Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihokarvojen sokerointi/vahaus

Lähettäjä: .bbv 
Päivämäärä:   23.9.26 10:47:17

Teetkö vahan/sokerointimassan itse vai ostatko kaupasta valmiina?

En ole koskaan sokeroinut, olen ainoastaan vahannut ihokarvoja. Pari kertaa olen vahan keittänyt itse, mutta yleensä ostanut sen kaupasta valmiina.

Tekisi kuitenkin mieli kokeilla sokerointia ja netin mukaan moni keittää massan itse, on helppo ja yksinkertainen.

Ostatko siis vahan/massan vai teetkö sen itse?

Re: Ihokarvojen sokerointi/vahaus

Lähettäjä: yye 
Päivämäärä:   23.9.26 12:27:08

Tulen kommentoimaan muuten vain. Koskaan en ole sokeroinut mutta kiiinnostaa kyllä kokeilla. Vahan olen aina ostanut kaupasta mutta voisin seuraavaksi kokeilla sokerointia. Ajattelin keittää massan itse kun valmiina on niin kallista. Jos jollain on jotain vinkkejä niin otan vastaan, eli voiko sokerimassan kanssa mennä joku pieleen? Polttaa sen pohjaan, keittää liikaa tai liian vähän tms.

Lähettäjä: .bbv 
Päivämäärä:   24.9.26 20:48:00

Eikö kukaan?

Lähettäjä: --2 
Päivämäärä:   24.9.26 21:42:37

Ostan massan.

Joskus olen keittänyt itse ja yrittänyt sillä, mutta sokerointitekniikka vaatii jo itsessään harjoittelua ja lisäksi jos pitää vielä harjoitella sen massankin kanssa, niin kyllä siitä ainakin itsellä tuli vaan kaaos ja turhautuminen. Helpompaa harjoitella niin, että massa on varmasti hyvää.
Siitä on yli 10 vuotta kun yritin itse keitetyllä, mutta oli siinä varsin säätö. Välillä oli liian kuumaa, liian kylmää, kovaa, pehmeää tai muuten vaan ei ollut sellaista kuin piti.

Eihän sitä tarvitse loputtomiin ostaa. harjoittelee ensin ostetutlla sokerilla ja jos sitten siltä tuntuu ja tekniikka on hallussa, kokeilee keittää itse.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   24.9.26 21:47:37

Mäkin ostan massan. Metallisella lastalla mielestäni helpoin oppia tekniikka.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.