Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  rats.ope viihteellä :D OM

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.9.26 03:14:19

siis apua tää on ihan kamalaa .. :D ja juu ei tietoa miks edes kirjotan tätä tänne.. mutta saatava johonkin purettua kun ei oo nyt oikein tutuillekaan intoa tätä noloutta kertoa.

mutta siis

oon ratsastuksenopena isohkolla koululla. meillä käy asiakkaana yks miesratsastaja, joka käy sekä mun, että mun kollegan tunneilla. oikein mukava, komea, varattu, mun kanssa suht saman ikäinen herra. aina tallilla vaihdettu muutama sana ihan perus smalltalkia siinä tuntien ohessa, ei ikinä mitään sen kummempaa. ei olla edes fb kavereita.

noh.. läksimpä viikonloppuna sitten kaveriporukan kanssa baariin ekaa kertaa varmaan vuoteen. joukossa oli meidän tallityöntekijä ja loput ihan muita yhteisiä "ei-hevos" tuttuja. tän tallityöntekijän kanssa oltiin tiskillä tilaamassa kun tää meidän mies ratsastaja sattui tulemaan viereen tekemään omaa tilaustaan. moikattiin toki ja vaihdettiin muutama sana. tässä vaiheessa mun kaverin puhelin soi ja häippäs paikalta. jäin kahdestaan siihen tän miehen kanssa. siinä sitten jäätiin jutustelemaan ihan kaikkea maan ja taivaan väliltä, hauskaa oli.

palasin pöytään oman seurueen luo ja seuraavan kerran kun lähdin tiskille juotavaa hakemaan niin kappas vaan, tää mies taas ilmesty siihen heittämään juttua. ja sitten tapahtui jotain en tiedä.. yhtäkkiä olikin mennyt pari tuntia ja siinä edelleen höpistiin kahdestaan. seuraavaksi tapahtui taas jotain.. ja olen tän miehen kanssa hotellihuoneessa tiedätte kyllä missä puuhissa :Dd ja seuraavaksi on aamu ja mietin missä helkutissa oon kunnes muisti alkaa palata ja kurkkaan olan yli ja herra makaa siinä.. noh heräiltiin joo ja siitä sitten molemmat omille teille ja mietin vaan että miten tässä kävi näin?? kamala morkkis. ja se tieto, että tää meidän tallityöntekijä varmasti osaa yhdistää palapelin palat yhteen kun jäin yksin sinne tiskille tän miehen kanssa ja loppuillasta vaan katosin paikalta.

noh. tänään sit reippaana töihin ja toki tällä miehellä just illalla ratsatustunti. tuli maneesiin normaalisti hevosta taluttaen ja moikkasi aivan niinkuin ennenkin. mutta. minä menin Aivan punaiseksi ja vaikeaksi vaikka miten koitin olla normaali. ja pahinta oli se, että tää baarissa mukana ollut tallityöntekijä oli mun vieressä kun tää tapahtui ja näin oikein sen kasvoilta miten sen päässä sytty lamppu "ahaaaa, vai niin".. virnuili koko loppu illan. :D

mutta siis oikeesti.. miten tästä morkkiksesta pääsee yli.. olo on kuin teinillä ja hirveä paniikki, että pomo tai muut asiakkaat saa vihiä tästä.

Re: rats.ope viihteellä :D OM

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.26 04:46:38

Elävälle ihmiselle sattuu ja tapahtuu. Pokka pitää nyt! Älä piinaa itseäsi, kukaan ei kuitenkaan kuollut.

Päivämäärä:   22.9.26 04:53:06

Hauska tarina muisteltavaksi kiikkustuolissa. Jossain vaiheessa sitä vaan vanhenee ja lakkaa häpeämästä asioita. Niin sullekin jossain vaiheessa käynee. Inhimillistä menoa ja ihan hauskaa seikkailua varmaan molemmille.

Päivämäärä:   22.9.26 05:01:34

Rauhoitu! Ja pidät vaan suusi kiinni tästä, niin ei tule haittaa itsellesi eikä muille. Tallityöntekijälle sanot vakavasti, että tästä ei puhuta missään eikä koskaan. Jos juttu miehen kanssa jatkuu niin se jatkuu, älä silloinkaan anna ylimääräisille puheille aihetta.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   22.9.26 05:08:28

Mistä edes tiedä että mies on varattu? Koska myös vaimo käy tunneilla?

Päivämäärä:   22.9.26 05:22:25

No silloin on tarinatädin kirjoituksia.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   22.9.26 05:24:40

. , juurihan tuo vaihtoi siihen, että käyttää pientä kirjainta lauseen aluissa.

Päivämäärä:   22.9.26 06:52:10

Ens kerralla satulahuoneessa.

Päivämäärä:   22.9.26 08:53:03

Jos tarina olisi tosi eikä aloittaja oikeasti haluaisi jutun tulevan kenenkään tietoon, niin sitä tuskin kannattaisi kirjoittaa näinkin perusteellisesti alan harrastuspalstalle.

Lähettäjä: Palmu 
Päivämäärä:   22.9.26 09:51:38

Pikkujoulun piikkiin. Onhan kaupoissakin jo joulutavarat…

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   22.9.26 10:12:35

Eikö ketään muuta häiritse se, että mies on varattu?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   22.9.26 10:21:13

Se on tässä se häiritsevä asia.

Päivämäärä:   22.9.26 10:26:51

Miehiä käy ratsastustunneilla niin vähän, että ei ole varmaan vaikea yhdistää kenestä puhutaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.26 10:30:23

Onko hevosnaiset noin helppoja?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   22.9.26 10:38:44

Hertta lehden juttuja.

Lähettäjä: DD 
Päivämäärä:   22.9.26 11:24:38

Ihana pikaromanssi :)

Päivämäärä:   22.9.26 11:39:19

Eli onko minullakin teoriassa mahdollisuus hevosnaiseen jos aloitan ratsastuksen?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   22.9.26 11:49:53

Tiistain tarinatuokio 🤣

Päivämäärä:   22.9.26 12:06:23

Itseäni häiritsee tosiaan että mies varattu,harvalla avoin suhde kuitenkaan. Miten aloittaja puhuu asiasta "mies on varattu :Dd" eli se ei oo aloittajalle kynnyskysymys vaikka mies pettää, ja sinne sänkyyn ei baarista päädytä huomaamatta, vaan siinä täytyy tehdä aika monta päätöstä ennen sitä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.9.26 12:07:05

"Lähettäjä: -
Päivämäärä: 22.9.26 11:39:19

Eli onko minullakin teoriassa mahdollisuus hevosnaiseen jos aloitan ratsastuksen?"

On tietenkin. Nytkö vasta hokasit?

Aloittajalle, tiedän tunteen ;) Kyllä se siitä, pidä vaan pokka ja ole niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Et ole ainut jolle on vastaavaa tapahtunut :)

Päivämäärä:   22.9.26 12:26:51

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 22.9.26 12:06:23

Itseäni häiritsee tosiaan että mies varattu,harvalla avoin suhde kuitenkaan. Miten aloittaja puhuu asiasta "mies on varattu :Dd" eli se ei oo aloittajalle kynnyskysymys vaikka mies pettää, ja sinne sänkyyn ei baarista päädytä huomaamatta, vaan siinä täytyy tehdä aika monta päätöstä ennen sitä.

--
No siis sanoihan AP että hommasta tuli morkkis? Ja siis noita päätöksiä kun tekee alkoholin vaikutuksen alaisena ja muutenkin ihastuneena niin ei sitä aina kaikkia asian haaroja niin tarkkaan punnitse. Näitähän sattuu harva se päivä (ei siis jatkuvasti samoille ihmisille yleensä), että ei mikään super-poikkeustilanne jos viettää yhteisen yön. Ja siis se mieshän tuossa varsinaisen virheen tekee?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.9.26 13:38:30

Ei hevosnaisetkaan niin tyhmiä ole että lapsia yrittäisivät iskeä joten ylisviivalla ei pitäisi olla mitään hätää

Päivämäärä:   22.9.26 14:13:06

On kai hevosnaisissakin pedareita – tosin siinä ei ole mitään väärää.

Lähettäjä: ht-raati 
Päivämäärä:   22.9.26 14:29:12

"Eikö ketään muuta häiritse se, että mies on varattu?"

Ei tietenkään koska aloittaja ei ole, joten hän ei tee mitään väärää. Eikä naisena pysty mitään väärää tekemään muutenkaan. Miestä taas käsitellään tässä keississä lähinnä objektina.

Päivämäärä:   22.9.26 14:39:13

Hevosmiehissä on pedareita, ei naisissa.

Päivämäärä:   22.9.26 14:39:59

Älä leimaa hevosmiehiä.

Päivämäärä:   22.9.26 14:40:57

Ei mua häiritse aloittajan vaan tän miehen puolison puolesta, että on varattu. Toki aloittajana häiritsisi tieto, että varatun kanssa, mutta alkoholi on ihmeellinen asia. Itse en kyllä varatun kanssa alkaisi, koska ei siitä itselle seuraa mitään hyvää.

Päivämäärä:   22.9.26 14:48:29

Varattu tai ei kun ollaan Porvoossa niin onko sillä väliä 🤣🤣🤣

Päivämäärä:   22.9.26 14:53:25

Monet naisethan metsästää varattuja miehiä.

Päivämäärä:   22.9.26 15:33:09

No syyllinen aloittajakin on lähtien miehen matkaan jonka tietää olevan varattu. Oksettava mieskin kun pettää. Aloittaja tuskin edes eka pettämiskumppani.

Päivämäärä:   22.9.26 15:37:23

Juo vähän vähemmän jos tolleen pätkii ja asiat vaan tapahtuu.

Nyt ei käynyt pahasti mut joskus voi käydä.

Päivämäärä:   22.9.26 15:42:02

Tuli vaan mieleen että minkä ikäset pääsee jo ratsiopeksi.

Päivämäärä:   22.9.26 16:17:21

No sietääkin hävettää, jos on noin luokaton taso miesten suhteen. Toivoisin naisilla olevan edes vähän enemmän itsekunnioitusta ja selkärankaa.

Päivämäärä:   22.9.26 19:32:09

. , mitä tarkoitat? Sain itse käsityksen että ihan laatutapauksesta oli kyse.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.9.26 19:32:53

Et sä mikään ratsope ole. Ohjaaja korkeintaan.

Päivämäärä:   22.9.26 19:37:26

No porvoolainen junnuhan tuo on 🤣🤣🤣

Päivämäärä:   22.9.26 23:48:09

"Lähettäjä..

Päivämäärä22.9.26 19:32:09

. , mitä tarkoitat? Sain itse käsityksen että ihan laatutapauksesta oli kyse."

Se vasta surullista onkin, jos sinä pidät pettävää miestä laatutapauksena

Päivämäärä:   23.9.26 10:53:05

Siis ap kertoi että tää ratsastusta harrastava mies.. ja on oikein mukava, komea. Nää kaikki plussaa? Myös varmaan tuo että on varattu? Toki siis tuo varattu tässä yhteydessä meinaa että on käynyt pieni virhe mutta yleisesti ottaen laatutapaus,vahinkoja sattuu oletpa laadukas tai ei. Mut mennään jo sivuraiteille :D ja ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   23.9.26 12:55:25

Varattuhan nimenomaan on laatutapaus, se ei jää roikkumaan eikä yrittele mitään typerää suhdetta kanssasi.

Lähettäjä: Imar 
Päivämäärä:   23.9.26 16:30:50

Tulee vähän sellainen fiilis, että moni aloittajaa puolustava kommentoija on aloittaja itse... Minusta aloittaja toimi moraalittomasti kahdeltakin eri kantilta; oppilaan kanssa ei kuuluisi mennä petipuuhiin + varattu mies kuuluisi jättää väliin.

Mutta vahinko on jo tapahtunut, joten hyväksy tekosesi ja jatka elämää. Sekä tästä lähtien tervehdit toki miestä kohteliaasti- muutoin kierrät kaukaa.

Päivämäärä:   23.9.26 16:35:39

>oppilaan kanssa ei kuuluisi mennä petipuuhiin

Miksei?

Päivämäärä:   23.9.26 18:15:53

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 22.9.26 15:33:09

No syyllinen aloittajakin on lähtien miehen matkaan jonka tietää olevan varattu. Oksettava mieskin kun pettää. Aloittaja tuskin edes eka pettämiskumppani.👍👍👍🤢

Päivämäärä:   23.9.26 19:40:18

”Eikö ketään muuta häiritse se, että mies on varattu?”

Jos jotakin pitäisi häiritä, niin sitä miestä. Mutta jos hän joka olisi jollekin tilivelvollinen ei mistään häiriinny niin miksi pitäisi muidenkaan?

Lähettäjä: Pippan 
Päivämäärä:   23.9.26 19:52:49

Annoitko pyllyä?

Päivämäärä:   23.9.26 19:56:49

Pari satunnaista tuttavaa pikku huikassa naida naksauttaa tilaisuuden tulle - no big deal.

Päivämäärä:   23.9.26 23:15:15

Ota Ilo irti vaan! Aikuisten opettaja-oppilas -suhde on iha eri kuin nuorten.

Itse panin jokin aika sitten alaiseni kanssa ja se kyllä kieltämättä on asia josta en pääse moraalisesti enkä tunnetasolla yli.

Päivämäärä:   23.9.26 23:16:19

>aikuisten opettaja-oppilas -suhde on iha eri kuin nuorten

Tämä – aion itsekin iskeä ratsastusopettajan.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   24.9.26 15:19:28

Lähettäjä: ..
Päivämäärä: 23.9.26 23:15:15

Ota Ilo irti vaan! Aikuisten opettaja-oppilas -suhde on iha eri kuin nuorten.

---
tuo on täysin eri asia.. aikuisten kohdalla aika tasavertainen juttu. Sitä en tiedä jos pari onkin työelämässä ja siellä olis pomo-alainen -juttu että olisko se ok? Suurimmalle osalle varmasti täysin ok ja tasaveroinen pari.

Lähettäjä: raippa soimaan 
Päivämäärä:   24.9.26 16:17:08

Minun mielestä opettaja-oppilas roolileikit on suorastaan kiihottavia. ;)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.