niin henkisesti kuin käytännön tasolla ottaa aikaa.. Ei sitä helposti tehdä eikä varsinkaan vuoden deittailun jälkeen ehkä kuulukaan tehdä.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   28.9.26 09:53:19

Tarinatäti on nyt kuuskymppinen, välillä kolmekymppinen. Oikeasti taitaa olla jutuista päätellen vasta parikymppinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.