|
Lähettäjä: ....
Päivämäärä: 22.9.26 03:14:19
siis apua tää on ihan kamalaa .. :D ja juu ei tietoa miks edes kirjotan tätä tänne.. mutta saatava johonkin purettua kun ei oo nyt oikein tutuillekaan intoa tätä noloutta kertoa.
mutta siis
oon ratsastuksenopena isohkolla koululla. meillä käy asiakkaana yks miesratsastaja, joka käy sekä mun, että mun kollegan tunneilla. oikein mukava, komea, varattu, mun kanssa suht saman ikäinen herra. aina tallilla vaihdettu muutama sana ihan perus smalltalkia siinä tuntien ohessa, ei ikinä mitään sen kummempaa. ei olla edes fb kavereita.
noh.. läksimpä viikonloppuna sitten kaveriporukan kanssa baariin ekaa kertaa varmaan vuoteen. joukossa oli meidän tallityöntekijä ja loput ihan muita yhteisiä "ei-hevos" tuttuja. tän tallityöntekijän kanssa oltiin tiskillä tilaamassa kun tää meidän mies ratsastaja sattui tulemaan viereen tekemään omaa tilaustaan. moikattiin toki ja vaihdettiin muutama sana. tässä vaiheessa mun kaverin puhelin soi ja häippäs paikalta. jäin kahdestaan siihen tän miehen kanssa. siinä sitten jäätiin jutustelemaan ihan kaikkea maan ja taivaan väliltä, hauskaa oli.
palasin pöytään oman seurueen luo ja seuraavan kerran kun lähdin tiskille juotavaa hakemaan niin kappas vaan, tää mies taas ilmesty siihen heittämään juttua. ja sitten tapahtui jotain en tiedä.. yhtäkkiä olikin mennyt pari tuntia ja siinä edelleen höpistiin kahdestaan. seuraavaksi tapahtui taas jotain.. ja olen tän miehen kanssa hotellihuoneessa tiedätte kyllä missä puuhissa :Dd ja seuraavaksi on aamu ja mietin missä helkutissa oon kunnes muisti alkaa palata ja kurkkaan olan yli ja herra makaa siinä.. noh heräiltiin joo ja siitä sitten molemmat omille teille ja mietin vaan että miten tässä kävi näin?? kamala morkkis. ja se tieto, että tää meidän tallityöntekijä varmasti osaa yhdistää palapelin palat yhteen kun jäin yksin sinne tiskille tän miehen kanssa ja loppuillasta vaan katosin paikalta.
noh. tänään sit reippaana töihin ja toki tällä miehellä just illalla ratsatustunti. tuli maneesiin normaalisti hevosta taluttaen ja moikkasi aivan niinkuin ennenkin. mutta. minä menin Aivan punaiseksi ja vaikeaksi vaikka miten koitin olla normaali. ja pahinta oli se, että tää baarissa mukana ollut tallityöntekijä oli mun vieressä kun tää tapahtui ja näin oikein sen kasvoilta miten sen päässä sytty lamppu "ahaaaa, vai niin".. virnuili koko loppu illan. :D
mutta siis oikeesti.. miten tästä morkkiksesta pääsee yli.. olo on kuin teinillä ja hirveä paniikki, että pomo tai muut asiakkaat saa vihiä tästä.
|