|
Lähettäjä: Hmmm.....
Päivämäärä: 23.9.26 16:14:42
"Mielellään tekisin elämänmuutoksen tai jos nyt ei koko elämää uusiksi, niin kuitenkin hyppy johonkin uuteen. Pitäisi vain keksiä mitä ja mihin.
Olen pitänyt itseäni aina käytännön hevostyttönä, mutta se tie on loppuun kuljettu. Musikaalinen en ole, enkä kovin taiteellinenkaan, joten luovuutta täytyy etsiä jostain muualta. Vanhemmuuteen tästä ex-rämäpäästä on tullut myös hieman arka, joten extremelajitkaan ei taida olla se minun juttu. Matkustamista yksin kyllä voisin kokeilla."
Olen kyllä ihan eri mieltä, ei mikään uusi harrastus tai extreme-kokeilu korjaa huonoa arkea ! Ihmisen elämä on 99% arkea eli siitä pitää saada siedettävää ja aina mahdollisuuksien mukaan nautittavaa. Asuminen, puoliso, välit lapsiin, työ, ehkä sitten ne harrastuksetkin. Miten haluaisit asua ja kenen kanssa ? Miksi olla miehen kanssa jos ei mitään yhteistä tai ette tee iltaisin/vapaalla asioita yhdessä ? Onko lasten kanssa välit ok ja siitä, esim kuulumisista iloa arkeen ? Onko työ ok ja olet siellä itsellesi sopivassa paikassa ? Nämä kaikki kuntoon niin maistuu taas ystävät ja harrastukset kun on itsellä hyvä olla.
|