Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ylipainoinen

Lähettäjä: Lihava 
Päivämäärä:   23.9.26 12:30:01

Voisitko harrastaa seksiä ylipainoisen kumppanin kanssa?

Re: Ylipainoinen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.9.26 12:31:58

Voisin ja usein harrastetaankin.

Lähettäjä: Laiha 
Päivämäärä:   23.9.26 14:12:45

"harrastetaankin" , mitä tuo sanamuoto tässä tarkoittaa? Harrastetaan jollain porukalla vai mitenkä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.26 14:55:33

Laihako on jotenkin yksinkertainen?

Lähettäjä: Laiha 
Päivämäärä:   23.9.26 16:40:49

En, jos minulta kysytään. Menee hieman ohi-topiikin keskusteluun tämä kyllä.

Päivämäärä:   23.9.26 17:02:16

Miksen voisi? On sitä tullut tehtyäkin.

Lähettäjä: Tiffany 
Päivämäärä:   23.9.26 18:28:54

Henkilökohtaisesti en voisi. Jotta itse päädyn jonkun kanssa hommiin, niin kumppanin on silloin oltava minun silmissäni komea ja hyvän näköinen. Muuten en vaan syty. Ja jos olen aivan rehellinen, niin ylipainoiset ei ulkoisesti vaan viehätä minua. Ja tämä on vain ja ainoastaan nyt minun henkilökohtainen mielipiteeni, ei millään tavalla pahalla sanottuna ylipainoisia ihmisiä kohtaan. Jokaisella on oma makunsa ja kaikille tykkääjänsä :)

Lähettäjä: ..-.. 
Päivämäärä:   23.9.26 18:49:49

Jos mies on mallia metsuriseksuaali, niin kyllä. Mutta jos on vain iso roikkuva maha, niin ei.

Lähettäjä: Maam 
Päivämäärä:   23.9.26 20:30:58

Jäi kiinnostamaan että onko ap naispuolinen ja kyseessä mies? vai toisinpäin? vai joku toinen kombinaatio?

Lähettäjä: jdj 
Päivämäärä:   23.9.26 20:56:57

En. En viehäty punkeroista enkä todella lihaksikkaista ihmisistä, joten ihan sama mistä ylipaino on kertynyt, niin en viehäty enkä siis myöskään harrastaisi seksiä sellaisen ihmisen kanssa.

Olen aina ollut hoika, suurimmillaankin BMI jotain 21.

Päivämäärä:   23.9.26 21:58:16

Ei tarvitse olla laiha mutta lihava ei minua sytyttäisi. Ja tuskin olisi fyysisesti kovin antoisaa.

Päivämäärä:   23.9.26 21:59:11

Sen verran harva aikuisista on normaalipainoisia että kovin vähän seksiä Suomessa harrastettaisiin jos ylioainoiset ei kelpais XD

Oma panokaveri on ehkä n. 10kg ylipainoinen, mutta tykkään massavista miehistä enemmän kuin rimpuloista. Jaksamiseen se valitettavasti vaikuttaa, mikä tietty on harmi mutta kaikkea ei voi saada. On sen verran hyvin varusteltu että tästä en luovu.

Päivämäärä:   23.9.26 22:02:31

Pieni ylipaino menee, jos fyysinen kunto on muuten hyvä. Lihavaa ja hikoilevaa ähkijää en halua. Normaalipainoisena on varaa sanoa ettei lihavat sytytä.

Lähettäjä: ywyw 
Päivämäärä:   23.9.26 22:45:29

Mistä tulee tuo oletus, että normaalipainoiset on rimpuloita?

Päivämäärä:   23.9.26 22:56:55

Mieluummin yli- kuin alipainoinen.

Päivämäärä:   24.9.26 00:32:17

Vaikeaa kun heppiä ei löydy mahan alta ja jos löytyykin niin ei sillä yllä mihinkään.

Lähettäjä: oiva 
Päivämäärä:   24.9.26 15:22:42

Se taitaa kuiten olla että just joku 10kg suuntaan tai toiseen ei meinaa yhtään mitään. 10kg ylipaino vaikka aikuisella miehellä niin joo...ei mitään merkitystä.

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   24.9.26 15:28:05

En usko että haluaisin

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   24.9.26 15:34:29

Ei, en viehäty lihavista ihmisistä.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   24.9.26 16:21:47

Ei haittaa kunhan ei ole sellainen "löysä läski" eli sellainen josta näkee kilometrin päähän ettei liikuntaa ole harrastettu ikinä. Itsekin olen ylipainoinen joten olisihan se hassua vaatia miehen olevan normaali painoinen. Tosin monta vuotta on tullut jo seurusteltua normaali painoisen miehen kanssa jolle nähtävästi kelpaan näin ylipainoisena:)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.