Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En ihmettele jos naiset katoaa miehiltä

Lähettäjä: Ei 
Päivämäärä:   27.9.26 00:30:29

Olen itse suunnitellut häviämistä mieheltä. En haluaisi kadota läheisiltä mutta kuka sitten ikinä olisi mun puolella? Ettei kertoisi miehelle? Mulla on ainakin ulkopuolelle niin täydellinen mies. Siis ihan aina ollut kaveripiirissä ihan huipputyyppi. Sellainen järkevä, asiallinen, hyvin tienaava jne. Kotona todella kovaa kontrollia pitävä kodissa. Ei saa sisustaa, olla mitään mieltä mistään. Pesulla käyminen jne on tarkin alla. Että ihan pienistä asioista ihminen voi hajota, musertua ja lähteä. Mä tulin tässä suhteessa mielenterveysongelmaiseksi. Eikä mulla ole tästä henkistä ulospääsyä enää. Mä varmaan tekisin saman ku Inga.

Re: En ihmettele jos naiset katoaa miehiltä

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   27.9.26 01:31:55

Täh

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   27.9.26 01:34:54

No eihän tollaisessa kontrolloinnissa ole mitään järkeä. Sairashan se mies on, ja ei ole yhtään ihme, että itsekin saat mielenterveysoireita.
Ei tarvitse kadota maan pinnalta, voi vaan jättää tosi huonon parisuhteen. Jos yhtään mitään muuta ei keksi, on turvakoti vaihtoehto. Uskon, että joku kaveri sut ottaisi kotiinsa, kunhan vaan pääset pois. Mäkin ottaisin, jos olisit lähellä, ja tietäisin, että tarviit apua.

Se lähtemisen päätös pitää vaan tehdä. Passi, ne kaikkein tärkeimmät jutut pieneen kassiin valmiiksi, ja sitten vaan lähteä, kun on se hetki, että ehtii pois.
Usko mua, lähde, kun olet vielä hengissä ja järjissäsi. Tuollainen kontrollointi vie lopulta järjen.

Lähettäjä: totta 
Päivämäärä:   27.9.26 01:56:49

"Mulla on ainakin ulkopuolelle niin täydellinen mies. Siis ihan aina ollut kaveripiirissä ihan huipputyyppi. Sellainen järkevä, asiallinen, hyvin tienaava jne."

Eli muistakaa, jos näette tai tapaatte tällaisen miehen jossain, niin todennäköisesti todellisuus kodin seinien sisäpuolella on sitten juuri sellaista kuten aloittaja kertoo. Eli missään nimessä älkää luottako "hyvään" mieheen :/

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.