Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rypyttömät kuuskymppiset.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.26 12:21:16

Käykö kaikki naiset vanhetessaan hakemassa jotain ryppypoisto pistoksia, sinkut kuuskymppiset ja muutkin on nykyään kaikki ihan rypyttömiä, pinkeä kasvoisia. Tuskin nivea auttaa asiaa noin paljon.

Re: Rypyttömät kuuskymppiset.

Päivämäärä:   27.9.26 12:40:02

Ei kaikki, mutta ne rypyttömät vaikkei myönnä.

Lähettäjä: Nusu 
Päivämäärä:   27.9.26 12:42:20

Ootapa hetki niin kohta ilmestyy 60+-vuotiaita topaan, jotka sanoo että näyttävät 20-25-vuotiailta :))

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.9.26 12:44:16

Pari pilatesohjaajaa tiedän jotka näyttää upeilta.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.9.26 12:44:26

Minä olen 40v, mutta näytän rypyttömältä 60v:ltä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   27.9.26 12:49:15

Onhan näitä ryppyrasvoja. Lisäksi osataan suojautua liialta auringolta joka vanhettaa ihoa. Jo edulliset lorealin vanhemman iän rasvat toimii hyvin niin miten sitten kalliimmat. Tupakointi ja alko myös näkyvät ihossa.
Ei nykyajan 6- kymppiset ole ryppyisiä . Vaikkei me enää tietty 25 vuotiailta näytetäkään.

Päivämäärä:   27.9.26 12:55:59

Itse kuuskympinen ja muistan nuoruudessa että kuuskymppiset näytti ryppysiltä variksenpelättimiltä poikkeuksetta.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.9.26 12:57:11

Minä sinulle ryppyrasvat näytän.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   27.9.26 13:14:31

Kyllä ne rypyttömät nelikymppisetkin on niitä, jotka ottaa pistoksia. Laitetaan restylanea ja botoksia.
Eihän näistä tietenkään kaduilla huudella, mutta ei enää erityisemmin salaillakaan.

Itsekin ottaisin, jos olisi varaa. Kun on hevosia niin pitää vaan rupsahtaa luonnollisesti :-)

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   27.9.26 13:17:29

No eipä 40 v sitten ollut näin hyviä rasvoja ja ei varmaan niin paljon köytettykään voiteita. Myös pukeutuminen oli tötimäisempää eikä värjätty hiuksia näin paljon kuin nykyään.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.9.26 13:38:36

Kollageenivalmiste, suun kautta nautittuna. Hyvä ihonhoito, puhdistus + kosteutus. Riittävästi veden juontia. Liikuntaa ja terveellistä ravintoa. Ja tietysti ne geenit auttaa myös. Piikkihoitoja ei kyllä läheskään kaikki ota.

Päivämäärä:   27.9.26 13:54:26

Olisko kuvankäsittelyllä mitään tekemistä asian kanssa? Itse en ikinä ole luonnossa nähnyt ainuttakaan rypytöntä 30+-ikäistä ihmistä.

Päivämäärä:   27.9.26 13:56:54

Ei mulla kyllä ryppyjä ole vielä 44v. ja mitään pistoksia en ikinä ole ottanut. Nykyään en enää käytä rasvojakaan

Päivämäärä:   27.9.26 13:58:57

Täällä 60 ja vähän päälle. Lapsuudessani aurinkoa totisesti palvottiin. Tavoitteena oli olla syksyisin aina "pavunruskea". Jotkut ovat jatkaneet sitä siitä lähtien yhtä innokkaasti.

Mutta jossain vaiheessa tutkimustiedon leviäminen on muuttanut ainakin joittenkin ihmisten käyttäytymistä, ja itsensä käristäminen on jäänyt vähemmälle. Varmaan senkin ansiosta vähän rypyttömämpiäkin kuusikymppisiä on olemassa nykyään.

Lähettäjä: rete 
Päivämäärä:   27.9.26 14:06:27

botoxia. pääkaunkiseudun friiduilla ole otsat liikahtaneetkaan kymmeneen vuoteen.

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   27.9.26 14:06:37

Eivät käy. Eräillä vaan on paremmat perintötekijät. Jos äiti ja mummo ovat näyttäneet 80-vuotiaina kuusikymppisiltä, voi samaa toivoa itsekin. Äitini kävi oikein valokuvaamossa 50-vuotiaana, eikä näy ryppyjä. Ei ollut siihen aikaan kuvankäsittelyä eikä tainnut käyttää edes niveaa. Rasvaista ihoaan harmitteli, mutta ehkä juuri sen ansioista pysyi rypyttömänä.

Missä maailmassa piste elää, vai onko vaan silmissä vikaa tai tuijotat muissa ihmisissä vain ryppyjä, jos e ole nähnyt yli kolmekymppisiä rypyttömiä. Voisin esitellä sinulle sellaisia, omat tyttäreni.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   27.9.26 14:10:56

"Ootapa hetki niin kohta ilmestyy 60+-vuotiaita topaan, jotka sanoo että näyttävät 20-25-vuotiailta".
Täällä! 60+, mutta kun ei vaan ole kuin naururypyt nauraessa. Piti kysyä ihan läheisiltä että luulenko vaan.
Ihan luomuna. En väitä näyttäväni nuorelta tietenkään.

Päivämäärä:   27.9.26 14:30:00

Silmien ympärille alkaa luonnostaan tulla iän myötä ryppyjä, ne puuttuu monelta ja tekee kasvoista vahanukkemaiset. Ihminen voi vanheta luonnollisesti kauniisti, ei rypyt rumenna.

Päivämäärä:   27.9.26 14:32:07

"Missä maailmassa piste elää, vai onko vaan silmissä vikaa tai tuijotat muissa ihmisissä vain ryppyjä, jos e ole nähnyt yli kolmekymppisiä rypyttömiä. Voisin esitellä sinulle sellaisia, omat tyttäreni."

Epäilen että silmissä on enemmän vikaa näillä, jotka eivät ryppyjä aikuisilla näe :D

Mutta siis jos julkkiksista/varakkaista naisista puhutaan niin ei taatusti ole yhtään yli nelikymppistä, jolla ei olisi sekä pistoshoidot että kirurgia ollut käytössä jo vuosia.

Päivämäärä:   27.9.26 15:50:43

Itse asiassa silmissä on paljonkin vikaa ja sellaista että ei optikolla käynti auta. Kiitos taas asiallisesta kommentista jossa piikittelet toista vialliseksi, valitettavasti piikittelysi osui ja upposi, minulla on silmissä vikaa, mutta sinulla taitaa olla päässä.

Päivämäärä:   27.9.26 15:51:53

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 27.9.26 14:32:07

"Missä maailmassa piste elää, vai onko vaan silmissä vikaa tai tuijotat muissa ihmisissä vain ryppyjä, jos e ole nähnyt yli kolmekymppisiä rypyttömiä. Voisin esitellä sinulle sellaisia, omat tyttäreni."

Epäilen että silmissä on enemmän vikaa näillä, jotka eivät ryppyjä aikuisilla näe :D

Mutta siis jos julkkiksista/varakkaista naisista puhutaan niin ei taatusti ole yhtään yli nelikymppistä, jolla ei olisi sekä pistoshoidot että kirurgia ollut käytössä jo vuosia."

Ällö tunnistettu.

Lähettäjä: Tollo 
Päivämäärä:   27.9.26 16:43:35

Geenit geenit ja geenit.

Päivämäärä:   27.9.26 16:47:23

Tuskin suomalainen geeniperimä on kovin parantunut 60 luvulla, nyt on toista kun Gambian matkailu on lisääntynyt.

Päivämäärä:   27.9.26 16:47:53

Täällä 60+. Eipä paljon ole ryppyjä, mutta buldogin posket on tullu.

Päivämäärä:   27.9.26 16:48:56

Mun 95 vuotiaana menehtyneellä mummolla ei ollut lainkaan kasvoryppyjä, muuten olikin ryppyinen. Bellavita ainoa kauneudenhoitoaine. Ja oli altistunut auringollekin niin paljon että sairasti melanooman.

Lähettäjä: 60+ 
Päivämäärä:   27.9.26 16:54:32

Mulla on kyllä ryppyjä, kaksoisleuka silmäpussit ja hamsterinpussit.

Päivämäärä:   27.9.26 17:18:31

Kärsin yli nelikymppiseksi saakka aknesta. Nyt on rasvaisesta ihosta hyötyä: olen paljon rypyttömämpi kuin monet ikäiseni kuivaihoiset.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.