|
Lähettäjä: ??
Päivämäärä: 25.9.26 13:51:17
Samaan aikaan JM Latvalaa hiillostetaan oikeudessa ties monettako vuotta, että onko nyt ollu Suomessa pari päivää liikaa vai ei.
Itselläkin kokemus, että anestesialääkäri ei noudattanutkaan etukäteen sovittua nukutusprotokollaa ja lääkitystä. Minulla siis aivan järjetön pahoinvointi opiaateista ja tietystä pahoinvointilääkkeestä (ironista kyllä). No, heräsin ja aloin saman tien oksentaa ja siitä sitten iltaan asti. Myöhemmin selvisi, että olin saanut läjäpäin opiaatteja (leikkaukseen, josta en tule olemaan kipeä ja tämän olin myös tehnyt selväksi). Anestesialääkärin selitys oli, että "en ajatellut, että pahoinvointi olisi niin rajua". No ei kun huvikseni minulla on oma nukutusprotokolla, mitä pitää noudattaa. Olisi suotavaa kyllä, että lääkäritkin ajattelisi välillä eikä tekisi vaan automaationa. Sain lopulta Potilasvahinkokeskukselta pienen korvauksen.
Ihan älytöntä, ettei nämä lääkeaineallergiat ja herkkyydet, kielletyt lääkkeet, pomppaa heti ekana silmille, kun ihminen kirjataan sairaalaan sisälle.
|