Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ensin v-tuillaan, sitten kiukutellaan

Lähettäjä: kidki 
Päivämäärä:   23.9.26 12:25:05

Mikähän joitakin ihmisiä vaivaa? Varsinkin, jos ovat (tai kuvittelevat olevansa) joidenkin yläpuolella. Esim. rivityöntekijöissä joku kuvittelee, että saa määräillä muita ja päättää asioista.

Ensin halveksitaan ja veetuillaan kaikesta, hetken päästä tarvitsisikin apua. Ja sitten ei tietenkään kehtaa pyytää apua, tai kiukuttelee kun joku muu ei tee asioita hänen puolestaan. Tai kiukuttelee kun joku auttaa = näkee, ettei hän osaakaan jotain itse. Tai varsinkin kun ei auta :')

Tallilla joskus tallinpitäjän (iäkäs pariskunta) lapsenlapsi halveksi meitä tallityttöjä. Veetuili ja määräili, koska on muka paremmassa asemassa kun on tallinpitäjän lapsenlapsi. Hän halusi ratsastaa ponilla, siitä vain. Mutta kun ei saanutkaan mahavyötä kiinni, niin ei kehdannut pyytää apua vaan ainoastaan pihisi ja puhisi ja mulkoili. Näin kyllä, että tarvitsee apua, mutten auttanut. Eikä kehdannut pyytää :D En viitsinyt, koska hän oli minua kohtaan niin ilkeä ja oli hajottanut ratsastuskypäräni paiskomalla sitä huvikseen ilmaan niin korkealle kuin onnistui ja sitten antanut sen pamahtaa maahan ties kuinka monta kertaa. Siinäpä puhisee sen mahavyön kanssa :D

Tai kun joku joskus otti valokuvia ja laittoi ne koneelle ja koitti saada kuvaa käännettyä mutta ei onnistunut. Jotain siinä kiukkusi, annoin kiukuta ja sanoin sitten, että klikkaa siitä ja tosta ja hän lähes kiljui "EI MUN TARVI, ANTAA OLLA!!". Oli todella töykeä ja ylimielinen, joten siinäpä itkee, kun yksinkertaista asiaa ei osaa :D

Töissä aika montakin kertaa joku jättänyt jotain tekemättä ja sitten väittänyt, ettei se hänelle kuulu (kun ei osaa jotain laitetta käyttää), kun ei kehtaa pyytää keneltäkään apua. Tai sitten vastataan, että tee kuule itse vain, kun muutenkin muka tiedät paremmin kaiken :DD

Mikä hemmetti tuollaisia vaivaa? Jos eivät olisi pskamaisia muita kohtaan, niin he ehkä kehtaisivat sitten pyytää apua tai heille sitä jopa pyydettäessä tarjottaisiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.