Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka kauan shampoopullo kestää sinulla?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.9.26 01:34:34

Älä vastaa tähän jos jaat pullosi jonkun muun perheenjäsenen kanssa.

Re: Kuinka kauan shampoopullo kestää sinulla?

Päivämäärä:   22.9.26 01:36:34

Ehkä arviolta kuukauden

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   22.9.26 01:55:14

Noin 1-2 kk

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   22.9.26 02:12:20

500ml kestää varmaan 4kk, en tiedä tarkkaan. Pesen kolme kertaa viikossa hiukset.

Lähettäjä: inox 
Päivämäärä:   22.9.26 03:04:33

Useita kuukausia. Olen siilitukkainen mies.

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   22.9.26 03:48:23

Mistä ihmiset tällaisia tietää? Merkkaatteko kalenteriin shampoopullon ostopäivän. Aikaa kuluu ja shampoota, en osaa sanoa kuinka paljon.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   22.9.26 03:48:59

Olisiko joku 3 viikkoa. En ole koskaan kiinnittänyt huomiota.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.9.26 07:37:48

4-6kk. Laimennan, joten eipä sitä paljoa kulu vaikka päivittäin hiukset pesen.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   22.9.26 09:39:25

En minäkään osaa sanoa. Minulla on yleensä ainakin paria erilaista shampoota, joita käytän. Pesen hiukset päivittäin. Riippuu myös shampoosta ja pullon koosta. Ehkä jotain 3-4 vkoa?

Lähettäjä: Muija 
Päivämäärä:   22.9.26 09:40:40

Aika kauan, lyhyet hiukset, jotka pesen kaks kertaa päivässä.

Lähettäjä: irr 
Päivämäärä:   22.9.26 10:06:55

En minä muista. Pesen hiukset ehkä kolmen viikon välein, tosin silloin pesen ne kahdesti ja minulla on pitkät ja paksut hiukset, eli shampoota kuluu paljon. Hiukseni ovat siis pyllyn alapuolelle ja ponnarin paksuus on suurin piirtein sama kuin kyynärvarressani vähän ennen kyynärpäätä. En siis ole mikään lirutukka.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   22.9.26 10:14:41

Varmaan vuoden ollut ja vieläkin jäljellä, on kyllä kaks muutakin shampoota. Toi on aussien 300 ml shampoo ja myös samaa sarjaa hoitoaine löytyy. En oikein tykkää noista, mutta eipä niitä viitti roskiinkaan heittää, joten yritetään pikkuhiljaa käyttää pois. Hiukset pesen 2-3 kertaa viikossa ja otan vielä aina liikaa shampoota. Pitäisi ostaa jotain matkapakkauksia kun ärsyttää että noi aineet kestää aina vuodenpäivät ennen kuin voi taas katsoa jotkut kivalta näyttävät uudet pullot.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   22.9.26 10:18:05

Ainakin väh.3kk. Arvio sen mukaan miten ostettu uutta..

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   22.9.26 10:20:04

Kyllä muutaman kuukauden ainakin kestää.. puoli vuotta ? Hoitoaine menee vähän nopeammin ja hoitava maski (saunapäivinä vain) kesti viimeksi vuoden. Pitkät ja paksut hiukset, isoja pulloja kampaamotason tökötit.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   22.9.26 10:27:03

Hyi miten joku pestä hiukset 3 viikon välein? Rasvottuuhan se päänahkakin ja on sitte likanen. Yäk.

Päivämäärä:   22.9.26 11:11:29

L:
Ei kaikilla ole lirut hiukset jotka liimaantuu päänahkaan ja alkaa haista.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   22.9.26 12:24:59

Vaikea arvioida, on useampi shampoo käytössä, pesukerrat vaihtelee esim. kesällä jos on kuuma ja hikoilee useamman kerran suihkussa niin pesen myös hiukset. Saunoessa pesen aina hiukset. Jos olis vain yksi 250ml pullo niin nopeasti se tyhjenisi vielä kun sitä käyttää reilusti.

Päivämäärä:   22.9.26 12:38:58

irr, no tarkoitus on itseasiassa pestä se päänahka, ei hiuksia.

Päivämäärä:   22.9.26 12:45:40

Mitenhän onnistuisi pestä päänahka ilman että pesee hiuksia...

Mutta kuten sanoin, minulla ei ole ohuet haituvahiukset jotka liimaantuu päänahkaan, joten ei päänahkakaan haudu ja ala haista kuten teillä. Ei ole myöskään seborreaa jonka vuoksi päänahka haisisi koko ajan. Koettakaa tehdä jotain niille iho-ongelmillenne jos haisette koko ajan.

Päivämäärä:   22.9.26 12:49:44

"Ei kaikilla ole lirut hiukset jotka liimaantuu päänahkaan ja alkaa haista."
Ihan sama millainen tukka on, jokaisen päänahka erittää rasvaa ja iho uusiutuu jolloin siellä on myös kuollutta ihosolukkoa.

Lähettäjä: piip 
Päivämäärä:   22.9.26 13:58:12

Arvioin, että sampoopulloja menee n. 3 vuodessa. Hoitoainetta menee enemmän. Pesen hiukset pari kertaa viikossa.

Päivämäärä:   22.9.26 14:22:43

irr, ne hiukset nyt vaan menee osittain samalla.. Mutta ei niitä kuulu pesemällä pestä ellei niissä ole selvästi jotain likaa. Kyllä se sunkin päänahka haisee, vaikket sitä itse enää huomaakkaan.

Päivämäärä:   22.9.26 15:02:13

No eipä sitä huomaa kukaan muukaan.

Jos koko ajan haistatte muiden paskan lemun, niin ehkä te olettekin itse niitä jotka haisee?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.26 16:18:41

Eikös yhdessä vaiheessa ollut trendi, että hiuksia ei pesty pesuaineella? Sanottiin että aluksi hiukset rasvoittuu, mutta sitten ne alkaa itse puhdistumaan tjs.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.26 16:36:31

Kolmen viikon välein pesu on kyllä ällöttävää, hrr... Haisee varmaan kivasti.

Itse pesen joka toinen päivä ja 300 ml pullo kestää ehkä noin kuukauden. Pitäisi vastaajien ehkä kertoa minkä kokoinen shampoo, koska osa on litran puteleita, osa jotain pari sataa millilitraa.

Lähettäjä: keaewa 
Päivämäärä:   22.9.26 16:45:45

Minulla on eräs kaveri joka pesee hiukset 1-3 KUUKAUDEN välein. Ja kumma kyllä, ei haise. Ei kenenkään muunkaan mielestä.

Vaikka itse haisette jo parissa päivässä niin kaikki eivät haise. Minäkin voin aivan hyvin olla pesemättä hiuksia viikon enkä haise edes muiden mielestä.

Ehkä teillä on iho huonossa kunnossa ja väärä pesuaine jos haisette koko ajan, kun se väärä pesuaine aiheuttaa jotain tulehdusta?

En osaa sanoa kauanko shampoopullo kestää, kun käytän kahta shampoota sekaisin ja määrät/sekoitussuhteet on sellaiset kun sattuu menemään. En ole pitänyt kirjaa kuinka usein pullo tyhjenee. Toinen on 250 ml ja toinen muistaakseni 450 tai 500 ml. Kun pesen hiukset niin pesen ne kahteen kertaan niin päänahka puhdistuu kunnolla niin ei sotkeennukaan ihan heti.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.9.26 16:54:40

Kuukauden tai vähän yli kestää se normaalikokoinen kaupan lorelin shampoo.. Hoitoaine menee nopeasti.

Pesen hiukset n. 3 krt viikossa mutta pesen aina 2 kertaan kun pesen.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   22.9.26 17:05:38

En oo oikeestaan miettinyt, koska mulla on parikin eri pulloa jatkuvasti käytössä. Tykkään vaihtaa välillä eri tuoksuiseen. Mutta ehkä 2kk? Pitkät hiukset ja pesen nämä 2-4krt/vk. Hoitoainetta tosiaan kuluu enemmän. Nuo on perus head&shoulders tai garnier hair food shampoita.

Ja en koe että mun hiukset mitenkään haisis (ei myöskään hiki juurikaan haise, en kyllä juurikaan edes hikoa vaikka teen fyysistä työtä, johtuu sairaudesta). enemmänkin hiukset menee vain sellaisiksi rasvaisen oloisiksi. Sama on mun äidillä. Kaverilla taas haisee heti hiukset, jos ei pese päivittäin. Tästä on usein puhuttukin, kun harmittelee sitä että joutuu jatkuvasti pesemään pitkät hiukset kun kuivattaminen kestää.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.9.26 17:39:49

"Ihan sama millainen tukka on, jokaisen päänahka erittää rasvaa ja iho uusiutuu jolloin siellä on myös kuollutta ihosolukkoa."

Tämä. Päänahka ja hiukset/hiusten laatu on kaksi ihan erillistä asiaa. Hiusten (eli sen päänahan) pesu on normaalia ihonhoitoa.

Päivämäärä:   22.9.26 18:48:50

Mun shampoo on puolen litran puteli. Ja kestää ainakin puoli vuotta.

Päivämäärä:   22.9.26 18:51:20

Mutta mietin kuin paljon lotraatte sen shampoon kans jos kestää kuukauden tai alle :o

Mulla on pitkät hiukset ja pesen 2-3 kertaa viikossa, tuplapesu.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   22.9.26 19:03:13

Tollanen perus Loralin pullo (ei se säästökoko) kestää jonkun 2 kk, samoin hoitoaine. Pitkä tukka minkä pesen 2-4 krt / vko.

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   22.9.26 22:12:14

Kuukausia, pitkähköt, paksut hiukset, pesen ne n. 3-4x viikossa.

Päivämäärä:   23.9.26 07:20:13

En osaa sanoa. Useampi koti, työpaikka, hotelli, kotona 2 saunaa joten useita pulloja käytössä samaan aikaan. Aika harvoin loppuu

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.