Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pelaako aikuiset howrsea?

Lähettäjä: kiva hömpötys 
Päivämäärä:   23.9.26 11:38:43

Löytyykö sennuista howrsen pelaajia?

Re: Pelaako aikuiset howrsea?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.9.26 11:39:28

En pelaa mitään pelejä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.26 11:49:29

Howrse taitaa nykyään olla nimenomaan aikuisten peli. Silloin kun itse olin teini niin se oli täynnä lapsia, jäljenne jäänneet tainneet aikuistua samaa tahtia kun meikäläinenkin :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.9.26 11:54:49

Aika lapsellinen peli – ei millään pahalla.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   23.9.26 12:00:28

Howrsea en ole pelannut, mutta toista vastaavaa koira peliä. Siellä suurin osa pelaajista on aikuisia. Sama mun käsittääkseni on howrsessa, enemmän aikuisten juttu nykyään.

Päivämäärä:   23.9.26 12:00:42

Paska peli myös – ei voi edes aloittaa issikalla.

Päivämäärä:   23.9.26 12:03:47

Pelaan

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   23.9.26 12:11:27

Pelailin teininä kun kyseinen peli tuli suomeksi, muutama vuosi sitten näin aikuisiällä kokeilin uudestaan ja peli oli ihan viihdyttävää ajanvietettä johon jäi melkein taas koukkuun. :)

Eivät kuitenkaan nykyään säilytä epäaktiivisia tilejä montaakaan viikkoa, silloin kun olin nuori niin muistelen että rauhassa sai olla ainakin vuoden kirjautumatta ja tili pysyi tallessa. Oikeaa rahaa en peliin laittanut koskaan, en tiedä onko eri tilanne tilien kohdalla joilta on tehty ostoja. Tuosta aikuisiälläkin aloitetusta tuli luonnollisesti pidettyä taukoa kun ollut muutakin tekemistä, ja ei se nyt niin hyvä peli ollut että olisi jaksanut enää aloittaa alusta vain menettääkseen kaiken vaivannäön kun haluaa pitää taas taukoa. Järkytyin myös minkä näköisiä ne hevoset (tai ainakin rekisteröitymisvaiheessa olevat rodut) on nykyään, aikaisemmin kuvitukset olivat paljon laadukkaammin piirretyn näköisiä, vai liekö aika kullannut muistot.

Lähettäjä: karvatassu 
Päivämäärä:   23.9.26 12:25:23

Kuvat on tylsiä koska ne voi päivittää vintage-omenoilla, mikä siis maksaa. Typerää kiskontaa :( ja ne vintage-omenat eivät ole niitä ihan alkuperäisiä piirroksia vaan tulivat suosion mukana kauniimmiksi. Samaa toivoisin nykyisillekin kuville!
Myös furry paws on kivaa ajanviettoaikaa ja saa pelata omaan tahtiin ja rotujen piirrokset on tosi laadukkaat ja tarkkaan suunniteltuja ja rotuja löytyy varmaan sata erilaista plus värivariaatiot!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.9.26 12:57:06

En, mutta horse realityä kyllä. Tai nyt on elämässä kiireitä niin se on tauolla, mutta varmasti palaan sinne taas joskus.

Päivämäärä:   23.9.26 13:26:04

"Eivät kuitenkaan nykyään säilytä epäaktiivisia tilejä montaakaan viikkoa"

No puoli vuotta on ihan muutama viikko. Miksi turhaan säilöä tilejä, joita ei käytetä?

Päivämäärä:   23.9.26 13:57:50

Mulla on tili säilynyt kun olen ehkä puolen vuoden välein käynyt kirjautumassa, toki tili on tehty jo joskus 2010 kun Howrse oli ihan uusi juttu :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.