|
Lähettäjä: eeue
Päivämäärä: 23.9.26 07:41:24
"olisin mieluummin vaikka todella älykäs, kaunis tai taitava jossakin asiassa. Mutta niissä olen valitettavasti aivan täysin keskinkertainen."
Nuo on kuitenkin asioita, joille voit itse tehdä jotain. Joten ei muuta kuin tekemään. Vähän päivässä on jo paljon vuodessa. Jos aloitat nyt, niin vuoden päästä olet kauniimpi, älykkäämpi tai taitava jossain asiassa. Sen sijaan että vielä vuodenkin päästä nyyhkytät miten keskinkertainen olet.
"entäpä silloin, kun haluankin joskus vetää rajoja enkä jaksakaan olla niin kauhean kiltti. Menetän silloin siis kaiken?"
Hyvin mahdollista. Kiltti on monien mielestä vain nätti tapa ilmaista, että joku on nössö, lapanen, ei pidä puoliaan ja helposti hyväksikäytettävissä. Eli kun alat vetää rajoja ja pitää niistä kiinni, tulet mahdollisesti kokemaan paljonkin vihaa ja halveksuntaa. Siksi sinun kannattaakin alkaa kehittää sitä älykkyyttä, eli osaat edelleen pitää ne rajasi ja todeta, että "Voi että. Nytkö sua alkoi @!#$, kun et voi enää hyväksikäyttää mua? Voi voi, tosi tosi harmi :') ".
|