Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kehtaisitteko vaihtaa vaatteet parkkihallissa?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   21.9.26 16:04:11

Ajattelin että kävisin jatkossa ulkoilemassa töistä suoraan ja pohdinnassa niinkin kinkkinen asia kuin vaatteiden vaihto.

Nyt tietysti ihmetellään miksi en vaihda vaatteita töissä. Tuo onkin toinen vaihtoehto, mutta mulla on auto parkissa parkkihallissa josta on vartin kävelymatka toimistolle ja toimistolle kulkee jo mukana repullinen tavaraa ja lisäksi usein kassillinen tavaraa. Sit jos otan mukaan vielä vaihtovaatteet niin on jo aika paljon kannettavaa.

Siksi mietin että vaihtaisiko vaatteet autossa parkkihallissa. Joskus näin tehnytkin pienessä, hiljaisessa parkkihallissa mutta tuo nykyinen on melko vilkas halli ja eiköhän siellä ole valvontakameratkin. Kehtaisiko siellä kuitenkin vaihtaa vaatteet?

Re: Kehtaisitteko vaihtaa vaatteet parkkihallissa?

Lähettäjä: Savolainen 
Päivämäärä:   21.9.26 16:07:31

Kehtaisin.
Enkä vaihtaisi niitä autossa vaan siinä auton vieressä :D

Ei minua oikeastaan edes kiinnosta mitä muut minun vaatteiden vaihdosta ajattelisi...

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.9.26 16:16:30

Oon joskus vaihtanut mutta en minä alasti siellä ole koskaan riisunut, niin eivät ole tulleet sanomaan.

Lähettäjä: Fiia 
Päivämäärä:   21.9.26 16:17:04

helposti...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.26 16:21:22

Mä oon joskus vaihtanut vaatteet oman auton takana saariston lauttajonossa kesällä. :D Tosin, olen mies.

Lähettäjä: äää 
Päivämäärä:   21.9.26 16:31:45

Jaa-a, hankala vastata, kun en tiedä, mitä se ulkoilu pitää sisällään? Jos ihan perus kävelyä, niin toki voisin kengät ja takin vaihtaa parkkihallissa. Housuja en. Jos kyseessä kunnon juoksulenkki, niin kyllä mulla on alusvaatteetkin eri kuin töissä, joten en vaihtaisi parkkihallissa. Toisekseen, itse en kanna toimistolle muuta kuin läppärin ja ehkä eväät; jos noin paljon roudattavaa, niin yrittäisin ehkä etsiä parkkihallin lähempää. Ja jos niissä nyssäköissä on jotakin töihin liittyvää, niin onko turvallista tai edes sallittua jättää parkkihalliin ulkoilun ajaksi?

Lähettäjä: Kuu 
Päivämäärä:   21.9.26 16:38:57

Minä vaihdan lenkille kaikki rintsikoita myöten (alushousut ja joskus sukat samat kuin töissä) joten en vaihtaisi parkkihallissa. Reppuu jos laittaa housut, paidan ja rintsikat, niin ei niistä paljon lisää kannettavaa tule. Takin ja kengät voi vaihtaa autolla parkkihallissa tai missä vaan.

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   21.9.26 17:08:15

Pystyn vaihtamaan vaatteet kuskin paikalla istuen ilman, että mitään sopimatonta näkyy mihinkään suuntaan. Usein olen näin tehnytkin. Toki alushousuja en vaihda. Rintsikat saan vaihdettua paidan sisällä ja paidan vaihto liivit päällä käy niin nopeasti, että ei sitä kukaan huomaa. Jos nyt oikein vilkasliikenteinen paikka olisi, niin voisin hyvin mennä takapenkille hoitamaan homman, niin on enemmän tilaa ja tummennetut ikkunat.

Lähettäjä: Vippu 
Päivämäärä:   21.9.26 17:51:43

Minä sovitin Lidlin käytävällä housuja ja mieheni teeskenteli, ettei tunne minua. En mitään riisunut, kesällä sortsien päälle farkkuja vaan kokeilin. Ostinkin ne vielä.

Lähettäjä: Ennea 
Päivämäärä:   21.9.26 18:07:38

Ja sitten porukka urheilee rintsikoita vastaavassa topissa, housut persvaossa...

Todellakin kehtaisin vaihtaa ja vaihdankin tarvittaessa paitsi alusvaatteita en. En usko että ketään kiinnostaa tai traumoja saa jos näkee ihmisen topissa/rintsikoissa vilahtavan. Vai monestiko aloittajalla on moinen toiminta silmään pistänyt? Viimeksi vaihdoin läpimärät vaatteet varikolla auton vieressä, paita pois ja kuiva tilalle, housut penkin reunalla istuen. Samoin vaihdettiin parkkipaikalla kesällä juhlavaatteet kun kirkkoon oli minuuttiaikataulu. Ei tullu sanomista siitäkään tai lehdistä luettu jälistäkäteen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.9.26 18:14:13

Kehtaisin. Ja jos en kehtaisi, mulla on autossa nukkumista varten sen kaikkiin ikkunoihin solumuovista leikatut suojat jolloin kukaan ei mitenkään voisi nähdä mitä siellä autossa teen :D

Mutta kehtaan olla bikineissä julkisella rannalla, joten kehtaan myös olla alusvaatteillani vaikka siinä auton vieressä. Saman verran ne peittää, tai monilla alusvaatteet peittää jopa enemmän...

Lähettäjä: ihq 
Päivämäärä:   21.9.26 18:57:59

"Minä sovitin Lidlin käytävällä housuja ja mieheni teeskenteli, ettei tunne minua."

Minäkin tykkään tämmöisistä fetissi-roolipeleistä :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.9.26 18:58:59

En haluaisi olla töissä se "Tuija reskontrasta joka on aina puolialasti parkkihallissa".

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   21.9.26 19:06:19

"Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 21.9.26 18:58:59

En haluaisi olla töissä se "Tuija reskontrasta joka on aina puolialasti parkkihallissa"."

Jep, paikallisiin face-puskaradiohin pääsy on myös varma. Ehkäpä päätyy ihan paikalliseksi legendaksi.

Lähettäjä: melkeinpä 
Päivämäärä:   21.9.26 19:12:39

Issikkatädin veroiseksi.

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   21.9.26 19:43:41

Mä ajaisin jonnekin hiljaiselle paikalle ja vaihtaisin siellä, tai huoltoaseman vessassa, jos sellainen sattuu matkan varrelle. Eiköhän se ulkoilu ole kivempaa kuitenkin jossain muualla kuin kaupungissa parkkihallin laitamilla, joten auton voisi hyvin ajaa muualle.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.9.26 20:08:25

Todellakin kehtaisin, ei mitään ongelmaa. Miksi se ketään kiinnostaisi edes?? Puolialastomia ihmisiä näkee kesällä ihan keskellä kirkasta päivää joka puolella..

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.9.26 21:11:54

Oon vaihtanut vaatteet parkkiksella useinkin. Jos jotain häiritsee, voi katsoa muualle.

Lähettäjä: kokemus 
Päivämäärä:   21.9.26 21:57:18

Mä just vaihdoin messukeskuksen parkkihallissa, mut autona paku, jossa tummennetut lasit perätilassa. Hirveen näppärä pukuhuone :D

Mut kyl voisin vaihtaa tarvittaessa. Parkkeeraison johonkin vähän sivumpaan kuitenkin.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   21.9.26 22:15:10

Vaatteet voi vaihtaa vaikka ravintolassa. Tekniikkalaji.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.