Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naiset määrää seksin määrän liitoissa.

Lähettäjä: Marko 
Päivämäärä:   24.9.26 07:45:07

Miten voi olla niin mutta totta se vaan on. Jos naista ei huvita seksi niin myös miehen pitää "kärsiä" siitä. On se vaan julma tuo nainen. Varsinkin jos libidot eivät kohtaa, missä vika tai mikä avuksi muu kuin oma käsi.???

Re: Naiset määrää seksin määrän liitoissa.

Lähettäjä: Milla 
Päivämäärä:   24.9.26 07:48:11

Mitä jos miehellä onkin matalampi libido? Entisessä suhteessa saattoi olla seksiä kerran tai kaksi vuodessa, ei todellakaan riittänyt tälle naiselle.

Lähettäjä: " 
Päivämäärä:   24.9.26 07:57:12

Kyllä sen meillä määrää mies. Ja ihan täysin yksinään. Minä olisin valmis useammin, mutta en jaksa olla vuodesta toiseen se, joka tekee aloitteen. Mies vetää varmasti mieluummin käteen kun pääsee siinä helpoimmalla. Ja harvoin tapahtuva seksi on sitten sitä, että hän tyhjentää kassinsa minuun max parissa minuutissa ja that's it. Ihan sama olenko päällä, alla, kyljelläni vai mitä liikkeitä tekisinkään, niin en enää nauti tuosta pätkääkään.

Ja kyllä, olen puhunut asiasta jo monta vuotta hänelle. Hetken jaksaa petrata aloitteen teossa, mutta sitten palataan taas vanhaan. Naurettavinta tässä on se, että yritämme lasta. Mies haluaa isäksi, mutta ei älyä että sen eteen pitäisi aktiivisesti tehdä muutakin kuin touhuta internetin ja talouspaperin kanssa.

Jos tämä ei olisi myös minun paras ystävä ja meillä ei olisi muuten kaikki niin hyvin (huumori, koti, hevostalli, koirat, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ystäviä), niin olisin jättänyt hänet jo. Hankala tähän avata sitä, miten oma naiseus ja itsetunto vaan murenee, vaikka miten yritän parhaani. Mutta olen tyytynyt siihen, että en koskaan löytänyt miestä, joka haluaa juuri minua ja kiinnostus pysyisi yllä myös makuukamarissa miehenkin puolelta. Tähän on tyydyttävä.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   24.9.26 08:38:38

"Hankala tähän avata sitä, miten oma naiseus ja itsetunto vaan murenee"
-Älä jää hankkimaan lasta suhteeseen, jonka jo nyt koet murentavan sinua! Vaikka luettelisit miten pitkän listan hyviä syitä yhdessä pysymiselle, niin mikään ei korvaa sitä psykologista vahinkoa, jota tilanne sinulle aiheuttaa.

Ja ei meilläkään nainen kyllä ole se, joka määrää seksin määrästä: olisi paljon useammin, jos mies ei olisi kroonisesti stressaantunut ja masentunut.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.26 08:43:30

Seksin määrän määrää se, joka vähemmän haluaa. Omissa suhteissa se on aina ollut mies, itselläni kun on korkea libido ja ihan pakko saada laueta vähintään kerran päivässä miehestä riippumatta. Niinpä suhteissakin useammin olen itse itseni hoidellut.

Lähettäjä: yks 
Päivämäärä:   24.9.26 09:16:33

Heitin äijän menemään kun muuta ei osannut kuin vongata seksiä! sitä ei koskaan ollut tarpeeksi. Alussa yritin ja yritin 2 krt/vko..sitten jäi kerta viikkoon ja lopuksi en jaksanut sitäkään. Ja tämä kaikki olisi pitänyt antaa makkarapaketin hinnalla. Kiitos ei!!! Ja kyllä..meillä seksi alkoi olla kaupankäyntiä. Jos äijä tarjos kebabin niin hän ajatteli että nyt hän on ansainnut seksiä

Päivämäärä:   24.9.26 09:19:08

Aika ahdas mieskäsitys aloittajalla kun ajattelee, että tottakai se on aina mies joka haluaa enemmän.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   24.9.26 09:22:19

Niinkuin on sanottu, haluttomampi määrää, oli se mies tai nainen. Paitsi ettei määrää.
Täälläkin lukee sen miljoona kertomusta kun ei huvittas mutta toisen mieliksi suostutaan.

Mun mielestä suhteessa / ihmisessä on jotain vikaa siinä vaiheessa kun aletaan miettiä kuka antaa ja kuka pihtaa ja kuka määrää seksin määrän jne.
Tähän paljon muita vaihtoehtoja lisäksi:
Mies määrää hellyyden määrän
- mies määrää niskahieronnan määrän
- mies määrää kuka tekee ruuan
- mies määrää kuka hoitaa lapset
- mies määrää kuinka usein siivotaan - tai ollaan siivoamatta-.
Jne.

Lähettäjä: Liinu 
Päivämäärä:   24.9.26 09:23:56

Se on yhteispeliä, ei niin että toinen määrää. Toimivassa suhteessa ei kumpikaan kärsi.

Lähettäjä: Palmu 
Päivämäärä:   24.9.26 09:32:34

Epäsuhta on myös se, että miehille on kautta vuosisatojen ollut tarjolla maksullista seuraa. Yritäpä naisena löytää helposti joku ammattilaismies lakanoita lämmittämään, niitä on harvassa! Naiset tässä kärsii.

Lähettäjä: Liisi 
Päivämäärä:   24.9.26 09:38:14

Kaupankäynti on se mihin miehet todella usein tuntuvat menevän. Mitään ei tehtäisi jos ei seksiä tule. Kaikki pyörii seksin ympärillä.

Siinä ei sinänsä ole vikaa että paneminen pyörii päässä, mutta sáatana kun se alkaa hallita miestä ja hänen ajatusmaailmaansa. Päivä on pilalla jos muija sanoo että ei huvita - oli se syy mikä hyvänsä ettei huvita. Mies luulee, että naisen päivät kuluvat töistä huolimatta johonkin itsensä tälläämiseen miestä varten ja seksiin valmistautumiseen ja virittäytymiseen. Eli kun mies itse on töissä ja tulee kotiin, hän luulee että siellä ollaan automaattisesti valmiina orgastiseen juhlaan.

Ei ne tajua. Ne ei vaan tajua sitä, että naisillakin on kaikenlaista tekemistä, etenkin jos on lapsi/lapsia. Metatyön määrä plus kotityöt, monella joka päivä enemmän tai vähemmän jos halutaan että kämppä pysyy jotenkin hallinnassa.

Mies tekee isoimman virheen siinä, että luo painostavan ilmapiirin. Varma keino olla saamatta pimperoa. Läheisyyttä ei ole ilman seksiin painostamisen ilmapiiriä koska miestä ärsyttää saamattomuus. Nainen huomaa ärsytyksen, no tietenkin.

Ja kyllä minäkin voisin joka päivä harrastaa seksiä jos olisi niin helppoa elämää jonka vaatimukset eivät vie energiaa ollenkaan. Jos töistä tullessa ei olisi ikinä siivottavaa ja ei olisi mitään eläimiä eikä lapsia. No, voisihan nuo elukat tappaa tuosta pois ja lapset olisi voinut jättää hankkimatta. Niin jaksaisi panna joka päivä. Se on monesti vähän miten ihminen valitsee. Hedonistinen elämä itselleen eläen.. Miesten ajatusmaailmassahan se menee niin, tuli niitä lapsia tai ei. Joku muuhan ne lapset ja niiden sotkut hoitaa kuin mies, joten mikäs miehellä on munaa viritellä ja ihmetellä kun ei saa pimppiä. Ja kun miehellä on vapaa-aikaa, sen voi käyttää juomiseen ja omiin juttuihin. Jolloin jää huomaamatta, että olisi sillä naisellakin siellä vapaa-aikaa mutta kun ei silloin se naisen seura niin kiinnosta.

Miestä kiinnostaa seksi eniten aina juuri silloin kun hän tietää että akalla on kädet ja aivot täynnä ihan jotain muuta.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   24.9.26 11:01:55

Liisi kirjoittaa asiaa!

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   24.9.26 11:03:26

Mä olen niin onnellinen sinkkuudestani eikä tarvii suoda ajatusta koko aiheelle!
Ei huvita, onko pakko. Tekis mieli, ei saa.
Toinen ei oo tehnyt yhtään vtun mitään mutta seksiä pitäs olla, taas riidellään.
Jne jne jne.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.9.26 11:22:13

Hassua onkin kun nainen haluaa seksiä eikä miestä kiinnosta ja alkaa lähennellä miestä siinä ei nähdä mitään väärää mutta jos mies tekee samoin vli nainen syyttää miestä seksuaalisesta häirinnästä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.9.26 11:25:56

Seksin määrän määrää se jona haluaa vähemmän. Ei se välttämättä nainen ole.

Ei ketään saa pakottaa.

Päivämäärä:   24.9.26 11:29:09

Aina on vika toisessa, harvemmin itsessä. Miksi kukaan on suhteessa jossa ei ole tyytyväinen?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.9.26 11:33:27

Toisaalta miehet määrää rahankäytöstä liitoissa.

Päivämäärä:   24.9.26 11:33:55

Ei pillua – ei heppailurahaa.

Päivämäärä:   24.9.26 11:34:32

Ei sulla viiva mitään rahaa ole.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.9.26 11:55:58

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 24.9.26 11:33:55

Ei pillua – ei heppailurahaa.

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 24.9.26 11:34:32

Ei sulla viiva mitään rahaa ole.

;DDDDDDDD

Lähettäjä: yks 
Päivämäärä:   24.9.26 12:11:22

Liisi sanoitti hyvin!

Päivämäärä:   24.9.26 12:15:06

1. kieltäytyminen = -50%
2. kieltäytyminen = -100%

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   24.9.26 13:19:21

Liisin kanssa täytyy (valitettavasti) olla samaa mieltä. Minä oli aiemmassa suhteessani se, joka ns. määräsi seksin määrän. Mutta ex-puolisoni ei koskaan myöskään halunnut edes yrittää ymmärtää, miksi.

Minä tein kaikki kotityöt ja hoidin lapset, sekä ne ihan fyysiset askareet, mutta myös sen kaiken ajatustyön, mitä paletin pyörittäminen vaati. Sama tilanne sekä kotiäitivuosina että työelämään palattuani. Puoliso oli aina töissä (kirjaimellisesti) ja hänen näkemyksensä oli, ettei siellä kotona tapahtunut yhtään mitään. Eikä hänellä varmasti ollutkaan todellista käsitystä siitä, mitä paletin pyörittäminen vaati.

Kun siihen päälle laitetaan "huono kohtelu" myös henkisesti, niin eihän se seksihaluja kasvata. Minun olisi loputtomiin pitänyt buustata häntä sekä tekojen (=kotiarjen pyörittäminen) että henkisellä tasolla (=kehua, ymmärtää jne.). Minun tarpeeni ja tunteeni olivat aina toisarvoisia ja niistä puhuttaessa puhe kääntyi häneen ja hänen tarpeisiinsa.

Puolisosta ja hänen seksitarpeistaan tuli minulle kotitöiden jatke ja neljäs lapsi. Kaiken muun hoitamisen päälle olisi pitänyt jaksaa vielä hoitaa hänetkin, jotta hän voi rentoutua. En enää jaksanut.

Asiasta väännettiin hyvällä ja pahalla monen monituisia kertoja, mutta tilanne ei koskaan muuttunut. Ei ole ainoa syy eroon, mutta varmasti osa sitä. En myöskään tuntenut itseäni enää naiseksi tai kauniiksi enkä halunnut seksiä ylipäätään.

Päivämäärä:   24.9.26 13:51:49

Matalampilibidoinen tietenkin määrää, hänellä on oman kehon itsemääräämisoikeus. Valitatko siitä ettet saa raiskata laillisesti? Mikä neuvoksi? Eroa jos oma käsi ei riitä.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   24.9.26 13:55:32

Olen nainen, mutta harvoin olen parisuhteessa saanut riittävästi seksiä. Tälläkin hetkellä puutteessa.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   24.9.26 14:51:43

Eikö valtasuhteista kiukuttelun sijaan ennemmin kannattaisi miettiä että mikä parisuhteessa on sellaista että toinen osapuoli ei nauti seksistä? Eikö itse seksi ole miellyttävää vai onko jokin tunnepuolella joka estää läheisyyden tai onko mahdollisesti jokin fyysinen ongelma. Syitä voi olla monia. Jos asiasta ei ole puhuttu, niin siinä on jo ensimmäinen selkeä parisuhdeongelma. Aika usein se taitaa olla tuo että se mies on siellä yksi lapsista, odottamassa että äiti hoitaa kaiken. Harva varmaan kokee sellaista miestä kovinkaan kiihottavana.

Jotenkin en ymmärrä tätä meidän apinakulttuuria jossa edelleen odotetaan että nainen joko säälistä, velvollisuudesta tai jostain uhasta alistuu raiskattavaksi.

Päivämäärä:   24.9.26 14:58:16

Kyllä tuommoiset asiat pitää selvittää heti kättelyssä. Jos toinen on aktiivisempi ja toista ei kiinnosta niin väkisinkin asiasta tulee jatkossa riitoja ja harmia.

Lähettäjä: jepulisjee 
Päivämäärä:   24.9.26 15:02:24

Oli siinä varmaan meikäläisen eksälläkin ihmettelemistä, todennäköisesti puhuu eteenpäin että olin kauhea pihtari akka, ikinä ei saanut ja aina tuli torjutuksi.

Hämmästyttävää kyllä, nykyisen miesystäväni kanssa harrastan ilomielin seksiä kolme kertaa päivässä ja lisääkin maistuisi.

Osaako aloittaja arvata, kumpi näistä miehistä on se, joka osaa antaa naiselle moninkertaisia orgasmeja?

Ja tuo on ihan totta mitä tässä on jo sanottu. Hämmästyttävän suuri osa miehistä haluaa äidin, jonka kanssa harrastaa seksiä. Siis niin kuvottavaa kuin se onkin niin nämä niljakkeet käyttäytyvät kuin kakarat, tunnetaidot ja kommunikaatio on yläkoululaisen tasolla, kiukutellaan ja kitistään ja vingutaan normaaleista arkisista asioista ja sitten mangutaan kuin taaperot että seksiä seksiä seksiä! Tahtooooo!

Sitten ihmetellään kun naisilta loppuu mielenkiinto.

Se on sitten ihan toista kun on oikea aikuinen mies, joka käyttäytyy kuin aikuinen, kommunikoi kuin aikuinen ja oikeasti osaa tehdä sängyssä muutakin kuin jyystää.

Lähettäjä: kllrr 
Päivämäärä:   24.9.26 15:57:53

Suurin syy sille miksi naiset eivät halua harrastaa seksiä miehensä kanssa on se, että mies on niin huono seksissä. Joskus luin tällaisen tutkimuksen mutten nyt löytänyt sitä googlella. Sen mukaan 70 % naisista sanoi että suurin syy on miehen huonous seksissä ja lopuillakin tuo syy oli top 3:ssa.

Lisäksi jos kaikki kotityöt ja muut kaatuu naisen niskaan ja mies on epähygieeninen ja häntä ei kiinnosta naisessa muu kuin pllu, niin ei ihme ettei naista oikein kiinnosta. Lisäksi jos mies koskettaa vain silloin kun tahtoo pllua niin tarvitseeko yhtään ihmetellä, että miksi nainen ei halua olla miehelle vain pallientyhjennysastia.

Eli olkaa parempia ihmisiä, parempia puolisoita, tehkää kotityöt, hoitakaa lapset ja lemmikit, käykää kaupassa, tehkää ruoka, huolehtikaa hygieniastanne ja antakaa naisen olla se joka vain löhöää sohvalla ignooraten teidät ja odottaa, että joko pannaan.

Lähettäjä: rkrk 
Päivämäärä:   24.9.26 16:07:34

Miesten pitäisi haluta käyttää kondomia ihan vapaaehtoisesti. Moni nainen käyttää hormonaalista raskaudenehkäisyä vain siksi kun mies ei halua käyttää kortsua parisuhteessa, muuta syytä sille ei ole.

Hormonaalinen ehkäisy kuitenkin usein aiheuttaa limakalvojen kuivimusta, jatkuvaa kutinaa ja pllukipua ja aivan täydellistä haluttomuutta, joten....

Miehet vinkuvat että eivät tykkää kortsusta ja se on ikävä. No, varmasti on jos ostatte väärän kokoisia ja muotoisia kondomeja ja ette opettele laittamaan sitä oikein. Mutta ei silloin pidä valittaa siitä, ettei saa pimpsukkaa.

Toki on niitäkin naisia jotka tarvitsevat hormoniehkäisyä jonkun vaivan hoitoon, mutta ei se vaiva välttämättä seksihaluja nosta. Ja jotkut naiset käyttävät hormoniehkäisyä ongelmitta ja haluavat itsekin sitä käyttää. Onhan näitäkin, tietenkin.

Mutta todella moni nainen jättää hormoniehkäisyn pois ja siitä alkaa mies sitten valittaa. No, olkoot sitten mies ilman pimpsulia :')

Lähettäjä: eje 
Päivämäärä:   24.9.26 16:10:49

"Jos naista ei huvita seksi niin myös miehen pitää "kärsiä" siitä."

Mitä sinä olet tehnyt sen eteen että naista kiinnostaisi seksi sinun kanssasi?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   24.9.26 16:14:01

Olipa tyhmä aloitus. Siis miten vain nainen määrää ??? . Myös mies voi olla haluton ja nainen kärsii. Miehissä ja naisissa on erilaisia libidoja.

Päivämäärä:   24.9.26 16:37:23

"Ja tuo on ihan totta mitä tässä on jo sanottu. Hämmästyttävän suuri osa miehistä haluaa äidin, jonka kanssa harrastaa seksiä. Siis niin kuvottavaa kuin se onkin niin nämä niljakkeet käyttäytyvät kuin kakarat, tunnetaidot ja kommunikaatio on yläkoululaisen tasolla, kiukutellaan ja kitistään ja vingutaan normaaleista arkisista asioista ja sitten mangutaan kuin taaperot että seksiä seksiä seksiä! Tahtooooo!
--------
Eli olkaa parempia ihmisiä, parempia puolisoita, tehkää kotityöt, hoitakaa lapset ja lemmikit, käykää kaupassa, tehkää ruoka, huolehtikaa hygieniastanne ja antakaa naisen olla se joka vain löhöää sohvalla ignooraten teidät ja odottaa, että joko pannaan."

Näin. Eikä minua edes haittaa hoitaa niitä kotitöitä. En ole edes kuormittunut omista töistäni kovinkaan paljon, minulla on vapaa-aikaa ja lapsia vain yksi. Se mikä kuormittaa eniten on miehen vinkunat. Tai ei ehkä kuormita mutta ärsyttää. Meitä on kaksi sen verran voimakastahtoista, että kumpikin törmää oikeastaan seinään. Minä itse ajattelen sen niin, että juu minulle käy siivota täällä, se on ihan fine. Mies on ihan pska siivoamaan muutenkin, sekin on ihan fine. Mies taas omasta mielestään saa tehdä mitä häntä huvittaa niin siitä vaan, senkun tekee. Mutta turha sitten valittaa ettei seksiä ole joka päivä. Kun ei voi keräillä niitä ihmeen kirsikoita vaan siitä kakusta. Hän on itse luonut tämän systeemin ja valittaa siitä kuin pikkukakara kun muut eivät toimikaan niin kuin hän haluaisi.

Eikä siitä muutu. Ei meillä oikeasti mitään hirveää ole, mutta iso kakara tuo on. Eikä seksin laatu ole ongelma. Minua ei vaan kiinnosta se koko ajan koska on niin vtusti muutakin tekemistä. Miehellä taas saisi töiden lisäksi olla jotain kiinnostavampaakin tekemistä enemmän niin jäisi sellainen toisinaan jo ihan pakkomielteinen seksin vinkuminen vähemmälle. Lisäksi juo liian usein ja silloin ei tietenkään saa sormellakaan koskea, eikä myöskään mitään krapulavonkauksia kuunnella ollenkaan. Eli miehen pitää olla selvin päin ja täysissä järjissä ( krapula ei ole sitä ) saadakseen seksiä, ja tajuta että normaali elämä ei sisällä pelkkää seksiä jos on perhettä, työt ja vähän muutakin. Mutta kun ei osaa juomista jättää niin näin se kostautuu :D

On kyllä varmaan vähän eri tasolla libidokin. Mutta en tiedä johtuuko se juuri siitä, että minulla on todellisia mielenkiinnon kohteita enemmän kuin miehellä jolle seksi voisi oikeastaan sopia jollain tapaa ammatiksi. Niin kiinnostavaa se sen mielestä on :D Mutta sitten kun siitä joku maksaisi niin ei se sitten varmaan kiinnosta enää. Koska tuuliviiri on sitten noin muuten.

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   24.9.26 16:51:06

Niinhän se taitaa olla että miesten pitää joustaa :/

Päivämäärä:   24.9.26 16:57:12

Mitä meinaat Mikko minkä verran naiset joustaa??!

Lähettäjä: Haha 
Päivämäärä:   24.9.26 17:04:30

Tietynlaisille miehille on asetettava tietynlaiset rajat ja niistä rajoista ei jousteta koska muuten löydät suunnilleen moottorisahan seksiseluna prseestäsi koska tietynlainen mies luulee heti että kun vähän saa löysää niin saa sitten ihan mitä vaan keksii haluta. Sitten nää polkee jalkaa kuin pikkupennut kun nainen oikeasti pitääkin rajansa. Erityisesti jos miehellä on addiktioita kuten alkoholismia tai mitä vaan mikä aiheuttaa (seksi)suhteeseen niin kauan hankausta, että naisella menee hermo ja hän ei siedä enää mitään perseilyä kuten kännissä vonkaamista. Tai mitä se nyt kenelläkin voi olla, kesken siivouksen ja lastenhoidon vonkaamista tai sitä ettei mitään koskemista ole ilman sitä vonkaamista.

Päivämäärä:   24.9.26 17:23:01

Ei kulli ole moottorisaha.

Päivämäärä:   24.9.26 17:46:18

"Olen nainen, mutta harvoin olen parisuhteessa saanut riittävästi seksiä. Tälläkin hetkellä puutteessa."

Sama. Eikä oikein kiinnostaisi edes vaihtaa, koska seuraavankin miehen kanssa olisi varmasti sama juttu.

Lähettäjä: haassa 
Päivämäärä:   24.9.26 17:59:25

Hyvin usein mies ei tee kotitöitä tai mitään muutakaan. Pyydettäessä saattaa tehdä ja moni sanookin, että "Sano vain mitä pitää tehdä. Kyllä minä teen kun sanot mitä ja miten se pitää tehdä". Vaikka kyse olisi ihan vain tiskikoneen tyhjentämisestä, kodin imuroinnista tai lakanoiden vaihdosta, eli asioista, jotka tehdään joka kerta aika samalla tavalla ja parhaimmillaan joka päivä tai tiettynä vakituisena päivänä viikosta. Esim. lakanat vaihdetaan perjantaisin, tiskikone pyöräytetään päivittäin ja enimmät imuroidaan päivittäin-joka toinen päivä ja kunnolla nurkkia myöten aina kerran viikossa tiettynä päivänä.

Mutta ei, kun aina pitää erikseen sanoa, että tee sitä, tätä ja tuota ja ohjeistaa kuin ekaa kertaa tekevää, että mitä ja miten tehdään. Kun mitään oma-aloitteisuutta ei ole. Ei osaa itse etsiä lakanoita kaapista vaan naisen pitää olla näyttämässä, että mikä on aluslakana, mitä on tyynyliinat ja mitkä on pussilakanoita, vaikka ne on järjestetty kaappiin niin että kaikki on omilla hyllyillään, mutta kun mies ei ole 40 vuodessakaan oppinut että sängyssä on lakanat jotka vaihdetaan puhtaisiin kerran viikossa ja että tässä on kaappi jossa on puhtaat liinavaatteet.

Vaikka miehelle kirjoittaisi listan:
- Joka päivä: Laita roskat roskikseen, vie roskat jos kyseinen roskis on täynnä, pyykit pyykkikoriin, tiskit tiskipöydälle tai tiskikoneeseen, imuroi eteinen ja keittiö, tyhjennä tiskikone aamulla tai töistä tultuasi.
- Perjantaisin: Vaihda lakanat

niin mies ei tee mitään, ellet sano, että tee nuo. Kun ei hän osaa lukea kun pitää sanoa, että menetkö tekemään. Joka asia joka kerta joka päivä. Kun ei hän tiedä missä no tiskikone ja mihin siellä olevat astiat pitää laittaa. Sujuvasti kyllä löytää astiat kaapista ja jättää ne lojumaan ympäri kotia. Roskiakaan ei laita roskikseen kun ei tiedä että ne on roskia eikä että mihin roskikseen ne pitää laittaa.

Ei myöskään osaa viedä roskia, muuta kuin sekajätteen, vaikka lajittelisikin roskia. Mutta kun pahviroskis on täynnä, niin siitä veetuillaan naiselle, että tää tursuaa yli. Kun miehelle sanoo, että sä voit ihan itse viedä ne roskat tonne roskakatokseen, niin tuijottaa kuin ei ymmärtäisi sanaakaan.

Mies saattaa tuntikausia lojua sohvalla katsomassa telkkaria ja valittaa kun on tylsää ja nainen sitten kyllästyy valitukseen ja pyytää, että voitko siivota. Joskus saattaa jopa suuttua ja huutaa, että voitko osallistua kotitöihin ja sinäkin siivota täällä. Sitten mies valittaa kun aina nainen käskee siivoamaan. Sen sijaan, että mies tajuaisi siivota ihan oma-aloitteisesti, pyytämättä, joka päivä.

Kun nainen ei jaksa ohjeistaa aikuista miestä kuin kaksivuotiasta joka päivä joka asiassa, niin eipä huvita pillutussunakaan olla ja sitten mies valittaa, kun nainen pihtaa.

Seksiähän ei ole mikään pakko harrastaa eikä varsinkaan, jos ei huvita, joten pihtariksi haukkuminen on aika typerää. Miettikää ennemmin että MIKSI toista ei huvita.

Miehet yleensä eivät jaksa harrastaa seksiä naisen kanssa kun se vaatisi vaivannäköä. Ei jaksa muuta kuin tunkea munan pimppiin ja vähän nylkyttää, joten ennemmin runkkaavat. Joten eipä naisetkaan välttämättä halua olla mällitussuna.

Päivämäärä:   24.9.26 18:01:37

Mä olen niin tyytyväinen, että suurimman osan elämästäni olen elänyt etäsuhteessa!

Tämä tarkoittaa seksin kannalta sitä, että sitä on vain ja ainoastaan silloin, kun tavataan. Tekee hommasta selkeän.
Tyyliin nähdään la ja su ja silloin on seksiä. Se on kivaa ja muuten ei tarvitse ajatusta uhrata asiaan.

Lasten isän kanssa se oli juuri tuota suuttumista ja mököttämistä, kun ei tajunnut hänelle TARJOILLA riittävästi seksiä. Aloitetta hän ei edes yleensä tehnyt, olisi vaan koko ajan pitänyt tajuta ehdotella tai muuten kaikki oli perseestä - huoh!

Päivämäärä:   24.9.26 18:05:04

"LähettäjäMikko

Päivämäärä24.9.26 16:51:06

Niinhän se taitaa olla että miesten pitää joustaa :/"

Sori nyt vaan Mikko ja Marko mutta naisen elämä on pelkkää joustamista ja muiden mukaan pomppimista. Sopikaa treffit ja pankaa toisianne perseeseen mielin määrin.

Lähettäjä: kokenut 
Päivämäärä:   24.9.26 18:17:05

Voi, rakas nimimerkki ".

Sanon suoraan, saman kokeneena: ei tuo mies ole paras ystäväsi eikä teillä ei ole alkuunkaan "muuten kaikki hyvin". Jos hän olisi paras ystäväsi, hän olisi huolissaan siitä, että itseluottamuksesi kärsii ja mielesi on maassa. Hän yrittäisi aktiivisesti tehdä asialle jotain jakamalla fantasioitaan, käymällä lääkärissä, vähentämällä stressiä elämästään, ostamalla sinulle vaikka nättejä alusvaatteita Sen sijaan hän elää rinnallasi täysin tyytyväisenä ja tökkäisee sinua silloin tälöin parin minuutin ajan, vaikka taatusti huomaa, ettet nauti siitä.

Syy, miksi uskot kaiken olevan muuten hyvin, on siinä, että aivosi suojelevat sinua. Aivot inhoavat muutosta, muutos on aina uhka. Kun aivosi lokeroivat miehesi haluttomuuden epäkohdaksi, joka ei liity muuhun suhteeseen, pystyt jotenkuten jatkamaan arkea, vaikka kärsit ja uskomaan, että muuten kaikki on hyvin.

Ajattele, jos lähtisit suhteesta tänään ja kolmen vuoden kuluttua sinulla olisikin uusi suhde, aktiivisesti haluava mies ja lapsi vaikka jo tuloillaan? Eikö se ole unelma, jota kannattaa lähteä tavoittelemaan? Tuon nykyisen miehen kanssa se ei ikinä tule tapahtumaan.

---

Jos tämä ei olisi myös minun paras ystävä ja meillä ei olisi muuten kaikki niin hyvin (huumori, koti, hevostalli, koirat, yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ystäviä), niin olisin jättänyt hänet jo.

Lähettäjä: pilkku 
Päivämäärä:   24.9.26 18:21:32

Ja sitten kun miehen "viettelytaidot" on luokkaa puristan kerran tissistä niin kuka siitä kiihottuu. En ainakaan minä.

Lähettäjä: jepulisjee 
Päivämäärä:   24.9.26 18:36:46

haassa puhuu asiaa, noinhan se menee.

Miehet vielä sitten ihmettelevät seksin puutetta.

Siis se tunne mikä tosta käytöksestä tulee on jotain niin hirveää. Tein jonkin aikaa siivojan töitä päiväkodissa entisen suhteen aikana. Oli aika järkyttävää tajuta että kuulin niiltä tarhatädeiltä ihan tismalleen samoja sanoja nelivuotiaille lapsille kuin mitä itse jouduin sanomaan miehelle kotona.

Että katso tässä, tämä on tiskipöytä. Kun lautanen on likainen, se laitetaan tähän tiskipöydälle. Haarukka ja veitsi laitetaan tähän laatikkoon odottamaan tiskiä.

Tai tässä on naulakko, katso, takki laitetaan tästä lenkistä tähän naulaan ja sitten saappaat menevät tähän alas.

Nelivuotiaat lapset oppivat tekemään näitä asioita yleensä kahden ohjeistuksen jälkeen mutta aikuinen mies ihmetteli parin vuoden jälkeenkin että missä on imuri.

Miten kukaan mies voi kuvitella, että nainen haluaisi seksuaalisesti tuolla tasolla käyttäytyvää miestä?

Lähettäjä: Hanna 
Päivämäärä:   24.9.26 18:42:00

Mun ex kyseli että saisko tänään tisua :)))))) alko melko äkkiä oikein oksettaa

Lähettäjä: hhv 
Päivämäärä:   24.9.26 21:58:57

Minä en tajua näitä miehiä jotka ei tajua parisuhteessa ollessaan muuta kuin mädäntyä ja vongata seksiä. Mitä heille tapahtuu?

Osa heistä on ehkä muuttanut naisen kanssa yhteen suoraan vanhemmiltaan ja vanhemmat ovat hoitaneet kaiken koko pojan elämän ajan, osa asunut omillaankin. Miten nämä miehet on oikein saaneet kotityöt tehtyä ja huolehdittua itsestään ennen kuin muuttivat naisen kanssa yhteen? Miksi se ei onnistu enää kun naisen kanssa asutaan saman katon alla?

Oma eksäni asui kyllä omillaan ennen kuin muutimme yhteen ja piti kotinsa ihan perussiistinä. Vanhempansa olivat eronneet, isällään en koskaan käynyt, mutta äitinsä luona oli siistiä ja siellä mies piti kyllä todella tarkasti siisteyttä yllä, siivosi jälkensä ja minunkin jälkeni, koska "mutsi on niin natsi".

Mutta mitä tapahtui kun muutimme yhteen? En ymmärrä. En vain ymmärrä.

Päivämäärä:   24.9.26 22:05:31

Niin – te naisethan olette itse täydellisiä.

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   24.9.26 22:08:10

"Mun ex kyseli että saisko tänään tisua :)))))) alko melko äkkiä oikein oksettaa"
Eeeiiiii... Hyi @!#$!

Lähettäjä: Mikko 
Päivämäärä:   24.9.26 22:14:29

Se että nainen haluaa seksiä niin pitää kyllä olla kaikkien planeettojen kohdillaan.kysympähän vain että, miksi miksi miksi? Eikö sitä vaan voi tehdä koska harvemmin siitä paha tai huono olo tulee. Naisilla suurin syy ja vika on korvien välissä. Ne naiset jotka haluaa sen ihmeempiä suorituksia tai saavutuksia meidän miesten tekevän, he ovat sinut itsensä ja päänsä kanssa, ja kas kummaa he nauttivat myös siitä täysin rinnoin.

Päivämäärä:   24.9.26 22:37:12

Eiköhän ne naiset halua hyvää seksiä. Ei vaan kakkosta kärttävän marttyyrin kanssa.

Päivämäärä:   24.9.26 22:40:21

Varmasti raskasta olla tuollainen anaalifoobikko.

Päivämäärä:   25.9.26 00:29:27

Vain homoja kiinnostaa anaali.

Päivämäärä:   25.9.26 00:30:04

Naisen anaali on heteroa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.