Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies, jonka kasvot eivät miellytä omaa silmää

Lähettäjä: Nainen 
Päivämäärä:   27.9.26 08:19:40

Onko kukaan onnistuneessa suhteessa miehen kanssa, jonka kasvot eivät ainakaan alkuun miellyttäneet omaa silmää tai olleet ihan oman tyyliset?

Re: Mies, jonka kasvot eivät miellytä omaa silmää

Lähettäjä: hmmm 
Päivämäärä:   27.9.26 08:42:00

Minkä ikäisistä ihmisistä nyt puhutaan?

Aloin deittailla vähän vaille 50-vuotiaana. Mulle yksi kriteeri oli se, ettei miehen korvissa kasva karvoja. Se on sellainen yksityiskohta mihin en oikein osaa suhtautua.

Muuten tapailin kaikenlaisia miehiä, erilaisissa painoluokissa, eri asteisesti kaljuuntuneita, erilaisia silmälaseja, eri tasoisesti tehtyä parran hoitoa. Jos näistä kaikista oppi yhtään mitään, niin ainakin sen, että miehen pärstä on vihoviimeisiä asioita jonka perusteella kannattaa tehdä valintoja.

Kaikkein pahimmat kävelevät punaliput oli just niitä "komeita" tyyppejä, yleensä niin että mitä enemmän tavanomaisella tavalla komea, sitä veemäisempi ihminen. Mun nykyinen kumppani on sellainen mies, jota ei takuulla olisi missään katsonut kahta kertaa mutta minulle niin täydellinen etten meinaa uskoa todeksi. Todellinen aarre, toivottavasti ollaan loppuelämä yhdessä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.26 08:50:55

Mä olen ollut suhteissa vain ei-silmäämiellyttäneiden miesten kanssa, joten en edes muusta tiedä. Kiintymys syntyy ja kasvaa sen mukaan, miten se mies minua kohtelee. Nyksä esim. on aika kaamea näky mutta sängyssä niin uskomaton lahjakkuus että himoitsen häntä jatkuvasti, ja tykkään kyllä muutenkin.

Lähettäjä: Kukka 
Päivämäärä:   27.9.26 11:02:19

Ei onnistu itselläni. On totta, että kiintymyksen myötä kumppani voi myös näyttää paremmalta MUTTA kun suhde arkistuu ja toinen alkaa myös ärsyttämään niin silloin tuo korostuu että ei edes pidä toista komeana/viehättävänä.

Itselläni siis tämä, todettu oikeassa elämässä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.9.26 11:05:38

>yli 9000 kohdan vaatimuslista miehelle
<itse rupsahtanut mummo

Päivämäärä:   27.9.26 12:24:14

Se viehättääkö kumppani ei ole pelkästään se ulkonäkö. Enemmän kokonaisuus, karisma. Että rakastuu koko pakettiin sellaisenaan.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   27.9.26 12:27:13

Mua vikitteli mies jota en halunnu millään tavalla ja ulkonäkö oli asia mikä häiritsi. Hampaat oli ruskeita tynkiä.

Päivämäärä:   27.9.26 12:29:48

"Lähettäjä: -
Päivämäärä: 27.9.26 11:05:38

>yli 9000 kohdan vaatimuslista miehelle
<itse rupsahtanut mummo"

Tässä on totuutta enemmän kun moni uskaltaa myöntää. Lisätään se luonne ja käytös myös niiden naisten puolelta.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   27.9.26 12:50:34

No jossain se raja menee... "ei omaan makuun" mutta siisti ja huoliteltu ja ennen kaikkea se luonne ja yhteensopivuus kymppi niin ei ongelmaa tietenkään (tosin silloinhan alkaa näyttää maailman komeimmalta tai himoittavimmalta kun se kemia ja rakkaus on asiassa mukana..) ja sitten joku likainen tukka tai just ruskeat tynkähampaat niin ei vaan pääse edes tutustumaan kun ei voi. Ulkonäkö ei siis vaikuta, mutta kun jossain vaan on se piste että vaikuttaa !

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.9.26 14:04:46

Hmmmm: kaikilla vanhemmilla miehillä kasvaa korvakarvat. Toki suurin osa leikkaa ne pois.

Ja viiva: kyllä, moni mies haluaisi sen täydellisen naisen, vaikka itsellään on ne tynkähampaat ja ajamattomat korvakarvat.

Lähettäjä: Blossom 
Päivämäärä:   27.9.26 14:40:16

Olen seurustellut kolmen eri miehen kanssa, jonka kasvot eivät miellyttäneet minun silmiäni, eikä muutenkaan minua.

Ensimmäinen kariutui 1v 7kk kestäneeseen parisuhteeseen, 1v 7kk kestäneeseen kihlaukseen ja 1v 6kk kestäneeseen avoliittoon. Toinen kariutui 5pvää vaille 6kk kestäneeseen parisuhteeseen. Kolmas kariutui 7kk kestäneeseen parisuhteeseen.

Nykyinen mieheni on sellainen mies, jota kukaan ei katso edes kahtaa kertaa, mutta minulle hän on niin täydellinen, etten meinaa todeksi uskoa. Todellinen aarre. Yhdessä jo reilut 14 vuotta ja häätkin tulossa.

Päivämäärä:   27.9.26 14:53:25

Onnea Sanna <3

Päivämäärä:   27.9.26 15:17:54

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 27.9.26 14:53:25

Onnea Sanna <3

Vastaus : Kiitos <3

Lähettäjä: MM 
Päivämäärä:   27.9.26 15:43:05

"Se viehättääkö kumppani ei ole pelkästään se ulkonäkö. Enemmän kokonaisuus, karisma. Että rakastuu koko pakettiin sellaisenaan."

^ Tämä.

Parasta seksiä (8xUuuh...) on ollut ei-minkään-näköisen miehen kanssa jonka kanssa tapasimme vain seksin merkeissä. Ehkä juuri edellämainituista syistä, ei tarvinnut jännittää eikä miettiä jatkoa kun sitä ei ollut suunnitelmissa kummaltakaan puolelta.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   27.9.26 16:10:50

"Nyksä esim. on aika kaamea näky mutta sängyssä niin uskomaton lahjakkuus että himoitsen häntä jatkuvasti, ja tykkään kyllä muutenkin."

Heh, olisipa hauska nähdä täällä vastaukset topaan jossa sanottaisiin että kyllähän tuo akka on ruma kuin synti mutta kun siltä saa seksiä niin OK. :D:D:D

Päivämäärä:   27.9.26 16:13:59

Minua kyllä miellyttää jos tykkään ihmisestä kokonaisuutena.
Paha sanoa siis onko miesystävät ja nyk aviopuoliso erittäin komeita vai näenkö vain heidät sellaisina.
Ihania miehiä joka tapauksessa jokainen.

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   27.9.26 16:16:18

Jos parta kasvaa, niin samoin tekevät korvakarvat. Ihan jokaisella terveellä miehellä. Ne vaan pitää nyppiä pois, ei niitä voi helposti ajaa/sheivata.

Päivämäärä:   27.9.26 17:55:52

Parikymppisenä olin niin naiivi että ryhdyin seurustelemaan persoonaltaan hienojen mutta ulkomuodolta vastenmielisten kanssa. Ei seksistä vain tullut mitään. Jouduin pakottamaan itseni siihen ja rikoin itseä, nuoret on tyhmiä. Seksiin ei ikinä pidä pakottamaan itseä. Mutta opin että jos on fyysinen akti, toinen ei saa olla fyysisesti ällöttävä vaan mieluisa.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   27.9.26 20:22:30

En pysty suhteeseen ellei mies miellytä ulkoisesti. Pieni ylipaino ei kuitenkaan haittaa jos naama ja hiukset on sen tyyliset mistä tykkään.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   27.9.26 20:41:32

Ei kai kukaan edes ala seurustelemaan ihmisen kanssa, jonka kasvot eivät miellytä.

Lähettäjä: Sit 
Päivämäärä:   27.9.26 20:57:01

Jos ihmisellä on hyvä sydän ja kunnioittavat käytöstavat, viimeinen asia mikä minkä pitäisi vaikuttaa on ulkonäkö. Ihminen voi olla valtavan karismaattinen ja sympäättinen, joten antaa kaikkien kukkien kukkia.

Päivämäärä:   27.9.26 21:28:05

Vaikuttaa siltä että on nuorempia ihmisiä tässä ketjussa. Korvakarvoja ei muuten kasva kaikilla, siis sellaisia että ne näkyisi kolmen metrin päähän. Vanhimmat deitit oli jotain +60v eikä heilläkään ollut välttämättä niitä. Ja jos nyt parran hoidosta voi jotain päätellä niin eivät kyllä trimmanneet yhtään mitään. Joku geneettinen ominaisuus varmaan.

Oli miten oli, kyllä se niin päin kääntyy että se miehen naama on sitten ihan sivuseikka kun riittävän korkeaan ikään pääsee. Miehestä tulee rakas, riippumatta ulkonäöstä. Paljon tuli opittua tästä asiasta ja todettua, ettei ikinä pidä aliarvioida ketäänn ulkonäön perusteella.

Eli se maku muuttuu. Kyllä minäkin varmaan kolmikymppisenä vielä ajattelin että vain tietynlainen mies on viehättävä tai miellyttävä. Sitten tajusin miten turhia ne mun kriteerit on olleet.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   27.9.26 21:44:17

Täytän vielä tänä vuonna 42 vuotta eli en sanoisi olevani enää nuori. Tykkään vain hyvännäköisistä miehistä mutta toki oma mieltymykseni voi poiketa siitä mitä joku muu pitää hyvännäköisenä. En myöskään syty vanhemmista miehistä, saman ikäiset vielä menee mutta jo kolme vuotta vanhempi alkaa olla liian vanha.

Miehen ulkonäön pitää olla omaa silmää miellyttävä. Luonne ja käyttäytyminen eivät pelasta tilannetta, jos ulkonäkö on epämiellyttävä.

Päivämäärä:   27.9.26 21:47:36

Poistatteko te sitten kainalo-, pillu- ja persekarvat?

Päivämäärä:   27.9.26 22:03:10

Lähettäjä: *
Päivämäärä: 27.9.26 20:41:32

Ei kai kukaan edes ala seurustelemaan ihmisen kanssa, jonka kasvot eivät miellytä.

Vastaus : Minäpä aloin. Tein sen jopa kolmeen eri kertaan.

Lähettäjä: hmmm
Päivämäärä: 27.9.26 21:28:05

"Miehestä tulee rakas, riippumatta ulkonäöstä. Paljon tuli opittua tästä asiasta ja todettua, ettei ikinä pidä aliarvioida ketäänn ulkonäön perusteella."

Vastaus : Eipä tullut minulle yhdestäkään kolmesta eri miehestä. Kaikkien naamat eivät minua miellyttäneet, mutta yhtäkään rakasta heistä ei tullut. Ehkä ennemminkin säälistä heidän kanssaan olin. Ehkä pientä rakkautta oli silti ilmassa. Tai sitten se oli ihastumista. En oikein osaa sanoa mitä se oli tai oliko olematta. Minutkin on aliarvioitu. Kukaan näistä miehistä ei ollut edes tosissaan kanssani.

Lähettäjä: s
Päivämäärä: 27.9.26 21:44:17

"Miehen ulkonäön pitää olla omaa silmää miellyttävä. Luonne ja käyttäytyminen eivät pelasta tilannetta, jos ulkonäkö on epämiellyttävä."

Vastaus : Niin vahva tämä.

Päivämäärä:   27.9.26 22:16:07

Mua ei kiinnosta kasvot vaan pituus. En voisi seurustella lyhyen miehen kanssa.

Päivämäärä:   27.9.26 22:16:44

Ai kullin pituus?

Lähettäjä: Laisku 
Päivämäärä:   27.9.26 22:30:43

Ihmisen ulkonäöllä ei ole väliä jos kolahtaa, mutta se on ihan riippuen. Etenkin miehiä saattaa kiihottaa ns todella rumatkin naiset, ja toisinpäin. Joskus niissä rumissakin on jotain joka vaan vetää. Minua voisi aivan hyvin vetää oikein hyvinkin ruma mutta jolla on edes jotenkin kroppaa ja ryhtiä ja jotain staminaa niin henkisesti kuin fyysisestikin.

On kyllä sanottava että ruskeat tynkähampaat ovat paha, ja muutkin jo huonon hygienian merkit. Sotkuinen saa olla mutta ei saastunut.

Päivämäärä:   27.9.26 22:34:40

>mutta ei saastunut

Vähän sama kuin naisilla mustattuus.

Päivämäärä:   27.9.26 22:40:47

Eli se että on mustattu (engl. blacked).

Päivämäärä:   28.9.26 00:37:45

Nykyinen mieheni ei vastaa ulkonäöltään sitä, mihin miehissä yleensä ihastun. Enkä aluksi edes kiinnittänyt häneen sen kummempaa huomiota (oltiin töissä samassa paikassa). Eli juuri semmoinen jota kukaan ei tule esim baarissa iskemään. Kuitenkin tutustumisen jälkeen tuli se ihastuminen, sitten rakastuminen. Ehkä hän ei ole kedon komein kukkanen mutta hän on minun rakas mieheni.

Päivämäärä:   28.9.26 08:09:20

Ehkä ennemminkin säälistä heidän kanssaan olin. Ehkä pientä rakkautta oli silti ilmassa. Tai sitten se oli ihastumista. En oikein osaa sanoa mitä se oli tai oliko olematta.

Tää on jotenkin surettava kommentti. Työpaikan kahvipöydässä kuulee näitä juttuja kyllä kun nuoremmat vatvoo mieshuoliaan. Paljon näyttää olevan sitä, että ollaan suhteissa vaikkei oikeasti edes tiedetä mitä parisuhteelta halutaan tai millaiseen elämään ollaan sitä kumppania hakemassa. Jostain syystä ollaan vaan ja sitten ihmetellään kun ei toimi.

Mulle moni sanoi että turha edes kuvitella että viiskymppisenä saisi mitään uutta suhdetta aikaiseksi, että juna meni jo ja laiva lähti, että nyt sitten vaan mummoutumaan kun on miesseikkailut elämässä ohitse. Mutta eipä se vaikeaa ollutkaan, uuden miehen löytäminen kun tiesi mitä oli hakemassa ja miksi. Eikä jäänyt tuijottamaan yksityiskohtia, mitä nyt sitten nuo korvakarvat tosiaan häiritsi ja nekin olisi oikean miehen kanssa unohtuneet.

Nyt kun nuorempia katsoo niin todella monilla menee hyvät miehet ohitse kun kiinnitetään huomiota ihan ihmeellisiin yksityiskohtiin. Toki kumppanin pitää olla miellyttävä mutta kannattaa myös pohtia mistä ne omat miellyttävyyden kriteerit on tulleet ja onko se nyt ihan oikeasti niin justiinsa onko mies vaikka tismalleen sen 185cm ja ruskeahiuksinen ja kengänkoko 46 ja tietty tatuointi oikeassa olkapäässä.

Tuokin oli sellainen keskustelu minkä ohimennen kuulin nuoremmilta, arvioivat että millaisiin paikkoihin laitetut tatuoinnit on ok ja mikä on "ick". Että jos on oikeassa paikassa tatuointi niin sitten kelpaa mutta jos on väärässä paikassa niin sitten ei. En oikein tiennyt mitä siitäkään olisi pitänyt ajatella.

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   28.9.26 08:49:08

"Joskus niissä rumissakin on jotain joka vaan vetää. Minua voisi aivan hyvin vetää oikein hyvinkin ruma mutta jolla on edes jotenkin kroppaa ja ryhtiä ja jotain staminaa niin henkisesti kuin fyysisestikin."

Tämän takia se on Mattiesko Hytönenkin naisensa saanut :D Itse en voi olla intiimissä suhteessa sellaisen kanssa joka ei omaa silmää miellytä. Eka avomies oli vähän siihen suuntaan, kun ns. piti joku olla, mutta en siihen koskaan rakastunut tai ihastunut vaikka melkein kymmenen vuotta yhdessä asuttiin. Oli kyllä muuten mukava ihminen, yhteinen kaveripiiri ja harrastukset muodostuneet, niin ei ollut riittävää syytä erotakaan (kuten silloin ajattelin).

Lähettäjä: () 
Päivämäärä:   28.9.26 08:53:53

Kyllä, kumppanin tulee miellyttää omaa silmääni. Jos toisen naama tökkii, eihän siitä tule mitään. Mieluummin olen yksin kuin epäsopivan kumppanin kanssa.

Päivämäärä:   28.9.26 10:00:39

Olen vahvasti keski-ikäinen ja jos mietin seurustelukumppaneita taaksepäin niin kaikilla on ollut hyvin hoidetut hampaat, ja joko tummat tai punaiset hiukset. Tässä iässä toki jo vähän harmaantuu, mutta en ikinä ihastu vaaleisiin miehiin. Ja silmät pitää olla ystävälliset, ei mitkään suden silmät tai siniset. Muuten miehen ulkoisella habituksella ei ole väliä. En kyllä pidä myöskään treenatuista tai laihoista miehistä, vaan sellainen isävatsa tyyppinen, pehmeä vartalo on paras. Nykyisen miehen kasvoissa ihastuin tuimaan ilmeeseen...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.