|
Lähettäjä: Jahas
Päivämäärä: 24.9.26 01:37:53
Kirjoitin joskus aiemmin itseä nuoremmasta työkaverista ja ilmeni että hän on ihastunut minuun. No, kesällä tuli kesälomat ja pätkä kun emme työskennelleet samassa paikassa. Ja ajattelin että all good. Olen itse varattu tahollani, ollut jo pitkään ja arki rullaa. No, tein tuon nuoren miehen kanssa töitä alkuviikosta ja ilmeni, ettei hänen ihastumisensa ole tainnut mennä ohi. Pyrin kaikin puolin pitämään ammatilliset välit. Mutta on kyllä nyt ihmeteltävä mikä ihme tuommosta 25v nuorukaista viehättää lähes 40v naisessa? Ihan hemmetin tavallinen harmaa otus olen. Rinnaton kuikelo, en varmasti ulkonäöllisesti vetävä. Ja nuori herra on itse sellainen että varmasti löytää itsensä ikäistä seuraa. En koe olevani viehättävä ( puolisoni ei ole niitä, jotka saavat kumppaninsa tuntemaan itsensä viehättäväksi, enkä ole viehättävä "luonnostaan"). Kohta on tehtävä joku taktinen siirto ( ystävällisesti) jotta työkuviot pysyvät kaikille kivoina.
Jos joku miettii, niin työkaveri haluaa lounaalle seuraksi, käy minulta kysymässä tarkennuksia projektiin, vaikka voisi hoitaa ne toisen hlö kanssa tai sähköisesti jne. Olen jo kevään jäljiltä muuttunut varovaiseksi katsekontaktin kanssa, koska en halua antaa vääriä signaaleja.. Keväällä jo analysoin itseäni ja mietin surraako mummelilla nyt vaan keväthormonit. Mutta kyllä yksi työkaveri vaivihkaa nyt syksyllä kysyi onko joku kuvio meneillään. Eli mummon pää ei surraa xD oih ja voih. Olen toki hiukan otettu jos toinen on viehtynyt, mutta ei ole tarkoitus heittää bensaa liekkeihin.
|