Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten käsitellä ihastunutta? (Om)

Lähettäjä: Jahas 
Päivämäärä:   24.9.26 01:37:53

Kirjoitin joskus aiemmin itseä nuoremmasta työkaverista ja ilmeni että hän on ihastunut minuun. No, kesällä tuli kesälomat ja pätkä kun emme työskennelleet samassa paikassa. Ja ajattelin että all good. Olen itse varattu tahollani, ollut jo pitkään ja arki rullaa. No, tein tuon nuoren miehen kanssa töitä alkuviikosta ja ilmeni, ettei hänen ihastumisensa ole tainnut mennä ohi. Pyrin kaikin puolin pitämään ammatilliset välit. Mutta on kyllä nyt ihmeteltävä mikä ihme tuommosta 25v nuorukaista viehättää lähes 40v naisessa? Ihan hemmetin tavallinen harmaa otus olen. Rinnaton kuikelo, en varmasti ulkonäöllisesti vetävä. Ja nuori herra on itse sellainen että varmasti löytää itsensä ikäistä seuraa. En koe olevani viehättävä ( puolisoni ei ole niitä, jotka saavat kumppaninsa tuntemaan itsensä viehättäväksi, enkä ole viehättävä "luonnostaan"). Kohta on tehtävä joku taktinen siirto ( ystävällisesti) jotta työkuviot pysyvät kaikille kivoina.
Jos joku miettii, niin työkaveri haluaa lounaalle seuraksi, käy minulta kysymässä tarkennuksia projektiin, vaikka voisi hoitaa ne toisen hlö kanssa tai sähköisesti jne. Olen jo kevään jäljiltä muuttunut varovaiseksi katsekontaktin kanssa, koska en halua antaa vääriä signaaleja.. Keväällä jo analysoin itseäni ja mietin surraako mummelilla nyt vaan keväthormonit. Mutta kyllä yksi työkaveri vaivihkaa nyt syksyllä kysyi onko joku kuvio meneillään. Eli mummon pää ei surraa xD oih ja voih. Olen toki hiukan otettu jos toinen on viehtynyt, mutta ei ole tarkoitus heittää bensaa liekkeihin.

Re: Miten käsitellä ihastunutta? (Om)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.9.26 02:54:19

No mitä menetät, jos vähän kokeilet? Ei se järvi soutamalla kulu. Luultavasti 20 vuoden päästä kiikkustuolissa kiroat itseäsi kun et silloin tarttunut tilaisuuteen, kun olisi ollut ehtaa elämää ja kokemuksia tarjolla.

PS. Lievästi koomista, että korkeintaan 39-vuotias nainen identifioi itsensä jo
"mummoksi" XD

Lähettäjä: kombo 
Päivämäärä:   24.9.26 07:42:29

^
...ja koomista myös, että joku kuvittelee 59-vuotiaiden istuvan kiikkustuolissa muistelemassa menneitä - ei ehdi sellaista tekemään kuusikymppisenä vielä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.26 08:45:36

Siis teillä on kymmenisen vuotta ikäeroa, ja pidät häntä nuorukaisena ja itseäsi mummona??! Ei tuo aikuisten suhteissa mikään epänormaali ikäero ole.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   24.9.26 08:48:14

" Lievästi koomista, että korkeintaan 39-vuotias nainen identifioi itsensä jo
"mummoksi" XD"

-Jos ihmiset lisääntyisi biologisesti tarkoituksenmukaisessa iässä, niin tuossa iässä oltaisiin hyvinkin jo mummoja ja ukkeja. Se, että kulttuuri ohjaa lisääntymään vasta viittävaille vaihdevuosi-iässä, ei tee kenestäkään päivääkään nuorempaa.

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   24.9.26 08:51:09

Et tee mitään. Käyttäydyt normaalin ammattimaisesti. Ihastus kuihtuu kyllä ajan kanssa jos ei saa vastakaikua.

Päivämäärä:   24.9.26 09:07:37

"Siis teillä on kymmenisen vuotta ikäeroa, ja pidät häntä nuorukaisena ja itseäsi mummona??! Ei tuo aikuisten suhteissa mikään epänormaali ikäero ole."

Aloittaja ei ole ryhtymässä suhteeseen.

"Et tee mitään. Käyttäydyt normaalin ammattimaisesti. Ihastus kuihtuu kyllä ajan kanssa jos ei saa vastakaikua."

Tai sitten ei vaan lisää kierroksia.

Päivämäärä:   24.9.26 09:48:38

Tiedän tunteen. Minuun ihastuu nuoret, vanhat ja oman ikäiset. Kauhean vaikea olla mukava oma itsensä ettei anna vääriä singnaaleita, mutta raskasta olla välttelevä ja tyly.

Lähettäjä: Blossom 
Päivämäärä:   24.9.26 13:37:04

Miksi aloittaja ei voisi kertoa tälle henkilölle, että hänellä on jo puoliso?
Kerro rehellisesti, että kiitos kun olet kiinnostunut, mutta valitettavasti minulla on jo puoliso. Minulle lähetti joku mies facebookissa yksityisviestiä. Kyselin tältä, että kuka hän mahtaa olla ja miten tiesi ottaa minuun yhteyttä ja syytä siihen miksi otti yhteyttä. Tosin odotin neljä päivää saamatta vastausta, joten laitoin hänelle viestiä, että kiitos mielenkiinnostasi minua kohtaan, mutta olen valitettavasti jo varattu. Kerroin samalla, että olen ollut jo suhteessa 14 vuoden ajan, enkä siis ollut kiinnostunut tästä miehestä. Toisaalta hieman jäi mietityttämään, kuka tämä mies oikeastaan oli, mutta työnsin ne ajatukset samantien pois mielestäni, koska minulla on nyt maailman ihanin mies. En tarvitse elämääni mitään "jännitystä" tai vastaavaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.9.26 13:46:45

40v on mummon virallinen määritelmä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.9.26 13:47:05

Se tulee lisääntymiskyvyn lakkaamisesta.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.9.26 14:06:30

"...ja koomista myös, että joku kuvittelee 59-vuotiaiden istuvan kiikkustuolissa muistelemassa menneitä - ei ehdi sellaista tekemään kuusikymppisenä vielä!"

No mä nyt lähinnä seurasin tuota aloittajan omaa elämänasennetta tuossa, jos alle nelikymppisenä kuvittelee itsensä mummoksi niin varmaan kuudenkympin hujakoilla uskoo jo olevansa jossain vanhainkodissa. :D Eli oikeastaan se on se aloittaja tässäkin, joka noin kuvittelee :D:D:D

Päivämäärä:   24.9.26 23:46:09

Tämä työkaveri tietää kyllä että olen parisuhteessa ja että minulla on kaksi alle yläasteikäistä lasta. Ja pyrin myös välttämään kertomasta mitään tietoja parisuhteeni tilasta. Meillä on tämän työkaverin kanssa työn lisäksi harraste, joka ns.yhdistää ja lounailla monesti siis työasioiden lisäksi jutellaan harrastuksesta. Ei yksityiselämästä.
Pyrin pitämään välit ammatillisena ja jos tarvitsee, pyydän pomolta siirtoa osaston "toiselle puolelle" jolloin tämä nuori herra ei sitten ole tekemisissä juurikaan..

Päivämäärä:   25.9.26 00:05:24

No kyllä 40v on suhteessa 15v nuorempaan "mummo".. kyllä 40v äidillä on aika erilaiset vastuut elämässä kannettavanaan kuin tuommosella 25v.. se vastuu ja eletty elämä rakentaa terveen henkisen muurin. Kyllä parikymppisten toivoo nauttivan elämän vapaudesta oman ikäisten kanssa. Kyllä tunnen itseni vanhaksi tuommoisen nuoren ihmisen seurassa. Vaikken mikään rupsahtanut ( väsynyt kyllä) nelikymppinen olekaan, vain nähnyt elämää aika paljon..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.